کاشت-ریش-و-سبیل

کاشت ریش و سبیل با جدیدترین متدها در تهران

چهره مردان را بدون ریش و سبیل تصور کنید! به نظر شما رشد نکردن ریش یا کم‌پشت بودن آنچه تاثیری روی مردانه به نظر رسیدن یا نرسیدن چهره آقایان دارد؟ آیا جز این است که بدون ریش و سبیل صورت‌هایی که بیضی‌شکل هستند کشیده‌تر به نظر می‌رسند و زیبایی واقعی چهره مردان را از بین می‌برند.

البته این تنها یک مشکل است که در اثر نبود ریش و سبیل یا بسیار کم‌پشت بودن آن رخ می‌دهد. اغلب مردانی که ریش و سبیل کوسه‌ای دارند یا از داشتن ریش و سبیل پرپشت و زیبا بی‌بهره هستند، مجبورند با چهره‌ای کودکانه‌تر که کاریزما و جذبه ندارد زندگی کنند. به همین خاطر هم هست که با وجود پیشرفته علم کاشت ریش و سبیل رونق گرفته و این روزها افراد زیادی با کمک این عمل زیبایی چهره خودشان را به شکلی که می‌خواهند درمی‌آورند.

 

در حقیقت کاشت ریش این امکان را برای مردان فراهم کرده است که بدون اینکه نگرانی از بابت مصنوعی بودن موهای صورتشان و آلرژی و … نسبت به مواد شیمیایی استفاده‌شده در این عمل زیبایی داشته باشند، نسبت به کاشت ریش طبیعی از فولیکول‌های طبیعی خودشان اقدام کنند. در این بخش کلینیک VIP تهران همه نکات مهمی که برای انجام پیوند ریش نیاز است را ارائه کرده است. اگر متقاضی کاشت ریش هستید یا در اطرافیانتان کسی را می‌شناسید که نیاز به انجام این عمل زیبایی دارد، حتماً این مطلب را دنبال کنید و همه جوانب این کار را بشناسید.

 

دلایل کم‌پشت بودن یا رشد نکردن ریش و سبیل

اگر موهای صورتتان قبلاً پرپشت بوده و به طور ناگهانی شروع به ریزش کرده، یا همیشه ریش و سبیل کم‌پشت و کوسه‌ای داشته‌اید، بدون شک علاقه‌مند هستید علت این مشکل را بدانید. در ادامه مهم‌ترین دلایلی که برای این موضوع وجود دارند را ارائه کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر.*

     

    ژنتیک افراد

    ژنتیک یا وراثت مهم‌ترین موضوعی هست که روی ریزش ریش و سبیل، کم‌پشت بودن آن و حتی پرپشت شدن ریش و سبیلتان موثر است. اگر اعضای خانواده شما ریش و سبیل کم‌پشت و کوسه‌ای دارند، احتمال اینکه شما هم ریشتان کم‌پشت یا کوسه‌ای باشد وجود دارد. کسانی که به صورت ژنتیکی مشکل ریختن ریش و سبیل دارند هم از 20 سالگی به بعد با این عارضه مواجه می‌شوند.

     

    تنظیم نبودن هورمون‌ها

    فولیکول‌های مو واقع در نواحی ریش و سبیل برای رشد کردن و ادامه حیات نیاز به ترشح هورمون‌های مردانه دارند. اگر سطح این هورمون در بدنتان کم باشد یا اینکه از حالت تنظیم خارج شود، احتمال ریختن ریش و سبیل یا رشد ناقص آن وجود دارد.

    کلینیک-کاشت-ریش-و-سبیل
    کلینیک-کاشت-ریش-و-سبیل

     

    بیماری آلوپسی

    آلوپسی بیماری هست که در آن سلول‌های بدن خودشان را به عنوان دشمن فرض می‌کنند و با حمله به آن ناحیه باعث ریزش موی سکه‌ای می‌شوند. اگر به این بیماری مبتلا هستید و نواحی سفید رنگ بدون مو در قسمت ریش شما دیده می‌شود، حتماً با پزشک مشورت کنید و تحت درمان قرار بگیرید. با توجه به تشخیص پزشک ممکن است پس از درمان آلوپسی “کاشت ریش و سبیل” انجام شود.

     

    حادثه یا بیماری

    بعضی از افراد در اثر بیماری‌هایی مانند سرطان دچار ریزش مو و ریش و سبیل می‌شوند. علاوه بر آن، حوادثی مانند جراحی یا سوختگی می‌تواند باعث از بین رفتن موهای بخشی از صورت باشد.

     

    آیا می‌توان ریزش موی ریش را درمان کرد؟

    برای درمان ریزش موی ریش و سبیل راهکار قطعی وجود ندارد. استفاده از ماینوکسیدیل، تغییر سبک زندگی و مصرف ویتامین‌های ضروری تنها برای بعضی از افراد جوابگو است؛ اما برای کسانی که به صورت ژنتیکی و… ریزش ریش و سبیل را تجربه می‌کنند، تنها راه درمان کاشت ریش طبیعی هست.

     

    چرا آقایان به کاشت ریش و سبیل علاقه نشان می‌دهند؟

    همان اندازه که زیبایی چهره خانم‌ها به حالت ابروها و پرپشت بودن موهای آن‌ها وابسته است، مردان هم برای زیباتر به نظر رسیدن به عمل‌های زیبایی مانند کاشت ریش نیاز دارند. در کاشت ریش لازم نیست که تحت عمل زیبایی قرار بگیرید و بیهوش شوید یا نیاز به سپری کردن دوران نقاهت طولانی‌مدت داشته باشید.حتی این عمل زیبایی نیاز به بخیه ندارد و جای زخم و اسکاری روی پوست سر یا بانک مو باقی نمی‌گذارد.

    به همین خاطر هم آقایان علاقه‌مند هستند با کمک این روش چهره خودشان را تغییر دهند و به جای ریش و سبیل کوسه‌ای و پراکنده، صورتی با ریش پرپشت و بلند داشته باشند.

    نحوه انجام کاشت ریش چگونه است؟

    برای پیوند ریش نیازی نیست که در اتاق عمل حاضر شوید و تحت بیهوشی قرار بگیرید یا روزها منتظر بمانید تا فولیکول‌های مو آماده پیوند شوند. همین که بانک موی غنی برای اهدای فولیکول برای کاشت داشته باشید، یکی از کاندیداهای مناسب این عمل زیبایی محسوب می‌شوید.

    در قدم اول کاشت ریش و سبیل باید جلسه مشاوره کلینیک زیبایی VIP تهران را رزرو کنید. سپس در صورتی بررسی و تایید شرایط متقاضی، پزشک متخصص آزمایش‌های لازم را تجویز می‌کند. این آزمایش‌ها نشان دهنده وضعیت سلامت جسمانی فرد و مناسب بودن این عمل زیبایی برای وی است.

    پس از ارائه نتایج آزمایش و مشخص شدن زمان کاشت، باید در روزی که تعیین شده در محل کلینیک حاضر ‌شوید. سپس پزشک ناحیه اهداکننده (بانک مو) و پیوند گیرنده (ریش و سبیل) را بی‌حس می‌کند. پس از این مرحله، با کمک پانچ دستی یا برقی فولیکول‌های مو از بانک مو برداشته می‌شوند. سپس جداسازی فولیکول‌ها انجام شده و موهای تک تار در قسمت‌های مشخص شده ریش و سبیل و با زاویه و فاصله مناسب کاشت می‌شوند.

    بعد از تمام شدن کاشت، به مدت دو هفته باید دوران نقاهت را سپری کنید. درنهایت نتیجه کاشت ریش بعد از 6 تا 8 هفته قابل مشاهده است و بعد از یک سال می‌توانید با چهره‌ای متفاوت و ریش و سبیل‌های پرپشت و زیبا زندگی‌تان را ادامه دهید.

     

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

       

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر.*

       

      چه عواملی در کیفیت کاشت ریش و سبیل موثر هستند؟

      برای کاشت ریش و سبیل تمام کاندیداها شرایط یکسانی ندارند و نتیجه مشابهی را از این عمل زیبایی دریافت نخواهند کرد. از جمله عواملی که در کیفیت کاشت ریش موثر هستند می‌توان به مطلوب بودن شرایط بانک مو برای اهدای فولیکول‌ها اشاره کرد. اگر بانک موی خوبی داشته باشید و پزشک موهای اهدایی را از بین تارهای مقاوم به ریزش انتخاب کند، کاشت ریش بهترین نتیجه را برایتان خواهد داشت.

      موقع کاشت ریش باید فقط موهای تک تار برداشته و در نواحی مشخص شده کاشت شوند. در غیر این صورت ریش و سبیلتان حالت مصنوعی خواهد داشت و یک جای آن کم‌پشت و یک جای آن پرپشت به نظر می‌رسد؛ بنابراین تخصص پزشک را در کاشت ریش نباید نادیده گرفت. درنهایت امکانات کلینیکی که در آن کاشت ریش را انجام می‌دهید، روش کاشت ریش، شرایط جسمانی متقاضی و رعایت نکات قبل و بعد عمل است که نتیجه کاشت ریش را تغییر می‌دهد.

       

      آیا انجام کاشت ریش با کاشت مو متفاوت است؟

      اگرچه کاشت ریش و کاشت مو به ظاهر شبیه هم به نظر می‌رسند، اما در .اقعیت با هم تفاوت دارند. موهایی که برای سر انتخاب می‌شوند می‌توانند چند تار یا یک تار باشند؛ اما برای کاشت ریش نیاز به موهای تک تار دارید. همچنین برای کاشت مو زاویه مو برای کاشت مهم نیست، اما برای ریش باید موها با زاویه مناسب کاشت شوند تا طبیعی به نظر برسند.

      در نهایت، در کاشت ریش پیوند باید با تراکم مناسب انجام شود تا تراکم زیاد یا کم ریش آن را مصنوعی و غیرطبیعی نکند. همچنین ظرافت و دقتی که برای انجام این عمل زیبایی نیاز است با کاشت مو تفاوت دارد.

       

      کاشت-ریش-در-تهران
      کاشت-ریش-در-تهران

       

      روش‌های متداول کاشت ریش و سبیل

      همانند سایر عمل‌های زیبایی کاشت ریش هم مسیر پرفراز و نشیبی را تا به امروز پشت سر گذاشته و روش‌های جدیدی برای آن ارائه شده. در روش‌های جدید نقاط ضعف و مشکلاتی که روش‌های قبلی داشته‌اند تا حد قابل توجهی برطرف شده است. با این وجود، عده‌ای هنوز روی انجام کاشت به سبک‌های سنتی اسرار دارند. چون تصور می‌کنند این روش‌ها امتحان شده‌اند و نتیجه آن‌ها قابل ارزیابی است.

      اما کسانی که می‌خواهند عمل کاشت ریش را با کمترین مشکل و حاشیه پشت سر بگذارند و عوارض آن را به حداقل میزان ممکن برسانند، به سراغ‌های روش‌های نوینی که در مراکز معتبری مانند کلینیک زیبایی VIP تهران ارائه شده می‌روند. در ادامه متداول‌ترین راه‌هایی که برای پیوند ریش و سبیل وجود دارد را آورده‌ایم.

       

      1) کاشت ریش به روش FUT

      FUT روش سنتی و قدیمی کاشت مو است که هنوز هم توسط بعضی از کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود. در این روش بانک مو بی‌حس می‌شود، سپس پزشک با یک برش نواری بخشی از موهای این قسمت را برمی‌دارد و آن را بخیه میزند. بعد از آن موها از روی پوست بریده شده جدا می‌شوند و کاشت ریش انجام خواهد شد.

      روش FUT نسبت به سایر گزینه‌های کاشت ریش دوران نقاهت طولانی‌تری دارد و امکان باقی ماندن جای زخم یا اسکار پس از انجام آن روی سر وجود دارد.

       

      2) کاشت ریش به روش میکروگرافت

      کاشت ریش و سبیل به روش میکروگرافت یکی از جدیدترین گزینه‌های ارائه شده توسط کلینیک‌های زیبایی است. در این روش از هولدرهای اتوماتیک برای خارج کردن گرافت­های مو استفاده می‌شود. سپس پزشک گرافت‌ها را در دستگاه میکروایمپلنتر قرار می‌دهد و کاشت ریش با کمک تکنولوژی‌های نوین در عرض سه تا پنج ساعت انجام خواهد شد.

      در این روش بیشتر فولیکول‌های کاشت شده رشد می‌کنند و موهای صورتتان حتی با آنچه تصورش را می‌کنید متفاوت‌تر خواهد بود. یک ریش و سبیل پرپشت با تارهای ضخیم حاصل این روش نوین کاشت ریش است.

       

      کاندیدای مناسب کاشت ریش چه کسانی هستند؟

      با شناخت روش‌های کاشت ریش و آگاهی از مراحل انجام این عمل زیبایی نمی‌توانید برای انجام آن وقت رزرو کنید. چون تمام کسانی که به کاشت ریش علاقه‌مند هستند واجد شرایط انجام آن نخواهند بود! کاندیداهای مناسب کاشت ریش و سبیل عبارتند از:

      • کسانی که وضعیت جسمانی خوبی دارند و به بیماری‌هایی مانند فشارخون، قند خون و … مبتلا نیستند.
      • کسانی که ریش و سبیلشان به طور مادرزادی کم‌پشت است.
      • افرادی که به بیماری عصبی کندن مو و ریش مبتلا بوده‌اند و اکنون پس از درمان آن نیاز به بهبود نواحی خالی شده صورتشان دارند.
      • کسانی که می‌توانند سیگار و دخانیات را قبل و پس از کاشت به مدل حداقل دو هفته کنار بگذارند.
      • افرادی که انتظار واقع‌بینانه‌ای نسبت به نتیجه این عمل زیبایی دارند.

       

      مزایای کاشت ریش چیست؟

      چرا باید کاشت ریش را انجام دهیم و این عمل زیبایی به جز زیبایی چه مزایایی به همراه دارد؟ اگر شما هم بارها این سوال را از خودتان پرسیده‌اید و به دنبال جواب آن هستید، همراه کلینیک VIP تهران باشید و مزیت‌ها و فواید کاشت ریش را بهتر بشناسید.

      • محافظت از صورت در برابر بیماری‌های آلرژی‌زا و نور خورشید
      • مردانه‌تر و تاثیرگذارتر شدن چهره متقاضیان
      • عدم نیاز به بیهوشی و جراحی برای کاشت
      • دوران نقاهت کوتاه‌مدت و نتیجه قابل قبول
      • تنها درمان واقعی ریزش مو و رشد همیشگی موهای صورت
      • نرخ موفقیت بالا و امکان رشد بیش از 70 درصد فولیکول‌ها برای افراد سالم
      • امکان اصلاح ریش و سبیل و حالت دادن به آن‌ها

       

      عوارض کاشت ریش چیست؟

      بدون شناخت کافی درباره عوارض کاشت ریش نمی‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید. چون ممکن است نتوانید شرایطی که پس از عمل رخ می‌دهد را تحمل کنید یا اینکه عارضه‌ای را کم‌اهمیت تصور کنید و با مشکلاتی مانند عفونت ناحیه کاشت یا ریزش مجدد فولیکول‌های کاشت شده مواجه شوید. به همین خاطر در این بخش عوارض و مشکلاتی که پس از این عمل زیبایی رخ می‌دهد را ارائه کرده‌ایم تا با آگاهی و شناخت کافی نسبت به انجام آن اقدام کنید.

      • خارش و درد و التهاب نواحی پیونده دهنده و پیوند گیرنده
      • تورم صورت پس از کاشت ریش
      • قرمزی و خون‌مردگی در قسمت گیرنده یا اهدا کننده
      • بی‌حس شدن موقتی پوست صورت یا سر
      • خواب نامناسب موها و تراکم ناکافی ریش‌ها پس از رویش
      • عفونت و خونریزی شدید ناحیه کاشت یا برداشت فولیکول
      • حساسیت نشان دادن به داروهای بیهوشی
      • ریزش ریش‌ها پس از کاشت و رشد مجدد آن‌ها
      • آسیب وارد شدن به بانک مو در اثر عدم تخصص پزشک یا استفاده از تجهیزات نامناسب

      بیشتر این مشکلات را با انتخاب کلینیک مناسب و کاشت ریش و سبیل توسط پزشکان حرفه‌ای می‌توانید برطرف کنید. عوارض کوتاه‌مدت کاشت ریش هم پس از یک تا دو هفته برطرف می‌شوند؛ اما در صورتی که مشکلاتی مانند درد زیاد، بی‌حسی طولانی مدت، سوزش مداوم، خونریزی یا عفونت ناحیه کاشت وجود داشته باشد، حتماً باید تحت نظر پزشک قرار بگیرید.

       

      مراقبت‌های قبل پیوند ریش و سبیل

      برای اینکه نتیجه کاشت ریش و سبیل با آنچه پزشک تخمین زده و مورد انتظار شما است یکسان باشد، باید توصیه‌هایی که برای قبل انجام این عمل زیبایی و دوران نقاهت آن در نظر گرفته می‌شود را به خوبی رعایت کنید. در این بخش مهم‌ترین نکاتی که پزشکان برای قبل از کاشت ریش روی آن‌ها تاکید دارند را ارائه کرده‌ایم.

      • حداقل دو هفته قبل از کاشت ریش از نوشیدن الکل و مصرف دخانیاتی مانند سیگار یا قلیان اجتناب کنید.
      • مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وافارین یا آسپرین را حداقل دو هفته باید کنار بگذارید.
      • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید این موضوع را به پزشک معالجتان اطلاعات دهید.
      • حتماً آزمایش‌های تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید.
      • قبل از کاشت ریش دوش بگیرید و صورتتان را تمیز کنید. چون تا مدت مشخصی اجازه شستن صورتتان با صابون و… را نخواهید داشت.
      • مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین را به خاطر تاثیری که روی خونریزی دارند قطع کنید.
      • آرامشتان را حفظ کنید و شب قبل از عمل برای خودتان یک سرگرمی مانند بازی یا کتاب داشته باشید تا افکار منفی سراغتان نیاید.

       

      مراقبت‌های بعد از پیوند ریش و سبیل

      توصیه‌های بعد از کاشت ریش حتی از قبل این عمل زیبایی هم مهم‌تر است. اگر می‌خواهید چهره‌ای زیبا و جذاب پس از عمل داشته باشید و ریش‌هایتان خوب رشد کنند، باید نکاتی که در ادامه ارائه شده را رعایت کنید.

      • برای شستشو صورتتان از شامپوها یا شوینده‌های تجویز شده توسط پزشکتان استفاده کنید.
      • داروهای تجویز شده را مصرف کنید تا محل کاشت عفونت نکند.
      • از مصرف الکل و داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید.
      • به هیچ عنوان تا حداقل دو هفته بعد از کاشت قلیان نکشید و سیگار و دخانیات مصرف نکنید.
      • برای حضور در استخر، سونا یا حمام آب گرم باید دوران نقاهت را پشت سر بگذارید. سپس طبق دستور پزشکتان و در زمانی که وی اجازه داده شنا و… را شروع کنید.
      • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً این موضوع را به پزشکتان اطلاعات دهید و پس از کاشت ریش و سبیل طبق دستورالعمل مصرف داروهایتان را ادامه دهید.
      • به هیچ عنوان روی صورتتان نخوابید و سرتان را بالاتر از بدنتان و با زاویه مناسب قرار دهید. با این کار به کاهش تورم و محافظت از فولیکول‌های تازه کاشت شده کمک می‌کنید.
      • برای اصلاح کردن صورتتان باید طبق دستورالعمل پزشک عمل کنید و به هیچ عنوان نباید خودسرانه پس از کاشت ریش نسبت به اصلاح صورتتان با ماشین یا تیغ اقدام کنید.
      • به هیچ عنوان دلمه‌هایی که روی صورتتان تشکیل می‌شود را نکنید و اجازه بدهید دوران جاگیر شدن و رشد فولیکول‌ها روند طبیعی خودش را طی کند.
      هزینه-کاشت-ریش
      هزینه-کاشت-ریش

       

      بهترین کلینیک کاشت ریش کدام است؟

      برای کاشت ریش و سبیل باید یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی را انتخاب کنید. چون اشتباهاتی که پزشکان غیرحرفه‌ای مراکز متفرقه انجام می‌دهند ممکن است باعث آسیب دیدن پوست ناحیه ریش و سبیل یا از بین رفتن بانک مویتان شود.

      با توجه به حساسیتی که این عمل زیبایی دارد، کلینیک زیبایی vip تهران از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پزشکان برای انجام آن کمک می‌گیرد. کسانی که در این کلینیک با سابقه کاشت ریش را انجام می‌دهند تجربه عمل‌های زیبایی حرفه‌ای را از قبل داشته‌اند. همچنین کلینیک vip دارای مدرن‌ترین تجهیزات کاشت ریش است و با وجود حضور کادر حرفه‌ای، این خدمات را با بیشترین کیفیت به متقاضیان ارائه می‌کند.

       

      برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


        نوع خدمات درخواستی

         

        برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر.*

         

        هزینه کاشت ریش چقدر است؟

        هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر تمام می‌شود؟ آیا مبلغی که برای این عمل زیبایی در نظر گرفته می‌شود برای تمام افراد یکسان است یا خیر؟ برای جواب دادن به این سوالات کافی است به چهره متقاضیان کاشت ریش و شرایط جسمانی آن‌ها توجه کنید! همان‌طور که هر فردی چهره خاصی دارد، کاشت ریش هم باکیفیت‌های مختلفی انجام می‌شود. به همین خاطر برای برآورد هزینه آن هم رقم یکسانی وجود ندارد.

        با توجه به میزان تراکم ریش و فولیکول‌های مورد نیاز برای پیوند، شرایط جسمانی متقاضی، امکانات کلینیک و… مبلغ نهایی این عمل زیبایی مشخص خواهد شد. اگر می‌خواهید رقم دقیقی که برای پیوند ریش و سبیل توسط متخصصان کلینیک vip برآورد شده را بدانید، با شماره واتساپ ما در ارتباط باشید و خدمات مشاوره رایگان کاشت ریش را دریافت کنید.

         

        سوالات متداول پیوند ریش و سبیل

        1) کاشت ريش يا موی صورت چيست؟

        برای انجام کاشت ریش فولیکول‌ها یا گرافت­های مو که در برابر ریزش مقاوم هستند از بانک مو برداشته شده و در نواحی مشخص شده توسط پزشک کاشت می‌شوند.

         

        2) براي بازسازي ريش و سبيل به چند گرافت مو نياز است؟

        فولیکول‌هایی که برای کاشت ریش و سبیل نیاز دارید عدد ثابتی نیست و با توجه به شرایط متقاضیان ممکن است تعداد آن‌ها کم یا زیاد شود؛ اما به طور میانگین معمولاً بین 300 تا 1000 فولیکول برای پوشش­دهی نواحی مختلف ریش استفاده می‌شود.

         

        3) کاشت ریش برای افراد کوسه امکان‌پذیر است؟

        کسانی که ریش کوسه‌ای و کم‌پشت دارند هم کاندیدای مناسب این عمل زیبایی هستند. این افراد با کمک پیوند ریش می‌توانند چهره‌ای مردانه و زیبا داشته باشند.

         

        4) آیا عوارض کاشت ریش زیاد است؟

        کاشت ریش جزء عمل‌های زیبایی کم تهاجمی است و عوارض نسبتاً کمی دارد. با این وجود نحوه کاشت و رعایت دوران نقاهت تاثیر قابل توجهی روی کاهش مشکلات پس از این عمل زیبایی دارد.

         

        5) آیا کاشت ریش و سبیل یک روش دائمی است؟

        با توجه به اینکه از موهای طبیعی خود فرد برای این عمل زیبایی استفاده می‌شود، کاشت ریش دائمی و همیشگی خواهد بود. در ماه اول و دوم موهای جدید کاشت شده دچار شوک شده و می‌ریزند. پس از آن موهایی رشد می‌کنند که ثابت هستند و می‌توانید آن‌ها را اصلاح کنید و حالت دهید.

         

        برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


          نوع خدمات درخواستی

           

          برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر.*

           


          177 نوشته
          کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

          14 Comments

          پاسخ دهید

          فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند