جراحی چشم گربه‌ای

جراحی چشم گربه‌ای چیست + مزایا، معایب و نقاهت

آیا از حالت چشم‌هایتان راضی هستید؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کاش چشم‌های کشیده و گربه‌ای داشتید؟ جراحی چشم گربه‌ای این آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. این روزها عمل چشم گربه‌ ای به عنوان یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان شناخته می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مند هستند که با این جراحی چشم‌هایشان را درشت و کشیده کنند.

چشم‌های کشیده با آرایش یا بدون آرایش زیبایی چهره شما را چند برابر می‌کنند و روی اعتماد به نفستان تاثیر قابل توجهی دارند. مخصوصاً برای کسانی که اطراف چشم‌هایشان چین افتاده، جراحی چشم گربه‌ای می‌تواند حالت چهره‌ را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

با وجود اینکه افراد زیادی در سراسر جهان این جراحی  را انجام داده‌اند و نتایج آن برای همه قابل توجه بوده است، اما متقاضیان این عمل زیبایی هنوز هم برای انجام آن تردید دارند. برای اینکه ترس‌ها و استرس و اضطرابتان را کنار بزنید و با اطمینان کامل برای این عمل زیبایی اقدام کنید، تمام نکاتی که درباره عمل چشم گربه‌ای وجود دارد از جمله نحوه انجام عمل، مزایا و معایب، نحوه سپری کردن دوران نقاهت و سوالات متداول مطرح شده را در این بخش از کلینیک VIP مارال تهران برایتان آورده‌ایم.

 

جراحی چشم گربه‌ای چیست؟

عمل چشم گربه‌ای که به عنوان کانتوپلاستی هم شناخته می‌شود برای درشت کردن چشم‌ها و کشیده کردن آن‌ها در نظر گرفته شده است. در این عمل زیبایی گوشه‌های داخلی چشم بازسازی می‌شوند.معمولاً روی پلک پایین انجام می‌شود و چشم‌های گربه‌ای رو به بالا کشیده می‌شوند.

با توجه به اینکه جراحی چشم گربه‌ای جزء عمل‌های زیبایی دسته‌بندی می‌شود، در این روش پف و چین‌وچروک‌های اطراف چشم‌ها هم برطرف می‌شوند تا نتیجه نهایی عالی باشد؛ بنابراین، عمل چشم گربه‌ای را می‌توان به عنوان یک بخش از بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یا لیفت چشم‌ها در نظر گرفت. چون در این روش فقط چشم‌ها کشیده نمی‌شوند، بلکه پزشک متخصص چروک‌های اطراف چشم را هم برطرف می‌کند.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

    برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل چشم گربه ای هستید یا خیر.*

     

    با کمک جراحی پلک به صورت گربه‌ای می‌توانید چین و چروک‌ها و پف اطراف چشم‌هایتان را از بین ببرید و چهره‌تان را که خسته و خواب‌آلوده به نظر می‌رسد، به یک چهره متفاوت با چشم‌هایی خاص تبدیل کنید که نافذ بودن نگاهتان را چند برابر می‌کند.

    جراحی-چشم-گربه_ای-چیست
    جراحی-چشم-گربه_ای-چیست

    کاندیداهای مناسب جراحی چشم گربه‌ای چه کسانی هستند؟

    آیا هر کسی که می‌خواهد نگاهش شبیه سوپراستارها جذاب و گیرا باشد می‌تواند عمل چشم گربه‌ای را انجام دهد؟ البته که نه! فقط اراده و خواستن متقاضیان آن‌ها را واجد شرایط انجام این عمل زیبایی نمی‌کند. برای عمل چشم گربه‌ای باید متقاضی سلامتی جسمانی داشته باشد. همچنین، این عمل زیبایی تحت بیحسی موضعی انجام می‌شود و نباید مشکلی برای متقاضیان ایجاد کند.

    کسانی که فقط قصد کشیدگی پلک پایین را دارند نیازی به لیفت چشم یا بلفاروپلاستی برای جراحی چشم گربه‌ای نخواهند داشت؛ اما؛ افرادی که افتادگی پلک یا چین و چروک و ورم در اطراف پلک‌هایشان دارند، باید علاوه بر این عمل زیبایی لیفت چشم یا جراحی پلک را هم انجام دهند. برای بررسی اینکه چه نوع عملی نیاز دارید، باید ابتدا خدمات مشاوره کلینیک VIP مارال تهران را دریافت کنید. پزشک متخصص این مرکز پس از بررسی چشم‌هایتان درباره نوع عمل و شرایط آن اطلاعات لازم را برایتان ارائه می‌کند.

    متقاضیان جراحی چشم گربه ای که دارو مصرف می‌کنند یا شرایط جسمانی خاصی دارند، تنها با اجازه پزشک امکان عمل چشم گربه‌ای را خواهند داشت.

     

     

    با توجه به اینکه متقاضیان ممکن است در کنار این جراحی به بلفاروپلاستی و لیفت ابرو هم نیاز داشته باشند، پزشک متخصص ابتدا شرایط آن‌ها را بررسی کرده و بهترین روش را برای برطرف شدن عیوب چشم‌ها و زیباتر شدن آن‌ها در نظر می‌گیرد.

    بنابراین برای تشخیص اینکه متقاضی شرایط این جراحی را داد یا نه باید شرایط سنی، وضعیت جسمانی، داروهای مصرفی و فرم و حالت پلک‌ها و چشم‌ها بررسی شود. اگر متقاضی در وضعیت مساعدی به لحاظ سلامتی قرار داشته باشد، بیحسی برای وی مشکل‌ساز نشود، بالای 18 سال باشد و … پزشک این عمل زیبایی را برای وی انجام خواهد داد.

    شرایط-عمل-چشم-گربه-ای
    شرایط-عمل-چشم-گربه-ای

    معرفی روش‌های عمل چشم گربه‌ای

    جراحی چشم گربه‌ای تنها به چند مدل محدود نمی‌شود! با توجه به خواسته متقاضی و مدلی که برای زیباتر شدن چشم‌هایش در نظر دارد و به صلاحدید پزشک، یکی از روش‌هایی که در ادامه ارائه شده است انتخاب می‌شود.

    روش کانتوپلاستی

    اغلب متقاضیان عمل جراحی چشم گربه‌ای آن را به عنوان کانتوپلاستی هم می‌شناسند. در این روش برش کوچکی در عضله حلقوی چشم ایجاد شده و تاندون کانتال خارجی که در کنار کاسه چشم قرار گرفته مقداری از استخوان جدا می‌شود. سپس پزشک آن را بریده و قسمت داخلی پلک پایینی را به محل برش تاندون وصل می‌کند. در این حالت پلک پایین برای رسیدن به استخوان کاسه چشم کمی به سمت بالا کشیده می‌شود. بعد از متصل شدن دو بخش مورد نظر، پوست‌های اضافی برداشته شده و این قسمت بخیه می‌خورد. کانتوپلاستی معمولاً بین 2 تا 4 ساعت زمان نیاز دارد و با توجه به تشخیص پزشک تخت بی‌حسی یا بیهوشی انجام می‌شود.

    اگر چشم‌هایتان همیشه خسته و خمار به نظر می‌رسد و می‌خواهید آن‌ها را کشیده و زیبا کنید، این روش جراحی چشم گربه‌ای یک گزینه مناسب است. کانتوپلاستی معمولاً یک‌بار انجام می‌شود و اثر آن همیشگی است؛ اما بعضی مواقع افزایش سن و… ممکن است روی نتیجه آن تاثیرگذار باشد و به عمل ترمیمی نیاز پیدا کنید.

    کانتوپلاستی دارای چند نمونه است که در ادامه دو نمونه متداول آن را معرفی کرده‌ایم.

    کشیدن گوشه خارجی چشم یا لترال کانتوپلاستی

    این روش عمل چشم گربه‌ای به طور کلی برای از بین بردن افتادگی پلک بالا و کشیدگی چشم‌ها انجام می‌شود. هر چند ممکن است به تشخیص پزشک لترال کانتوپلاستی برای پلک پایین هم انجام شود. این نمونه از جراحی زیبایی چشم بیشتر توسط مردم کشور کره استفاده می‌شود. لترال کانتوپلاستی ناحیه اطراف چشم‌ها را صاف می‌کند و پلک بالا و گوشه خارجی چشم را به سمت بالا می‌کشد.

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل چشم گربه ای هستید یا خیر.*

       

       

      کشیدن گوشه داخلی چشم یا اپیکانتوپلاستی

      این روش جراحی چشم گربه‌ای برای کشیدن گوشه داخلی چشم استفاده می‌شود. البته می‌توانید آن را با کانتوپلاستی خارجی یا لترال کانتوپلاستی هم ترکیب کنید تا چشم‌هایتان زیباتر و کشیده‌تر شود.

       روش کانتوپکسی

      عبارت کانتوپکسی و کانتوپلاستی شباهت زیادی به هم دارند و بسیاری از مرکز زیبایی آن‌ها را به جای هم استفاده می‌کنند. در صورتی که جراحی چشم گربه‌ای به روش کانتوپکسی با روش کانتوپلاستی متفاوت است! در این روش عضله حلقوی چشم برش نمی‌خورد و تاندون بریده نمی‌شود. بلکه پزشک برای نزدیک کردن عضله حلقوی و تاندون کانتال خارجی از بخیه استفاده می‌کند. در اثر این بخیه زدن این بخش ممکن است کمی پوست در ناحیه اتصال این آن‌ها ایجاد شود. این پوست برای زیبایی کار برداشته می‌شود تا پلک کشیده و بدون چروک باشد. از کانتوپکسی می‌توانید برای درمان افتادگی پلک پایین هم استفاده کرد.

      عمل کانتوپلاستی
      عمل کانتوپلاستی

      رفع افتادگی پلک پایین یا اکتروپیون

      به مرور که سن بالا می‌رود، خاصیت کلاژن سازی آن کم می‌شود. به همین خاطر است که اغلب افراد با افزایش سنشان شاهد شل شدن یا افتادگی پوستشان هستند. نواحی اطراف چشم، اطراف لب‌ها و نواحی که پوست نازک‌تری دارند، این شل شدگی و افتادگی پوست را بیشتر نشان می‌دهند. به همین خاطر است که لیفت چشم یا بلفاروپلاستی برای برداشتن پوست‌های اضافی و برطرف کردن افتادگی و پف پلک‌ها استفاده می‌شود. اگر هم می‌خواهید این ضایعه‌ها را بردارید و هم چشم‌های زیباتری داشته باشید، باید جراحی چشم گربه‌ای را انجام دهید. در روش اکتروپیون برگشتن پلک پایین به سمت بیرون برطرف می‌شود و چشم‌ها حالتی کشیده و جذاب پیدا می‌کنند.

      مزایای جراحی چشم گربه‌ای چیست؟

      با وجود اینکه اغلب متقاضیان صرفاً برای زیباتر شدن عمل زیبایی چشم گربه‌ای را انجام می‌دهند، اما کشیدن چشم‌ها با این روش مزایای دیگری هم به همراه دارد. از دیگر مزایای این عمل زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

      • شاداب و جوان‌تر به نظر رسیدن چهره
      • افزایش اعتماد به نفس شخص
      • برداشتن پوست و چربی‌های اضافی اطراف پلک که افتادگی ایجاد کرده‌اند
      • بهتر شدن زاویه دید شخص
      • متقارن شدن چشم‌ها پس از عمل
      عمل-چشم-گربه-ای
      عمل-چشم-گربه-ای

      معایب جراحی چشم گربه‌ای چیست؟

      همان‌طور که عمل زیبایی بلفاروپلاستی، جراحی بینی و… با عوارض ریز و درشتی همراه هستند، این جراحی هم مشکلاتی در پی دارد. مخصوصاً اگر کلینیک زیبایی مناسبی را برای انجام این عمل انتخاب نکرده باشید یا پزشک معالجتان تبحر و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، پیامدها و عوارض عمل چشم گربه‌ای ممکن است جبران‌ناپذیر باشند. در ادامه مهم‌ترین معایب جراحی چشم گربه‌ای که باید قبل از اقدام برای این عمل در نظر داشته باشید را ارائه کرده‌ایم.

      • احتمال صدمه وارد شدن به اعصاب چشم یا صورت
      • باقی ماندن جای زخم یا اسکار در اطراف پلک‌ها
      • عدم تقارن پلک‌ها و ناهماهنگ شدن چشم‌ها بعد از عمل
      • ایجاد مشکل در باز و بسته کردن پلک‌ها
      • عفونت ناحیه عمل و صدمه وارد شدن به چشم‌ها و پلک‌ها
      • کبودی و تورم معمولی ناحیه عمل و اطراف آن
      • درد در پلک‌ها و اطراف آن‌ها
      • خونریزی ناحیه عمل
      • قرمزی بیش از حد ناحیه عمل و اطراف آن
      • تورم بیش از حد و کبودی گسترده

      عوارض معمولی چشم گربه‌ای مانند درد، تورم، قرمزی چشم‌ها و پلک‌ها و… پس از دوتا چهار هفته به مرور برطرف می‌شوند؛ اما در صورتی که عوارض ناشی از عدم رعایت نکات دوران نقاهت مانند عفونت و خونریزی یا مشکلات بینایی و… رخ داده باشد، باید حتماً با پزشک معالجتان این موضوع را در میان بگذارید.

       

      توصیه‌های قبل از انجام عمل چشم گربه‌ای

      برای اینکه این جراحی به بهترین نحو و با نتیجه قابل قبول انجام شود، باید به نکاتی که پزشکان برای قبل و بعد از این عمل زیبایی توصیه می‌کنند توجه داشته باشید. در این بخش مهم‌ترین توصیه‌های قبل از جراحی چشم گربه‌ای را برایتان آورده‌ایم.

      • قبل از اقدام برای این عمل زیبایی حتماً خدمات مشاوره را از یک مرکز زیبایی معتبر مانند کلینیک vipمارال تهران دریافت کنید.
      • پرونده پزشکی خودتان را در اختیار پزشک متخصص قرار دهید و درباره داروهایی که مصرف می‌کنید و بیماری‌هایی که دارید اطلاعات لازم را در اختیار وی بگذارید.
      • واقع‌بین باشید و با مشاهده عکس‌های قبل و بعد سایر متقاضیان نتیجه را برای خودتان قابل درک کنید.
      • دو هفته قبل از عمل داروهای روان کننده خون مانند وافارین و آسپرین مصرف نکنید.
      • دخانیات و الکل را دو هفته قبل از جراحی چشم گربه‌ای ترک کنید تا در طول عمل و بعد از آن مشکلی برایتان رخ ندهد.
      کلینیک-عمل-چشم-گربه-ای
      کلینیک-عمل-چشم-گربه-ای

      توصیه‌های بعد از انجام عمل چشم گربه‌ای

      نتایج نهایی عمل‌های زیبایی تا حد زیادی به رعایت نکات دوران نقاهت یا بعد از عمل بستگی دارد. به همین خاطر نکات مراقبتی دوران نقاهت عمل چشم گربه‌ای را هم در این بخش برایتان آورده‌ایم.

      • داروهای تجویز شده توسط پزشک مانند آنتی‌بیوتیک‌ها را به موقع مصرف کنید.
      • به هیچ عنوان داروی خودسرانه مصرف نکنید.
      • از مصرف داروهای رقیق کننده خون، سیگار، قلیان و الکل بعد از عمل اجتناب کنید.
      • به هیچ عنوان در برابر تور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
      • تا چند روز بعد از عمل از گوشی و لپ‌تاپ زیاد استفاده نکنید و مطالعه کتاب و… را برای بعد از دوران نقاهت در نظر بگیرید.
      • در منزل بمانید و استراحت کنید و در صورتی که کار واجب در بیرون از خانه دارید، حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید.
      • سرتان را موقع خواب بالاتر از بدنتان قرار دهید تا فشار به چشم‌هایتان وارد نشود و التهاب و تورم این منطقه زودتر برطرف شود.
      • تا زمانی که پزشک اجازه نداده نباید لنز یا لوازم آرایشی استفاده کنید.
      • طبق دستور پزشک حمام کردن را شروع کنید و صورتتان را مطابق توصیه‌های ارائه شده بشویید.
      • حمام کردن، دوش گرفتن با آب داغ، استخر و سونا تا زمانی که پزشک اجازه نداده ممنوع است.

      برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


        نوع خدمات درخواستی

        برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل چشم گربه ای هستید یا خیر.*

         

         

        هزینه جراحی چشم گربه‌ای چقدر است؟

        اگر فقط به عمل چشم گربه‌ای نیاز داشته باشید مبلغ خاصی برای آن در نظر گرفته می‌شود، اما برای ترکیب آن با لیفت چشم و ابرو باید مبلغ متفاوتی را بپردازید.

        میزان تخصص پزشک، امکانات کلینیک زیبایی، هزینه اقامت در شهر محل عمل، هزینه آزمایش‌های لازم قبل از عمل، هزینه داروهای بعد از عمل و… همه در رقم نهایی که برای جراحی چشم گربه‌ای در نظر گرفته می‌شود تاثیرگذار هستند. با دریافت خدمات مشاوره از کلینیک vip مارال تهران متوجه می‌شوید که واجد شرایط این عمل زیبایی هستید یا نه و مبلغی که باید بپردازید حدوداً چقدر است.

        قیمت-عمل-چشم-گربه-ای
        قیمت-عمل-چشم-گربه-ای

        انتخاب بهترین پزشک جراحی چشم گربه‌ای

        نقش پزشک در موفقیت‌آمیز بودن عمل چشم گربه‌ای بسیار پررنگ است. اگر دکتری که انتخاب می‌کنید تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، احتمال آسیب رسیدن به پلک‌ها و چشم‌ها وجود دارد. عمق این آسیب گاهی به اندازه‌ای زیاد است که می‌تواند به عصب بینایی صدمه وارد کند و سلامتی متقاضی را به خطر بیندازد.

        برای انتخاب بهترین پزشک عمل چشم گربه‌ای باید نمونه کارهای پزشک مورد نظر را بررسی کرده و درباره رضایت متقاضیان قبلی وی اطلاعات کسب کنید. پزشکان کیلینک vip مارال تهران جزء بهترین پزشکان زیبایی ایران هستند و عمل چشم گربه‌ای، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی و… را به بهترین نحو برایتان انجام می‌دهند.

        انتخاب بهترین کلینیک جراحی چشم گربه‌ای

        علاوه بر شرایط پزشک، باید به شرایط کلینیک زیبایی هم برای انجام انواع بلفاروپلاستی، جراحی چشم گربه‌ای و… هم توجه داشته باشید. مرکزی که انتخاب می‌کنید باید استریل باشد و خدماتش را تحت نظر وزارت بهداشت ارائه کند. حضور پزشکان متخصص، برخورداری از تجهیزات روز دنیا و دارا بودن کادر مجرب درمان از دیگر موارد مورد توجه برای کلینیک‌های زیبایی منتخب است.

        کلینیک vip مارال تهران با بیش از 15 سال سابقه و حضور پزشکان خبره و متخصص، این امکان را برای تمام مردم کشور فراهم کرده که خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت دریافت کنند.

        برای دریافت اطلاعات کامل تر درباره عمل چشم گربه ای و نمونه کار ما در کلینیک vip مارال پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

        سوالات متداول جراحی چشم گربه‌ای+ پاسخ تخصصی

        1) بهترین روش برای انجام عمل چشم گربه‌ای کدام است؟

        کشیدن گوشه خارجی چشم یا لترال کانتوپلاستی کانتوپکسی و اکتروپیون و…. وجود دارد و پزشک متخصص با توجه به شرایط متقاضی یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. در جلسه مشاوره انتظاراتی که از جراحی چشم گربه ای دارید را با پزشک در میان بگذارید و پیشنهادهای وی را بررسی کنید. علاوه بر این پیشنهادها، شرایط سنی متقاضی، وضعیت جسمانی و سلامتی وی، نحوه سپری کردن دوران نقاهت و امکان استراحت کامل در منزل و… هم در انتخاب روش جراحی موثر هستند؛ بنابراین برای تمام کسانی که به این عمل زیبایی علاقه‌مند هستند نسخه یکسانی وجود ندارد.

        2) آیا چشم گربه‌ای باعث ضعیف شدن چشم‌ها یا اختلال در بینایی می‌شود؟

        در صورتی که مرکز معتبری را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کنید و جراحی چشم گربه‌ای را نزد پزشک حرفه‌ای انجام دهید، آسیبی به چشم‌ها، پلک‌ها و بینایی شما وارد نخواهد شد. در این حالت چند روز بعد از عمل می‌توانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید و کارهای روزمره‌تان را انجام دهید.

        3) جنس بخیه‌های عمل چشم گربه‌ای چیست؟

        برای این عمل زیبایی بسته به صلاحدید پزشک هم از بخیه‌های معمولی استفاده می‌شود و هم بخیه‌های خود جذب. بخیه‌های خود جذب در قسمت درونی پلک قرار می‌گیرند و بخیه‌های بیرونی چشم بخیه‌های معمولاً عادی هستند  و چندروز بعد از عمل پزشک آن‌ها را در می‌آورد.

        4) پس از جراحی چشم گربه‌ای می‌توان آرایش کرد؟

        تا زمانی که بخیه روی چشمتان است و پزشک معالج اجازه نداده، امکان آرایش را ندارید. به طور معمول پزشکان یک تا دو هفته بعد از عمل امکان استفاده از مواد آرایشی را به متقاضیان می‌دهند؛ اما حتماً برای این کار لازم است که با پزشک معالجتان مشورت کنید.

        5) میران ماندگاری عمل چشم گربه‌ای چقدر است؟

        ماندگاری عمل‌های زیبایی به فاکتورهای زیادی مانند سن و وضعیت جسمانی متقاضیان بستگی دارد. در مورد عمل چشم گربه‌ای هم همین‌طور است؛ اما به طور معمول میزان ماندگاری این عمل زیبایی بیش از 10 سال است.

        6)بهترین روش انجام عمل چشم گربه ای کدام است؟

        در این مقاله روش‌های متنوعی که برای انجام عمل زیبایی چشم گربه‌ای وجود دارد را معرفی کرده‌ایم. البته برای انتخاب یکی از این روش‌ها باید پزشک معالج تصمیم‌گیری کند. در طول جلسه مشاوره پزشک شرایط جسمانی و چهره متقاضی را بررسی می‌کند، سپس با توجه به شرایط سنی فرد، حالتی که قرار است چشم هایتان بعد از عمل داشته باشد و.. درباره نحوه انجام این عمل زیبایی تصمیم‌گیری می‌کند.

        7)تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی چیست؟

        کانتوپلاستی یا همان عمل چشم گربه‌ای حالتی شبیه لیفت چشم است که باعث کشیده شدن چشم‌ها و زاویه‌دار شدن آن‌ها می‌شود و حالت آن‌ها را تغییر می‌دهد. در این عمل زیبایی کنار چشم برش می‌خورد، اما در بلفاروپلاستی جراحی زیبایی فقط روی پلک‌ها انجام می‌شود. بلفاروپلاستی را با کمک لیزر هم می‌شود انجام داد و نیازی به جراحی نیست. اما برای کانتوپلاستی حتما باید جراحی چشم‌ها انجام شود.

        8)موارد منع انجام جراحی چشم گربه ای چیست؟

        کسانی که زیر 18 سال هستند، به بیماری‌هایی مانند دیابت، ایدز، فشار خون یا… مبتلا هستند امکان انجام این عمل زیبایی را ندارند. همچنین، اگر قصد انجام کانتوپلاستی را دارید نباید داروهای روان کننده خون مصرف کنید و استفاده از الکل و دخانیات برای متقاضیان کانتوپلاستی ممنوع است.

        9)گذراندن دوره نقاهت کانتوپلاستی چقدر زمان نیاز دارد؟

        بعد از انجام کانتوپلاستی یا جراحی چشم گربه ای باید از کمپرس سرد استفاده کنید تا درد و التهابی که وجود دارد تسکین پیدا کند. پس از آن نیاز است که محل زخم را با داروهای تجویز شده ضد عفونی و چرب کنید تا جای زخم روی صورتتان باقی نماند. در صورتی که درد داشتید می‌توانید از داروهای مسکنی که توسط پزشکان تجویز شده استفاده کنید. حدود یک تا دو هفته بعد از عمل به مرور زخم‌های ایجاد شده بهتر می‌شوند و پس از چند ماه می‌توانید شاهد زیباتر شدن چشم‌ها و چهره خودتان باشید.

        برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


          نوع خدمات درخواستی

          برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “عمل چشم گربه ای هستید یا خیر.*

          کانال ما در اینستاگرام:

          [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

           


          176 نوشته
          کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

          دیدگاه ها بسته شده اند.

          دیدگاه ها بسته شده اند.