جراحی زیبایی سینه را بشناسید و اندام دلخواهتان را با آن بسازید

جراحی زیبایی سینه را بشناسید و اندام دلخواهتان را با آن بسازید

برای زیباتر شدن ظاهرتان تا به حال چه عمل‌های زیبایی را انجام داده‌اید؟ آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که جراحی زیبایی سینه را تجربه کنید یا خیر؟ کسانی که ظاهر مناسبی دارند و سایز نواحی مختلف بدنشان با هم همخوانی خوبی دارد، معمولاً ترجیح می‌دهند که روی تناسب‌اندامشان کار کنند و با ورزش و تغذیه سالم همیشه روی فرم بمانند.

اما افرادی که به طور مادرزادی بدنی لاغر اندام دارند و سینه‌های آن‌ها تخت است، ممکن است نتوانند با ظاهرشان کنار بیایند و همیشه از اینکه لباس‌هایشان روی تن آن‌ها گشاد و افتاده به نظر می‌رسد ناراحت باشند. این موضوع برای خانم‌های جوان و کسانی که به ظاهر خودشان اهمیت می‌دهند یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود.

در گذشته از لباس‌هایی که سوتین‌های برجسته داشتند و استفاده از ابر و اسفنج برای برجسته شدن و زیبایی سینه‌ها استفاده می‌شد. به مرور سوتین‌های اسفنجی و خاص وارد بازار شدند و خانم‌های جوان برای خوش‌اندام شدن از آن‌ها استفاده می‌کردند؛ اما داشتن سینه‌هایی که مانند سینه‌های دیگران توپُر و برجسته باشد همچنان برای این افراد آرزوی دست‌نیافتنی محسوب می‌شد.

تا اینکه عمل‌های زیبایی سینه پا به جهان گذاشتند و رویای خوش‌اندام شدن واقعی را برای خانم‌ها برآورده کردند. با کمک این عمل‌های زیبایی می‌توانید سینه‌های کوچک خودتان را بزرگ کنید، افتادگی سینه‌های بزرگ را اصلاح کنید و مشکلاتی که به خاطر ابتلا به بیماری و… برای سینه‌هایتان به وجود آمده را برطرف کنید.

در این مطلب از کلینیک زیبایی VIP تهران هر آنچه باید درباره عمل جراحی زیبایی سینه، کاندیداهای مناسب این عمل زیبایی، انواع آن و فواید و معایب عمل سینه بدانید را برایتان آورده‌ایم. اگر قصد دارید که سینه‌هایتان را با کمک جراحی، لیفت یا … به شکل خاصی در بیاورید، این مطلب را حتماً مطالعه کنید.

چرا عمل جراحی زیبایی سینه انجام می‌شود؟

داشتن سینه‌های زیبا و خوش‌فرم آرزوی هر خانم جوانی است. به همین خاطر است که اغلب خانم‌ها سعی می‌کنند از روش‌های مختلف برای ساختن اندام دلخواهشان و داشتن سینه‌های برجسته کمک بگیرند. از جمله مواردی که معمولاً برای این کار استفاده می‌شود می‌توان به استفاده از پروتز سینه یا تزریق چربی به سینه اشاره کرد.

برای اینکه بدانید آیا شرایط شما برای انجام این عمل‌های زیبایی مناسب است یا خیر باید با پزشکان متخصص این حوزه مشورت کنید. پزشک متخصص ممکن است پس از بررسی شرایط متقاضی،یکی از متدهای جراحی زیبایی سینه را برای اصلاح حالت صاف و یکنواختی سینه و گرد و پرُ شدن آن انتخاب کند.

کسانی که به خاطر شیردهی سینه‌هایشان بزرگ و افتاده شده یا افرادی که سینه‌های نامتقارنی دارند هم می‌توانند با کمک این عمل زیبایی و لیفت سینه برای یکدست شدن سینه‌هایشان یا بالا کشیدن آن‌ها استفاده کنند. همچنین پزشک در جراحی سینه می‌تواند حالت فرورفتگی یا برجستگی که به خاطر بیماری و… برای سینه‌ها به وجود آمده را برطرف کند و سینه‌های خوش‌فرم و زیبایی برای متقاضی بسازد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    با توجه به شرایط جسمانی و بدنی متقاضی و شرایطی که سینه‌های فرد دارند، پزشکان یکی از گزینه‌هایی که برای عمل زیبایی سینه وجود دارد را انتخاب کرده و با کمک آن فرم سینه‌ها و بدن وی را اصلاح می‌کند.

    با توجه به شرایط جسمانی و بدنی متقاضی، پزشکان یکی از گزینه‌های عمل زیبایی سینه را انتخاب کرده و فرم سینه‌ها و بدن فرد را اصلاح می‌کنند.
    عمل-زیبایی-سینه

    معرفی انواع روش‌های عمل زیبایی سینه

    برای انجام جراحی زیبایی سینه باید روش‌های مختلفی که برای آن وجود دارد را بشناسید. کلینیک زیبایی VIP تهران در این بخش متداول‌ترین روش‌هایی که برای تغییر فرم سینه‌ها وجود دارد را برایتان آورده است. با مطالعه این بخش و شناخت روش‌های مختلف عمل زیبایی سینه می‌توانید با آگاهی بیشتری برای انجام دادن یا ندادن این عمل جراحی تصمیم‌گیری کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل جراحی سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    عمل زیبایی ماموپلاستی سینه

    ماموپلاستی یکی از عمل‌های متداول جراحی زیبایی سینه است که برای از بین بردن افتادگی سینه‌ها استفاده می‌شود. معمولاً ماموپلاستی و لیفت برای درمان مشکلات ناشی از بزرگ شدن و افتادگی سینه‌ها مانند گردن دردهای شدید، بروز دیسک گردن، درد پشت، حساسیت زیر سینه‌ها و عرق‌سوز شدن این ناحیه، فشار روی شانه‌ها و… انجام می‌شود.

    برای ماموپلاستی ابتدا باید متقاضی ماموگرافی و آزمایش‌های تجویز شده توسط پزشک را انجام دهد، سپس برای عمل زیبایی سینه آماده شود.

    در این عمل زیبایی، پزشک در قسمت هاله سینه و زیر سینه برش‌هایی را ایجاد می‌کند و از طریق این بخش‌ها سینه‌ها را به سمت بالا می‌کشد تا به شکل نرمال در بیایند. برشی که در زیر سینه‌ها ایجاد می‌شود معمولاً حالت T شکل دارد و برای اصلاح افتادگی سینه استفاده می‌شود.

    جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی)

    این عمل زیبایی برای بالا کشیدن سینه‌ها و برداشت پوست‌های اضافی ناشی از افتادگی سینه‌ها انجام می‌شود. برای ماستوپکسی سینه‌ها پزشک برشی در زیر هاله سینه و دور سینه ایجاد می‌کند تا بتواند سینه‌ها را بالا بکشد و پوست اضافی را بردارد.

    جراحی زیبای پروتز سینه

    کسانی که سینه‌های کوچکی دارند و می‌خواهند لذت داشتن سینه‌های بزرگ و جذاب را تجربه کنند از پروتزهای سینه استفاده می‌کنند. پروتزهای سینه معمولاً با برشی که زیر سینه ایجاد می‌شوند در این بخش قرار می‌گیرند و برای اصلاح کوچک بودن سینه‌ها یا عدم تقارن آن‌ها استفاده می‌شود. پروتزهای سینه انواع مختلفی دارند و با توجه به شرایط متقاضیان پزشک متخصص یکی از آن‌ها را برای استفاده در نظر می‌گیرد.

    جراحی زیبای پروتز سینه
    جراحی-زیبایی-پروتز-سینه

    تزریق چربی به سینه

    کسانی که ذخیره چربی مناسبی دارند و می‌خواهند سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشند و مشکلات ناشی از سرطان پستان یا برداشت تومور از سینه یا عدم تقارن سینه‌هایشان را اصلاح کنند، تزریق چربی سینه می‌تواند بهترین گزینه برایشان باشد. در تزریق چربی هیچ نیازی به بیهوشی و جراحی ندارید و پزشک به صورت سرپایی این کار را برایتان انجام می‌دهد. برای تزریق چربی به سینه ناحیه برداشت چربی و سینه بی‌حس می‌شود، سپس چربی خالص‌شده به نواحی مشخص شده سینه‌ها تزریق خواهد شد.

    با توجه به امکان اهدای چربی توسط بدن متقاضی و میزان چربی مورد نیاز برای تزریق، ناحیه برداشت چربی و تعداد جلسه‌هایی که باید متقاضی برای این کار مراجعه کنند تعیین می‌شود.

    جراحی زیبایی ترمیمی سینه

    کسانی که قبلاً تجربه جراحی زیبایی سینه را تجربه کرده‌اند ممکن است از نتیجه این عمل زیبایی راضی نباشند و نیاز به تغییر جدیدی در این بخش از بدنشان داشته باشند. همچنین کسانی که از پروتز استفاده می‌کنند و پروتز در سینه آن‌ها باز شده یا دچار عفونت شده هم باید جراحی زیبایی ترمیمی را برای برطرف کردن این مشکل سینه‌هایشان انجام دهند.

    جراحی زیبایی سینه برای آقایان

    ژنیکوماستی یکی از جراحی‌های زیبایی سینه است که برای آقایان در نظر گرفته شده است. کسانی که سینه‌هایشان به طور مادرزادی و ژنتیکی بزرگ است و می‌خواهند چربی این ناحیه را خارج کنند و برجستگی یا افتادگی سینه‌هایشان را از بین ببرند، می‌توانند روی این عمل زیبایی حساب باز کنند.

    در ژنیکوماستی پزشک با کمک جراحی چربی‌های سینه را برمی‌دارد و نوک سینه‌ها را تنظیم می‌کند تا سینه‌ها حالت طبیعی داشته باشند. سپس باید متقاضی حدود یک یا دو هفته دوران نقاهت را طی کند تا جای زخم‌ها برطرف شده و نتیجه نهایی این عمل زیبایی مشخص شود.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    مزایای جراحی زیبایی سینه چیست؟

    برای بالا کشیدن و برجسته کردن سینه‌هایتان با کمک این عمل زیبایی آماده هستید؟ اگر می‌خواهید درباره مزیت‌های این عمل جراحی سینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، این بخش از مقاله کلینیک زیبایی VIP تهران را از دست ندهید. در این قسمت مهم‌ترین مزیت‌هایی که این عمل زیبایی برای متقاضیان دارد را برایتان آورده‌ایم:

    • لیفت سینه و بالا کشیده شدن سینه‌ها
    • جوان‌سازی پوست سینه و برداشتن پوست‌های چین خورده اضافی این بخش از بدن
    • اصلاح سایز سینه‌ها و متقارن شدن آن‌ها پس از عمل
    • بالا رفتن اعتماد به نفس متقاضیان پس از عمل
    • کاهش یا افزایش سایز سینه‌ها
    • تغییر حالت سینه متقاضیان و اصلاح نوک آن‌ها
    • ایجاد تغییر در ظاهر متقاضیان برای داشتن بدنی زیبا و تناسب‌اندام
    جوان‌سازی پوست سینه و برداشتن پوست‌های چین خورده اضافی این بخش از بدن
    مزایای-جراحی-زیبایی-سینه

    معایب عمل زیبایی سینه کدام هستند؟

    اگر قصد دارید که عمل زیبایی سینه را انجام دهید و تصمیم خودتان را برای این کار گرفته‌اید، باید با معایب احتمالی که این عمل زیبایی برای متقاضیان دارد هم آشنا باشید. اغلب این عوارض برای کسانی رخ می‌دهد که بدون توجه به توصیه‌های پزشکان و شرایط جسمانی خودشان دست به عمل می‌زنند و این کار را به دست پزشکان ناوارد می‌سپارند، بنابراین آگاهی از معایب جراحی زیبایی سینه صرفاً برای شناخت بهتر در این بخش ارائه شده و قرار نیست که متقاضیان با مشاهده این عوارض به طور کامل از تصمیم خودشان منصرف شوند.

    • بروز مشکل یا ناتوانی در شیردهی
    • تغییر در احساس سینه‌ها و عدم حس لمس شدن آن‌ها
    • عدم تقارن سینه‌ها پس از عمل
    • باقی ماندن جای زخم یا برش‌های روی سینه
    • از دست دادن بخش هاله سینه یا جانمایی نامناسب آن
    • صدمه دیدن بافت سینه‌ها
    • درد و التهاب در سینه‌ها
    • بروز عفونت در ناحیه عمل و نیاز به درمان آن
    • حرکت کردن پروتز در سینه یا باز شدن آن به خاطر تحرکات بدنی شدید

    توصیه‌های قبل از عمل زیبایی سینه

    برای اینکه جراحی زیبایی سینه نتیجه خوبی برایتان داشته باشد و از انجام آن راضی باشید، باید توصیه‌هایی که پزشکان برای قبل از انجام آن ارائه می‌کنند را به خوبی رعایت کنید. در این بخش از مقاله مهم‌ترین نکاتی که قبل از رزرو وقت برای جراحی سینه‌ها باید در نظر داشته باشید را برایتان آورده‌ایم.

    • کسانی که سیگاری هستند حداقل دو هفته قبل از عمل باید مصرف آن را کنار بگذارند.
    • کسانی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت مبتلا هستند فقط در صورت تشخیص پزشک می‌توانند جراحی سینه را انجام دهند.
    • کسانی که افزایش وزن دارند باید ابتدا به تناسب‌اندام برسند و بعد از آن برای انجام این عمل زیبایی اقدام کنند.
    • انجام آزمایش‌های لازم توسط متقاضی و ارائه نتیجه به پزشک
    • عدم مصرف دخانیات و داروهای روان کننده خون حداقل دو هفته قبل از عمل
    • عدم مصرف داروهای گیاهی و مکمل‌های ورزشی قبل از عمل

     

    نکات دوران نقاهت پس از جراحی زیبایی سینه

    بعد از جراحی زیبایی سینه باید توصیه‌های پزشک متخصص را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید؛ اما اغلب کسانی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند، درباره نکاتی که پس از این عمل زیبایی باید در نظر داشته باشند اطلاعات کافی ندارند و اشتباهاتی که در این دوران انجام می‌دهند نتیجه نهایی عمل زیبایی سینه را برای آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای اینکه شرایط مساعدی پس از جراحی سینه داشته باشید و با مشکل خاصی مواجه نشوید، نکاتی که باید پس از این عمل زیبایی رعایت کنید را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

    • حتماً پس از جراحی زیبایی سینه باید آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید.
    • بعد از عمل زیبایی سینه نباید به هیچ عنوان این ناحیه از بدن را ماساژ دهید، لمس کنید یا سینه‌ها را فشار دهید.
    • از ضربه زدن به سینه‌ها و بلند کردن اجسام سنگین بعد از عمل زیبایی سینه بپرهیزید.
    • بعد از جراحی سینه نباید رو به شکم یا پهلو بخوابید، چون ممکن است به سینه‌ها فشار وارد شود. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که پس از جراحی سینه فقط رو به سقف بخوابید.
    • بعد از عمل کمی درد، تورم، کبودی و خونریزی در این ناحیه از بدن دیده می‌شود. به مرور این عوارض برطرف می‌شوند و می‌توانید نتیجه نهایی عمل زیبایی سینه را مشاهده کنید.
    • بعد از لیفت سینه و جراحی سینه باید فعالیت‌های ورزشی و کارهای بدنی سنگین را کنار بگذارید و تا زمانی که پزشک اجازه نداده است نباید فعالیت بدنی شدید داشته باشید.
    • به هیچ عنوان نباید حداقل تا سه هفته بعد از عمل سینه دخانیات و الکل مصرف کنید.
    • امکان مصرف داروهای روان کننده خون و مکمل‌های ویتامینه و… را تا دو هفته پس از جراحی سینه نخواهید داشت.
    • بعد از جراحی سینه باید مدتی را در منزل استراحت کنید تا بدنتان خودش را ریکاوری کند و به حالت طبیعی برگردد.

    برای دریافت اطلاعات کامل‌تر درباره جراحی زیبایی سینه و نتیجه کار مراجعه کننده عزیزمان در کلینیک vip مارال پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

    سوالات متداول عمل زیبایی سینه+جواب‌های تخصصی

    1) آیا جراحی سینه همان لیفت سینه است؟

    جراحی سینه متدهای مختلفی دارند و یکی از آن‌ها عمل لیفت سینه است. با توجه به تشخیص پزشک ممکن است لیفت سینه به تنهایی برای متقاضی انجام شود یا با سایر عمل‌های زیبایی سینه به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار بگیرد.

    2) آیا تزریق چربی به سینه بهتر از پروتز سینه است؟

    با توجه به شرایط سینه‌های فرد یکی از این روش‌ها استفاده می‌شود. اگر سینه‌ها نیاز به پُرتر شدن داشته باشند، معمولاً پزشکان تزریق چربی به سینه را انتخاب می‌کنند؛ اما برای سینه‌های افتاده و بزرگ یا خیلی کوچک سایر روش‌ها استفاده می‌شود.

    3) هزینه جراحی زیبایی سینه چقدر است؟

    با توجه به اینکه عمل زیبایی سینه را در چه کلینیکی و با کدام پزشک متخصص انجام می‌دهید قیمتی که باید بپردازید متفاوت خواهد بود همچنین متدی که برای این جراحی انتخاب می‌شود هم در هزینه نهایی آن موثر است. برای اطلاع از مبلغ دقیق جراحی سینه با کلینیک زیبایی vip تهران تماس بگیرید.

    4)آیا اسکار ناشی از جراحی سینه ماندگار است؟

    اسکار پوستی در بیشتر عمل‌های زیبایی که جراحی دارند دیده می‌شود. این اسکارها معمولاً بعد از عمل محو می‌شوند و به مرور از بین می‌روند. البته به شرطی که پزشک موقع برش زدن سینه و دوخت زدن این ناحیه دقت کرده باشد و پس از آن هم داروهای لازم را تجویز کند. استفاده از کرم‌های مخصوص می‌تواند بافت سینه بخیه دار را نرم کند و برای بازسازی پوست این ناحیه و درمان آن کمک کننده باشد.

    5)مصرف مشروبات الکلی بعد از عمل زیبایی سینه چه عوارضی دارد؟

    مصرف مشروبات الکلی باعث افزایش خون‌رسانی به بافت‌های بدن شده و شدت گردش خون را افزایش می‌دهد. همچنین خون با مصرف این نوشیدنی‌ها رقیق می‌شود و احتمال خونریزی حین جراحی و پس از آن بالا می‌رود.

    6)آیا جراحی یکی از سینه‌ها به خاطر عدم قرینگی امکان‌پذیر است؟

    عمل زیبایی سینه برای تغییر ظاهر سینه‌ها و زیباتر شدن آن‌ها انجام می‌شود. بنابراین کسانی که به خاطر بروز مشکل برای یکی از سینه‌هایشان یا نامتقارن بودن یکی از آن‌ها به صورت مادرزادی نیاز به جراحی سینه دارند هم می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل جراحی سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    30 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند