مدلینگ صورت با کمک تزریق چربی طبیعی

مدلینگ صورت با کمک تزریق چربی طبیعی

درباره مدلینگ صورت یا مادلینگ صورت چیزی شنیده‌اید؟ آیا تاکنون شما یا اطرافیانتان تجربه این عمل زیبایی را داشته‌اید یا خیر؟ به نظر شما چه کسانی نیاز به مادلینگ برای صورتشان دارند؟ برای رسیدن به جواب این سوال‌ها ابتدا بیایید کمی در آینه به خودمان نگاه کنیم.

اگر در دوران میان‌سالی هستید، چین و چروک‌های اطراف چشم‌هایتان اولین چیزی است که سن شما را به رخ می‌کشد. در کنار این چین و چروک‌ها، از بین رفت برجستگی گونه‌ها، گودی و کبودی زیر چشم‌ها و شل شدن پوست است که باعث می‌شود سن شما حتی از آنچه در شناسنامه هست بیشتر دیده شود.

در گذشته افرادی که پوستشان حالت کشسانی خودش را از دست می‌داد، چاره‌ای جز این نداشتند که با این مشکل کنار بیایند. البته هنوز هم افرادی وجود دارند که سعی می‌کنند با آرایش کردن این مشکلات را پوشش دهند؛ اما هیچ روشی نمی‌تواند صورت شما را دوباره جوان و شاداب کند، مگر مدلینگ صورت در کلینیک vip تهران.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    مدلینگ صورت چیست؟

    اگر به چهره افراد مشهور جهان یا همان سلبریتی‌ها خوب دقت کنید، متوجه می‌شوید که حالت چهره آن‌ها اغلب V شکل است. چون طبق الگوهای زیبایی چهرهایی که این زاویه را دارند، نسبت به بقیه زیباتر به نظر می‌رسند. افراد زیادی در سنین جوانی این حالت چهره را دارند و با گذر زمان حالت چهره آن‌ها عوض می‌شود. این گروه در سنین میان‌سالی با تزریق چربی به صورت می‌توانند چهره خودشان را دوباره شبیه روزهای اوج درخشش جوانی خودشان کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    برای عده‌ای اما داستان تزریق چربی  به صورت برای مدلینگ صورت” تفاوت دارد. این افراد معمولاً صورتی گرد دارند یا حالت چهره آن‌ها با زاویه V شکلی که الگوی زیبایی است تفاوت زیادی دارد. این گروه در گذشته معمولاً از تزریق ژل و فیلر برای زاویه‌دار کردن صورت و افزایش جذابیت ظاهری خودشان استفاده می‌کردند؛ اما این روزها دیگر نیازی به انجام این تزریق‌های مصنوعی نیست و فقط با کمک چربی بدنشان می‌توانند صورتشان را زاویه‌دار و زیبا کنند.

    مدلینگ-صورت-با-تزریق-چربی-طبیعی
    مدلینگ-صورت-با-تزریق-چربی-طبیعی

    چرا مدلینگ صورت با تزریق چربی به صورت؟

    برای اینکه صورتتان زاویه‌دار و زیبا باشد، هیچ‌چیزی بهتر از استفاده از چربی طبیعی خود بدن نیست. در این روش از چربی موجود در ران و باسن برای ترمیم قسمت‌هایی از صورت که برجستگی‌های خودشان را از دست داده‌اند استفاده می‌شود. همچنین دلیل اینکه تزریق چربی به صورت مواد مصنوعی خطرناک ندارد، می‌توانید از آن برای برطرف کردن گودی و کبودی زیر چشم و چین و چروک‌های پوست صورت در نواحی مختلف مانند اطراف چشم‌ها استفاده کرد.

    مهم‌ترین خاصیتی که تزریق چربی طبیعی برای مدلینگ صورت دارد، جذب سریع این ماده و دوران نقاهت کوتاه آن است. وقتی شما خدمات تزریق چربی صورت را در کلینیک VIP تهران دریافت می‌کنید، پس از چند روز می‌توانید تاثیر آن را روی زیباتر شدن ظاهرتان احساس کنید.

    با توجه به اینکه تزریق چربی به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیاز به جراحی و بیهوشی ندارد، کسانی که از عمل‌های زیبایی ترس دارند و نمی‌توانند زیر تیغ جراح بروند هم می‌توانند آن را تجربه کنند. کسانی که به مواد ژل و بوتاکس حساسیت نشان می‌دهند و افرادی که نتوانسته‌اند از خدمات لیفت ابرو و… نتیجه مطلوبی بگیرند هم کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به صورت هستند. در این روش هیچ حساسیت خاصی برای متقاضیان بروز نمی‌کند، زیرا موادی که برای ترمیم و جوان‌سازی صورت استفاده می‌شود کاملاً طبیعی است.

    نتیجه این تزریق هم با سایر مواد مصنوعی قابل مقایسه نیست! در تزریق چربی هیچ اثری از غیرطبیعی شدن صورت دیده نمی‌شود! در صورتی که تزریق ژل و فیلر ممکن است صورت را به شکل غیرطبیعی زاویه‌دار کند و حالت طبیعی زیبایی چهره شما را از بین ببرد!

    مراحل انجام مادلینگ طبیعی

    • انتخاب کلینیک زیبایی معتبر مانند کلینیک VIP تهران و دریافت خدمات مشاوره درباره راه و روش انجام این عمل زیبایی و بررسی ویژگی‌های صورت فرد برای تزریق چربی
    • تعیین وقت برای تزریق چربی به صورت و تغییر ظاهر متقاضی
    • مراجعه به کلینیک در زمان تعیین شده و برداشتن چربی از نواحی ران و باسن یا … توسط سوزن‌های نازک مخصوص
    • آماده‌سازی چربی جهت تزریق در نواحی مورد نظر
    • بی‌حسی موضعی نواحی مورد نظر و تزریق چربی برای زاویه‌دار کردن صورت (تخصص پزشک در این مرحله بسیار مهم است؛ بنابراین حتماً مدلینگ صورت” را در مراکزی انجام دهید که پزشک باتجربه تزریق را انجام می‌دهد).
    مزیت-تزریق-چربی-برای-مدلینگ-صورت
    مزیت-تزریق-چربی-برای-مدلینگ-صورت

    نکات مهم تزریق چربی به صورت برای مادلینگ صورت

      • قبل از تزریق حتماً حمام کنید و چربی‌ها و آلودگی‌های روی صورتتان را بشویید.
      • از مصرف الکل و دخانیات دو هفته قبل و بعد از تزریق اجتناب کنید.
      • بعد از تزریق چربی تا زمان تجویز پزشک از حضور در استخر، سونا و حمام پر از بخار اجتناب کنید.
      • بعد از تزریق پوستتان را ماساژ ندهید و نخارانید.
      • بعد از تزریق از مصرف مواد آرایشی استفاده نکنید.
      • بعد از تزریق در برابر نور آفتاب قرار نگیرید و تا حد امکان در مکان‌های دارای سایه حضور داشته باشید. در صورت نیاز به حضور در فضای باز، از کلاه‌های لبه‌دار برای پیشگیری از تماس مستقیم آفتاب با صورتتان استفاده کنید.
      • پس از تزریق حتماً رژیم غذایی سالم داشته باشید. از مصرف غذاهای چرب و شور بپرهیزید و آب به اندازه کافی بنوشید.
      • موقع خواب سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید. با این روش می‌توانید جلوی ورم صورتتان را پس از تزریق بگیرید.
      • حتماً داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید.
      • در صورتی که داروهای رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنید، حتماً تحت نظر پزشک آن‌ها را به مدت یک هفته بعد و قبل تزریق قطع کنید؛ زیرا با مصرف این داروها خون رقیق می‌شود و احتمال خونریزی و کبودی در نواحی تزریق وجود دارد.
      • در صورتی که دارای بیماری زمینه‌ای هستید یا نسبت به داروی بیهوشی و داروهای خاصی حساسیت دارید، در جلسه مشاوره این موضوع را با متخصصین ما در میان بگذارید.
      • نسبت به نتیجه تزریق چربی واقع‌بین باشید و از نتیجه نهایی برای مدلینگ صورت به صورت طبیعی لذت ببرید.
    و در انتها کلینیک VIPتهران…

    “مدلینگ صورت” فقط مخصوص سوپراستارها و هنرپیشه‌ها نیست! حتی شما هم می‌توانید صورتی زیبا با زاویه مناسب داشته باشید و از تماشای خودتان در آینه لذت ببرید. برای زاویه‌دار کردن صورت می‌توانید از خدمات تزریق چربی کلینیک VIP تهران استفاده کنید. در این روش خبری از تیغ و جراحی نیست و می‌توانید به صورت سرپایی و در کمترین زمان زاویه‌دار کردن صورتتان را انجام دهید. استفاده از چربی‌های طبیعی بدن هم این امکان را برایتان فراهم می‌کند که دوران نقاهت کوتاهی را سپری کنید و صورتی طبیعی پس از تزریق داشته باشید.

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند