لیفت-شقیقه

چطور لیفت شقیقه را انجام دهیم؟معایب و هزینه این روش را بدانید

شل شدن پوست صورت باعث افتادگی پوست ناحیه شقیقه‌ها شده و چهره شما را تغییر می‌دهد. این افتادگی باعث می‌شود که چهره‌ای خسته و مسن پیدا کنید و از آن جوانی و شادابی چهره‌تان دیگر خبری نخواهد بود. اگر افتادگی پوست شقیقه‌ها کم باشد شاید با کمک لوازم آرایشی بتوانید این مشکل را بپوشانید؛ اما برای کسانی که افتادگی شدید را در این ناحیه تجربه می‌کنند، فقط لیفت شقیقه می‌تواند زیبایی چهره را دوباره به آن‌ها برگرداند.

این عمل زیبایی که به عنوان تمپوروپلاستی (temporoplasty) هم شناخته می‌شود در قسمت پیشانی و بالای پلک‌ها انجام می‌شود و برای لیفت کردن شقیقه‌ها نیازی نیست که موهای اطراف پیشانی یا ابروهایتان را بتراشید.

با توجه به جدید بودن این عمل زیبایی، کسانی که قصد دارند با لیفت کردن شقیقه‌ها چهره خودشان را دوباره جوان و زیبا کنند با سولات زیادی مواجه می‌شوند. از جمله این سوالات می‌توان به روش انجام لیفت کردن شقیقه، مزایا و معایب آن، دوران نقاهت پس از لیفت و هزینه‌ای که این عمل زیبایی دارد اشاره کرد. برای اینکه با اطلاعات کامل و دقیق بتوانید افتادگی پوست اطراف شقیقه‌هایتان را با لیفت درمان کنید، کلینیک زیبایی vip مارال تهران مهم‌ترین نکاتی که باید در این باره بدانید را در ادامه برایتان ارائه کرده است.

آنچه در این صفحه میخوانید :

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت کردن شقیقه که به عنوان کشیدن ابرو هم شناخته می‌شود، برای بالا کشیدن ناحیه بیرونی ابروها که در اثر افتادگی پوست به سمت پایین کشیده شده‌اند به کار می‌رود. البته این عمل زیبایی برای برطرف کردن چین‌های قسمت بیرونی چشم و سفت و محکم شدن پوست قسمت شقیقه‌ها هم استفاده می‌شود. برای لیفت کردن ابروها روش‌های متنوعی وجود دارد که با توجه به شرایط متقاضیان یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    لیفت شقیقه برای رفع چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟

    با توجه به جدید بودن عمل لیفت شقیقه هنوز هم متقاضیانی وجود دارند که درباره نتیجه نهایی این عمل زیبایی و مشکلاتی که می‌توان با کمک آن برطرف کرد اطلاعات زیادی ندارند. به همین خاطر است که در این بخش از مطلب لیفت دائم شقیقه کلینیک VIP تهران تصمیم گرفته‌ایم مواردی که می‌توان با کمک این عمل زیبایی برطرف کرد را بیان کنیم.

    افتادگی ابرو

    اگر افتادگی ابرو دارید و از حالت چهره خودتان ناراحت هستید، جراحی لیفت شقیقه یا لیفت ابرو کمکتان می‌کند تا این مشکل را برای همیشه برطرف کنید. با کمک این عمل زیبایی می‌توانید اعتماد به نفس خودتان را دوباره به دست بیاورید و ابروهایی خوش‌حالت و چهره‌ای زیبا داشته باشید.

    افتادگی پلک‌ها

    چشم‌هایی که خسته و بدون حالت به نظر می‌رسند هم نتیجه افتادگی ابرو یا شقیقه هستند. این مشکل به خاطر شل شدن پوست در سن بالا رخ می‌دهد و هیچ راهی برای جبران آن وجود ندارد. مگر اینکه لفت شقیقه را برای جمع‌آوری پوست‌های اطراف چشم و برداشتن آن‌ها انجام دهید.

    از بین بردن چین و چروک شقیقه و اطراف چشم

    چین و چروک‌هایی که اطراف شقیقه‌ها دیده می‌شود و باعث ریزتر شدن چشم‌ها شده‌اند را هم می‌توانید با کمک لیفت دائم شقیقه از بین ببرید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت شقیقه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مراحل انجام تمپوروپلاستی

    برای لیفت کردن شقیقه‌ها باید مراحل زیر را طی کنید.

    مشاوره گرفتن

    بررسی شرایط متقاضی و انتخاب روش لیفت اولین مرحله این عمل زیبایی است. برای اخذ مشاوره رایگان می‌توانید با واتساپ کلینیک vipمارال تهران در تماس باشید. در این دوره پزشک متخصص میزان افتادگی شقیقه‌ها و چروک‌های پایین ابرو و کنار چشم را بررسی می‌کند. سپس لیفت با نخ یا سایر روش‌ها را برای درمان این مشکل و بالا کشیدن ابروها انتخاب می‌کند. همچنین در جلسه مشاوره درباره شرایط متقاضی، انتظارات وی از این عمل زیبایی و … صحبت می‌شود.

    لیفت-شقیقه-چیست
    لیفت-شقیقه-چیست

    انجام آزمایش‌های لازم

    با توجه به اینکه افراد مبتلا به دیابت،بیماری‌های خود ایمنی و … شرایط انجام این عمل زیبایی را ندارند، پزشک معالج ابتدا یک سری آزمایش برایتان تجویز می‌کند. این آزمایش‌ها ملاک ارزیابی وضعیت سلامتی متقاضیان هستند. در صورتی که نتیجه آزمایش قابل قبول باشد و وضعیت جسمانیتان اجازه این کار را بدهد، وقت عمل برایتان رزرو می‌شود.

    بی‌حسی موضعی ناحیه عمل

    لیفت شقیقه‌ها در کلینیک vipمارال تهران بدون بیهوشی و تحت بی‌حسی انجام می‌شود. اگر نسبت به داروی بی‌حسی حساسیت دارید، حتماً در جلسه مشاوره این موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارید. در غیر این صورت، ناحیه مورد نظر با کمک داروی بی‌حسی برای عمل آماده می‌شود.

    برش زدن پوست‌های اضافی

    برای شروع عمل لیفت برشی در بالای گوش و خط مو موجود در این ناحیه ایجاد می‌شود تا بافت زیرین شقیقه متحرک شود. سپس پزشک قسمت بیرونی ابرو را بالا برده و پوست‌های اضافی که باعث چین‌خوردگی می‌شوند را بر می‌دارد. با توجه به توافقی که بین متقاضیان و پزشک برای بالا بردن ابرو وجود دارد، میزان کشیدگی شقیقه تنظیم شده و زاویه مناسب برای آن تعیین می‌شود.

    تمام شدن عمل لیفت

    پس از آن پزشک محل عمل را بخیه زده و پانسمان می‌کند. سپس می‌توانید به منزل مراجعه کرده و آماده استراحت شوید.

    کاندیداهای لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

    آیا تمام کسانی که ابروهایشان افتادگی دارند کاندیدای مناسب این عمل زیبایی محسوب می‌شوند؟ یا اینکه فقط گروه خاصی می‌توانند با کمک لیفت ابرو چروک‌های کناری چشمانشان را از بین ببرند و زیباتر شوند!

    در این بخش قرار است کاندیداهای مناسب این عمل زیبایی را به شما معرفی کنیم. اگر در انتهای ابروهایتان افتادگی دیده می‌شود و کناره‌های چشمتان چین خورده، لیفت کردن شقیقه یک عمل زیبایی مناسب برایتان است. همچنین کسانی که چین‌خوردگی‌های عمیق در پیشانی دارند یا بین ابروهایشان خط افتاده هم با این عمل زیبایی می‌توانند چهره خودشان را بازسازی کنند.

    افرادی که پا به سن گذاشته‌اند و حالت چهره آن‌ها عوض شده و می‌خواهند از چین‌های پیشانی و… خلاص شود، کسانی که پوستی نرم دارند و شل شدن پوست باعث چین‌خوردگی اطراف چشم و افتادگی کنار ابروهایشان شده و کسانی که شرایط جسمانی مساعدی دارند و می‌خواهند ابروهایی زیباتر داشته باشند از دیگر کاندیداهای این عمل زیبایی محسوب می‌شوند.

    توجه داشته باشید که معمولاً لیفت شقیقه یا لیفت ابرو برای افراد بالای 18 سال انجام می‌شود؛ اما برای تشخیص نهایی امکان‌پذیر بودن یا نبودن این عمل زیبایی باید نظر پزشک را جویا شوید.

    عوامل تاثیرگذار در تمپوروپلاستی یا لیفت کردن شقیقه

    برای انجام لیفت ابرو حتماً جلسه مشاوره‌ای بین متقاضی و پزشک برگزار می‌شود. در این جلسه به سوالاتی که پیرامون این عمل زیبایی وجود دارد پاسخ داده خواهد شد و هدف متقاضی برای انجام لیفت ابرو مشخص می‌شود. چون ممکن است کسانی که قصد انجام لیفت را دارند، نیاز به از بین بردن چین پیشانی، بالا کشیدن انتهای ابرو یا هر دوی آن‌ها را داشته باشند. هر کدام از این انتخاب‌ها می‌تواند یک عامل تاثیرگذار در انتخاب روش لیفت باشد. در ادامه موارد دیگری که می‌تواند در این عمل زیبایی و نحوه انجام آن تاثیرگذار باشد را ارائه کرده‌ایم.

    عمل-تمپوروپلاستی
    عمل-تمپوروپلاستی

    شدت افتادگی انتهای ابروها

    پزشک متخصص برای انجام این عمل زیبایی میزان افتادگی که در ابروهای متقاضیان دارند را بررسی کرده و سپس روشی را برای لیفت شقیقه انتخاب می‌کنند. روشی که انتخاب می‌شود باید این افتادگی را برطرف کرده و چهره متقاضی را زیباتر کند.

    میزان چین‌های پیشانی و بین ابروها

    میزان چین و چروک‌هایی که روی پیشانی یا بین ابروهای متقاضیان وجود دارد هم در انجام لیفت ابرو موثر است. اگر چین و چروک‌های این نواحی کم باشد، روش خاصی برای برطرف کردن آن‌ها استفاده می‌شوند. در نقطه مقابل کسانی که چین و چروک‌های عمیق‌تری دارند، باید روشی برایشان انتخاب شود که توانایی اصلاح این چین‌ها و برگرداندن پوست به حالت قبلی را داشته باشد؛ بنابراین پزشک متخصص با توجه به شدت چین‌خوردگی اطراف چشم‌ها و میان ابروها یا روی پیشانی روش مناسب برای لیفت ابرو را انتخاب می‌کنند.

    حالت چهره متقاضی و انتظارات وی

    لیفت ابرو باید متناسب با حالت چهره متقاضیان انجام شود. اگر متقاضی ابروهای صاف و کشیده دارد، باید لیفت شقیقه به نحوی انجام شود که ابروهایش به سمت بالا زاویه‌دار نشوند و صورتش را بلندتر نشان ندهند. برای افرادی که صورتی گرد دارند، ابروهایی که زاویه مناسبی در انتهای آن‌ها وجود دارد می‌تواند حالت چهره را زیباتر کند. همچنین انتظار متقاضی از لیفت هم در حالتی که قرار است ابرو پس از عمل داشته باشد تاثیرگذار است. به همین خاطر پزشک متخصص حالتی را برای لیفت انتخاب می‌کند که با حالت چهره و انتظارات متقاضی سازگار باشد.

    جنسیت متقاضی

    اگر چه خانم‌ها بیشتر از آقایان به زیبایی ظاهرشان اهمیت می‌دهند و طرفدار کاشت ابرو، لیپوامتیک و… هستند، اما آقایان هم متقاضی عمل زیبایی لیفت ابرو هستند. برخلاف خانم‌ها که ابروهایی کمانی و با زاویه را می‌پسندند، آقایان طرفدار ابروهای صاف و صورتی بدون چروک بعد از لیفت هستند؛ بنابراین پزشک متخصص با توجه به اینکه متقاضی چه جنسیتی دارد و علاقه‌مندی وی تمپوروپلاستی را برایش انجام می‌دهد.

     

    میزان ارتفاع پیشانی متقاضی

    ارتفاع پیشانی متقاضیان لیفت ابرو متفاوت است. به همین خاطر باید پزشک متخصص برای افرادی که پیشانی بلندی دارند روش متفاوتی را نسبت به کسانی که پیشانی کوتاه یا نرمالی دارد انتخاب کند. اگر علاوه بر بلند بودن پیشانی چین‌هایی بین ابروها هم وجود داشته باشد، روش متفاوتی برای لیفت شقیقه نیاز خواهد بود و نمی‌تواند با لیفت با نخ و… این مشکل را به خوبی برطرف کرد.

    روش-لیفت-شقیقه
    روش-لیفت-شقیقه

    روش‌های لیفت شقیقه کدام هستند؟

    برای تمپوروپلاستی روش‌های متنوعی در نظر گرفته شده است. اگر قصدتان فقط از بین بردن افتادگی یا چین‌های ابروهایتان باشد، می‌توانید از روش‌های ساده‌تر لیفت پیشانی کمک بگیرید، در صورتی که برای بالا کشیدن ابروها و حالت دادن به آن‌ها نیاز به روش‌های حرفه‌ای‌تری دارید. برای شناخت بهتر روش‌های لیفت کردن شقیقه مدل‌های متنوعی که برای این عمل زیبایی وجود دارد را در این بخش ارائه کرده‌ایم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت شقیقه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    لیفت شقیقه با بوتاکس

    بوتاکس یکی از روش‌های قدیمی برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورت و اطراف چشم‌ها است. برای لیفت شقیقه و برطرف کردن چین‌های بین ابروها و پیشانی، سم بوتولینوم در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. با تزریق بوتاکس عضلات نواحی که چین خورده شل می‌شوند و ماهیچه‌هایی که در این منطقه هستند ابروها را به سمت بالا می‌کشند. همچنین با شل شدن عضلات، چین‌هایی که در این قسمت وجود دارد کمرنگ می‌شوند و تا حد قابل توجهی برطرف خواهند شد. بزرگ‌ترین مشکل این روش نیاز به تزریق‌های پی در پی و مشکلاتی است که تزریق سم بوتولینوم برای سلامتی متقاضیان به همراه دارد.

    تمپوروپلاستی با نخ

    روش دیگری که برای برطرف کردن چین و چروک‌های پیشانی و لیفت کردن شقیقه وجود دارد استفاده از نخ است. لیفت کردن شقیقه با نخ بدون بیهوشی و با بی‌حسی انجام می‌شود. در این روش بافت‌های نرم صورت در ناحیه شقیقه کشیده شده و به سمت بالا آورده می‌شود. موفقیت لیفت با نخ زیاد است و عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد. با این وجود تمام افرادی که افتادگی ابرو، چین پیشانی و… دارند نمی‌توانند از این روش برای برطرف کردن آن‌ها استفاده کنند همچنین ماندگاری کمی دارد.

    لیفت شقیقه با اندوتاین

    یکی از روش‌های جدید و مدرنی که برای لیفت کردن شقیقه‌ها استفاده می‌شود کمک گرفتن از ایمپلنت‌های مخصوص است. در این روش ایمپلنت زیر پوست قرار می‌گیرد و بافت پوست را به حالت قبل برمی‌گرداند. ایمپلنت اندوتاین حدود 30 تا 60 روز زمان نیاز دارد تا در موقعیت که قرار دارد جذب شود و پوست حالتی طبیعی و بدون چروک پیدا کند؛ بنابراین نیازی نیست که دوباره صورتتان را برای برداشت ایمپلنت جراحی کنید.

    تمپوروپلاستی با استفاده از ژل

    ژل هم به عنوان یکی از روش‌های قدیمی برای پر کردن پوست و کاهش چین و چروک شقیقه‌ها، بین ابروها و اطراف چشم‌ها استفاده می‌شود. با توجه به اینکه ژل زیر پوست را پر می‌کند و مانند آب زیر پوست قرار می‌گیرد، چین‌های پنجه کلاغی به خوبی پر می‌شوند و پوست به شکل سابق خودش در می‌آید. اگر علاوه بر برطرف کردن چین‌های پنجه کلاغی نیاز به بالا کشیدن ابروهایتان هم دارید، لیفت شقیقه گزینه بهتری نسبت به ژل محسوب می‌شود.

    لیفت کردن شقیقه با کمک لیزر

    بالا کشیدن شقیقه‌ها با کمک لیزر یکی از روش‌های کم تهاجمی محسوب می‌شود. این عمل زیبایی برای سفت شدن پوست و برطرف کردن چین‌های پیشانی و صورت استفاده می‌شود. با توجه به اینکه لیزر درمانی با تحریک پوست برای کلاژن سازی مشکلات افتادگی ابروها و… را برطرف می‌کند، تاثیر آن در مدت کوتاهی پس از عمل قابل مشاهده است. در لیزر درمانی عوارض و مشکلات تزریق ژل و بوتاکس مشاهده نمی‌شود، همچنین احتمال بروز عفونت در ناحیه‌ای که لیفت شده وجود نخواهد داشت.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    لیفت ابرو به روش هایفوتراپی

    هایفوتراپی یکی دیگر از روش‌های جدید لیفت شقیقه است که برای بالا کشیدن ابروها و از بین بردن چین خوردگی میان ابروها و… استفاده می‌شود. در این روش از امواج با فرکانس بالا برای کاهش افتادگی پوست و کشیده شدن آن استفاده می‌شود. هایفوتراپی معمولاً برای برطرف کردن چین و چروک‌های مختصر و کم موثر است.

    لیفت شقیقه با جرلحی
    لیفت شقیقه با جرلحی

    لیفت ابرو با جراحی

    در لیفت شقیقه با جراحی نیاز به بیهوشی یا بیحسی متقاضی هست و باید نواحی رشد مو در کنار خط پیشانی برش زده شود. سپس پوست به سمت بالا کشیده شده و اضافه‌های آن بریده می‌شود.در این روش خط اخم بین ابروها و چین‌های عمیق پیشانی برطرف می‌شوند و چهره متقاضی بعد عمل شبیه روزهای اوج دوران جوانی‌اش صاف و بدن چین‌خوردگی خواهد بود. این روش ماندگاری بالاتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد و دوره ریکاوری یا نقاهت آن هم طولانی‌تر است.

    افرادی که طاسی دارند بهتر است این گزینه را برای درمان چین و چروک‌های پیشانی و بالا کشیدن ابروهایشان استفاده نکنند!

    لیفت ابرو با کمک ورزش

    اگر افتادگی ابروهایتان کم است و جدیداً این مشکل برایتان رخ داده، می‌توانید با کمک تمرینات خاصی که برای بالا کشیدن ابرو وجود دارد این عارضه را برطرف کنید. البته ورزش ابرو برای درمان افتادگی‌های شدید و چین‌خوردگی پیشانی و خط اخم‌های پررنگ کارساز نخواهد بود. همچنین این کار را باید در مدت طولانی انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید.

    چطور بهترین روش لیفت برای شقیقه را انتخاب کنیم؟

    تا به اینجا روش‌های مختلف لیفت ابرو را شناختید. حالا وقت آن رسیده که عواملی که در انتخاب یکی از این روش‌ها برای متقاضیان موثر هستند را بشناسید. برای لیفت شقیقه باید ابتدا هدف و انگیزه خودتان را از انجام این عمل زیبایی مشخص کنید و دید واقع‌بینانه به نتیجه عمل داشته باشید. پس از آن میزان افتادگی ابروها، میزان چین و چروک‌های پیشانی، بین ابروها و بیرون چشم‌ها، حالت چهره متقاضی و میزان کشیدگی صورت وی، جنسیت فرد و در انتخاب بهترین روش لیفت ابرو برای متقاضیان تاثیرگذار هستند.

     

    مزایای لیفت کردن شقیقه چیست؟

    اگر برای لیفت کردن شقیقه تردید دارید، باید حتماً با مزایای این عمل زیبایی آشنا شوید. در این صورت می‌توانید با آگاهی بیشتری نسبت به انجام آن اقدام کنید. در ادامه مزایایی که لیفت شقیقه دارد را ارائه کرده‌ایم.

    • درمان افتادگی ابرو و حالت دادن به انتهای ابروها
    • درمان چین‌خوردگی‌های عمیق پیشانی
    • درمان چین‌خوردگی بین ابروها یا خط اخم
    • برطرف کردن چین‌های کناری چشم‌ها
    • متقارن کردن ناحیه شقیقه و ابرو
    • شاداب و جوان‌تر شدن چهره
    • کشیده شدن چشم‌ها و زیباتر شدن آن‌ها
    مزایا-و-معایب-لیفت-شقیقه
    مزایا-و-معایب-لیفت-شقیقه

    معایب لیفت کردن شقیقه چیست؟

    اگر پزشک ماهری را برای لیفت ابرو انتخاب نکنید یا در مراکز غیر معتبر این کار را انجام دهید، عوارض ریز و درشتی برایتان رخ می‌دهد که می‌تواند نتیجه این عمل زیبایی را تا حد قابل توجهی تغییر دهد. علاوه بر آن عدم رعایت نکات دوران نقاهت می‌تواند مشکلاتی مانند عفونت ناحیه جراحی یا خونریزی را در پی داشته باشد. در این بخش عوارض و مشکلاتی که پس از لیفت کردن ابروها ممکن است با آن مواجه شوید را ارائه کرده‌ایم.

    • افتادگی بیشتر شقیقه‌ها
    • ایجاد گوشت اضافه در ناحیه عمل
    • باقی ماندن جای بخیه یا زخم روی صورت
    • کبودی، ورم و قرمزی ناحیه عمل
    • آسیب رسیدن به چشم یا ابروها در اثر برش جراحی
    • عفونت ناحیه عمل
    • خونریزی در ناحیه عمل
    • متقارن نبودن ابروها

    نکات قبل از انجام لیفت کردن شقیقه

    برای اینکه لیفت شقیقه به بهترین نحو برایتان انجام شود، باید نکاتی که در ادامه ارائه شده است را قبل از انجام این عمل زیبایی رعایت کنید.

    • قبل از عمل از مصرف داروهای رقیق کننده خون بپرهیزید.
    • قبل از عمل لیفت ابرو آزمایش­های لازم را انجام دهید.
    • حتماً خدمات مشاوره را دریافت کنید و با پزشک متخصص درباره انتظاراتتان از لیفت ابرو و ترس‌هایتان حرف بزنید.
    • از مصرف دخانیات و الکل حداقل دو هفته قبل از عمل اجتناب کنید.
    • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً این موضوع را با پزشک در میان بگذارید
    مراقبت های لیفت شقیقه
    مراقبت های لیفت شقیقه

    مراقبت‌های بعد از لیفت کردن شقیقه

    پس از اتمام لیفت شقیقه باید آماده گذراندن دوران نقاهت شوید. اگر مواردی که برای این دوران ارائه می‌شود را به دقت رعایت کنید، پس از دوران نقاهت می‌توانید نتیجه واقعی لیفت را ببینید و از زیباتر شدن چهره خودتان لذت ببرید. از جمله نکاتی که پزشکان برای دوران نقاهت بعد از تمپوروپلاستی در نظر گرفته‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • پس از عمل از کمپرس سرد برای کاهش درد و خونریزی ناحیه عمل استفاده کنید.
    • حتماً داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.
    • برای خوابیدن دو تا سه بالش زیر سرتان قرار دهید تا تورم صورتتان کم شود.
    • به هیچ عنوان ناحیه عمل را لمس نکنید و نخارانید.
    • صورتتان را به طور مستقیم زیر آب نگیرید و از شوینده‌های تجویز شده استفاده کنید.
    • تا زمانی که پزشک اجازه نداده نباید دوش بگیرید یا به سونا، استخر یا جکوزی بروید.
    • حوله را مستقیم روی صورتتان نکشید و با دستمال نرم برای خشک کردن صورت به آرامی روی نواحی که خیس هستند ضربه بزنید.
    • رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی و ویتامین داشته باشید و از خوردن غذاهای چرب، شور یا شیرین اجتناب کنید.
    • زمانی که پزشک تجویز کرده برای کشیدن بخیه‌هایتان اقدام کنید.

    بهترین کیلینک لیفت برای شقیقه کدام است؟

    برای انجام لیفت شقیقه باید دقت زیادی داشته باشید و این عمل زیبایی را فقط در مراکزی که تحت نظر وزارت بهداشت هستند انجام دهید؛ زیرا این مراکز با وجود برخورداری از کارکنان حرفه‌ای و استریل بودن کامل، لیفت ابرو را بدون احتمال عفونت و بروز مشکلات حاشیه‌ای انجام می‌دهند. همچنین مراکز حرفه‌ای لیفت ابرو از پزشکان حاذق برای این عمل زیبایی استفاده می‌کنند و عوارض احتمالی پس از عمل برایتان بسیار کمتر خواهد بود.

    کلینیک VIPمارال تهران با وجود حضور پزشکان حرفه‌ای و متخصص و سابقه بیش از 15 ساله این عمل زیبایی را با کیفیت عالی و نتیجه موفقیت‌آمیز برایتان انجام می‌دهد. برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز می‌توانید با واتساپ کیلینک در تماس باشید.

    بهترین دکتر لیفت شقیقه کیست؟

    پزشکی که برای لیفت ابرو انتخاب می‌کنید باید تجربه و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد. اگر پزشک شما کم‌تجربه باشد، احتمال دارد که در اثر برش نادرست، صدماتی را در نواحی چشم و ابرو یا صورتتان به وجود بیاورد. به همین خاطر است که کلینیک زیبایی VIPمارال تهران فقط از پزشکانی که متخصص و حرفه‌ای هستند برای این عمل حساس کمک می‌گیرد و متقاضیانی که لیفت کردن شقیقه را در این مرکز انجام داده‌اند از نتیجه نهایی کار راضی هستند.

    هزینه لیفت کردن شقیقه چقدر است؟

    برای محاسبه هزینه لیفت ابرو باید امکانات کلینیک، تخصص و تجربه پزشک، نوع لیفت، هزینه آزمایش‌های پیش از عمل و مبلغ داروهای پس از آن را در نظر بگیرید. اگر مسیرتان از کلینیک دور است و باید برای عمل در تهران اقامت داشته باشید، باید هزینه رفت و آمد و اقامت را هم در طول دوره درمان در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که با توجه به اینکه لیفت ابرو یک عمل زیبایی محسوب می‌شود، بیمه آن را پرداخت نمی‌کند و باید خودتان شخصاً تمام هزینه‌های مربوط به این عمل را بپردازید.

    محدودیت سنی جراحی لیفت شقیقه

    کاندیداهای مناسب لیفت شقیقه کسانی هستند که روند پیری و افتادگی پوست برای آن‌ها آغاز شده است. برای این گروه معمولاً در اطراف چشم و ابروها چین و چروک و برآمدگی یا گودی دیده می‌شود. البته بعضی از متقاضیان لیفت دائم شقیقه هنوز ممکن است به میان‌سالی نرسیده باشند و به طور ژنتیکی مشکل چین‌خوردگی و افتادگی پلک داشته باشند. با این وجود، بهترین محدوده سنی که برای لیفت کردن شقیقه یا ابرو در نظر گرفته‌شده بازه سنی بالای 24 سال است. چون تا قبل از این بازه سنی وضعیت پوست هنوز مشخص نیست و امکان دارد که میزان افتادگی شدیدتر شود؛ بنابراین متقاضیانی که می‌خواهند لیفت دائم شقیقه را انجام دهند و دوباره نیاز به این عمل زیبایی نداشته باشند باید تا رسیدن به این محدوده سنی صبر کنند.

    میزان ماندگاری لیفت شقیقه چقدر است؟

    ماندگاری لیفت شقیقه نسبت به عمل‌های زیبایی دیگر بالاتر است و گاهی مواقع متقاضیان نیازی به تکرار آن ندارند. با این وجود، شرایط سنی که لیفت شقیقه یا ابرو انجام‌شده، وضعیت پوست و شرایط جسمانی متقاضی و عواملی مانند سبک زندگی وی می‌تواند نتیجه این عمل زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد.

     

    درمان‌های مکمل لیفت شقیقه کدام هستند؟

    آیا لیفت شقیقه به تنهایی می‌تواند زیبایی و شادابی را به من برگرداند یا اینکه باید عمل زیبایی دیگری هم انجام دهم؟ برای پاسخ دادن به این سوال متقاضیان، ابتدا لازم است که پزشک متخصص شرایط آن‌ها را بررسی کند. در صورتی که نیاز به بلفاروپلاستی باشد، پزشک این عمل زیبایی را همراه با لیفت شقیقه یا لیفت ابرو انجام خواهد داد.

    برای کسانی که امکان بلفاروپلاستی وجود ندارد یا مشکلات اطراف چشم‌ها و شقیقه محدودتر است، گاهی مواقع تزریق ژل یا بوتاکس یا تزریق چربی انجام می‌شود. حتی ممکن است پزشک از لیزر برای از بین بردن چین‌های اطراف پلک‌ها هم کمک بگیرد تا چهره فرد به حالت مناسب برسد. همه این موارد در طول جلسه مشاوره بررسی می‌شود و در صورتی که نیاز به عمل زیبایی مکمل همراه با لیفت شقیقه باشد، پزشک این موضوع را با متقاضی در میان خواهد گذاشت.

    آیا لیفت پیشانی و لیفت شقیقه متفاوت هستند؟

    بعضی از متقاضیان تصور می‌کنند که لیفت شقیقه همان لیفت پیشانی است و با این عمل زیبایی می‌توان چین‌های ریز و درشتی که روی پیشانی ایجاد شده را از بین برد! در صورتی که این مسئله درست نیست! در لیفت پیشانی پوست پیشانی و ابروها به سمت بالا کشیده می‌شود تا پیشانی صاف شود؛ اما در لیفت دائم شقیقه دُم ابروها به سمت شقیقه‌ها کشیده می‌شود تا چشم‌ها زیباتر به نظر برسند. علاوه بر آن، لیفت ابروها روی گونه‌ها و حالت چهره هم موثر است. در صورتی که لیفت پیشانی فقط حالت پیشانی و بالای ابروها را تغییر می‌دهد.

    تفاوت لیفت شقیقه با بوتاکس چیست؟

    اگر بین لیفت شقیقه و بوتاکس تردید دارید و نمی‌دانید کدام عمل زیبایی مناسب شما است، این بخش از مطلب جراحی لیفت شقیقه برای انتخاب درست کمکتان می‌کند. در بوتاکس درمانی باید چندین و چند جلسه تزریق انجام شود تا متقاضی به نتیجه دلخواهش برسد. همچنین این عمل زیبایی ماندگاری کمی دارد و نمی‌توان رو ماندگاری طولانی‌مدت و دائمی آن حساب کرد؛ بنابراین پس از چند جلسه استفاده از بوتاکس ممکن است دوباره چین‌های اطراف چشم و روی شقیقه برگردد و نیاز به تمدید کردن تزریق داشته باشید. در صورتی که لیفت شقیقه یک‌بار انجام می‌شود و اثر آن دائمی است؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند همیشه چهره‌ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشند به سراغ آن می‌روند.

    برای دریافت اطلاعات کاملتر درباره عمل لیفت شقیقه و نتیجه کار مراجعه کننده عزیزمان در کلینیک vip مارال پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

    سوالات متداول لیفت شقیقه + جواب‌های تخصصی

    1) برش‌های لیفت شقیقه در کجا انجام می‌شوند؟

    برای انجام این عمل زیبایی برش‌هایی در حدود 2 تا 2.5 سانتی‌متر در قسمت شقیقه ایجاد می‌شود. این برش‌ها کوتاه و ظریف هستند و جای آن‌ها باقی نمی‌ماند.

    2) آیا تمپوروپلاستی فقط برای برطرف کردن چروک‌های گوشه چشم مناسب است؟

    این روش درمانی برای رفع افتادگی ابروها و فرم دهی به آن‌ها هم استفاده می‌شود. همچنین چین بین ابروها و چین‌های عمیق پیشانی را هم می‌توان با لیفت شقیقه برطرف کرد.

    3) آیا لیفت شقیقه با لیفت ابرو یا لیفت پیشانی یکی است؟

    در تمپوروپلاستی به تنهایی فقط قسمت‌های بیرونی پیشانی تحت درمان قرار می‌گیرند و برای اینکه چین‌های پیشانی هم به خوبی برطرف شود باید لیفت پیشانی هم انجام دهید. همچنین در این روش فقط گوشه انتهایی ابروها تحت تاثیر قرار می‌گیرد و نمی‌توانید آن را لیفت ابرو کامل یکی در نظر بگیرید. بنا بر تشخیص پزشک متخصص ممکن است یکی از این عمل‌ها یا چند نمونه از آن‌ها با هم انجام شود.

    4) آیا لیفت ‌شقیقه از افتادگی پوست شقیقه پیشگیری می‌کند؟

    لیفت کردن شقیقه از افتادگی گوشه چشم‌ها و پوست زیر ابروها پیشگیری نمی‌کند، بلکه این عمل زیبایی برای درمان افتادگی‌های خفیف و شدیدی که در این ناحیه وجود دارد در نظر گرفته شده است.

    5) آیا می‌توان بعد از انجام لیفت کردن شقیقه حمام کرد؟

    بعد از تمام عمل‌های زیبایی باید از حمام کردن اجتناب کنید و برای لیفت کردن شقیقه هم این قانون وجود دارد. پس از دورانی که حمام ممنوع است هم برای شستن بدنتان و دوش گرفتن باید طبق دستورالعمل ارائه شده توسط پزشک معالجتان عمل کنید.

    6) آیا قرار گرفتن در برابر نور مستقیم پس از لیفت‌کردن شقیقه ضرر دارد؟

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای نتیجه مطلوب گرفتن از عمل‌های زیبایی باید به آن توجه داشته باشید، عدم حضور در برابر نور آفتاب مستقیم است. مخصوصاً در بلفاروپلاستی، لیفت کردن شقیقه و… که آفتاب باعث سوختن و صدمه دیدن پوست می‌شود، پزشکان توصیه می‌کنند که در برابر نور آفتاب مستقیم قرار نگیرید و از کلاه محافظ و… استفاده کنید.

    7) آیا می‌توان پس از لیفت کردن شقیقه به استخر رفت؟

    بعد از لیفت کردن شقیقه بهتر است که در سونا یا استخر حاضر نشوید. چون امکان آلودگی این محیط‌ها و عفونت ناحیه عمل شده وجود دارد. برای حضور در استخر، سونا و… باید حداقل یک ماه صبر کنید تا محل لیفت به طور کامل‌ترمیم شود.

    8) قیمت انجام لیفت کردن شقیقه چقدر است؟

    برای گرفتن قیمت دقیق لیفت کردن شقیقه باید با کلینیک زیبایی مد نظرتان تماس بگیرید. به طور کلی مبلغ دقیقی که برای این عمل زیبایی در نظر گرفته شده بر اساس میزان چین و چروک‌های صورتتان، دستمزد پزشک متخصص، امکاناتی که کلینیک دارد و… محاسبه می‌شود.

    حتی برای کسانی که می‌خواهند از شهرها یا کشورهای دیگر برای لیفت کردن شقیقه در کلینیک زیبایی VIP تهران اقدام کنند، مبلغ رفت و آمد و اقامت هم به قیمت نهایی که برای انجام این عمل زیبایی نیاز است اضافه می‌شود. چون هزینه عمل زیبایی اعلام شده توسط کلینیک فقط شامل خالص پرداختی است و متقاضی باید هزینه‌های جانبی را هم در نظر داشته باشد.

    9) چند روز پس از لیفت کردن شقیقه‌ها می‌توانیم بخیه‌ها را بکشیم؟

    برای کشیدن بخیه‌های ناشی از لیفت کردن شقیقه‌هایتان باید حداقل یک هفته صبر کنید. البته در روز 5 ام باید پزشک متخصص متقاضی را معاینه کند و در صورتی که امکان کشیدن بخیه‌ها زودتر از موعد وجود داشته باشد، این کار را برای وی انجام می‌دهد تا گوشت روی بخیه‌ها تشکیل نشود و مشکلی برای متقاضی ایجاد نکند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت شقیقه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    2 Comments

    1. مریم کاظمی

      توی چه سنی میتونیم لیفت صورت یا شقیقه انجام بدیم و ماندگاریش چقدره ؟

        1. عمل لیفت شقیقه محدودیت سنی نداره و اگر دچار افتادگی ابرو شده باشید میتونین از سنین ۱۸ سالگی به بالا این عمل رو انجام بدید

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند