عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو چقدر به لاغری این ناحیه کمک می‌کند؟

لیپوماتیک شکم و پهلو یا لاغری شکم و پهلو یکی از دستاوردهای جدید پیشرفت علم است. کسانی که همیشه آرزوی کمر باریک و پهلوهای خوش‌تراش داشته‌اند و هیچ‌وقت نتوانسته‌اند از ورزش و رژیم‌های سخت نتیجه بگیرند، حالا می‌توانند در عرض یک جلسه این عمل زیبایی را انجام دهند و پهلوهایی بدون چربی و شکمی صاف و تخت داشته باشند.

لاغری شکم و پهلو این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بدون اینکه سینه‌ها، باسن یا صورتتان در اثر رژیم‌های سخت یا ورزش‌های سنگین تغییر حالت دهد و کوچک شود، به یک اندام ایده آل و عالی برسید. اندامی که شبیه سوپراستارها است و هر لباسی که به تن می‌کنید شما را شبیه مانکن‌های خوش‌تراش و خوش‌پوش می‌کند.

حتماً این موضوع را به خاطر داشته باشید که لیپوماتیک برای برداشتن چربی‌های موضعی ارائه شده و نمی‌توان روی آن به عنوان یک عمل زیبایی که پیکرتراشی سنگین وزن‌ها را انجام می‌دهد حساب کرد؛ بنابراین اگر اضافه وزن دارید و چربی‌های شکمی و بدن شما زیاد است، توصیه می‌کنیم که اول رژیم غذایی را رعایت کنید. سپس برای برداشت چربی‌های سرسخت شکم و پهلوهایتان روی این عمل زیبایی جدید حساب باز کنید.

برای شناخت عمل لاغری شکم و پهلو و نحوه انجام آن با این مطلب کلینیک زیبایی VIP تهران همراه باشید. در این مقاله همه‌چیز را درباره پیکرتراشی شکم و پهلو از جمله مزایا و معایب این روش و هزینه آن برایتان آورده‌ایم.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

    برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک” هستید یا خیر.*

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    چرا لیپوماتیک شکم و پهلو طرفدار دارد؟

    برای انجام هر کدام از عمل‌های زیبایی مانند جراحی بینی، تزریق چربی، پیکرتراشی، بلفاروپلاستی و… باید خوب تحقیق کنید. چون هر کدام از این عمل‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و تمام افرادی که شکم و پهلو دارند، بینی آن‌ها بزرگ است و… نمی‌توانند واجد شرایط انجام عمل‌های زیبایی مانند جراحی بینی یا لیپوماتیک و… باشند.

    لیپوماتیک یا پیکرتراشی چربی و شکم برای این یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار است که کاندیداهای این روش تا به حال از هیچ‌کدام از روش‌های سنتی نتوانسته‌اند به نتیجه دلخواهشان دست پیدا کنند. برای کسانی که چاقی را تجربه می‌کنند داشتن شکم و پهلو مهم است، اما با توجه به اینکه تمام اعضای بدن این افراد درشت است این بخش‌ها زیاد به چشم نمی‌آید. اما وقتی شما رژیم غذایی و رژیمتان را به خوبی رعایت می‌کنید، احتمال دارد که همچنان چربی‌های شکمی و پهلوهای شما از بین نروند و نتوانید مانند ورزشکاران حرفه‌ای بدنی خوش‌تراش و زیبا داشته باشید.

    لیپوماتیک به عنوان یک روش کم تهاجمی به کمکتان می‌آید تا این چربی‌ها را بدون جراحی و بیهوشی از بین ببرید. با توجه به اینکه پیکرتراشی شکم و پهلو به صورت سرپایی انجام می‌شود اغلب افرادی که شکم و پهلو دارند می‌توانند به راحتی برای انجام این عمل زیبایی اقدام کنند. همچنین دوران نقاهت این روش هم نسبت به لیپوساکشن و سایر عمل‌ها کمتر است و می‌توانید پس از چند روز فعالیت‌های سبک روزانه خودتان را به راحتی انجام دهید.

    از دیگر مواردی که باعث شده لیپوماتیک شکم و پهلو به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار شناخته شود می‌توان به امکان انجام آن برای اغلب متقاضیان اشاره کرد. اگر پزشک حرفه‌ای و کلینیک معتبری را برای لیپوماتیک انتخاب کنید و شرایط جسمانی و روحی مناسبی برای انجام این کار داشته باشید، از نتیجه پیکرتراشی لذت می‌برید و می‌توانید به تناسب اندام دلخواهتان برسید.

    لیپوماتیک به عنوان یک روش کم تهاجمی به کمکتان می‌آید
    لاغری-شکم-و-پهلو

    لیپوماتیک شکم و پهلو چطور انجام می‌شود؟

    قبل از اقدام برای انجام این عمل زیبایی باید بدانید که در پیکرتراشی چربی‌ها از شکم خارج می‌شوند و قرار نیست فقط چربی‌ها شکسته شده یا بعد از عمل دفع شوند. برای اینکه پیکرتراشی شکم و پهلو انجام شود ابتدا متقاضی در جلسه مشاوره کلینیک زیبایی VIP تهران شرکت می‌کند. در این جلسه پزشک وضعیت جسمانی و بدنی فرد را بررسی می‌کند و در صورتی که وی شرایط مناسبی برای پیکر تراشی داشته باشد، زمان انجام این عمل زیبایی را تعیین می‌کند.

    در جلسه عمل پیکرتراشی ابتدا نواحی که باید لوله کانولا از آن‌ها عبور کند بی‌حس می‌شود. سپس پزشک سوراخ‌های ریزی روی نواحی خاصی از شکم و پهلو ایجاد می‌کند و لوله را از میان بافت چربی‌ها عبور می‌دهد. بعد از آن لوله کانولا ارتعاشاتی را در میان چربی‌ها ایجاد می‌کند که باعث خارج شدن آن‌ها از حالت جامد و نرم و مایع شدن بافت چربی‌ها می‌شود. در نهایت چربی‌ها با کمک همین لوله‌ها از بدن خارج می‌شوند و هیچ‌کدام از بافت‌های بدن صدمه نمی‌بیند.

    برای اینکه لیپوماتیک شکم و پهلو نتیجه مطلوبی داشته باشد، حتماً باید پس از پیکرتراشی توصیه‌های دوران نقاهت را رعایت کنید و گن مخصوصی که پزشک تجویز کرده را استفاده کنید.

    چربی‌های سرسخت خارج شده از شکم و پهلو در صورت نیاز خالص می‌شوند و متقاضی می‌تواند از آن‌ها برای برجسته‌سازی گونه‌ها، لب‌ها و… استفاده کند.

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک” هستید یا خیر.*

      کانال ما در اینستاگرام:

      [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

      مزایای پیکرتراشی شکم و پهلو چیست؟

      چرا باید لیپوماتیک را برای لاغری شکم و پهلوی خودمان انتخاب کنیم؟ آیا روش دیگری برای انجام این کار وجود ندارد؟ اغلب کسانی که به تازگی اسم پیکرتراشی به گوششان خورده با مزایایی که این عمل زیبایی دارد آشنایی کافی ندارند. این افراد سعی می‌کنند لیپوماتیک را با سایر روش‌ها مقایسه کنند. در اینجا مهم‌ترین مزایای لیپوماتیک شکم و پهلو را برایتان آورده‌ایم تا با شناخت بیشتری بتوانید این عمل زیبایی را انجام دهید.

      • ایمن بودن و کم تهاجمی بودن پیکرتراشی شکم و پهلو
      • درد و خونریزی کمتر نسبت به جراحی و سایر روش‌های لاغری زیبایی
      • امکان انجام لیفت برای کشیدن پوست پس از لاغری
      • دوران نقاهت نسبتاً کوتاه
      • هزینه پایین‌تر نسبت به روش‌های سنتی

      عوارض عمل لیپوماتیک شکم و پهلو کدامند؟

      لیپوماتیک یا پیکرتراشی شکم و پهلو هم مانند سایر عمل‌های زیبایی عوارض و معایبی را به همراه دارد. بعضی از این عوارض کوتاه‌مدت هستند و پس از چند روز برطرف می‌شود؛ اما بعضی دیگر از مشکلات ناشی از پیکرتراشی که به خاطر اشتباهات پزشکی یا عدم رعایت نکات دوران نقاهت رخ داده ممکن است بسیار حاد باشد و نیاز به درمان داشته باشد. برای اینکه شناخت کافی نسبت به این مشکلات داشته باشید و با آگاهی لیپوماتیک کردن شکم و پهلو را انتخاب کنید، عوارض احتمالی پس از این عمل زیبایی را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

      • بروز التهاب و تورم در ناحیه لیپوماتیک شده
      • بروز کبودی به خاطر صدمات وارد شده به بافت‌ها و رگ‌های خونی منطقه پیکرتراشی شده
      • احتمال بروز خونریزی شدید یا خفیف حین و بعد از عمل
      • باقی ماندن جای زخم یا اسکار روی پوست
      • بروز عفونت در ناحیه عمل
      • جمع شدن آب در محل پیکرتراشی
      • ایجاد درد، بی‌حسی یا خارش در محل عمل
      • احتمال بروز آمبولی به خاطر بی‌احتیاطی پزشک و عدم رعایت نکات مراقبتی

      عوارض کوتاه‌مدت پیکرتراشی چند وقت پس از عمل از بین می‌روند، اما برای درمان عوارضی مانند عفونت یا درد و خونریزی شدید باید به پزشک مراجعه کنید. اگر می‌خواهید عوارض پیکرتراشی برایتان به حداقل میزان ممکن برسد، باید این عمل زیبایی را در کلینیک‌های زیبایی دارای مجوز و نزد پزشکان حرفه‌ای انجام دهید. در کلینیک زیبایی VIP تهران با بیش از 15 سال سابقه پیکرتراشی شکم و پهلو با کمترین عارضه و بدون مشکل برای متقاضیان انجام می‌شود. برای دریافت این خدمات زیبایی با شماره واتساپ کلینیک در ارتباط باشید.

       

      عوارض کوتاه‌مدت پیکرتراشی چند وقت پس از عمل از بین می‌روند
      عوارض-کوتاه‌مدت-پیکرتراشی

      نتیجه نهایی لاغری شکم و پهلو با پیکرتراشی چگونه است؟

      آیا لیپوماتیک شکم و پهلو می‌تواند ما را به اندامی که دلخواهمان است برساند؟ این سوال برای اغلب افرادی که می‌خواهند برای این عمل زیبایی اقدام کنند و درباره نتیجه نهایی آن اطلاعات کافی ندارند به وجود می‌آید. برای اینکه نتیجه نهایی پیکرتراشی مشخص شود باید صبور باشید تا عوارضی مانند تورم، التهاب و تجمیع مایعات در بدن به پایان برسد. در هفته‌های اول به مرور بدن به حالت جدید خودش تطابق پیدا می‌کند و پوست جمع می‌شود. پس از 2 تا 6 ماه نتیجه‌ای که پیکرتراشی برایتان داشته قابل مشاهده است و می‌توانید از لاغری و صاف شدن شکم و پهلوهایتان لذت ببرید.

      اگر بعد از لیپوماتیک نکات مراقبتی و رژیم غذایی را رعایت کنید، نتیجه این عمل زیبایی برایتان عالی خواهد بود؛ بنابراین انجام عمل زیبایی پیکرتراشی شکم و پهلو فقط در نتیجه نهایی آن موثر نیست؛ و بخش مهمی از نتیجه پس از عمل مشخص می‌شود و به رعایت توصیه‌های پزشک توسط متقاضی بستگی دارد.

      برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


        نوع خدمات درخواستی

        برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک” هستید یا خیر.*

        کانال ما در اینستاگرام:

        [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

        توصیه‌های پس از انجام لاغری شکم و پهلو

        برای اینکه پیکرتراشی نتیجه مطلوبی برایتان داشته باشد و عوارض این عمل زیبایی را تا حد قابل توجهی کاهش دهید، باید توصیه‌هایی که پزشکان متخصص برای بعد از این پیکرتراشی شکم و پهلو در نظر گرفته‌اند را به خوبی رعایت کنید. در ادامه مواردی که برای پس از لیپوماتیک شکم و پهلو در نظر داشته باشید را آورده‌ایم. با کمک این نکات می‌توانید دوران نقاهت پس از این عمل را به راحتی و بدون مشکل سپری کنید و نتیجه مطلوبی را به دست بیاورید.

        • حتماً داروی تجویز شده برای پیشگیری از عفونت و کاهش درد را مصرف کنید.
        • از مصرف خودسرانه داروهای مختلف، ویتامین‌ها و مکمل‌ها بدون مشورت پزشک پرهیز کنید.
        • گن‌هایی که توسط پزشک تجویز شده را به مدت یک تا دو ماه استفاده کنید تا پوست جمع شود و افتادگی پوست در ناحیه شکم و پهلو نداشته باشید.
        • حتماً رژیم غذایی مناسب داشته باشید و از مصرف غذاهای چرب، شیرین و شور بپرهیزید.
        • بعد از روز سوم می‌توانید پیاده‌روی را شروع کنید تا مایعات تجمیع شده در بدن خارج شود.
        • پس از لیپوماتیک به هیچ عنوان فعالیت‌های بدنی سنگین انجام ندهید.
        • به اندازه کافی آب و میوه‌ها و سبزیجات سالم مصرف کنید تا زخم‌هایتان زودتر بهبود پیدا کند.
        • به هیچ عنوان مشروبات الکلی یا دخانیات مصرف نکنید.
        • خوردن داروهای روان کننده خون مانند وارفارین یا آسپرین را تا دو هفته بعد از عمل متوقف کنید.
        • به توصیه‌های پزشک معالجتان توجه داشته باشید و طبق دستورالعمل پزشک حمام کردن و… را انجام دهید.

        برای اطلاع از نحوه و هزینه عمل و هم چنین نمونه کار های بیشتر عمل لیپوماتیک شکم و پهلو در کلینیک vip مارال ، پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

        سوالات متداول لاغری شکم و پهلو+ جواب‌های تخصصی

        1) آیا بیمه مخارج عمل لیپوماتیک شکم و پهلو را پوشش می‌دهد؟

        با توجه به اینکه پیکرتراشی شکم و پهلو جزء عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود، معمولاً شرکت‌های بیمه آن را پوشش نمی‌دهند. با این وجود بهتر است قبل از وقت گرفتن از کلینیک زیبایی VIP تهران با بیمه‌ای که دارید تماس بگیرید و در این باره سوال کنید.

        2) آیا عمل لیپوماتیک کردن شکم و پهلو درد و خونریزی دارد؟

        برای انجام این عمل زیبایی سوراخ‌هایی به اندازه 3 تا 5 میلی‌متر برای عبور دادن لوله‌های کانولا ایجاد می‌شود، سپس پیکرتراشی انجام می‌شود؛ بنابراین احتمال بروز خونریزی شدید حین عمل و بعد از آن بسیار کم است.

        3) هزینه لیپوماتیک کردن شکم و پهلو چقدر است؟

        برای محاسبه هزینه لیپوماتیک باید پزشک وضعیت متقاضی را بررسی کند و با توجه به شرایطی که وجود دارد قیمت را تخمین بزند. برای اینکه بدانید کلینیک مد نظر شما چه مبلغی را برای انجام این عمل زیبایی در نظر گرفته توصیه می‌شود که با این مرکز تماس گرفته و هزینه پیکرتراشی شکم و پهلو را بپرسید.

        برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


          نوع خدمات درخواستی

          برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک” هستید یا خیر.*

          کانال ما در اینستاگرام:

          [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


          30 نوشته
          کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

          بدون دیدگاه

          پاسخ دهید

          فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند