ماموپلاستی

ماموپلاستی چیست و چه تاثیری روی سایز سینه خانم‌ها دارد؟

ماموپلاستی چیست؟متناسب بودن پیچ و خم اندام خانم‌ها آن‌ها را زیباتر و دلرباتر نشان می‌دهد. به همین خاطر است که خانم‌ها بیشتر از آقایان به ورزش کردن و داشتن سینه و باسن برجسته و کمر باریک اهمیت می‌دهند؛ اما این برجستگی باید چقدر باشد تا بتواند یک بدن زیبا برای خانم‌ها بسازد؟ آیا سینه‌های کوچک و باسن تخت می‌تواند این زیبایی را برای خانم‌ها به ارمغان بیاورد؟ سینه‌های بیش از حد بزرگ چطور؟

در هیچ‌کدام از این حالت‌ها فرد نمی‌تواند رضایت کافی از اندامش داشته باشد. چون وقتی سینه‌ها و باسن کوچک و تخت است، خانم‌ها کم سن و شبیه نوجوان‌ها به نظر می‌رسند. به همین خاطر هم نمی‌توانند اندام خودشان را به عنوان یک زن بالغ قبول کنند و با کمک ورزش و عمل‌های زیبایی به دنبال حل کردن این مشکل می‌روند.

کسانی که به خاطر افزایش وزن، بارداری، شیردهی و… سینه‌هایشان خیلی درشت شده هم با مشکلات خاص خودشان مواجه هستند. این افراد معمولاً درشت‌تر از آنچه واقعاً وزنشان است به نظر می‌رسند، نمی‌توانند لباس‌های مناسبشان را پیدا کنند و همیشه مجبور هستند لباس‌های بزرگ‌تر از سایر واقعی خودشان بپوشند. البته نمی‌توان نقش بزرگی سینه‌ها را در بروز دیسک گردن و کمر و دردی که در قسمت بالاتنه وجود دارد نادیده گرفت.

به همین خاطر است که افرادی که سینه‌های بزرگی دارند به سراغ مامو پلاستی می‌روند تا با کمک جراحی زیبایی بتوانند سایز سینه‌هایشان را به اندازه نرمال و مورد پسندشان برسانند. اگر درباره این عمل زیبایی اطلاعات کافی ندارید و می‌خواهید دانشتان را در این باره بالا ببرید، با کلینیک VIP تهران همراه باشید.

 

آنچه در این صفحه میخوانید :

دلایل بزرگ شدن سینه‌های خانم‌ها چیست؟

قبل از اینکه به دنبال راهی برای درمان مشکل بزرگ شدن سینه خانم‌ها باشید، باید علت‌های بروز این مشکل را بدانید. به همین دلیل در ادامه مواردی که باعث تغییر حجم این اندام‌های بدن و بزرگ شدن آن‌ها می‌شود را به شما معرفی کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    ماموپلاستی_چیست
    ماموپلاستی_چیست

    ژنتیک

    بعضی از افراد از همان دوران ابتدای بلوغ شاهد رشد بی‌رویه سینه‌هایشان و بزرگ شدن آن‌ها هستند. اگر به اطرافیان این گروه نگاه کنید، در بین اعضای خانواده‌شان هم کسانی که سینه درشتی دارند را می‌بینید؛ بنابراین یکی از دلایل بزرگ شدن سینه‌ها می‌تواند وراثت و ژنتیک باشد.

    افزایش سن و نزدیک شدن به یائسگی

    با بالا رفتن سن، فعالیت‌های جسمانی افراد کمتر و کمتر می‌شود. تا جایی که چربی‌ها در نواحی مختلف بدن مانند شکم، ران و سینه‌ها تجمع می‌کنند. این مشکل در ناحیه سینه بیشتر در زمان یائسگی دیده می‌شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “ماموپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    افزایش وزن

    اگر اضافه‌وزن دارید و سینه‌های بزرگ آزارتان می‌دهد، چاره کار این است که یک برنامه غذایی مناسب برای کاهش وزنتان داشته باشید. چون بالا رفتن وزن، از جمله مهم‌ترین دلایل تجمع چربی در سینه‌ها محسوب می‌شود.

    حاملگی و شیردهی

    در دوران حاملگی به مرور وزن خانم‌ها رو به افزایش می‌رود و این افزایش وزن بیشتر در قسمت بالاتنه است. مخصوصاً سینه‌ها به خاطر آماده شدن برای شیردهی حجم بیشتری پیدا می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند.

    ماموپلاستی چیست؟

    مامو پلاستی یکی از عمل‌های زیبایی مخصوص برای کاهش سایز سینه‌ها است. خانم‌هایی که به خاطر بزرگ شدن سینه‌هایشان دچار شانه درد، گردن درد و… هستند و روند طبیعی زندگی آن‌ها مختل شده، با کمک این عمل زیبایی می‌توانند به بهترین نحو درمان شوند. در این عمل زیبایی علاوه بر برداشتن چربی‌های اضافی سینه‌ها، لیفت سینه هم انجام می‌شود و سینه‌هایی که حالت افتاده و آویزان پیدا کرده‌اند بالا کشیده می‌شوند.

    در مامو پلاستی ابتدا متقاضی تحت بیهوشی قرار می‌گیرد. سپس یک برش در زیر سینه ایجاد می‌شود و پزشک مراحل خارج کردن بافت‌های اضافی و پوست‌های اضافی را انجام می‌دهد. در نهایت ناحیه عمل بخیه زده می‌شود و باید برای دوران نقاهت ده روزه آماده شوید. البته بعد از این دوران فقط حال عمومی متقاضیان بهتر می‌شود و می‌توانند فعالیت‌های سبک روزانه خودشان را شروع کنند. برای مشاهده نتیجه نهایی جراحی باید حداقل 6 ماه صبر کنید.

    اگر سینه‌هایتان به طور مادرزادی بزرگ است یا اینکه از عدم تقارن آن‌ها ناراحت هستید، با کمک این روش درمانی می‌توانید آن‌ها را اصلاح کنید و تناسب‌اندام دلخواهتان را به دست بیاورید.

     

    معرفی انواع روش‌های جراحی سینه

    جراحی سینه با اهداف مختلفی انجام می‌شود. بعضی از افراد از سایز سینه خودشان راضی نیستند و بعضی دیگر از آن‌ها به خاطر افتادگی سینه‌ها و حجم آن‌ها این عمل زیبایی را انتخاب می‌کنند. در ادامه متدهای مختلف این عمل زیبایی را برای شناخت بیشتر ماموپلاستی معرفی کرده‌ایم.

    ماموپلاستی کاهشی

    این عمل زیبایی که به عنوان کوچک کردن سینه هم شناخته می‌شود در بین خانم‌هایی که می‌خواهند حجم سینه‌هایشان کم شود رایج است. کسانی که به دلیل بزرگی سینه‌هایشان با درد گردن و پشت مواجه هستند یا زیر سینه‌هایشان دائم زخم می‌شود، با کمک این روش می‌توانند سینه‌هایشان را کوچک کرده و اندازه آن‌ها را به حالت نرمال در بیاورند.

    ماموپلاستی ترمیمی

    اگر به دلیل بیماری بخشی از بافت سینه‌هایتان را از دست داده‌اید، سینه‌هایتان نامتقارن است یا افتادگی و شل بودن سینه‌هایتان بیش از حد شده؛ می‌توانید با جراحی ترمیمی این مشکلات را برطرف کنید. همچنین این روش درمانی برای کسانی که قبلاً جراحی ماموپلاستی انجام داده‌اند و نیاز به عمل مجدد برای جبران معایب آن دارند هم ارائه می‌شود.

    ماموپلاستی چطور انجام می‌شود؟

    کسانی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند باید مراحل زیر را طی کنند.

    مشاوره با پزشک

    برای انجام این عمل زیبایی ابتدا باید وقت مشاوره بگیرید. در طول این جلسه شرایط جسمانی و روحی متقاضی بررسی می‌شود. در صورتی که از جراحی می‌ترسید، نمی‌دانید حالت سینه‌هایتان بعد از عمل چطور خواهد شد یا اینکه برای انجام جراحی سینه تردید دارید، می‌توانید با پزشک معالجتان در این باره صحبت کنید.

    در طول جلسه مشاوره پرونده پزشکی متقاضی بررسی می‌شود و پزشک شرایط واقعی قبل و بعد از انجام جراحی و روش انجام آن را به متقاضی توضیح می‌دهد. در نهایت برای فرد دید واقع‌بینانه ایجاد می‌کند تا نتیجه واقعی جراحی سینه را قبل از انجام آن بداند. پس از اتمام مشاوره، پزشک آزمایش‌هایی را برای اطمینان از شرایط جسمانی فرد تجویز می‌کند که باید حتماً آن‌ها را قبل عمل انجام دهید.

    کلینیک-ماموپلاستی
    کلینیک-ماموپلاستی

    آماده شدن برای عمل

    روز جراحی ابتدا متقاضی لباس‌های استریل را دریافت می‌کند و در اتاق عمل حاضر می‌شود. قبل از اینکه بیهوشی انجام شود، پزشک محل‌های برش را با دقت مشخص می‌کند. معمولاً سه برش برای جراحی سینه نیاز است که با توجه به شرایط متقاضی انجام می‌شود. یک برش T شکل در زیر سینه‌ها ایجاد می‌شود تا پوست و چربی‌های اضافه قابل برداشتن باشد، برشی در قسمت قهوه‌ای‌رنگ اطراف نوک سینه‌ها ایجاد می‌شود تا پزشک بتواند سینه‌ها را بالا بکشد و تنظیم کند. در صورت نیاز در بغل یا بالای سینه هم برشی برای لیفت و بالا کشیدن سینه نیاز خواهد بود.

    پس از برداشتن چربی‌ها و پوست‌های اضافی، حالت سینه عوض می‌شود و پزشک باید برای تنظیم نوک سینه و قرار دادن آن در محل جدید اقدام کند. این عمل زیبایی حدود 4 تا 5 ساعت زمان نیاز دارد و نحوه انجام آن برای هر متقاضی با توجه به شرایط فرد و تشخیص پزشک مشخص می‌شود.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    دوران پس از عمل

    در نهایت، نواحی که جراحی داشته‌اند بخیه زده می‌شوند و متقاضی برای گذراندن دوران نقاهت دوهفته‌ای در منزل آماده می‌شود. در طول این دوران معمولاً عوارض کوتاه‌مدت جراحی مانند درد و التهاب بروز می‌کنند. با رعایت دستورالعمل‌های پزشک می‌توانند این مشکلات را پشت سر بگذارید و به زندگی طبیعی خودتان برگردید. البته در صورت بروز عوارض شدید مانند خونریزی یا عفونت، حتماً با پزشک معالجتان مشورت کنید.

     

    کاندیداهای مناسب مامو پلاستی چه کسانی هستند؟

    پس از شناخت مامو پلاستی و نحوه انجام این عمل زیبایی، بی‌شک برایتان سوال پیش می‌آید که آیا من هم می‌توانم حالت سینه‌هایم را با کمک این عمل زیبایی تغییر دهم یا خیر؟ برای جواب دادن به این سوال باید بدانید که آیا اصلاً جزء افراد واجد شرایط این جراحی زیبایی هستید یا خیر! در ادامه شرایط کسانی که می‌توانند با کمک این روش سینه‌هایشان را اصلاح کنند آورده‌ایم.

    1) اولین گروهی که این عمل زیبایی برایشان مناسب است کسانی هستند که سینه‌های بزرگ زندگی طبیعی آن‌ها را دچار مشکل کرده. این افراد معمولاً در شانه و… درد دارند، به راحتی نمی‌توانند بخوابند، ورزش کردن برایشان سخت و غیرممکن است و لباس‌هایی که مناسب آن‌ها باشند را پیدا نمی‌کنند. سینه‌های بزرگ برای این گروه یک چالش و مانع بزرگ محسوب می‌شود و برای رسیدن به تناسب‌اندام لحظه‌شماری می‌کنند.

    2) کسانی که به طور مادرزادی یا پس از بارداری و شیردهی سینه‌هایشان بزرگ و افتاده شده هم کاندیدای مناسب این عمل زیبایی هستند. با توجه به اینکه افتادگی سینه‌ها روی زیبایی و اعتماد به نفس خانم‌ها تاثیر قابل توجهی دارد، این افراد با مامو پلاستی می‌توانند آویزان بودن سینه‌هایشان را برطرف کنند.

    3) کسانی که سینه‌های نامتقارن دارند و به دنبال راهی هستند که سینه‌هایشان را یک شکل و یک اندازه کنند هم کاندیدای مناسب این عمل زیبایی محسوب می‌شوند.

    چه کسانی نباید جراحی سینه را انجام دهند؟

    همه کسانی که سینه‌های بزرگ و برجسته دارند جزء کاندیداهای مناسب این عمل زیبایی محسوب نمی‌شوند! بعضی مواقع شرایط جسمانی و روحی متقاضیان به نحوی است که بزرگ بودن سینه‌هایشان را باید تحمل کنند و با کمک سوتین و … آن‌ها را بالا نگه دارند یا جمع کنند. در این بخش شرایط کسانی که نمی‌توانند این عمل جراحی را انجام دهند ارائه کرده‌ایم.

    1) افرادی که به بیماری‌های خود ایمنی مانند ایدز یا هپاتیت مبتلا هستند نمی‌توانند مامو پلاستی را انجام دهند.

    2) افرادی که دیابت، فشارخون، مشکل قلبی و… دارند، کاندیدای مناسب این عمل زیبایی نیستند.

    3) افرادی که از عمل جراحی می‌ترسند یا اینکه تحمل دوران نقاهت طولانی بعد از عمل را ندارند، بهتر است این جراحی را انجام ندهند.

    4) اگر مشکل انعقاد خون دارید یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می‌کنید و نمی‌توانید حتی یک روز هم مصرف این داروها را متوقف کنید، جزء کاندیداهای مناسب این جراحی نخواهید بود.

    هزینه-ماموپلاستی
    هزینه-ماموپلاستی

    توصیه‌های قبل از انجام مامو پلاستی

    برای کوچک کردن سینه‌هایتان آماده هستید؟ اگر می‌خواهید این عمل زیبایی را با موفقیت پشت سر بگذارید باید نکاتی که در ادامه ارائه شده را بدانید.

    • حتماً در جلسه مشاوره پیش از عمل حاضر شوید و سوالات خودتان را از پزشک بپرسید و شرایطی که دارید را با وی در میان بگذارید.
    • قبل از عمل ماموگرافی کنید و آزمایش‌های تجویزشده توسط پزشک را انجام دهید.
    • حداقل دو هفته قبل از عمل از مصرف داروهای رقیق کننده خون و مکمل‌های دارویی اجتناب کنید.
    • دو هفته قبل از انجام جراحی سینه دخانیات و الکل را کنار بگذارید.
    • با کسی هماهنگ کنید تا روز عمل کنارتان باشد و بتواند تا مراجعه به منزل و پایدار شدن حالتان شما را همراهی کند.
    • یک روز قبل از عمل محل مرکز جراحی یا بیمارستان را بررسی کنید و برای حرکت در روز عمل برنامه و زمان‌بندی مشخصی داشته باشید تا دچار استرس نشوید.
    • برای روز قبل از عمل یک برنامه تفریحی جذاب در نظر بگیرید و استرس و اضطراب را از خودتان دور کنید.
    • به هیچ عنوان قبل از عمل داروهای گیاهی و نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید و غذاهای چرب، شور، شیرین و… نخورید.
    • با توجه به اینکه پس از عمل امکان حمام کردن عادی را ندارید، روز قبل از مامو پلاستی دوش بگیرید و تمیز باشید.

     

    نکات دوران نقاهت بعد از جراحی سینه

    پس از جراحی سینه هم باید نکات خاصی را رعایت کنید تا نتیجه این عمل زیبایی برایتان قابل قبول باشد. در ادامه مهم‌ترین توصیه‌های پزشکان برای این دوران را ارائه کرده‌ایم.

    • تا زمانی که از بیمارستان ترخیص نشده‌اید به توصیه‌های پزشک برای بعد از عمل توجه داشته باشید و به ناحیه سینه فشار وارد نکنید.
    • برنامه غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی داشته باشید تا بدنتان بتواند خودش را ترمیم کند.
    • برای خوابیدن بهتر است زیر سرتان کمی بلند باشد و حالت طاق‌باز بخوابید تا به سینه فشار نیاید.
    • از فشار دادن، مالیدن و ماساژ دادن سینه‌ها بعد از عمل بپرهیزید.
    • داروهای مسکن و آنتی‌بیوتیک‌های تجویزشده را به موقع مصرف کنید تا دردتان کم شود و دچار عفونت نشوید.
    • در روزهای اول پس از جراحی بهتر است مایعات و غذاهای آبکی مصرف کنید.
    • پس از ماموپلاستی انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی سنگین ممنوع است.
    • استخر رفتن، سونا؛ جکوزی و … را باید متوقف کنید تا زمانی که بهبودی‌تان کامل شود.
    • از سبزیجات و میوه‌هایی مانند آناناس که به بهبود سریع‌تر زخم‌ها کمک می‌کنند استفاده کنید.
    • پزشکان برای دوران بعد از عمل استفاده از سوتین طبی را تجویز می‌کند. حتماً آن را تهیه‌کرده و در بازه زمانی تعیین‌شده بپوشید.
    • تا 48ساعت بعد از جراحی حمام کردن ممنوع است. پس از آن هم باید طبق دستورالعمل پزشک با آب ولرم حمام کنید. به هیچ عنوان نباید تا زمانی که پزشک اجازه نداده زیر دوش بروید.
    • مصرف داروهای خودسرانه را کنار بگذارید. چون ممکن است عوارضی مانند خونریزی در پی داشته باشند.
    • مصرف داروهای متفرقه و داروهای رقیق کننده خون را حداقل تا دو هفته بعد از عمل متوقف کنید.
    • برای بهبود جای بخیه‌ها، کرم‌ها و پمادهایی که توسط پزشک تجویزشده را استفاده کنید.

    مزایای عمل جراحی سینه

    آیا جراحی سینه به غیر از کوچک شدن این عضو از بدن و زیباتر شدن اندام خانم‌ها مزیت دیگری در پی دارد؟ برای رسیدن به جواب این سوال می‌توانید از لیستی که در ادامه ارائه شده کمک بگیرید.

    • متقارن شدن سینه‌هایی که کوچک و بزرگ هستند.
    • بالا کشیدن سینه‌ها و حل مشکل افتادگی و شل و آویزان بودن آن‌ها
    • افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها به خاطر زیبایی اندامشان
    • کاهش فشار روی گردن و پشت
    • امکان انجام فعالیت‌های ورزشی و کارهای خانه با راحتی بیشتر
    • عدم بروز مشکل موقع خوابیدن، خم و راست شدن یا لباس پوشیدن
    • امکان انتخاب لباس‌های با سایز مناسب فرد
    • عدم عرق‌سوز شدن و زخم شدن زیر سینه‌ها در فصل‌های گرم سال
    عوارض-ماموپلاستی
    عوارض-ماموپلاستی

    عوارض و معایب مامو پلاستی

    اگر جراحی سینه در پیش رو دارید و نگران عوارض آن هستید، باید با مشکلاتی که پس از این عمل زیبایی برایتان رخ می‌دهد آشنا باشید. در ادامه عوارض کوتاه‌مدت و طولانی‌مدتی که این عمل زیبایی به همراه دارد را برایتان آورده‌ایم.

    • کبودی و قرمزی ناحیه عمل
    • بروز درد و التهاب در سینه‌ها
    • خونریزی ناحیه عمل
    • بروز عفونت در قسمت جراحی
    • حساسیت نشان دادن به داروهای بیهوشی
    • خارش و سوزش سینه‌ها
    • باقی ماندن جای زخم یا اسکار
    • نامتقارن شدن سینه‌ها یا آسیب وارد شدن به بافت این ناحیه در اثر اشتباهات پزشکی
    • بی‌حسی طولانی‌مدت این ناحیه

    با وجود اینکه اغلب عوارض ماموپلاستی موقتی هستند و پس از دو هفته به مرور از بین می‌روند، اما برای کاهش مشکلات پس از این عمل زیبایی حتماً باید جراحی را در یکی از بهترین مراکز درمانی و نزد بهترین پزشکان متخصص در این زمینه انجام دهید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “ماموپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    آیا پس از عمل جراحی سینه مراجعه به پزشک ضروری است؟

    پس از اتمام جراحی سینه متقاضی به منزل می‌رود و می‌تواند زندگی طبیعی خودش را ادامه دهد. البته به شرطی که نکات دوران نقاهت را رعایت کند. در حالت کلی در این دوره نیازی به مراجعه فوری به پزشک وجود ندارد و می‌توانید فقط در جلساتی که پزشک برای بررسی نتیجه عمل مشخص کرده حاضر شوید؛ اما در صورتی که یکی از عوارض زیر برایتان رخ داده باشد، مراجعه سریع به پزشک ضرورت پیدا می‌کند.

    • خونریزی محل برش‌های جراحی
    • عفونت و سیاه شدن سینه‌ها
    • بی‌حسی، درد و کبودی طولانی‌مدت ناحیه عمل
    • بروز مشکل در شیردهی
    • ترشح مایعات از محل‌های دارای بخیه
    • از بین رفتن هاله نوک سینه یا عدم تقارن سینه‌ها یا نوک سینه‌ها

     

    هزینه انجام ماموپلاستی

    هر کلینیکی امکانات متفاوتی برای انجام این عمل زیبایی ارائه می‌دهد. همچنین پزشکانی که در هر مرکز زیبایی حضور دارند دارای تجربه و تخصص متفاوتی هستند. به همین خاطر است که هزینه ماموپلاستی در مراکز مختلف متفاوت است. علاوه بر این دو مورد، گزینه‌های دیگری هم روی هزینه این عمل زیبایی موثر هستند. اگر شما در تهران زندگی می‌کنید و برای رسیدن به کلینیک VIP فقط نیاز به سفر درون‌شهری دارید، یک هزینه مشخص می‌پردازید. اما برای کسانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند، هزینه سفر درون‌شهری باید با هزینه روزهای اقامت در تهران، هزینه سفر به شهر دیگر و… برای تخمین مبلغی که برای رفت و آمد و اقامت نیاز است جمع شود.

    معمولاً کلینیک‌های زیبای برای ارائه خدمات مشاوره هزینه دریافت می‌کنند. این مبلغ و هزینه آزمایش‌های قبل عمل و داروهایی که بعد جراحی سینه باید مصرف کنید را هم باید در هزینه نهایی آن لحاظ کنید. البته این مبلغ به شرطی درست است که نیاز به جراحی مجدد نداشته باشید، یا به دلیل بروز خونریزی یا عفونت نیاز به درمان جداگانه پیدا نکنید. در غیر این صورت مبلغ نهایی که برای ماموپلاستی باید در نظر داشته باشید بیشتر از تخمین اولیه شما خواهد شد.

    برای اینکه هزینه معقولی را برای جراحی سینه بپردازید و بهترین نتیجه را از این عمل زیبایی بگیرید، کلینیکی را انتخاب کنید که سال‌ها در زمینه جراحی‌های زیبایی موفقیت‌آمیز فعالیت دارد.

    انتخاب بهترین کلینیک جراحی سینه

    کلینیک‌های زیبایی زیادی در شهرهای مختلف ایران مخصوصاً در پایتخت خدمات زیبایی را ارائه می‌کنند؛ اما همه آن‌ها شرایط مناسبی برای انجام این عمل زیبایی به بهترین نحو را ندارند. بعضی از این مراکز فقط به فکر دریافت پول هستند و بدون توجه به کیفیت خدمات به متقاضیان وقت عمل می‌دهند. از طرف دیگر، بعضی از کلینیک‌های زیبایی پزشکان ارزان را به کار می‌گیرند تا بیشتر هزینه جراحی زیبایی سینه را برای خودشان بردارند. در نهایت مراکزی وجود دارند که هیچ اعتقادی به تجهیزات جدید ندارند و همچنان از امکانات قدیمی و بی‌کیفیت برای بستری کردن متقاضیان و عمل آن‌ها استفاده می‌کنند.

    ماندگاری-ماموپلاستی
    ماندگاری-ماموپلاستی

    به همین خاطر است که توصیه می‌شود قبل از انتخاب مراکز زیبایی ماموپلاستی دقت زیادی داشته باشید. حتماً به سراغ مراکزی بروید که سال‌ها در این زمینه تجربه دارند و متقاضیان زیادی از آن‌ها خدمات دریافت کرده‌اند. لیست پزشکانی که در محل مورد نظر جراحی سینه انجام می‌دهند را ببینید و امکانات و محیط کلینیک را برای استریل و مرتب بودن بررسی کنید.

    اگر گشتن دنبال کلینیک معتبر برایتان سخت است، ما یک راه میان‌بر و آسان نشانتان می‌دهیم. کلینیک زیبایی VIP تهران بیش از 15 سال است که در زمینه انجام انواع عمل‌های زیبایی خدمات ارائه می‌دهد. این مرکز زیبایی جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌های روز جهان را دارد و روشی را برای ارائه خدمات به متقاضیان انتخاب می‌کند که از هر نظر مناسب آن‌ها است. از دیگر ویژگی‌های کلینیک VIP تهران می‌توان به دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، حضور کادر حرفه‌ای و پزشکان باتجربه و متخصص اشاره کرد.

    انتخاب بهترین پزشک ماموپلاستی

    با وجود حساس بودن سینه‌ها، پزشکی که قصد دارد سینه شما را عمل کند باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد؛ بنابراین به هیچ عنوان نباید این عمل زیبایی حساس و پر ریسک را به پزشکان تازه‌کار یا عمومی بسپارید. چون ممکن است در اثر اشتباهات جراحی سینه‌های شما تا به تا شود یا اینکه بافت سینه‌ها و عصب این ناحیه مشکل پیدا کند و تا سال‌ها دچار مشکل شوید.

    یک پزشک حرفه‌ای با آناتومی بدن متقاضیان مختلف به خوبی آشنا است و در طول جلسه مشاوره شرایط بدنی و روحی متقاضی را ارزیابی می‌کند. در صورتی که متقاضی نیاز به واقع‌بینی یا غلبه بر ترس داشته باشد، این پزشک معالج است که با ارائه اطلاعات دقیق می‌تواند وی را آگاه کند.

    تجربه کافی دومین بخش مهم برای انتخاب پزشک است. پزشکی که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را دارد و بارها عمل جراحی زیبایی انجام داده، به خوبی می‌داند که به چه روشی می‌توان بهترین عمل ماموپلاستی را انجام داد. به همین خاطر کم عارضه­ترین و مناسب‌ترین روش را برای هر متقاضی انتخاب می‌کند.

    متخصص جراحی سینه باید وضعت عمومی و سلامتی فرد را در اولویت قرار دهد و فقط به فکر درآمدزایی نباشد. در صورتی که فرد شرایط مناسبی برای عمل ندارد، پزشک باید این موضوع را به وی اطلاع دهد.

    رعایت اصول بهداشتی، اخلاق خوب و مشتری مداری و ارتباط مناسب با متقاضی ماموپلاستی، از دیگر ویژگی‌های پزشک حرفه‌ای است. کلینیک VIP تهران از متخصص‌ترین پزشکان ایران برای انجام این عمل زیبایی به بهترین نحو کمک گرفته است؛ بنابراین کلیه کسانی که در این مرکز عمل لیفت و جراحی سینه را انجام داده‌اند، از نتیجه نهایی آن راضی هستند و این مرکز و پزشکان آن را به دوستان و آشنایان خودشان هم معرفی می‌کنند.

     

    میزان ماندگاری ماموپلاستی

    برای مشاهده نتیجه ماموپلاستی باید یک سال صبر کنید. البته بعد از عمل زیبایی می‌توانید میزان کاهش حجم سینه‌ها و لیفتی که روی آن‌ها شده را احساس کنید؛ اما تا گذشتن زمانی کافی بعد از جراحی نتیجه واقعی زیبایی سینه‌ها مشخص نخواهد شد.

    این عمل زیبایی تا ابد ماندگار است! البته به شرطی که شرایط بعد از آن را رعایت کنید. اگر این عمل زیبایی را قبل از بارداری انجام دهید، هنوز رشد سینه‌هایتان ثابت نشده باشد یا اینکه کاهش یا افزایش وزن داشته باشید، احتمال بزرگ شدن یا آویزان شدن سینه‌ها وجود دارد. در حقیقت حالت سینه‌ها بعد از عمل تغییر نمی‌کند، اما افزایش یا کاهش وزن باعث تغییر فرم آن‌ها می‌شود.

    خطرات عمل ماموپلاستی سینه چیست؟

    تمام عمل‌های زیبایی خطرهای خاص خودشان را دارند و نمی‌توانید انتظار داشته باشید که عمل زیبایی انتخاب شده توسط شما بدون هیچ عارضه و مشکلی انجام شود. با این وجود انتخاب پزشک حاذق و کارآزموده می‌تواند این خطرات را برایتان به حداقل برساند. در اینجا خطراتی که در اثر انتخاب مراکز زیبایی متفرقه و پزشکان تازه‌کار ممکن است برای متقاضیان عمل ماموپلاستی وجود داشته باشد را برایتان آورده‌ایم. با شناخت این نکات می‌توانید با آگاهی بیشتری این عمل زیبایی را انجام دهید.

    • نامناسب شدن ظاهر سینه‌ها و غیرطبیعی شدن آن‌ها
    • از بین رفتن هاله نوک سینه یا قرار گرفتن آن در محل نامناسب
    • تجمع خون یا ترشحات مایع در سینه‌ها
    • بروز مشکل در فرآیند حاملگی و شیردهی
    • عوارض مربوط به بیهوشی و استفاده از داروهای نامناسب برای فرد متقاضی
    • باقی ماندن رد بخیه روی پوست سینه
    • عمیق بودن زخم برش و طولانی شدن دوران نقاهت

    آیا جای بخیه در ماموپلاستی ماندگار است؟

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که متقاضیان جراحی زیبایی سینه با آن مواجه هستند باقی ماندن رد بخیه یا زخم روی این ناحیه از بدن است. با توجه به بافت یکدستی که سینه دارد، این جای زخم می‌تواند برای خانم‌ها ناراحت کننده باشد و اعتماد به نفس آن‌ها را کم کند.

    اگر شما هم نگران این موضوع هستید، باید بدانید که اگر به توصیه‌های پزشکتان عمل کرده و نکات بهداشتی و درمانی را به درستی رعایت کنید، احتمال اینکه جای زخم یا بخیه روی پوست سینه شما باقی بماند کم است. البته در روزهای اول پس از عمل جای بخیه‌ها پررنگ است، اما به مرور این مشکل برطرف می‌شود و می‌توانید از ظاهر سینه‌هایتان لذت ببرید.

    سوالات متداول ماموپلاستی + جواب‌های تخصصی

    1) چه کسانی می‌توانند عمل جراحی سینه را انجام دهند؟

    ماموپلاستی برای کوچک کردن سینه ها. با توجه به شرایط متقاضیان، پزشک هر کدام از این عمل‌های زیبایی را نیاز باشد انجام می‌دهد. البته به طور کلی متقاضیان جراحی سینه خانم‌هایی هستند که حجم سینه آن‌ها زیاد است.

    2) برش‌های ماموپلاستی چگونه ایجاد می‌شود؟

    برای ایجاد برش‌های جراحی سینه دستورالعمل یکسانی وجود ندارد. با توجه به نیاز، پزشک متخصص برش عمودی،T شکل، یا هاله سینه را انجام می‌دهد.

    3) بعد از جراحی سینه می‌توانیم از لباس زیرهای تنگ استفاده کنیم؟

    پس از این عمل زیبایی فقط می‌توانید سوتین‌ها طبی که توسط پزشک تجویز می‌شود را استفاده کنید. این سوتین‌ها به سینه فشار وارد نمی‌کنند، حالت آن را تغییر نمی‌دهد و باعث درد و خونریزی نمی‌شوند.

    4) آیا لیفت سینه با ماموپلاستی متفاوت است؟

    در ماموپلاستی ظاهر سینه به طور کامل عوض می‌شود و اندازه آن تغییر می‌کند؛ اما لیفت سینه صرفاً برای بالا کشیدن سینه‌ها و برطرف کردن افتادگی آن‌ها استفاده می‌شود.

    5) آیا بی‌حسی سینه‌ها و حساس نبودن آن‌ها به لمس بعد از عمل رخ می‌دهد؟

    بعد از جراحی سینه ممکن است کمی بی‌حسی و التهاب در این ناحیه احساس کنید. به مرور این مشکل کمتر و کمتر می‌شود و از بین می‌رود.

    6) برای مامو پلاستی شرایط سن وجود دارد؟

    بهترین زمان برای انجام این عمل زیبایی وقتی است که دوران بارداری و شیردهی یا لاغری و کاهش وزن را پشت سر گذاشته باشید. همچنین نوجوان‌ها به دلیل کامل نشدن رشد اندام‌هایشان مجاز به انجام جراحی سینه نیستند. اگر می‌خواهید نتیجه مطلوبی از این عمل زیبایی بگیرید، باید آن را در سن بالای 20 سال و وقتی که شرایط بدنی شما به لحاظ وزنی پایداری لازم را دارد انجام دهید.

    7) آیا ماموپلاستی باعث سرطان سینه می‌شود؟

    در مامو پلاستی برای کاهش سایز هیچ شی خارجی وارد بدنتان نمی‌شود و صرفاً حالت سینه با برداشت چربی‌ها و پوست‌های اضافی اصلاح می‌شود.در صورتی که این عمل زیبایی را به قصد افزایش حجم سینه‌هایتان انجام می‌دهید، جنس پروتزی که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است.در کل تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که جراحی سینه نه تنها باعث سرطان سینه نمی‌شود، بلکه از وقوع این مشکل برای خانم‌ها هم پیشگیری می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “ماموپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند