هزینه عمل جراحی پیکرتراشی در سال ۱۴۰۱

هزینه عمل جراحی پیکرتراشی در سال ۱۴۰۱

10:094470

هزینه عمل جراحی پیکرتراشی چقدر است؟ این سوال رو کسانی مطرح می‌کنند که قصد دارند برای همیشه چربی‌های انباشته شده در نقاط مختلف بدنشون رو از بین ببرند؛ و اندامی ایده‌آل داشته باشند. چون عمل پیکرتراشی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی محبوب در جهان شناخته می‌شه که می‌تونه در کمترین زمان کسانی که چربی موضعی دارند رو به تناسب‌اندام برسونه.

برای اینکه عمل پیکرتراشی رو انجام بدهید ابتدا باید با پزشکان متخصص این عمل زیبایی مشورت کنید. پزشک ابتدا وضعیت جسمانی و فیزیکی بدن متقاضی رو بررسی می‌کنه، سپس پیکرتراشی شکم و پهلو، پیکرتراشی باسن، پیکرتراشی پشت یا پیکرتراشی کل بدن رو برای مراجعه کننده انجام می‌ده.

در این مطلب کلینیک زیبایی VIP تهران نحوه محاسبه هزینه عمل پیکرتراشی رو بررسی کرده. با ما همراه باشید و درباره نحوه محاسبه قیمت پیکرتراشی به طور کلی و برای هر بخش بدن اطلاعات کسب کنید.

عمل پیکرتراشی در تهران
عمل پیکرتراشی در تهران

عوامل کلی مؤثر در تعیین هزینه عمل پیکرتراشی

برای محاسبه هزینه یا قیمت پیکرتراشی عوامل مختلفی رو باید در نظر بگیرید. در این بخش موارد کلی که می‌تواند در تعیین مبلغ نهایی این عمل زیبایی موثر باشد رو ارائه کردیم.

  • هزینه بیمارستان یا کلینیک پیکرتراشی
  • دستمزد پزشک متخصص پیکرتراشی
  • هزینه آزمایش‌های قبل از عمل
  • هزینه گن و داروهای تجویز شده برای بعد از عمل پیکرتراشی
  • هزینه تجهیزات و دستگاه‌هایی که برای انجام پیکرتراشی استفاده می‌شه
  • هزینه بستری شدن متقاضی و بیهوشی
  • هزینه در نظر گرفته شده برای پیکرتراشی هر یک از اعضای بدن

بررسی هزینه پیکرتراشی برای نواحی مختلف بدن

میزان چربی‌های تجمع کرده در قسمت‌های مختلف بدن یکسان نیستند و برای پیکرتراشی هر کدوم از اعضای بدن زمان یکسانی در نظر گرفته نمی‌شه؛ بنابراین برای انجام پیکرتراشی لازمه که هزینه برداشتن چربی‌های هر بخش از بدن به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیره. در ادامه سختی عمل و هزینه‌ای که برای پیکرتراشی هر عضو از بدن باید بپردازید رو مورد بررسی قرار دادیم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی شکم و پهلو

    اغلب کسانی که برای انجام پیکرتراشی اقدام می‌کنند با مشکل تجمع چربی‌های زائد در ناحیه شکم و پهلوهاشون مواجه هستند. چربی‌هایی که در این قسمت از بدن دیده می‌شه سرسخت هستند و با کمک رژیم غذایی و ورزش‌های سنگین به راحتی نمی‌تونید اون‌ها رو از بین ببرید.

    پیکرتراشی ناحیه شکم باید با دقت انجام بشه تا صدمه‌ای به اندام‌های داخلی بدن و بافت شکمی وارد نشه. به همین خاطر هست که هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو نسبتاً زیاد میشه. البته میزان زیاد چربی‌های ناحیه شکم و برداشتن پوست‌های اضافی این ناحیه هم در بالا رفتن قیمت این عمل زیبایی بی‌تاثیر نیست.

    برای اینکه قیمت پیکرتراشی شکم و پهلو رو بدانید، با مشاورین ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید. مشاورین کلینیک زیبایی VIP تهران اول تصاویر متقاضی رو دریافت می‌کنند. سپس پزشک متخصص با بررسی تصاویر امکان انجام پیکرتراشی شکم و پهلو و هزینه اون رو به متقاضی این عمل زیبایی ارائه می‌کنه.

    آیا شما کاندید مناسب عمل پیکرتراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    هزینه عمل پیکرتراشی بازو

    افرادی که بازوهای توپُری دارند برای تهیه لباس با مشکلات زیادی مواجه هستند. همچنین بزرگ بودن بازوها در این افراد باعث می‌شه که اندام اون‌ها درشت‌تر به نظر برسه و چاق‌تر دیده شوند. به همین خاطر هست کسانی که بازوهای درشتی دارند، یا اینکه با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی پوست بازوهاشون شدند به دنبال راهی برای تغییر سایز و ظاهر این عضو از بدنشون هستند.

    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی بازو با توجه به میزان حساسیت این عضو از بدن برای باقی نموندن رد بخیه و طبیعی شدن حالت بازو بعد از عمل تعیین می‌شه. همچنین هزینه دستمزد پزشک با توجه به حساسیت و ظرافت این عمل زیبایی نسبت به سایر روش‌های پیکرتراشی معمولاً بیشتر هست.

    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی بازو
    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی بازو

    هزینه عمل پیکرتراشی باسن

    کسانی که به سراغ پیکرتراشی باسن می‌روند دو گروه هستند. یک سری از این افراد قصد دارند که باسن خودشون رو با کمک روش‌هایی مانند تزریق چربی خوش‌فرم تر و بزرگ‌تر کنند. گروه دوم از متقاضیان پیکرتراشی باسن با هدف کاهش سایز و اندازه این عضو از بدنشون به سراغ پیکرتراشی می‌روند و قصد دارند چربی‌هایی که در این عضو از بدنشان جمع شده رو خارج کنند.

    عامل اصلی که برای تعیین قیمت پیکرتراشی باسن در نظر گرفته می‌شه ابتدا تعیین نوع عمل هست. سپس هزینه دستمزد جراح و تجهیزات لازم در نظر گرفته می‌شه و مبلغ نهایی برای انجام این عمل زیبایی به متقاضی اعلام خواهد شد.

    هزینه پیکرتراشی سینه

    کسانی که قصد دارند سینه‌هاشون رو درشت‌تر کنند و تزریق چربی رو  برای این کار انتخاب کردند هم باید هزینه عمل جراحی پیکرتراشی رو بدونند.

    البته عمل‌های پیکرتراشی که برای تغییر حالت سینه‌ها در خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شه نمونه‌های مختلفی دارند؛ و هزینه این عمل زیبایی با توجه به سختی و طولانی بودن هر کدوم از این عمل‌های زیبایی متفاوت خواهد بود.

    جهت تعیین قیمت نهایی پیکرتراشی سینه کافیه از طریق واتساپ با مشاورین تیم کلینیک زیبایی vip تهران در ارتباط باشید.

    قیمت انواع روش‌های پیکرتراشی

    در هر کدوم از روش‌های پیکرتراشی تجهیزات متفاوتی برای خارج کردن چربی‌ها از بدن و برداشتن پست‌های اضافی استفاده می‌شه.

    همچنین برای پیکرتراشی به روش‌های مختلف باید پزشک‌هایی که در اون زمینه تخصص دارند عمل پیکرتراشی رو انجام بدهند تا عوارض عمل کاهش پیدا کنه و پیکرتراشی نتیجه مطلوبی برای متقاضیان داشته باشه. به همین دلیل است که کلینیک‌های زیبایی قیمت ثابتی رو برای پیکرتراشی در نظر نمی‌گیرند.

    در ادامه روش‌های مختلف پیکرتراشی و نحوه تعیین قیمت این عمل‌های زیبایی رو برای شناخت بیشتر اون‌ها مورد بررسی قرار دادیم.

    هزینه عمل پیکرتراشی با لیپوساکشن

    “هزینه عمل جراحی پیکرتراشی” برای لیپوساکشن با توجه به روشی که برای برداشتن چربی‌ها استفاده می‌شه تعیین خواهد شد. چون لیپوساکشن به روش‌های مختلفی از جمله جراحی، برداشتن چربی‌ها با لیزر و… استفاده می‌شه.

    قبل از تخمین هزینه نهایی لیپوساکشن ابتدا باید پزشک متخصص پراکندگی چربی‌ها رو در بدن بررسی کنه. هر چقدر این پراکندگی بیشتر باشه، زمان بیشتری برای برداشتن چربی‌ها لازمه و هزینه عمل پیکرتراشی با لیپوساکشن بیشتر خواهد شد.

    میزان تخصص جراح و نحوه انجام این عمل زیبایی هم در قیمت نهایی آن تأثیرگذار هست؛ بنابراین اگر لیپوساکشن رو در کلینیک‌های معتبر و نزد پزشکان متخصص این حوزه انجام بدهید هزینه‌ای که برای این عمل زیبایی باید بپردازید بالاتر خواهد رفت.

    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی با لیپوساکشن
    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی با لیپوساکشن

    هزینه پیکرتراشی با لیپوماتیک

    لیپوماتیک به عنوان یکی از غیرتهاجمی‌ترین روش‌های پیکرتراشی شناخته می‌شه. با توجه به اینکه چربی‌های برداشته شده در این روش مجدداً برای تزریق استفاده می‌شه، باید پزشک متخصص چربی‌ها رو به نحوی که آسیبی به ترکیبات اون‌ها وارد نشود از بدن متقاضیان خارج کنه. با توجه به حجم چربی‌های انباشته شده در بدن و نیاز به تزریق مجدد اون‌ها، هزینه جراحی زیبایی پیکرتراشی مشخص خواهد شد.

    هزینه عمل پیکرتراشی ماموپلاستی

    ماموپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار در بین خانم‌ها برای کاهش یا افزایش سایز سینه هست. با توجه به میزانی که بری کاهش یا افزایش حجم سینه در نظر گرفته شده و جدید بودن این عمل زیبایی یا اصلاحی بودن اون، قیمت ماموپلاستی برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

    بنابراین برای اطلاع از قیمت این عمل زیبایی باید ابتدا وضعیت بدنی متقاضی بررسی بشه، سپس پزشک متخصص شرایط عمل و قیمت اون رو اعلام کنه.

     

    آیا شما کاندید مناسب عمل پیکرتراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

     

    هزینه عمل پیکرتراشی پروتز سینه

    کسانی که سینه‌های کوچکی دارند و قصد دارند به این بخش از بدنشان حالت بدهند و سینه‌هاشون رو توپُر و خوش‌فرم کنند به سراغ عمل پیکرتراشی پروتز سینه می‌روند. هزینه عمل جراحی پیکرتراشی برای پروتز سینه بر اساس سختی یا آسانی این عمل زیبایی و نوع پروتز انتخابی برای استفاده در سینه‌ها مشخص خواهد شد.

    همچنین با توجه به اینکه تعبیه پروتز سینه نیاز به تخصص داره و کوچک‌ترین اشتباهی در این مسیر باعث پاره شدن پروتز یا نامتقارن شدن سینه‌ها می‌شه؛ حتماً باید پروتز سینه توسط کسانی که متخصص این حوزه هستند انجام بشه؛ بنابراین دستمزد جراحی زیبایی رو هم می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت این عمل زیبایی در نظر گرفت.

    هزینه عمل پیکرتراشی تزریق چربی

    کسانی که می‌خواهند به طور طبیعی نواحی مختلف بدنشون مانند گونه، ران، باسن و … رو پُر کنند و به این اعضای بدنشان حالت بدهند؛ با کمک تزریق چربی می‌تونند به تناسب‌اندام دلخواهشان برسند. در این روش پزشک متخصص با کمک تزریق چربی سعی می‌کنه که نواحی استخوانی بدن رو به شکل طبیعی پُر کنه و این قسمت‌ها رو تغییر بده.

    با توجه به اینکه چربی برای تزریق باید ابتدا خالص بشه و سپس با دقت و ظرافت با سوزن‌های مخصوص در نواحی مورد نظر تزریق بشه، قیمت پیکرتراشی با کمک تزریق چربی برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

    هزینه عمل پیکرتراشی تزریق چربی
    هزینه عمل پیکرتراشی تزریق چربی

    هزینه عمل پیکرتراشی ژنیکوماستی

    بزرگ شدن سینه‌ها در آقایان امکان داره که به خاطر تغییرات در هورمون‌ها رخ بده. اگر این مشکل بعد از چند وقت برطرف نشه به مرور سینه‌ها بزرگ‌تر می‌شه و حالت زنانه پیدا می‌کننه. در این مواقع لازمه که جراحی پیکرتراشی رو برای از بین بردن چربی‌های انباشته شده در سینه انجام یدهید.

    هزینه عمل جراحی پیکرتراشی برای عمل ژنیکوماستی در کلینیک‌های مختلف با هم تفاوت داره؛ و برای اینکه درباره قیمت نهایی این عمل زیبایی اطلاعات به دست بیارید باید با مرکز زیبایی مد نظرتان مشورت کنید.

    آیا بیمه هزینه پیکرتراشی را پرداخت می‌کند؟

    با توجه به اینکه پیکرتراشی جزء عمل‌های زیبایی محسوب می‌شه، بیمه هزینه اون رو بر عهده نمی‌گیره؛ بنابراین متقاضیانی که قصد دارند این عمل زیبایی رو انجام بدهند باید هزینه پیکرتراشی رو شخصاً بپردازند. بهترین راه برای انجام این عمل زیبایی جمع کردن پول عمل به مرور و انجام پیکرتراشی به موقع است.

    سؤالات متداول+ جواب

    1) هزینه پیکرتراشی چطور تعیین می‌شود؟
    برای مشخص شدن هزینه پیکرتراشی لازمهکه متقاضی توسط پزشک متخصص ویزیت بشه. پس از بررسی وضعیت چربی‌ها و تغییرات مورد نیاز، پزشک قیمت عمل رو مشخص خواهد کرد.
    2) هزینه پیکرتراشی کل بدن چقدر است؟
    برای انجام پیکرتراشی همه بدن باید اعضایی که نیاز به پیکرتراشی و تغییر دارند مشخص بشه؛ تا کلینیک زیبایی بتونه مبلغ این عمل زیبایی رو به متقاضیان اعلام کند.
    3) آیا بیمه‌های تکمیلی یا بیمه‌های درمانی هزینه پیکرتراشی را پرداخت می‌کنند؟
    معمولاً بیمه‌ها هزینه عمل‌های زیبایی رو پرداخت نمی‌کنند. با این وجود توصیه می‌شه که برای دریافت هزینه درمان این عمل زیبایی از بیمه خودتون سؤال کنید.
    4) آیا امکان انجام چند عمل پیکرتراشی به صورت هم‌زمان وجود دارد؟
    انجام عمل‌های پیکرتراشی هم‌زمان با توجه به شرایط جسمانی متقاضی ممکن خواهد بود؛ و با تشخیص پزشک لیپوماتیک و تزریق چربی یا سایر عمل‌ها به صورت هم‌زمان انجام می‌شوند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    10 نوشته

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند