چرا-رفع-جای-جوش-با-تزریق-چربی

چرا رفع جای جوش با تزریق چربی بهترین انتخاب برای شما است؟

جای جوش روی صورت یکی از یادگاری‌های دوران جوانی است.سوالی که خیلی پرسیده میشود این است که رفع جای جوش با تزریق چربی امکان پذیر است؟ اغلب افراد در این دوران جوش‌های ریز و درشتی روی نواحی مختلف پوستشان دیده می‌شود و بعد از مدتی از بین می‌روند. اما از بین رفتن جوش برابر با صاف شدن پوست مثل قبل نیست! گاهی مواقع با رفتن جوش‌ها جای آن‌ها مانند گودی‌های عمیق روی پوست باقی می‌ماند و چهره فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خانم‌ها برای پوشاندن جای جوش از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنند، اما برای آقایان این روش معمولاً تاثیر قابل توجهی ندارد؛ و چاره‌ای جز کنار آمدن با چهره جدید برای آن‌ها باقی نمی‌ماند. تحمل صورتی که در نواحی مختلف آن لکه‌های قرمز یا کدر دیده می‌شود برای همه آسان نیست! به همین خاطر است که اغلب کسانی که جوش داشته‌اند و حالا جای جوش روی پوستشان باقی‌مانده به دنبال برطرف کردن جای آن هستند.

برای از بین بردن جای جوش درمان‌های خانگی و دارویی زیادی وجود دارد. اما جدیدترین روشی که برای این موضوع در نظر گرفته شده، رفع جای جوش با تزریق چربی به صورت است. در این روش از چربی خود بدن فرد برای برطرف کردن جای جوش‌ها استفاده می‌شود و پس از جذب شدن چربی به نواحی که جوش داشته، رد لکه‌ها روی پوست کم‌رنگ‌تر شده و گاهی مواقع محو می‌شود. اگر علاقه‌مند هستید که درباره این روش درمان جای جوش صورت بیشتر بدانید، با کلینیک VIP تهران همراه باشید.

 

قبل از شروع تزریق چربی به صورت چه کارهایی انجام دهیم؟

برای هر عمل زیبایی لازم است که یک سری نکات را قبل از مراجعه به کلینیک رعایت کنید. در رفع جای جوش با تزریق چربی هم این موضوع دیده می‌شود. با رعایت این نکات می‌توانید به بهتر شدن نتیجه نهایی تزریق چربی به صورت امیدوار باشید.

1) حتماً باید در جلسه مشاوره شرکت کرده و شرایط جسمانی و انتظاراتتان را با پزشک در میان بگذارید.

2) به هیچ عنوان نباید قبل از تزریق داروهای روان کننده خون، مکمل‌های حاوی ویتامین یا داروهای گیاهی مصرف کنید.

3) در صورتی که مشکل حساسیت یا آلرژی به داروهای بی‌حسی را دارید، حتماً این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

4) تا دو هفته قبل از شروع تزریق از مصرف الکل و دخانیات اجتناب کنید.

5) حتماً روز قبل از عمل دوش بگیرید و تمیز باشید. صورتتان را هم با صابون بشویید تا پزشک بهتر بتواند رد جوش‌ها را روی پوستتان تشخیص دهد.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    روش-تزریق-چربی-به-صورت
    روش-تزریق-چربی-به-صورت

    مراحل تزریق چربی به نواحی دارای جای جوش

    برای درمان جای جوش‌های باقی‌مانده روی صورتتان آماده هستید؟ در این بخش مراحلی که برای انجام این عمل زیبایی وجود دارد را ارائه کرده‌ایم. با شناختن این مراحل می‌توانید برای “رفع جای جوش با تزریق چربی” برنامه‌ریزی کنید و بدون مشکل این عمل زیبایی را پشت سر بگذارید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به صورت هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    دریافت خدمات مشاوره کلینیک زیبایی VIP تهران

    اولین مرحله برای تزریق چربی به جای جوش‌های صورت دریافت خدمات مشاوره است. پزشک باید وضعیت جسمانی متقاضی و صورت وی را بررسی کند، سپس برای تزریق کردن یا نکردن چربی به صورت وی تصمیم بگیرد. در صورتی که تزریق چربی برای متقاضی ممکن باشد و امکان پوشاندن جای جوش‌های صورت با آن وجود داشته باشد، پزشک وقت عمل زیبایی را برای متقاضی تنظیم می‌کند.

    در طول جلسه مشاوره باید از پزشکتان درباره نتیجه نهایی این عمل زیبایی سوال کنید و با دید واقع‌بینانه برای تزریق چربی اقدام کنید. همچنین در طول جلسه مشاوره لازم است که درباره شرایط جسمانی خودتان و داروهایی که مصرف می‌کنید به پزشک اطلاعات دهید. این توضیحات می‌تواند برای تشخیص مناسب بودن یا نبودن وضعیت جسمانی شما برای تزریق چربی به پزشک کمک کند.

    آماده شدن برای برداشت چربی

    در این مرحله رفع جای جوش با تزریق چربی، متقاضی برای اهدای چربی آماده می‌شود. برای شروع ابتدا عضوی که برای برداشت انتخاب شده (باسن، شکم، ران و…) استریل و بی‌حس می‌شود. سپس پزشک با کمک تجهیزات لازم چربی لازم را از ناحیه مورد نظر برداشت می‌کند. میزان برداشت چربی در مراحل مختلف به میزان مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد.

    خالص‌سازی چربی و تزریق آن به صورت

    قدم بعدی خالص‌سازی چربی تزریق‌شده است. در این مرحله باید چربی در دستگاه سانتریفیوژ قرار بگیرد تا خون و بافت‌هایی که همراه آن خارج‌شده از بدن جدا شود. چربی خالص به دست آمده وارد سرنگ‌های مخصوص شده و برای تزریق آماده می‌شود.

    موقع تزریق پزشک سرنگ را چندین بار در نواحی که جوش دارند وارد کرده و چربی را به این محل‌ها تزریق می‌کند. به همین خاطر است که حتماً باید صورت قبل از تزریق بی‌حس شده باشد تا متقاضی احساس درد نکند. بعد از اینکه تمام بخش‌های مورد نظر چربی را دریافت کردند، نوبت به سپری کردن دوران نقاهت می‌رسد.

    سپری کردن دوران نقاهت پس از تزریق چربی

    پس از تمام شدن رفع جای جوش با تزریق چربی، می‌توانید به منزل بروید و استراحت کنید. در طول دوران نقاهت ممکن است احساس درد، خارش یا سوزش در نواحی تزریق داشته باشید. همچنین ورم و کبودی هم در محل‌های تزریق دیده می‌شود. این موضوع به خاطر جدید بودن محل چربی و جذب تدریجی آن است. استفاده از سوزن تزریق هم می‌تواند مشکلاتی مانند درد و کبودی را به همراه داشته باشد. برای اینکه بدون مشکل دوران نقاهت را پشت سر بگذارید، حتماً مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده را به موقع مصرف کنید و از قرار گرفتن در برابر نور آفتاب و انجام ورزش‌های سنگین بپرهیزید.

    حتما بخوانید : روش‌های جایگزین عمل تزریق چربی کدام هستند؟

    نتیجه تزریق چربی به جای جوش‌های صورت

    با تزریق چربی به صورت، پوست پر می‌شود و فرورفتگی‌های ایجاد شده کمرنگ و محو خواهند شد. همچنین تزریق چربی خاصیت کشسانی و کلاژن سازی پوست را تقویت می‌کند؛ و همین موضوع می‌تواند روی ترمیم جای جوش‌ها تاثیر قابل توجهی داشته باشد. به همین خاطر است که پس از چند جلسه تزریق چربی، متقاضیان شاهد بهتر شدن پوست صورتشان هستند و از داشتن یک چهره جدید و زیبا لذت می‌برند.

    دوران-نقاهت-پس-از-تزریق-چربی-به-صورت
    دوران-نقاهت-پس-از-تزریق-چربی-به-صورت

    میزان ماندگاری رفع جای جوش با تزریق چربی چقدر است؟

    چقدر طول می‌کشد تا پس از تزریق چربی دوباره جای جوش روی صورتمان دیده شود؟ اگر شما هم این سوال و پرسش‌های مشابه را در ذهنتان دارید، حتماً علاقه‌مند هستید که درباره ماندگاری تزریق چربی برای از بین بردن جای جوش اطلاعات به دست بیاورید.

    تزریق چربی نسبت به فیلر و بوتاکس ماندگاری بیشتری دارد. چون چربی تزریق‌شده از خود بدن فرد گرفته شده و مشکل جذب زودهنگام آن یا پس زدن ماده تزریق‌شده به خاطر حساسیت پوستی وجود ندارد. همچنین با توجه به اینکه گونه‌ها و بخش‌های صورت که جای جوش روی آن‌ها مانده فعالیت زیادی ندارند، رفع جای جوش با تزریق چربی” نسبت به سایر عمل‌های زیبایی ماندگارتر است.

    برای تخمین دقیق میزان ماندگاری این عمل زیبایی لازم است که درباره عوامل تاثیرگذار روی آن هم اطلاعات کسب کنید. میزان چربی که پزشک برای از بین بردن جای جوش‌ها استفاده می‌کند، در نتیجه نهایی این عمل زیبایی و ماندگاری بالای آن موثر است. چون حدود 40 درصد چربی در هر مرحله از تزریق توسط بدن جذب می‌شود و فقط 60 درصد از آن برای پوشاندن جای جوش‌ها باقی می‌ماند. به همین خاطر است که پزشکان حرفه‌ای مقدار چربی تزریق‌شده را بیشتر در نظر می‌گیرند تا فرم صورت پس از جذب چربی حالت مناسبی داشته باشد.

    متابولیسم بدن افراد هم روی نتیجه نهایی این عمل زیبایی تاثیرگذار است. اگر جزء کسانی هستید که بدنی لاغر دارید و هر غذایی می‌خورید هیچ چربی در بدنتان شکل نمی‌گیرید، به احتمال زیاد تزریق چربی هم ماندگاری کمی برایتان خواهد داشت. چون شما جزء افرادی هستید که متابولیسم و سوخت‌وساز بدنی بالایی دارند.

    رعایت نکات دوران نقاهت و سبک تغذیه‌ای که دارید هم در میزان ماندگاری این عمل زیبایی موثر است. اگر همیشه غذاهای سالم و آجیل و پروتئین استفاده کنید، ماندگاری چربی تزریق‌شده برایتان بیشتر خواهد بود. همچنین در صورتی که در برابر نور آفتاب نباشید، دوش آب گرم نگیرید و سونا نروید ماندگاری چربی تزریق‌شده برایتان بیشتر می‌شود.

    به طور کلی با رعایت تمام نکات توصیه شده توسط پزشک و داشتن شرایط بدنی مناسب، می‌توانید روی ماندگاری رفع جای جوش با تزریق چربی به مدت یک تا دو سال امیدوار باشید. بازه زمانی که برای تمدید تزریق چربی در نظر گرفته می‌شود به تشخیص پزشک بستگی دارد و برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. بنابراین حتماً باید نظر پزشک معالجتان را در این رابطه جویا شوید.

    مزایای تزریق چربی برای رفع جای جوش نسبت به سایر روش‌ها

    رفع جای جوش با تزریق چربی یک روش جدید است و هنوز افراد زیادی از آن استفاده نکرده‌اند. به همین خاطر است که متقاضیان می‌خواهند تفاوت این روش را با سایر متدهای قدیمی مانند تزریق فیلر یا ژل بدانند. اگر برای انجام تزریق چربی به جای جوش‌هایتان تردید دارید، با مشاهده مزیت‌های آن بهتر می‌توانید برای انتخاب این روش تصمیم بگیرید.

    در ادامه مزایای رفع جای جوش با تزریق چربی را برایتان آورده‌ایم تا با شناخت بیشتری بتوانید این عمل زیبایی را انتخاب کنید.

    1) با تزریق چربی می‌توانید به صاف شدن پوستتان و از بین رفتن جای جوش‌ها امیدوار باشید. چون پوست پس از هر بار تزریق کلاژن سازی و کشسانی بهتری پیدا می‌کند و سفت‌تر می‌شود.

    2) پوست پس از تزریق چربی حالتی نرم و لطیف پیدا می‌کند و از آن حالت خشک و مرده‌ای که قبلاً داشته خارج خواهد شد.

    3) در تزریق چربی هیچ ماده شیمیایی خارجی وارد بدن فرد نمی‌شود. به همین خاطر عوارضی که در تزریق ژل یا بوتاکس وجود دارد برای این عمل زیبایی دیده نمی‌شود.

    4) احتمال بروز عفونت پس از تزریق چربی بسیار کمتر است. چون ماده وارد شده به بدن چربی خالص است.

    5) احتمال بروز واکنش‌های حساسیت‌زا و آلرژیک در تزریق چربی کمتر است و فقط افراد خاصی در شرایط خاصی ممکن است نسبت به این عمل زیبایی واکنش نشان دهند.

    6) ماندگاری تزریق چربی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی بالاتر است و متقاضیان در بازه‌های زمانی طولانی‌تری می‌توانند برای تمدید آن اقدام کنند.

    7) امکان استفاده از چربی برداشت شده برای تزریق‌های بعدی هم وجود دارد. بنابراین در صورتی که میزان چربی برداشت شده زیاد باشد، پزشک می‌تواند آن را فریز کرده و مجدداً استفاده کند.

    8) برای تزریق چربی در بیشتر مواقع از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و نیازی به بیهوشی ندارد. به همین خاطر است که اغلب افراد می‌توانند بدون مشکل از این روش برای از بین بردن جای جوش‌های خودشان استفاده کنند.

    9) دوران نقاهت پس از تزریق چربی کوتاه است و می‌توانید پس از انجام آن به زندگی روزمره خودتان برگردید.

     

    هزینه تزریق چربی به محل جوش چقدر است؟

    برای تخمین هزینه رفع جای جوش با تزریق چربی” باید شدت جای جوش‌ها و میزان عمق و پراکندگی آن‌ها ر ا در نظر بگیرید. هر چقدر تعداد جوش‌های شما بیشتر باشد و تعداد جای جوش‌های بیشتری روی صورتتان باقی‌مانده باشد، باید میزان چربی بیشتری برای تزریق استفاده شود و هزینه آن بیشتر خواهد شد.

    نوع تکنیکی که برای ترانسفر چربی به جای جوش‌ها استفاده می‌شود، هزینه کلینیک برای تزریق، دستمزد پزشک و مبلغی که برای داروها و آزمایش‌های قبل و بعد از تزریق لازم است هم بخشی از هزینه‌های این عمل زیبایی را تشکیل می‌دهند. برای محاسبه دقیق مبلغ رفع جای جوش با تزریق چربی با مشاوره کلینیک زیبایی VIP تهران در ارتباط باشید.

    سوال‌ های متداول رفع جای جوش با تزریق چربی+جواب‌های تخصصی

    1) آیا برای تزریق چربی به جای جوش بی‌هوشی لازم است؟
    در اغلب مواقع این عمل زیبایی صرفاً با تزریق بی‌حسی و به صورت سرپایی انجام می‌شود. بنابراین نیاز به بیهوشی و بستری شدن برای تزریق چربی به جای جوش‌های صورت وجود ندارد.
    2) کدام بخش بدن برای برداشت چربی انتخاب می‌شود؟
    برای برداشت چربی پزشکان به سراغ نواحی می‌روند که چربی کافی برای اهدا دارند. همچنین چربی برداشت شده از نوع چربی مقاوم است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. به همین خاطر نواحی مانند شکم، ران یا باسن گزینه‌های اول برداشت چربی برای تزریق به صورت هستند.
    3) دوران نقاهت تزریق چربی به صورت چند روز است؟
    طول زمانی که برای دوران نقاهت پس از تزریق چربی به صورت در نظر گرفته شده بین 10 تا 14 روز است. با این وجود از روز سوم متقاضی می‌تواند روند طبیعی زندگی‌اش را داشته باشد. در این دوران باید نکات توصیه شده توسط پزشک را رعایت کنید تا نتیجه عمل زیبایی برایتان عالی باشد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به صورت هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    131 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند