پیکرتراشی

پیکرتراشی چیست ،همه آنچه باید بدانید مزایا+معایب

امروزه بازار عمل های جراحی زیبایی بسیار گرم است. به گونه ای که بسیاری از افراد برای تناسب اندام و بهبود ظاهر خود، به عمل های زیبایی روی می آورند. اندام متناسب و ایده آل هم در احساسات و روحیه فرد تاثیر دارد و هم باعث بهبود روابط اجتماعی او می شود. امروزه سبک زندگی مدرن و شهری از جمله شرایط زندگی، کم تحرکی، مشغله های شغلی، تغذیه نامناسب و ورزش نکردن باعث شده است اندام بسیاری از افراد دچار عدم تناسب و چاقی زیاد شود.
ورزش و رعایت رژیم های غذایی مختلف راهکاری برای حل معضل چاقی به شمار می روند. اما در این میان راهکار دیگری به نام پیکرتراشی وجود دارد که با انجام آن فرد با رفع معضل چاقی به اندامی ایده آل و متناسب می رسد. در این مقاله قصد داریم تا موضوع پیکرتراشی را به طور مشروح مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی به مجموعه از روش های جراجی تهاجمی و غیر تهاجمی گفته می شود که می تواند به عنوان راهکاری برای دستیابی بسیاری از افراد به اندام متناسب و ایده آل باشد. این عمل زیبایی روش های مختلفی دارد که با انجام این روش ها متناسب سازی و لاغر کردن نواحی مختلف بدن امکان پذیر است. در واقع با استفاده از این عمل زیبایی می توان چربی های موضعی در شکم و سایر نواحی بدن را حذف کرد. یکی از مزایای مهم این عمل آن است که انجام آن باعث وارد آمدن آسیب به بافت ها، اعصاب و عروق بدن نمی شود.

هزینه-پیکرتراشی
هزینه-پیکرتراشی

هدف پیکرتراشی چیست؟

هدف از انجام عمل زیبایی پیکرتراشی آن است که با این کار سایز اندام های بدن فرد کاهش یافته واندام وی متناسب و ایده آل می شود. افرادی که با معضل چاقی روبرو هستند و با انجام ورزش های مختلف و نیز رعایت رژیم غذایی قادر به رفع چنین مشکلی نیستند، عمل پیکرتراشی راهکار مناسبی است که می توانند بر این معضل غلبه کنند.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

    برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “پیکر تراشی” هستید یا خیر.*

     

    مزایای پیکرتراشی چیست؟

    استفاده از عمل پیکرتراشی برای حذف چربی های زائد بدن مزایایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

    • به لحاظ هزینه نسبت به سایر روش ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.
    • احتمال بروز عفونت در ناحیه عمل شده کم تر است.
    • مدت زمان عمل کوتاه تر است و بیمار احساس سفتی یا گودی روی پوست خود نمی کند.
    • دوره بهبودی این عمل کوتاه است.
    • چربی ها به مقدار مناسب و اندازه استخراج می شود.
    • جای زخم یا اسکار در ناحیه عمل شده برجای نمی ماند.
    • رگ ها دچار آسیب نمی شود.
    • پوست بدن دچار افتادگی نشده و حتی باعث سفت تر شدن آن هم می شود.
    • انجام این عمل، کاهش وزن و لاغری را به دنبال دارد.
    • خطر سوختگی متوجه بیمار نیست.
    • بیمار درد اندکی را حس می کند.
    • انجام این عمل زیبایی بدون بستری شدن است و برش و بخیه ای روی ناحیه مورد نظر زده نمی شود.
    • نتایج عمل به شکل کاملا طبیعی درمی آید.
    • این نوع عمل جراحی ساده و در عین حال ایمن و بی خطر است.
    • نتایج حذف چربی ها در این عمل زیبایی، به شکل دائمی است.

    انواع روش های پیکرتراشی

    پیکرتراشی خود شامل انواع روش های مختلفی است که هر کدام به نحو خاصی انجام می شود. در ادامه هر یک از این روش ها شرح داده شده است.

    لیپوماتیک

    لیپوماتیک یکی از روش های کاهش وزن و لاغر شدن است که در آن چربی های زائد بدن حذف می شود. در این روش در ناحیه مورد نظر برشی زده نمی شود و تنها یک سوراخ در آن ایجاد می کنند و کانولا  را به داخل آن وارد می کنند و چربی های زائد از طریق این کانولا استخراج می شود. از جمله مزایای مهم این روش آن است که افرادی که می خواهند سایر نواحی و نقاط بدن خود را فرم دهند جراح قادر است با چربی هایی که از بدن فرد خارج کرده است، برای فرم دهی در ناحیه مورد نظر استفاده کند. برای انجام این روش، لازم است دو هفته پیش از عمل، فرد از مصرف سیگار و الکل پرهیز کند. هم چنین در صورت حساسیت به دارویی خاص، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهد. علاوه بر این ها توصیه می شود پیش از عمل و پس از آن، مصرف نمک کم شود.

    لیپوماتیک
    لیپوماتیک

    لیپوست

    لیپوست نسل جدید روش لیپوماتیک به شمار می رود. دو تکنیک با نام تی ال آ و لرزش با دستگاه مخصوص استفاده شده که حرکاتی به حالت رفت و برگشتی ایجاد می شود. این دو تکنیک به جدا شدن سلول های چربی از بافت کمک می کند. روش لیپوست از گلوله گلوله شدن چریی ها در زیر پوست ناحیه مورد نظر و ایجاد ناهمواری ها جلوگیری می کند. برای استخراج چربی ها لازم است در ناحیه مورد نظر از بی حسی موضعی استفاده شود. برای انجام روش لیپوست احتمال دارد چند جلسه درمان لازم باشد. به طوری که هر قسمت به صورت مجزا درمان شود. این روش از جمله روش های بی خطر و ایمن  در زیبایی و لاغری است که لازم است متقاضی از این موضوع اطلاع داشته باشد.

    لیپوساکشن

    برای انجام این تکنیک ابتدا لازم است در ناحیه مورد نظر برشی کوچک زده شود. در مرحله بعد، چربی های زائد با استفاده از کانول متصل به دستگاه مکش استخراج می شود. تفاوت این روش با دو روش قبلی در آن است که از چربی های تخلیه شده دیگر نمی توان استفاده کرد. علت آن هم این است که در این تکنیک، چربی های زائد با گرما سوزانده می شود و سپس از بدن تخلیه می شود و قابلیت استفاده را ندارد.

    تکنیک لیپوساکشن برای قسمت هایی از بدن همانند گردن، پاها، سینه، پشت، صورت و پشت مناسب است. تاثیر این تکنیک بالا بوده اما با این حال دوره بهبودی آن بیشتر است و به طور تقریبی 6 هفته لازم است. لیپوساکشن هم مثل تمام عمل های زیبایی، عوارضی دارد. به طوری که پس از عمل بیمار دچار عوارضی همانند کبودی، تورم و اندکی درد خواهد شد.

    تلفن مشاوره و ویزیت مجازی رایگان : 44110999-021

    ابدومینوپلاستی

    تکنیک ابدومینوپلاستی برای افردی مناسب است که در ناحیه شکم و پهلوهای خود به میزان زیادی چربی های زائد دارند. به گونه ای که شکم آن ها دچار افتادگی شده و به حالت آویزان درآمده است. در این شرایط امکان استخراج چربی های زائد با تکنیک لیپوماتیک وجود ندارد. از این رو تکنیک ابدومینوپلاستی برای این کار مناسب است که در آن هم چربی های زائد خارج می شود و هم چین و چروک هایی که روی پوست شکم و پهلوها وجود دارد برطرف می شود و شکم حالت صاف و کشیده پیدا می کند.

    این روش به این صورت انجام می شود که با ایجاد برش زیر شکم، چربی ها تخلیه می شود و سپس از ناحیه ای بالاتر از ناف، پوست شکم به طرف پایین کشیده شده و پیوند داده می شود. در این صورت زیر شکم یک خط برش باقی می ماند که با گذشت زمان بهبود یافته و از بین می رود. برای محو جای بخیه به صورت کامل، استفاده از میکرونیدلینگ با مزوتراپی موثر است. این روش برای لیفت بازو و ران هم قابل استفاده است.

    ابدومینوپلاستی
    ابدومینوپلاستی

    لیپولیزر

    همان طور که از عنوان این روش مشخص است، برای انجام آن از لیزر استفاده می شود. به این صورت که با حرارت دادن، بافت های چربی از هم گسسته و جدا می شود. برای استخراج چربی از قسمت هایی از بدن همانند ران ها، پهلوها، شکم و غبغب این روش بیشتر مناسب است. لیپولیزر روشی است که کلاژن سازی را هم تحریک می کند. این پدیده خود باعث جلوگیری از شل و افتاده شدن پوست می شود. انجام این روش برای افرادی که دچار بیماری های قلبی، کلیوی، دیابت و سرطان امکان پذیر نیست. علاوه بر این خانم ها در دوره بارداری و شیردهی این روش را نمی توانند انجام دهند.

    روش لیپولیزر همانند سایر روش های زیبایی، نیاز به این دارد که جلسه مشاوره ای با پزشک برگزار شود. در این جلسه پزشک پس از معاینه و بررسی بدن فرد، به تعیین درصد چربی و میزان افتادگی پوست بدن می پردازد. انجام این تکنیک را پزشک تشخیص می دهد.

    روش واترجت یا بادی جت

    دستگاه بادی جت پس از آن که به حوزه پزشکی وارد شد، تحول بزرگی در استخراج چربی های زائد ایجاد کرد. در این روش چربی های زائد را با فشار آب از بین می برند. به این صورت که واترجت میله ای فلزی دارد که از سر این میله آب با فشار زیاد به بیرون رانده می شود. این آب پس از برخورد با چربی ها، باعث تکه تکه و جدا شدن بافت های آن می شود. نتایج این روش در مقایسه با دیگر روش ها، ماندگاری کم تری دارد.

    بادی جت از جمله روش های جدید برای استخراج چربی های زائد است که به شکل سرپایی انجام می شود. در این روش نیازی به بیهوشی بیمار نیست و با یک بی حسی موضوعی قابل انجام است. تکنیک بادی جت فرایندی است که تهاجم کمی دارد.

    روش اولترازد

    روش اولترازد در پیکرتراشی، تاثیر زیادی در حذف چربی های زائد دارد. برای از بین بردن چربی ها و لاغر شدن بدن از امواج هایفو که همان امواج اولتراسوند است، استفاده می شود. با انجام این روش فیبروپلاست های تحریک شده منجر به تولید کلاژن هم می شود. امواج اولتراسوند از لایه های چربی سطحی و زیرین عبور می کند. در این فرایند چربی های زائد پس از تبدیل شدن به مایع از بدن تخلیه می شود. از این طریق ناحیه مورد نظر لاغر و متناسب می شود.

    بهترین-کلینیک-پیکرتراشی
    بهترین-کلینیک-پیکرتراشی

    روش کرایولیپولیز

    تکنیک کرایولیپولیز که به آن پیکرتراشی سرد هم می گویند، از جمله روش های غیر تهاجمی در پیکرتراشی است. دمای استفاده شده در این روش بین منفی 5 تا مثبت 5 درجه سانتی گراد است. سلول های چربی وقتی در معرض سرما قرار بگیرند از بین می روند زیرا حساسیت بسیار بالایی در برابر سرما دارند. برای انجام این روش نیازی به این نیست که فرد بستری شود. در این روش فرد دردی حس نمی کند و تکنیکی بی خطر محسوب می شود. افرادی که در بدن خود چربی های موضعی دارند این روش می تواند مناسب باشد.

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “پیکر تراشی” هستید یا خیر.*

       

      پیکرتراشی با استفاده از دستگاه اکسیلیس

      در این روش از دستگاه اکسیلیس استفاده می شود که از طریق آن می توان به کاهش و از بین بردن چربی های زیر پوستی در قسمت تحت درمان پرداخت. برای تجزیه و گسستن چربی ها از انرژی امواج رادیوی استفاده می شود و سپس چربی ها از بدن تخلیه می شود. از این طریق بیمار پس از انجام این تکنیک، بلافاصله می تواند لاغری و کاهش سایز ناحیه مورد نظر را مشاهده و لمس کند. این تکنیک هم از جمله روش های بی خطر است که بیمار احساس درد نمی کند و نیازی هم ندارد که در طی فرایند عمل بستری شود. این روش مناسب افرادی است که در بدن خود چربی های موضعی دارند و از این لحاظ روشی تاثیرگزار است که طرفداران بسیاری هم دارد.

      مراقبت های قبل و بعد از عمل زیبایی پیکرتراشی

      لازم است قبل از انجام عمل پیکرتراشی، فرد اقدامات و مراقبت هایی را انجام دهد. در زیر اقدامات قبل و بعد از این عمل را بیان کرده ایم.

      اقدامات لازم قبل از عمل

      • تا دو هفته مانده به عمل، از کشیدن سیگار و قلیان و نیز مصرف الکل باید خودداری شود.
      • لازم است تا ده روز پیش از عمل، از مصرف داروهای ضد التهاب و محصولات محتوی ویتامین e و آسپرین خودداری شود.
      • حداقل از دو روز پیش از عمل پیکرتراشی، بیمار نباید داروهای گشاد کننده بورونشن همانند افدرین یا داروهای آسم مصرف کند. هم چنین لازم است روز عمل، شخص از مصرف داروی تیروئید خودداری کند.
      • در صورت مصرف هر نوع دارویی، با پزشک خود در میان بگزارید.
      • در صورتی که سابقه عمل جراحی خاص (مثلا در شکم، پهلوها و ….) داشته اید، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
      • لازم است حداقل دو روز مانده به عمل، رژیم های غذایی کنار گذاشته شود.
      • قبل از عمل باید لاک ناخن ها پاک شود.
      • پیش از عمل توصیه می شود صبحانه یا ناهار سبک میل کنید.
      • بهتر است شب پیش از عمل دوش بگیرید.
      • پس از نیمه شب قبل از عمل جراحی، از مصرف کافئین خودداری کنید.
      • روز عمل جراحی پماد به همراه داشته باشید.
      • روز پیش از عمل، روز عمل و روزهای بعد از آن، مصرف آنتی بیوتیک خوراکی لازم است.
      • روز عمل جراحی لازم است بیمار لباس های گشاد بر تن کند، از آرایش کردن و استفاده از جواهرات ناخن مصنوعی و لوسیون خودداری کند، لباس و جوراب های گرم و نیز کفش های آسان پوش به همراه داشته باشد.
      عوارض-پیکرتراشی
      عوارض-پیکرتراشی

      اقدامات لازم پس از عمل

      • در صورت بروز درد و برای تسکین آن از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
      • به هنگام استراحت برای کاستن درد ناحیه عمل شده سر را بالاتر از بدن بگزارید.
      • داروهایی را که پزشک تجویز کرده است، طبق دستور و به طور کامل مصرف کنید.
      • سه روز پس از عمل لازم است به منظور بررسی ناحیه عمل شده نزد پزشک رفته و معاینه شوید.
      • بروز خونابه پس از عمل جراحی پدیده ای طبیعی است و نباید نگران بود. این پدیده ممکن است چند روز ادامه یابد. اما در صورتی که خونریزی در محل عمل ایجاد شود حتما باید به پزشک معالج اطلاع دهید.
      • با سپری شدن چند هفته پس از عمل انجام فعالیت های سنگین امکان پذیر است. در این دوره از انجام این گونه فعالیت ها باید خودداری شود.
      • بروز کبودی ها در ناحیه عمل شده پدیده ای طبیعی بوده و به مرور زمان برطرف می شود.
      • به منظور سرعت یافتن دوره بهبودی و برطرف شدن تورم و کبودی ها ناحیه عمل شده مصرف آناناس تازه مفید است.
      • پس از عمل مصرف نمک باید محدود شود.
      • در دوره بهبودی توصیه می شود غذایی همانند ماهی، میگو و میوه ها را مصرف کنید که محتوی امگا 3 هستند.
      • تا چند هفته پس از عمل از مصرف سیگار باید خودداری شود. پس از آن هم مصرف سیگار با مشورت پزشک امکان پذیر است.

      تلفن مشاوره و ویزیت مجازی رایگان : 44110999-021

       

      عوارض پیکرتراشی چیست؟

      پیکرتراشی همانند سایر اعمال جراحی زیبایی، عوارضی به دنبال دارد که در ادامه به بررسی این عوارض پرداخته ایم.

      • سوختگی:سوختگی از جمله عوارضی است که در حین فرایند عمل ممکن است ایجاد شود. به این صورت که با حرکت لوله ای که از طریق سوراخ ها وارد ناحیه مورد عمل می شود و چربی های زائد را استخراج می کند امکان بروز سوختگی و اصطکاک پوست شده و پوست دچار آسیب می شود.
      • ورم:یکی از مهم ترین عوارض عمل پیکرتراشی خروج مایعات از زخم های ناحیه عمل شده و ورم کردن آن است. این ورم امکان دارد به مدت 5 تا 6 ماه هم ماندگار باشد.
      • آمبولی ریه ها:یکی از خطرناک ترین عوارض پیکرتراشی را می توان آمبولی ریه ها دانست. این عارضه حتی ممکن است به مرگ بیمار منتهی شود. به این علت که اگر چربی ها در فرایند عمل وارد جریان خون شوند و به ریه ها راه یابند باعث جلوگیری از گردش خون می شود که مرگ شخص را به دنبال دارد.
      • بی حسی:بی حسی ناحیه عمل شده نیز در بسیاری از افراد مشاهده می شود. به طوری که این افراد تا مدتی این بی حسی را تجربه می کنند. البته این وضعیت موقتی است و به مرور برطرف می شود.
      • ایجاد عفونت:عفونت زخم های ناحیه عمل شده کم تر بروز می یابد. اما در صورت ایجاد این عارضه سریعا به پزشک معالج مراجعه کنید تا این مشکل برطرف شود.
      • کبودی ناحیه عمل شده:کبودی هم از جمله عوارضی است که ممکن تا چند هفته پس از عمل باقی بماند. البته این کبودی ها طبیعی بوده و پس از گذشت چند مدت کاملا برطرف می شود.
      • بروز حساسیت:برخی از افراد ممکن است نسبت به مواد بی حسی، حساسیت نشان دهند که پس از عمل با مشکل روبرو می شوند.
      • جمع شدن مایعات:در برخی از افراد امکان جمع شدن مایعات به میزان زیاد در زیر زخم ها وجود دارد که باعث ایجاد مشکلاتی در فرد می شود. البته این مشکل با مراجعه به پزشک برطرف می شود.
      • لخته شدن خون:پس از انجام عمل پیکرتراشی امکان لخته شدن خون بیمار وجود دارد. که مشکلات خطرناک دیگری همانند سکته مغزی یا حملات قلبی به دنبال داشته باشد. این پدیده از جمله عوارض شایع پیکرتراشی نیست و امکان دارد به ندرت ایجاد شود.
      • بروز حالت تهوع:ممکن است پس از عمل بیمار حالت تهوع، سرگیجه یا التهاب داشته باشد که این پدیده ها طبیعی است و پس از گذشت چند روز به مرور برطرف می شوند.
      • نامتقارن شدن ناف:از دیگر عوارض عمل پیکرتراشی، نامتقارن شدن ناف یا پوست بیمار است. به طوری که ممکن است پوست وی شل شود یا این که به حالت کش دار دربیاید.

      افراد مناسب عمل پیکرتراشی چه کسانی هستند؟

      • افرادی از سلامت جسمی و روانی کامل برخوردارند.
      • افرادی که میزان چاقی با توجه به جدول شاخص توده بدنی از عدد 30 کم تر است، پیکرتراشی راهکار مناسبی است.
      • افرادی که دچار چربی های زائد در قسمت هایی همانند پشت، بازو، شکم، پهلوها، قسمت های خارجی و داخلی ران ها و …. هستند و از این مساله دچار ناراحتی و رنج هستند، پیکرتراشی می تواند راه حل مناسبی برای حل مشکلات آن ها باشد.
      • افرادی که وزنشان تثبیت شده است.
      • افرادی که روی پوست خود دچار ترک های پوستی زیاد نیستند و پوست آن ها بیش از حد افتاده و شل نباشد.
      • افرادی که دچار بیماری خاصی نیستند.
      • افرادی که با ورزش کردن و رعایت رژیم های غذایی قادر به کاهش چربی های بدن خود نیستند.

      نکات لازم برای افزایش ماندگاری نتایج پیکرتراشی

      با رعایت نکاتی، نتایج نهایی پیکرتراشی برای همیشه ماندگار می شود و داشتن اندام متناسب و ایده آل لذت خواهید برد. نکاتی که باید مورد توجه قرار گرفته و همواره به آن ها عمل کنید شامل موارد زیر است:

      • ضروری است مراقبت های پس از عمل و دوره بهبودی را با دقت و به طور کامل انجام دهید. مثلا پوشیدن گن پس از عمل باعث جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست می شود. در واقع پوشیدن گن باعث حفظ نتیجه عمل پیکرتراشی شده و فرد می تواند به فرم ایده آل و دلخواه بدن دست یابد.
      • نکته دیگر رعایت رژیم غذایی سالم است که باید به صورت جدی مورد بدان عمل شود. در غیر این صورت، زودتر از گذشته، چاقی موضعی به سراغتان خواهد آمد. زیرا در این شرایط بدن بیشتر آمادگی تجمع بافت های چربی را دارد.
      • ورزش کردن نکته بسیار مهمی است که هیچ گاه نباید درباره آن سهل انگاری کرد. چاقی موضعی به علت تجمع بافت های چربی در نواحی بدن و مقاوم شدن آن ها ایجاد می شود. علت اصلی تجمع چربی ها هم عدم تحرک و ورزش کافی است. به این منظور لازم است پس از عمل یک برنامه منظم برای ورزش کردن را زیر نظر پزشک خود تنظیم و اجرا کنید.
      قیمت-پیکرتراشی
      قیمت-پیکرتراشی

      عوامل موثر در تعیین هزینه های پیکرتراشی

      همانند سایر اعمال زیبایی، هزینه انجام عمل پیکرتراشی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین تعیین دقیق هزینه های عمل امکان پذیر نیست. در زیر به عوامل تاثیرگزار در تعیین هزینه نهایی این عمل اشاره شده است:

      • نوع مرکز درمانی یا کلینیکی که قرار است عمل پیکرتراشی در آن انجام شود.
      • نوع تجهیزات و میزان استفاده از آن ها در عمل.
      • پزشک جراحی که قصد انجام عمل را دارد. توضیح این که هر چه پزشک تخصص؛ مهارت و تجربه بالاتری داشته باشد، مسلما هزینه عمل هم افزایش خواهد یافت.
      • ناحیه ای از بدن که قرار است مورد عمل قرار گیرد و تعداد آن ها در تعیین هزینه های عمل اثرگزار است. زیرا انجام عمل در برخی از قسمت های بدن دشوار بوده و نیاز به دقت و کار زیادی دارد که قاعدتا هزینه عمل هم بالاتر می رود.
      • میزان چربی هایی که در فرایند عمل تخلیه می شود.
      • در صورتی که نیاز باشد بیمار بستری شود هزینه عمل هم بیشتر خواهد شد.
      • هزینه های جانبی عمل جراحی همانند عکس رادیولوژی، آزمایشات پزشکی و …. روی هزینه های عمل تاثیرگزار است و آن را بالاتر می برد.

       

      سوالات قبل از پیکرتراشی

      1)نتایج عمل پیکرتراشی چقدر ماندگاری دارد؟

      در صورت انجام مراقبت های پس از عمل، داشتن رژیم غذایی سالم و نیز انجام ورزش و داشتن تحرک کافی، نتایج این عمل دائمی خواهد بود.

      2) ورم ناحیه عمل شده چه زمانی کاهش می یابد؟

      بروز ورم در ناحیه عمل شده پدیده ای کاملا طبیعی است و نباید نگران شد. به طور کلی ورم ناحیه عمل شده به مرور زمان و پس از 6 تا 8 هفته کاهش می یابد.

      3) نتایج نهایی پیکرتراشی چه زمانی معلوم می شود؟

      معمولا نتایج نهایی این عمل را می توان پس از سپری شدن 3 تا 6 ماه مشاهده کرد.

      4) پیکرتراشی روی کدام نواحی بدن قابل انجام است؟

      این عمل را می توان برای قسمت هایی از بدن همانند ساق پا، شکم، ران ها، پهلوها و غبغب انجام داد.

      5) تا چه زمانی پس از عمل باید گن پوشید؟

      با توجه به نوع روش جراحی به مدت یک ماه پس از عمل بیمار باید حتما گن بپوشد. پس از این مدت توصیه می شود از گن های شل استفاده شود. اما ضرروی است تا سه هفته پس از عمل گن تنگ پوشیده شود.

      6) از چه زمانی پس از عمل می توان به حمام، سونا و استخر رفت؟

      پس از عمل پیکراترشی، در همان روز نخست می توان می توان استحمام کرد. اما سونا و استخر رفتن به ترتیب پس از یک ماه و دو هفته پس از عمل امکان پذیر است.

      7) بهترین روش پیکرتراشی کدام است؟

      برای انجام پیکرتراشی تجهیزات و روش‌های مختلفی وجود دارد و هرکدام از آن‌ها کیفیت متفاوتی دارند. علاوه بر تجهیزات تخصص پزشک است که می‌تواند بهترین روش پیکرتراشی را برای متقاضی مشخص کند.

      8) همه افراد می‌توانند عمل پیکرتراشی انجام دهند؟

      کسانی که اضافه‌وزن ندارند و به تناسب‌اندام رسیده‌اند کاندیداهای مناسبی برای پیکرتراشی هستند. چون در این عمل زیبایی فقط چربی‌های موضعی برداشته می‌شوند نه چربی‌های عظیم و تجمع کرده در بدن.

      9) بهترین دکتر پیکرتراشی تهران کیست؟

      انتخاب بهترین پزشک پیکرتراشی یکی از سخت‌ترین کارها برای متقاضیان این عمل زیبایی است. با این وجود نمونه کارهای قبلی پزشک، کلینیکی که در آن فعال است و سطح رضایت متقاضیان قبلی وی می‌تواند شما را برای انتخاب بهترین پزشک لیپوماتیک راهنمایی کند.

      برای دریافت اطلاعات کاملتر درباره عمل پیکر تراشی در کلینیک VIP مارال پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

      کلام آخر

      در این مقاله کوشش کردیم تا عمل زیبایی پیکرتراشی را به طور مشروح مورد بررسی قرار دهیم. مسلما این عمل برای افرادی که قصد دارند چربی های زائد را از نواحی مختلف بدن خود بردارند و به تناسب اندام برسند، راهکار بسیار مناسبی است. از این رو توصیه می شود به هنگام انتخاب کلینیک و پزشک جراح دقت زیادی داشته باشید و با تحقیق و بررسی کامل اقدام به انتخاب آن ها کنید. زیرا در غیر این صورت نه تنها دستیابی به نتایج مطلوب امکان پذیر نخواهد بود بلکه ممکن است پس از عمل عوارض خطرناکی هم متوجه بیمار شود.

      تلفن مشاوره و ویزیت مجازی رایگان : 44110999-021

      برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


        نوع خدمات درخواستی

        برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “پیکر تراشی” هستید یا خیر.*

        کانال ما در اینستاگرام:

        [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


        177 نوشته
        کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

        بدون دیدگاه

        پاسخ دهید

        فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند