کاشت ابرو طبیعی-کلینیک vip

هر چیزی که باید راجع به کاشت ابرو طبیعی بدانید را اینجا بخوانید

برای داشتن یک صورت زیبا و ابروهای پرپشت و طبیعی آماده هستید؟ با کاشت ابرو طبیعی می‌توانید بدون نیاز به عمل جراحی به طرز چشم‌گیری زیباتر شوید. ماندگاری کاشت ابروی طبیعی بصورت دائمی است و ابروهای شما بعد از ۶ ماه کاملا شکل ابروهای طبیعی شما می شوند.

این روزها کاشت ابرو طبیعی طرفداران بی‌شماری دارد. سال‌ها از زمانی که ابروهای نازک و رنگ و رو رفته مد بود گذشته و نقش ابروهای پرپشت در زیباتر نشان دادن چهره کاملاً مشخص‌شده است. برای درک بهتر نقش ابروها در جوان و زیبا نشان دادن افراد، چند عکس قدیمی و جدید سلبریتی­ها را با هم مقایسه کنید!

نقش ابرو های پرپشت در زیباتر شدن چهره
نقش ابرو های پرپشت در زیباتر شدن چهره

چرا نیاز به کاشت ابرو داریم؟

کاشت ابرو طبیعی فقط برای زیبایی چهره نیست! دلایل دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد که ممکن است کمتر کسی به آن‌ها توجه نشان دهد. در ادامه مزیت‌هایی که ابروهای پر دارند را گفته‌ایم تا با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    1- عملکردهای فیزیولوژیکی

    شاید نقش ابروها در صورت به اندازه چشم‌ها، دهان و بینی اهمیت نداشته باشد؛ اما؛ برای درک حضور این تار موها روی صورتتان کافی است یک روز خودتان را بدون ابرو تصور کنید. دانه‌های عرق هیچ سدی برابر خودشان ندارند و مدام از پیشانی‌تان سر می‌خورند و وارد چشمانتان می‌شوند. همین مثال نشان می‌دهد که بدون داشتن یک ابروی پرپشت، فرایند طبیعی مانند عرق کردن سر و صورت می‌تواند یک مشکل جدی برایتان به وجود بیاورد.

    2- ابراز احساسات

    حالت ابروها، دریچه‌ای به احساسات درون شماست. وقتی ناراحت هستید، وقتی خشمگین هستید یا وقتی از خوشحالی در پوست خودتان نمی‌گنجید، این ابروها هستند که با حالت گرفتن احساسات شما را نشان می‌دهند. یک نفر را مامور گرفتن عکس در زمان بروز احساسات مختلفت خودتان کنید. تصاویر یک روز از تعجب، غم، شادی و … شما، نشان می‌دهد که بدون حضور ابروهای پرپشت حتی نشان دادن احساسات واقعی هم سخت و دشوار است.

    3- امروزی و مدرن بودن

    زیبایی در زمان‌های مختلف تعریف متفاوتی داشته و تمدن‌های باستان مانند مصریان باستان، یونانی‌ها و رومی‌ها از اشکال متمایز ابرو استفاده می‌کردند. به مرور تغییر جدی در حالت‌های ابرو دیده شده و زن امروزی طرفدار ابروهای پرپشت با تارهای ضخیم است؛ بنابراین برای به روز بودن و هم‌رنگ جامعه بودن هم کاشت ابرو طبیعی مورد توجه قرار می‌گیرد.

    در عکس‌های قدیمی، یک دختر 20 ساله چند برابر بیشتر از سنش به نظر می‌رسد و اجزای صورتش هماهنگی لازم را با هم ندارند؛ اما وقتی همین فرد ابروهایش ضخیم است، جذابیت چهره‌اش دوچندان می‌شود، جوان‌تر به نظر می‌رسد و اجزای صورتش تناسب بهتری پیدا می‌کنند.

    تاثیر ابرو بر چهره و سن
    تاثیر ابرو بر چهره و سن

    بیشتر افراد مسن، کسانی که به دلیل استفاده از لوازم آرایشی ریزش ابرو دارند یا کسانی که درمان‌های خاصی مانند شیمی‌درمانی را انجام می‌دهند، با مشکل نازک شدن ابروها مواجه هستند. بعضی از این افراد، برای جایگزین کردن تار ابروهای از دست رفته خودشان هنوز هم از مداد ابرو استفاده می‌کنند. خانم‌هایی هم به دنبال روش‌هایی مانند تتو و میکروبلندینگ رفته‌اند تا با کمک جوهر جای خالی ابروهایشان را پر کنند.

    میکروبلیدینگ فقط نتایج موقتی دارد و با خطر عفونت یا آلرژی همراه است. این روش اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث ایجاد زخم یا تغییر شکل دائمی پوست شود. برای تتو هم این مشکل وجود دارد، علاوه بر این، تتو زمان ماندگاری کمی دارد و مدام باید آن را تمدید کنید.

    برای اینکه همیشه ابروهایتان پرپشت و خوش‌حالت باشد و مانند سلبریتی¬ها زیبا به نظر برسید، بهترین روش کاشت ابروی طبیعی است.

    در این روش کاشت، ابروهایتان طبیعی هستند و رشد می‌کنند؛ بنابراین مانند کسی که یک عمر ابروهای پرپشت داشته می‌توانید آن‌ها را حالت دهید و زیبا کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کاشت ابرو دقیقاً چیست؟

    کاشت ابرو تقریباً مانند کاشت مو ی سنتی است. این روش کاشت به عنوان پیوند واحد فولیکولار (FUT) نیز شناخته می‌شود. در این روش نواری از مو (معمولاً از پشت سر) بریده شده و پیازهای مو پیوند می‌شوند تا ابرو جدید شکل بگیرد.

    کاشت ابرو fut

    کاشت ابرو fut

    چه کسانی نیاز به کاشت ابرو دارند؟

    • افرادی که ابرو داشتن و ریزش پیدا کرده است
    • یا کسانی که به صورت ژنتیکی ابروی کم پشت دارند

    مراحل کاشت ابرو طبیعی

    برای کاشت ابروی طبیعی روند مشخصی وجود دارد:

    مرحله اول: بررسی طرح ابرو

    قبل از شروع کاشت، مراجعه‌کننده تصاویری را که برای کاشت ابرو در نظر دارد در واتس اپ برای کارشناسان کلینیک کاشت ابرو ارسال می‌کند . سپس مطابق نظر پزشک و بیمار، یک طرح نهایی برای کاشت ابرو انتخاب شده و وقت عمل تعیین می‌شود.

    دکمه واتس اپ

    مرحله دوم: برداشتن موی طبیعی

    در این مرحله پزشک با تخصص و تبحری که در زمینه کاشت ابرو طبیعی دارد، نسبت به برداشتن مو از پشت سر یا ناحیه در نظر گرفته‌شده اقدام می‌کند. با توجه به ناحیه برداشت مو، بیمار می‌تواند به حالت دراز کش یا نشسته باشد. مدت‌زمانی که این کار نیاز دارد، معمولاً بین 4 تا 6 ساعت است.

    مرحله سوم: کاشت ابرو

    برای کاشت ابرو طبیعی حدود 100 تا 350 تار مو نیاز است. با توجه به اینکه تار موها نازک است، معمولاً از پیوند 1 یا 2 تار مو برای یک تار موی ابرو استفاد می‌شود. زاویه‌ای که برای خروج ابروها در نظر گرفته می‌شود بسیار مهم است. این زاویه اغلب 15 درجه تعیین می‌شود، تا ابرو خوش‌حالت باشد؛ اما کسانی که موهای فر یا خشک دارند، این زاویه ممکن است بیشتر باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود کاشت ابرو حتماً توسط پزشک متخصص کاشت ابرو که در این زمینه تجربه کافی دارد، انجام شود تا مشکلی در روند کاشت و رشد ابروها به وجود نیاید.

    تورم و کبودی از عوارض جانبی احتمالی پس از پیوند ابرو هستند؛ بنابراین پس از کاشت نباید نگران کبودی که در این ناحیه دیده می‌شود باشید. پس از کاشت نباید ابروها را دست‌کاری کنید، صورتتان را بشویید یا روی صورت بخوابید. چون تار ابروهای کاشته شده بسیار نازک هستند و ممکن است در اثر فشار وارد شده از بین بروند. حتی ممکن است دست‌کاری ابروها باعث تغییر زاویه رشد آن‌ها شود.

    پس از کاشت داروهایی که پزشک معالج تجویز کرده را به‌موقع مصرف کنید، از دخانیات دور باشید و تا 6 ماه نسبت به رنگ و اصلاح ابروها اقدام نکنید تا ریشه ابرو محکم شود.

    مراقبت بعد از کاشت ابرو
    مراقبت بعد از کاشت ابرو

    کاشت ابروی طبیعی دائمی است؟

    اگر کاشت ابرو را به یک کلینیک باتجربه و متخصص بسپارید و روند پیوند ابرو درست انجام شود، پس از کاشت ابروهای پرپشت دائمی خواهید داشت.

    مزایای کاشت ابروی طبیعی

    1. ابروهای شما پس از کاشت حالت طبیعی دارند و به شکلی که خودتان دوست دارید کاشته می‌شوند. همچنین با توجه به استفاده از تار موی طبیعی برای کاشت، نتیجه طبیعی‌تر از میکروبلدینگ یا تتو خواهد بود.
    2. کاشت ابروی طبیعی به‌خوبی می‌تواند زخم‌های ناحیه ابرو را پوشش دهد، به شرطی که کاشت به درستی انجام شود و موهای اهدایی قوی و سالم باشند.
    کاشت ابرو کلینیک vip
    کاشت ابرو کلینیک vip

    هزینه کاشت ابروی طبیعی چقدر است؟

    برای اطلاع از جزییات کاشت ابرو و هزینه آن با کلینیک کاشت ابرو VIP در تماس باشید.  با توجه به اینکه شرایط کاشت و حالت ابرو برای هر کسی متفاوت است، از چهره و موهایتان خوب عکس بگیرید و برای مشاورین ما ارسال کنید تا خدمات مشاوره به شما ارائه شود.

    عوارض جانبی پیوندابرو طبیعی

    اگر کاشت ابرو در کلینیک معتبر و توسط متخصص انجام نشود ممکن از از فولیکول های جدید مو برای کاشت استفاده نشود و بعد از چند وقت تراکم ابرو ها کم شود و نیاز به کاشت مجدد ابرو و ترمیم کاشت ابرو پیدا کنید همچنین کاشت ابرو ناشیانه میتواند باعث موارد زیر شود

    • ممکن است به دلیل عدم تخصص متصدی کاشت یا حالت موهای فرد، ابروها زاویه مناسبی پس از کاشت نداشته باشند و حالت دلخواه را نگیرند.
    • ممکن است موهای جدید کاشته شده ممکن است با موهای خود ابرو مطابقت نداشته باشند.
    • خون‌ریزی بیش‌ازحد
    • آسیب عصبی
    • ورم
    • کبودی
    • عفونت جای کاشت
    • زخم و اسکار همیشگی

    چرا کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو vip

    کلینیک کاشت ابرو VIP مارال در تهران با بیش از 15 سال سابقه و 7000 نمونه عمل موفق با ارائه  ضمانت نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که :

      • کاشت ابرو دقیقا باتوجه طرح و مدل دلخواه شما انجام می‌شود
      • موی ابرو کاملا براساس زاویه خواب مناسب مو کاشته خواهد شد
      • کاشت ابرو با حداکثر تراکم انجام می‌شود
      • کاشت ابرو موی زنده قابل رشد و قابل اصلاح انجام می‌شود
      • تمامی مراحل عمل کاشت ابرو توسط تیم پزشکی متخصص کاشت ابرو انجام خواهد شد و به هیچ عنوان اینکار به کارآموز سپرده نمی‌شود

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]

    لینک کوتاه
    https://clinic-vip.com/blog /?p=1

    131 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    3 Comments

    1. مریم حسن زاده

      سلام وقت بخیر به طور میانگین (تقریبا)برای کاشت ابرو به چه تعداد تار مو نیاز است؟
      .

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند