تزریق-چربی-خط-خنده

تزریق چربی خط خنده+ مزایا و معایب

تزریق چربی خط خنده چه نقشی در افزایش زیبایی شما دارد؟ آیا با کمک این روش درمانی می‌توان خط خنده را کاملاً محو کرد یا نه؟ چه کسانی نیاز به دریافت این خدمات زیبایی دارند؟ چطور باید کلینیک تزریق ژل برای از بین بردن خط لبخند را انتخاب کنیم؟

حتماً شنیده‌اید که می‌گویند، خنده بر هر درد بی‌درمان دواست! کسانی که خوش‌خنده هستند، زندگی برایشان رنگ و رخی دیگر دارد. با خنده می‌توانید روحیه خودتان را حفظ کنید و همیشه انسانی شاد و پر از انرژی به نظر برسید؛ اما خندیدن در کنار مزایای بی‌شمارش، مشکلاتی را هم به همراه دارد. خطوط ممتدی که در اطراف لب‌ها شکل می‌گیرد، یکی از این مشکلات است.

این موضوع وقتی بیشتر حاد می‌شود که فرد پا به سن بگذارد. برای افراد مسن خندیدن باعث می‌شود که خط لبخند بیشتر به چشم بخورد. حتی برای افرادی که پوستشان حالت کشسانی خودش را از دست داده، خط لبخند مهمان همیشگی گوشه لب‌هایشان می‌شود. خطوطی که روی خط لبخند شکل می‌گیرد، سن شما را بیشتر نشان می‌دهد و اعتماد به نفستان را می‌گیرد؛ بنابراین باید به دنبال راهی برای برطرف کردن آن‌ها باشید. در این مقاله از کلینیک vip تهران بهترین راه برطرف کردن خط خنده را به شما معرفی خواهیم کرد.

راه‌های برطرف کردن خط خنده کدام است؟

برای از بین بردن خط خنده می‌توانید از ژل، فیلر یا چربی استفاده کنید. حتی بعضی از افراد برای اینکه چین و چروک‌های شکل گرفته در اطراف لب‌ها را برطرف کنند، به سراغ درمان‌های طبیعی و استفاده از داروهای گیاهی و روغن‌های نارگیل، زیتون و… می‌روند؛ اما هیچ‌کدام از این روش‌ها پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود!

تزریق ژل ممکن است موجب بروز حساسیت در اطراف لب‌ها شود. این حساسیت به صورت ورم و کبودی بروز می‌کند و گاهی تا حد زیادی پیشرفت می‌کند. تا جایی که متقاضی تزریق ژل باید زمان زیادی دارو مصرف کند، تا بتواند حساسیت ناشی از تزریق ژل را از بین ببرد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    مشکل دیگری که درباره تزریق ژل وجود دارد، بروز عفونت پس از تزریق است. در صورتی که تزریق ژل یا فیلر را در مراکز درمانی متفرقه و آرایشگاه‌ها انجام داده باشید، احتمال عفونت ناحیه تزریق و اطراف آن وجود دارد. در نهایت اینکه ممکن است ژل در بدن حرکت کند و در محل تزریق باقی نماند. این موضوع گاهی منجر به عواقب و صدمات جبران‌ناپذیری برای فرد مورد نظر می‌شود.

    از-بین-بردن-خط-خنده
    از-بین-بردن-خط-خنده

    روش‌های طبیعی درمانی هم ممکن است برای چین و چروک‌های سطحی تا حدی جوابگو باشند، اما برای چین و چروک‌های عمیقی که روی پوست شما جا خوش کرده‌اند نمی‌تواند نتیجه قابل توجهی داشته باشد؛ بنابراین برای برطرف کردن خط لبخند باید به دنبال راهی باشید که کمترین عوارض و بهترین نتایج را داشته باشد.

    چرا تزریق چربی خط خنده بهترین روش درمانی است؟

    برای برطرف کردن خط لبخند، بهترین روش تزریق چربی است. در این روش درمانی از چربی‌های موجود در خود بدن فرد استفاده می‌شود. با توجه به اینکه مواد تزریق شده طبیعی است، بدن فرد متقاضی نسبت به آن واکنش نشان نمی‌دهد. همچنین چربی سریع در قسمت مورد نظر جذب می‌شود و پس از چند روز می‌توانید نتیجه آن را در از بین بردن چین‌های اطراف لب‌هایتان مشاهده کنید.

    این روش درمانی برای تمام افراد در سنین مختلف قابل استفاده است. حتی کسانی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند و به بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، با تزریق چربی می‌توانند خط لبخند خودشان را کمرنگ کرده و تا حد قابل توجهی محو کنند.

     

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مزایای تزریق چربی خط خنده چیست؟

    • عدم ایجاد حساسیت و آلرژی به دلیل استفاده از چربی‌های بدن خود فرد
    • کوتاه بودن دوران نقاهت و امکان انجام فعالیت‌های روزمره یک هفته بعد از تزریق
    • ماندگاری بالا و عدم نیاز به تزریق‌های کوتاه مدت دوره‌ای
    • طبیعی بودن ناحیه تزریق و عدم برجستگی یا برآمدگی مصنوعی خط لبخند
    • پایین‌تر بودن هزینه تزریق نسبت به فیلر و بوتاکس
    • قدرت جذب بالای چربی توسط بدن
    • عدم نیاز به بیهوشی و بخیه و پانسمان
    • برطرف کردن چین‌های ریز و درشت و عمیق اطراف لب‌ها

    توصیه میکنیم این مقاله را مطالعه کنید : مدلینگ صورت با کمک تزریق چربی طبیعی

    معایب تزریق چربی خط خنده چیست؟

    • عدم استفاده از تجهیزات استریل و بروز عفونت در ناحیه تزریق
    • عدم تخمین درست میزان چربی مناسب برای برطرف کردن چین‌های قسمت مورد نظر
    • لخته شدن خون در اثر تزریق نادرست
    • عدم تقارن در ناحیه تزریق
    • از بین رفتن پوست ناحیه مورد نظر در اثر تزریق نادرست
    • آسیب وارد شدن به بافت‌های زیرپوستی
    • حساسیت نشان دادن به داروهای بی‌حسی
    • احساس سوزش و خارش در ناحیه تزریق
    عوارض-تزریق-چربی
    عوارض-تزریق-چربی

    نکات مهم برای تزریق چربی خط خنده

    • انتخاب کلینیک مناسب باسابقه درخشان و حضور پزشکان متخصص
    • انتخاب محل مناسب برای برداشتن چربی مورد نیاز برای تزریق
    • برداشتن چربی مورد نیاز با دقت و ظرافت کافی و تزریق آن در قسمت مورد نظر به درستی
    • استراحت کافی پس از تزریق برای جذب چربی
    • خوابیدن با زاویه مناسب برای جذب چربی تزریق شده
    • دید واقع‌بینانه نسبت به تزریق چربی برای لذت بردن از نتیجه نهایی

    کاندیداهای مناسب برای تزریق چربی خط خنده چه کسانی هستند؟

    • کسانی که وضعیت جسمانی مساعدی دارند و سالم هستند.
    • افرادی که سیگار یا الکل مصرف نمی‌کنند (در صورت مصرف این موارد باید حداقل دو هفته قبل و بعد از تزریق مصرف آن‌ها را کنار بگذارید)
    • افرادی که داروهای رقیق‌کننده خون مصرف نمی‌کنند. (در صورت مصرف این داروها باید تحت نظر پزشک آن‌ها را قبل و بعد از تزریق قطع کنید)
    • کسانی که به مواد بی‌حسی حساسیت ندارند.

     و در انتها کلینیک VIP تهران…

    تزریق چربی خط خنده را هم می‌تواند محو کند؛ بنابراین اگر شما هم از جمله کسانی هستید که یک لحظه هم لبخند از روی لب‌هایشان محو نمی‌شود و زندگی برایشان بدون خندیدن و شادی بی‌معنی است، می‌توانید چین و چروک‌هایی که این لبخندهای پیوسته برایتان به ارمغان آورده را محو کنید.

    در کلینیک vip پزشک متخصص با کمک سوزن‌های نازک چربی را از قسمت‌هایی مانند ران و باسن می‌کشد و در قسمت فرو رفته اطراف لب‌ها تزریق می‌کند. با تزریق چربی، پوست شروع به کلاژن سازی می‌کند و خاصیت کشسانی پوست که از بین رفته برمی‌گردد.

    تزریق چربی برخلاف تزریق ژل و بوتاکس عوارض خاصی به همراه ندارد. همچنین با توجه به اینکه ماندگاری چربی برای برطرف کردن چین و چروک‌ها بالا است، خیالتان راحت خواهد بود که نیازی نیست بارها و بارها تزریق را انجام دهید.

    جهت مشاوره و انجام تزریق چربی به صورت در کلینیک vip تهران حتما این ویدیو را تا آخر ببینید و در واتس آپ با ما در تماس باشید.

    سوالات متداول تزریق چربی خط خنده + جوابهای تخصصی

    1)چه کسانی نمی‌توانند تزریق چربی برای خط خنده انجام دهند؟
    برای افرادی که سلامتی جسمانی مناسبی دارند تزریق چربی مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. بنابراین این افراد به راحتی می‌توانند تزریق چربی برای گونه داشتن یا از بین بردن خط لبخندشان را انجام دهند. اما برای کسانی که به بیماری‌های خودایمنی، عفونت پوستی، دیابت یا فشارخون و بیماری قلبی مبتلا هستند، انجام این عمل زیبایی ممکن نخواهد بود. همچنین افرادی که در دوران بارداری و شیردهی هستند باید تا پس از این دوران برای انجام تزریق چربی صبر کنند.

     

    2) آیا تزریق چربی برای خط خنده درد دارد؟
    پزشک متخصص برای تزریق چربی خط خنده این ناحیه را بی‌حس می‌کند. بنابراین موقع برداشت چربی و تزریق آن احساس درد شدید و ناراحتی نخواهید داشت.

     

    3) چند روز پس از تزریق چربی به خط خنده می‌توانیم حمام کنیم؟
    پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل سه روز پس از تزریق چربی صورت و خط لبخند حمام کنید و صورتتان را بشویید. برای حمام کردن هم باید توصیه‌های پزشک را در نظر داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

     

    4)هزینه تزریق چربی به خط خنده چقدر است؟
    برای پرداخت هزینه چربی باید با کلینیک مد نظرتان مشورت کنید. چون هر کلینیک زیبایی با توجه به امکانات و پزشکانی که برای این کار در نظر گرفته هزینه خاصی را برای تزریق چربی در نظر می‌گیرد.

     

    5) عمل برداشتن چربی از بدن، نیازمند بیهوشی است؟
    برای برداشت چربی و تزریق آن معمولا نیاز به بیهوشی نیست. چون پزشک با کمک داروهای بی‌حسی و دستگاه‌های مخصوص این کار را انجام می‌دهد و درد و خونریزی شدید در محل تزریق یا برداشت چربی وجود ندارد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    131 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند