کاشت-ابرو

کاشت ابرو از هزینه تا معایب کاشت ابرو

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، افزایش سن، استرس روحی، مشکلات هورمونی و سانحه، دچار ریزش ابرو شده‌اند و حالا نمی‎دانند با ابروهای خالی و کم‎پشت خود چه کار کنند. اگر شما نیز دارای این مشکل هستید، از ظاهر ابروهای خود راضی نیستید و می‎خواهید با هزینه‌ای معقول کاشت ابرو انجام دهید، توصیه می‌کنیم با کلینیک زیبایی VIP تهران همراه شوید و در این باره اطلاعات به دست بیاورید.

چرا باید کاشت ابرو انجام داد؟

ذهنیت اکثر خانم‎ها این است که به محض نازک یا کم‎پشت شدن ابروها، باید از لوازم آرایشی مثل مداد یا سایه ابرو برای پر کردن آن‎ها استفاده کرد، درحالی‎که اگر می‎دانستند راه‏ حل ماندگارتری مثل عمل کاشت ابروطبیعی وجود دارد، مطمئنا آن را انتخاب می‎کردند. پیوند ابرو توسط جراح پلاستیک و زیبایی و با انتقال موهای خود شما به ناحیه ابرو انجام می‏شود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    از آنجایی‎که این روش عالی، نوین و جدید محسوب می‎شود، پیشنهاد می‎کنیم حتما آن را دریک مرکز معتبر و باسابقه مانندکلینیک زیبایی VIP تهران انجام دهید و پیش از هرگونه اقدامی، در مورد جزئیات آن مانند هزینه، مزایا، عوارض جانبی احتمالی و… از مشاورین ما راهنمایی بگیرید.

    کلینیک-کاشت-ابرو-در-تهران
    کلینیک-کاشت-ابرو-در-تهران

    دلیل ریختن ابروها چیست؟

    اولین موضوعی که قبل از اقدام برای کاشت ابرو باید درباره آن تحقیق کنید دلیل ریزش ابروها است. چون اگر مشکلات ژنتیکی و… باعث این مشکل شده باشد احتمال اینکه دوباره پس از کاشت تار ابروهای جدید آن‌ها را از دست بدهید هم وجود دارد.

    به همین خاطر است که قبل از اینکه درباره کاشت ابرو نکات مهمی که باید بدانید را ارائه کنیم، به سراغ دلایل بروز این مشکل رفته‌ایم. با شناسایی علت‌های ریزش ابروها می‌توانید این مشکلات را تا حد زیادی برطرف کنید و موهای ابروهای از دست رفته خودتان را دوباره برگردانید. از جمله مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث بروز این مشکل شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    • بیماری‌هایی مانند تیروئیدی
    • افزایش سن و سست شدن ریشه موها
    • بیماری‌های خاص مانند نقص سیستم ایمنی بدن یا سرطان
    • ابتلا به آلوپسی آره‌تا
    • سوختگی محل ابروها
    • تاتو کردن و هاشور ابرو
    • عفونت در ناحیه ابروها
    • کندن ابروها به خاطر استرس
    • کم بودن رشد ابروها به طور مادرزادی
    • ژنتیکی و ارثی بودن ریزش ابروها
    • استفاده از لوازم‌آرایشی مانند سایه ابرو یا مداد ابرو

    تفاوتی ندارد که کدام یک از این عوامل که باعث از بین رفت بخشی از ابروهایتان شده باشد، با کمک کاشـت ابرو می‌توانید محل ابروهایتان را با تار ابروهای جدید پُر کنید و دوباره ابروهای ضخیم و پرپشتی داشته باشید. چون با توجه به اینکه در پیوند ابرو از موهای طبیعی خود فرد برای کاشت استفاده می‌شود، پس از دوران نقاهت شاهد رشد و ضخیم شدن آن‌ها مانند ابروهای طبیعی پرپشت خواهید بود.

    عمل کاشت ابرو چیست؟

    کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن فولیکول‌های برداشته شده از نواحی دیگر بدن، مانند موهای بالای گوش، به ناحیه ابرو شما منتقل و پیوند زده می‎شوند. بدین شکل، از این گرافت‎ها موهای جدید رشد کرده و نمای کامل‎تری از ابرو ایجاد می‎شود.

    مراحل کاشـت ابرو مشابه کاشت مو است. بعد از انجام بیهوشی عمومی، جراح برش‎های کوچکی در محل‎های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‎های پیوند در ابروهای شما ایجاد می‎کند. کل مراحل کار معمولا حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌‎کشد. امروزه روش‎های مختلفی برای کاشـت ابرو وجود دارد که پیشنهاد ما به شما، انجام روش میکرو SUT به دلیل داشتن بهترین نتایج با حداقل عوارض جانبی است.

    نکات مهم کاشت ابرو طبیعی

    برای کاشت ابرو طبیعی باید نحوه انجام کاشت و نکات مهمی که در این باره وجود دارد را در نظر داشته باشید. در ادامه مواردی که می‌تواند نتیجه کاشت ابرو را برایتان تغییر دهد در ادامه برایتان آورده‌ایم.

    • حتماً به خواب ابروها و نحوه رویش آن‌ها در قسمت ابتدایی، میانی و انتهای ابروها توجه داشته باشید.
    • موهای ابروها با زاویه افقی نسبت به پوست رشد می‌کنند و برای کاشت آن‌ها باید این زاویه در نظر گرفته شود؛ بنابراین کاشت ابرو طبیعی با کاشت مو متفاوت است و باید توسط متخصص آن انجام شود.
    • موهای ابروها باید از بین فولیکول‌های تک تار انتخاب شوند و امکان کاشت گرافت‌های چند تار در این ناحیه وجود نخواهد داشت.
    • بازه زمانی کاشت ابروها و رشد آن‌ها با رشد موها متفاوت است.
    • حتماً باید کاشت ابرو را تحت نظر پزشکان متخصص این حوزه انجام دهید تا ابروهایتان زاویه و تراکم مناسبی پس از رشد داشته باشند.

    آیا امکان کاشت ابرو در آقایان وجود دارد؟

    ریزش ابروها فقط برای خانم‌ها اتفاق نمی‌افتد. بلکه آقایان هم ممکن است به خاطر بیماری، ژنتیک و… دچار ریزش ابرو شوند. با توجه به اینکه ابروهای آقایان پرپشت‌تر از خانم‌ها است، ریزش ابروها می‌تواند تأثیر مستقیمی روی چهره فرد داشته باشد و وی را خسته‌تر، مسن‌تر و افسرده‌تر نشان دهد.

    به همین خاطر است که کلینیک‌های زیبایی در کنار کاشت ابرو خانم‌ها خدمات کاشت یا پیوند ابرو برای آقایان را هم ارائه می‌کنند.

    کاندید مناسب کاشت ابرو طبیعی چه کسانی هستند؟

    اگر قصد دارید که کاشت ابرو را انجام دهید در قدم اول باید این موضوع را بررسی کنید که کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبایی هستید یا خیر؟ برای اینکه با خیال راحت بتوانید وقت پیوند ابرو طبیعی را رزرو کنید و نتیجه خوبی از این عمل زیبایی بگیرید، شرایطی که برای کاندیداهای این عمل زیبایی در نظر گرفته شده را در ادامه برایتان ارائه کرده‌ایم. ابتدا این لیست را بررسی کنید و بعد از اطمینان از اینکه شرایط پیوند ابرو را دارید برای انجام آن از کلینیک زیبایی VIP تهران وقت بگیرید.

    • کاشت ابرو برای کسانی که ابروهایشان ریخته یا به طور مادرزادی ابروهایشان کم‌پشت است انجام می‌شود.
    • اگر از حالت ابروهایتان رضایت ندارید یا اینکه قبلاً تجربه کاشت ناموفق ابرو داشته‌اید می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید.
    • در صورتی که به خاطر سوختگی، شکستگی یا … ابروهایتان از دست رفته با مشاوره پزشک می‌توانید در صورت امکان از خدمات پیوند ابرو بهره‌مند شوید.
    • در صورت ابتلا به بیماری‌هایی مانند اختلال غدد تیروئیدی دچار ریزش ابرو شده‌اید باید ابتدا بیماری‌تان را درمان کنید و سپس به سراغ کاشت کردن ابرو بروید.
    • افرادی که به خاطر تتو، هاشور، اصلاح مداوم و… ابروهایشان را از دست داده‌اند کاندیدای مناسبی برای پیوند ابرو هستند.

    مراقبت‌های بعد از عمل کاشت ابرو کدام هستند؟

    پیوند ابرو مانند پیوند ریش یا پیوند مو از مراحل خاصی تشکیل شده است و برای اینکه از این عمل زیبایی نتیجه مطلوبی بگیرید باید مراحل آن را به طور کامل انجام دهید. یکی از این مراحل دوران نقاهت پس از کاشت است که می‌تواند تأثیر قابل توجهی روی نتیجه نهایی پیوند ابرو و رشد موهای کاشت شده در این قسمت داشته باشد. برای اینکه عمل پیوند ابرو نتیجه مطلوبی برایتان داشته باشید و بتوانید به ابروهای دلخواهتان برسید، باید نکات زیر را در دوران نقاهت انجام دهید.

    • پانسمان روی ابروها را مرتب عوض کنید تا این ناحیه تمیز و استریل بماند.
    • برای شستشو صورتتان از آب داغ یا دوش استفاده نکنید و طبق دستورالعمل پزشک صورت و ناحیه ابروها را تمیز کنید.
    • داروهای مسکن و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده را به موقع مصرف کنید. تا ناحیه کاشت دچار عفونت و آسیب نشود.
    • به هیچ عنوان تا زمانی که پزشک اجازه نداده ابروها را برندارید یا این ناحیه را آرایش نکنید.
    • برای کاهش التهاب و درد پس از کاشت می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
    • ناحیه کاشت را ماساژ ندهید و لمس نکنید.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]

     

    مزایا و معایب پیوند ابرو

    طرفداران عمل کاشت ابرو معتقدند که موهای جدید ابرو مطمئنا طبیعی به نظر می‌رسند، زیرا متعلق به خود فرد هستند. پس از انجام کاشت نیز دیگر نیاز نیست به سراغ لوازم آرایشی یا روش‎‌های موقتی مانند هاشور ابرو بروید. ماندگاری کاشـت ابرو بسیار زیاد است و روشی دائمی محسوب می‎شود. البته قابل ذکر است که تا حدودی روش هزینه‎بری محسوب می‌‏شود و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‏‌های پیوند زده شده، شروع به رشد مو کنند و نتایج کاملی از پیوند ابروی خودتان ببینید.

    کاشت کردن ابرو با مزایا و معایب مختلفی همراه است. در بعضی از افراد، به دلیل مراجعه به مراکز پزشکی غیر معتبر و انجام این عمل تحت نظر افراد آماتور، عوارض جانبی مانند موارد زیر مشاهده شده است:

    • عدم رویش فولیکول‌های جدید مو و نیاز به کاشت دوباره ابروها
    • خون‎ریزی بیش ‎از حد
    • آسیب عصبی
    • ورم
    • کبودی
    • عفونت
    • ماندن جای زخم

    یک جراح حرفه‎ای اصولا قبل از شروع عمل، سابقه پزشکی متقاضی را بررسی و همچنین در مورد هرگونه دارو یا مکملی که در حال حاضر مصرف می‎کنید از وی سوال می‎کند.

     

     

    جالب است بدانید که کاشت ابرو برای درمان ریزش ابرو به دلیل بروز انواع طاسی مانند آلوپسی آره‏آتا و تریکوتیلومانیا، معمولا نتیجه‎بخش نیست و ممکن است بعضی جراحان در این زمینه به شما اطلاعاتی ارائه ندهند.

    مزایای-کاشت-ابرو
    مزایای-کاشت-ابرو

    هزینه کاشت ابرو

    هزینه دقیق پیوند ابرو بر اساس نیازهای فردی، میزان تخصص کلینیک مورد نظر، سابقه جراح و نوع روش انتخابی برای کاشت، متفاوت خواهد بود. از طرفی بهتر است از هزینه‌های احتمالی بعدی نیز آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر بعد از مرحله بهبودی، مایل به کاشت اضافی برای پهن‎تر کردن ابروها باشید، مطمئنا هزینه شما بیشتر خواهد شد.

     

    کجا باید عمل کاشت کردن ابرو را انجام داد؟

    همانطورکه ذکر شد، این روش زیبایی باید زیر نظر جراح پلاستیک و زیبایی انجام شود باید در کلینیک زیبایی، عمل کاشـت ابرو را به ‎صورت سرپایی انجام دهد. پیشنهاد می‎کنیم در طی جلسه مشاوره، حتما نمونه کارهای قبلی پزشک متخصص را مشاهده کنید. کلینیک زیبایی VIP تهران با نمونه کارهای حرفه‌ای و متقاضیان راضی می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این عمل زیبایی باشد.

    بهترین-کلینیک-کاشت-ابرو
    بهترین-کلینیک-کاشت-ابرو

    معرفی یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران

    مطمئنا با مراجعه به یک مرکز زیبایی کم‎ سابقه به منظور پرداخت هزینه کمتر، نه تنها خود را با خطر بروز عوارض جانبی خطرناک روبه‌رو می‌کنید، بلکه احتمالا از نتیجه کاشت خود ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید این کار را دوباره انجام دهید. این مسئله یعنی صرف زمان و هزینه دو برابر!

    به ‌همین ‎دلیل، قصد داریم شما را با مجهزترین کلینیک پیوند ابرو در تهران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و امکان ارائه ضمانت‎نامه کتبی (100% تضمینی) آشنا کنیم.

    کلینیک VIP با داشتن سابقه طولانی در زمینه پیوند ابرو و برخورداری از بهترین متخصصان کاشـت ابرو ایران، به واقع یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. از دلایل برتری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • امکان پیوند ابرو طبیعی و حرفه‌ای با خواب طبیعی مو به روش میکرو SUT
    • کاشـت ابرو با بیشترین تراکم ممکن به همراه طرح و مدل دلخواه شما و با حفظ حالت طبیعی ابرو در تنها یک جلسه
    • امکان ارائه قیمت‎های مناسب‎تر، به‎خصوص برای عروس خانم‎های جوان
    کلینیک-کاشت-ابرو
    کلینیک-کاشت-ابرو

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان پیوند ابرو با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره 02144158011 تماس بگیرید. حتی در صفحه اصلی وب سایت این مرکز تخصصی نیز فرمی به منظور دریافت ویزیت رایگان ارائه شده است که جهت اطلاع از مراحل و هزینه‎های کاشت می‎توانید آن را پر کنید. در این صفحه، نمونه کارهای قبلی کلینیک زیبایی VIP تهران کاملا مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‌‏توانید نتیجه طبیعی کار دمتقاضیان را مشاهده کنید. پیشنهاد می‎کنیم برای آشنایی و مشاهده نمونه کارهای بیشتر، به اکانت اینستاگرام کلینیک VIP از طریق آیدی @vip_kashtabrooمراجعه کنید.

    جالب است بدانید در این کلینیک مجهز فقط کاشتن ابرو انجام نمی‎شود و تمرکز اصلی آن بر کاشت مو است. بنابراین، دیگر نباید نگران تصمیم خود برای مراجعه به این مرکز باشید.

    در صورتی‏ که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه کنید. کار خوب و نتایج مطلوب را از یک تیم حرفه‎ای و تخصصی بخواهید!

    سوالات متداول کاشت ابرو+ پاسخ‌های تخصصی

    1- شایع‌ترین علت ریزش موی ابروها چیست؟

    علت ریزش ابروها از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. بعضی از خانم‌ها به خاطر استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی یا اصلاح ابروهایشان دچار این مشکل می‌شوند. برای بعضی دیگر از افراد افزایش سن یا مصرف داروهای خاص می‌تواند باعث کم‌پشت شدن ابروها و ریزش آن‌ها شود.

    2- چه کسانی می‌توانند کاشتن ابرو را انجام دهند؟

    افرادی که از حالت ابروهایشان یا ضخامت کم آن‌ها ناراضی هستند کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی خواهند بود. البته این گروه نباید دخانیات، الکل و داروهای ضد انعقاد خون مصرف کنند تا امکان انجام این عمل زیبایی برایشان وجود داشته باشد.

    4- آیا برای کاشتن ابرو متقاضی را بیهوش می‌کنند؟

    برای انجام این عمل زیبایی نیازی به بیهوشی و بستری در بیمارستان نخواهید داشت. برای کاشـت ابرو ناحیه برداشت و کاشت فولیکول‌ها بی‌حس می‌شود و این عمل زیبایی وقتی متقاضی در هوشیاری کامل است انجام خواهد شد.

    5- عمل کاشت ابرو چقدر زمان نیاز دارد؟

    برای کاشت کردن ابروها بین 5 تا 6 ساعت زمان لازم است. البته این بازه زمانی برای هر فرد به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و زمان‌بندی دقیق پیوند ابرو به تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای انجام این عمل زیبایی بستگی دارد.

    6- مدت زمان ریکاوری برای کاشت ابرو چقدر است؟

    برای انجام کاشت ابرو از تجهیزات خاصی استفاده می‌شود تا میزان آسیب وارد شده به ناحیه کاشت و برداشت فولیکول‌ها کم باشد. با این وجود برای اینکه بتوانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید باید تا دو روز پس از کاشت ابرو استراحت کنید. پس از این دو روز می‌توانید فعالیت‌های سبک روزمره را شروع کنید.

    7-برای دیدن نتایج نهایی کاشتن ابرو چقدر زمان لازم است؟

    برای مشاهده نتیجه نهایی این عمل زیبایی باید حداقل 4 تا 6 ماه صبوری کنید. پس از کاشت اولیه فولیکول‌ها موهای پیوند زده شده به ابرو می‌ریزند. بعد از آن تار موهای جدید در ناحیه ابروها شروع به رشد می‌کنند که پس از 6 ماه کم‌کم وضعیت آن‌ها به ثبات می‌رسد و می‌توانید ابروهای پرپشت و زیبایی داشته باشید.

    8-برای کاشت ابروها چند جلسه زمان لازم است؟

    با توجه به اینکه وسعت منطقه کاشـت ابرو ها کمتر از کاشت مو است، این عمل زیبایی معمولاً در یک جلسه به اتمام می‌رسد و نیازی نیست که متقاضی دوباره برای کاشت به کلینیک زیبایی مراجعه کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند