لیفت ابرو با نخ سخت است یا آسان؟+ مراحل و ماندگاری آن

لیفت ابرو با نخ سخت است یا آسان؟+ مراحل و ماندگاری آن

تجربه لیفت ابرو با نخ را داشته‌اید یا خیر؟ به نظر شما چه چیزی در لیفت کردن ابرو آن با هم نخ جذابیت دارد که این روش را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در جهان تبدیل کرده؟ آیا جز این است که متقاضیان عمل‌های زیبایی علاقه‌مند هستند روش‌هایی را برای این کار انتخاب کنند که کم عارضه‌تر هستند و چهره آن‌ها را طبیعی ولی زیبا نشان می‌دهند.

به همین خاطر است که این روزها استفاده از لیفت ابرو با نخ”

توسط خانم‌های زیادی انجام می‌شود و حتی کسانی که از عمل‌های زیبایی می‌ترسند هم مایل به انجام آن هستند. همان‌طور که میدانید ابروها کادری هستند که چشمانتان را در بر گرفته‌اند و آن‌ها را زیباتر نشان می‌دهند. اگر این موضوع را باور ندارید، فقط کافی است چند دقیقه انگشتانتان را روی یکی از ابروهایتان یا هر دو آن‌ها بگذارید و چهره خودتان را در آینه ببینید. بعد از آن به معجزه زیبایی چهره با ابروهای خوش‌حالت و پُر بیشتر پی می‌برید.

اما همیشه این ابروها قرار نیست خوش‌حالت و زیبا داشته باشند، چون هر چه سن شما بیشتر می‌شود پوستتان حالت کشسانی خودش را از دست می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که ابروهایتان رو به پایین تمایل پیدا کنند و چهره‌تان حالتی افسرده و خسته داشته باشد. با کمکت لیفت با نخ می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و بدون درد و خونریزی یا سپری کردن دوران نقاهت طولانی دوباره چهره‌ای زیبا داشته باشید.

چرا لیفت ابرو با نخ را انتخاب کنیم؟

حالت ابروها برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. عده‌ای ممکن است ابروهای نخی و نازک داشته باشند و حالت آن‌ها زیاد مشخص نباشد. برای این افراد در قدم اول کاشت ابرو ضرورت پیدا می‌کند. چون با کمک این عمل زیبایی می‌توانند یک تغییر اساسی در چهره خودشان به وجود بیاورند و زیباتر شوند.

اما برای کسانی که همیشه از حالت و تراکم ابروهایشان رضایت داشته‌اند و حالا در ناحیه ابتدایی، میانی یا انتهای ابروهایشان حالتی کج و خمیده دیده می‌شود چه راه‌حلی وجود دارد؟ این گروه از جمله کسانی هستند که با مشکل افتادگی در ناحیه ابرو مواجه شده‌اند و برای رفع آن می‌توانند از عمل‌های زیبایی مختلف لیفت ابرو مانند لیفت با نخ کمک بگیرند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    لیفت کردن ابروها با کمک نخ هیچ بیهوشی و جراحی ندارد و به صورت سرپایی در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. همچنین این عمل زیبایی عوارض شدیدی در پی ندارد و اغلب کسانی که دچار مشکل افتادگی ابرو هستند می‌توانند آن را انتخاب کنند.

    اما برای انجام این عمل زیبایی هم باید اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشید. به عنوان مثال افرادی که می‌خواهند لیفت ابرو با نخ را برای اولین بار انجام دهند می‌خواهند بدانند که از چه نخی برای لیفت کردن ابروها استفاده می‌شود، یا روش انجام این عمل زیبایی چطور است.

    اگر شما هم جزء این گروه هستید و برای انجام دادن یا ندادن این عمل زیبایی تردید دارید، با کلینیک زیبایی VIP تهران همراه شوید و همه‌چیز را درباره نحوه انجام این عمل زیبایی بدانید.

    لیفت کردن ابروها با کمک نخ هیچ بیهوشی و جراحی ندارد و به صورت سرپایی در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود
    لیفت-ابرو-با-نخ

    لیفت ابرو با نخ چیست و چطور انجام می‌شود؟

    برای انجام لیفت ابرو از نخ‌های بخیه استفاده می‌شود که حساسیت‌زا نیستند. این نخ‌ها با کمک سوزن‌های ظریف مخصوص از میان‌پوست عبور می‌کنند و ناحیه‌ای که دچار افتادگی شده را به سمت بالا می‌کشند. در حقیقت در لیفت ابرو با نخ دوخت‌های انجام‌شده با نخ بخیه است که حالت ابرو را اصلاح می‌کند.

    البته این نخ‌ها قرار نیست دیده شوند یا اینکه پس از چند وقت مجبور باشید مانند نخ بخیه‌های معمولی آن‌ها را بکشید. چون نخ‌هایی که برای لیفت کردن ابرو استفاده می‌شوند از جنس PDO هستند؛ و پس از چند وقت جذب پوست می‌شوند. استفاده از این نخ‌ها عارضه خاصی در پی ندارد و با بدن اغلب افراد سازگار هستند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت ابرو با نخ هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مراحل لیفت کردن ابرو با نخ

    برای انجام عمل زیبایی لیفت ابرو با نخ آماده هستید؟ قبل از اینکه به کلینیک مراجعه کرده و برای انجام این عمل زیبایی وقت رزرو کنید، باید مراحل آن را به طور کامل بررسی کنید. به همین خاطر است که در این بخش مراحلی که هر متقاضی برای انجام این عمل زیبایی باید طی کنند را ارائه کرده‌ایم.

    • دریافت خدمات مشاوره برای بررسی شرایط ابروهای متقاضی و امکان‌پذیر بودن انجام این عمل زیبایی
    • ارائه پرونده پزشکی متقاضی به پزشک متخصص برای بررسی وضعیت جسمانی وی
    • تعیین حالت ابرو پس از لیفت و واقع‌بینانه بودن نتیجه عمل برای متقاضی
    • رزرو وقت برای لیفت کردن ابرو در کلینیک زیبایی VIP تهران
    • رعایت نکات ارائه شده برای پیش از عمل
    • مراجعه به کلینیک، دریافت خدمات بی‌حسی موضعی و انجام لیفت
    • دریافت نکات مهم دوران نقاهت پس از عمل
    • مراجعه به منزل و آماده شدن برای سپری کردن دوران نقاهت

    چرا لیفت ابرو با نخ بهتر از عمل‌های جراحی جایگزین است؟

    با توجه به اینکه مدت زمان ماندگاری لیفت ابرو با نخ” کم است؛ اغلب کسانی که می‌خواهند این عمل زیبایی را انجام دهند می‌خواهند درباره مزایایی آن نسبت به سایر روش‌های جراحی بدانند. چون در جراحی لیفت ابرو این عمل زیبایی یک بار برای همیشه انجام می‌شود و معمولاً ماندگاری آن دائمی است.

    برای کسانی که میزان افتادگی ابروهایشان کم است و هنوز پوستشان خاصیت کشسانی خودش را حفظ کرده، لیفت کردن ابرو می‌تواند یک عمل زیبایی عالی باشد. چون در این روش پزشک متخصص با کمترین درد و خونریزی اصلاح ابروها را انجام می‌دهد.

    افرادی که همیشه از عمل‌های زیبایی می‌ترسند هم می‌توانند این عمل زیبایی را برای تغییر حالت چهره خودشان در نظر داشته باشند. چون در این روش خبری از تیغ جراحی و بستری و دوران نقاهت طولانی نیست.

    از دیگر دلایل محبوبیت لیفت ابرو نسبت به سایر عمل‌های زیبایی می‌توان به امکان اصلاح نتیجه آن پس از دوران آب شدن نخ‌ها اشاره کرد. چون در این روش پوست بریده نمی‌شود و پس از تمام شدن نخ حالت ابرو دوباره به شکل اولش برمی‌گردد. در این حالت می‌توانید به راحتی چهره خودتان را تغییر دهید؛ و ابروهایتان را به شکل متفاوتی لیفت کنید.

    از دیگر مواردی که باعث محبوبیت این عمل زیبایی شده دوران نقاهت کوتاه آن است. چون پس از انجام لیفت ابرو با نخ می‌توانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید و کارهای سبک روزمره خودتان را انجام دهید؛ اما در سایر عمل‌های زیبایی که با جراحی انجام می‌شوند این شرایط برایتان وجود نخواهد داشت.

    برای کسانی که میزان افتادگی ابروهایشان کم است و پوستشان خاصیت کشسانی خودش را حفظ کرده، لیفت کردن ابرو عالی است
    لیفت-کردن-ابرو

    کاندیداهای مناسب لیفت کردن ابرو چه کسانی هستند؟

    برای انجام لیفت ابروها با نخ باید جزء کاندیداهای مناسب انجام این عمل زیبایی باشید. از جمله کسانی که می‌توانند حالت ابروهای خودشان را با کمک لیفت ابرو تغییر دهند می‌تواند به افراد زیر اشاره کرد:

    • کسانی که ابروهایشان صاف است و حالت ندارد
    • افرادی که ابروهایشان افتادگی خفیفی دارد و قابل اصلاح با نخ است
    • کسانی که به بیماری‌های خود ایمنی و بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت مبتلا نیستند
    • کسانی که به خاطر افتادگی پلک یا چین‌های روی پیشانی حالت ابروهایشان عوض‌شده

    ماندگاری نتایج لیفت ابرو با کمک نخ چقدر است؟

    نوع نخی که استفاده می‌شود، میزان تخصص پزشک در انجام این عمل زیبایی و شرایط سپری کردن دوران نقاهت پس از لیفت می‌تواند نقش مهمی در ماندگاری این عمل زیبایی داشته باشد. در صورتی که لیفت ابرو با نخ را در یکی از بهترین مراکز زیبایی و تحت نظر پزشکان متخصص انجام دهید، مدت ماندگاری آن بین 2 تا 3 سال خواهد بود.

    سوالات متداول “لیفت ابرو با نخ”+ جواب تخصصی

    1) آیا لیفت ابرو با نخ درد دارد؟
    برای انجام این عمل زیبای از داروهای بی‌حسی موضعی و سوزن‌های ظریف مخصوص استفاده می‌شود؛ بنابراین حین عمل و بعد از آن درد زیادی نخواهید داشت.
    2) دوران نقاهت لیفت ابرو چقدر است؟
    برای دوران نقاهت پس از لیفت کردن ابرو باید دو تا سه روز را در نظر داشته باشید؛ اما در شرایط خاصی این دوران ممکن است بیشتر شود.
    3) آیا لیفت کردن ابرو با نخ در خانه امکان‌پذیر است؟
    برای انجام لیفت ابرو باید به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید و تحت نظر پزشکان حرفه‌ای این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند عفونت در ناحیه ابرو مواجه شوید.

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت ابرو با نخ هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    19 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند