لیپوساکشن-غبغب

هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در سال جدید چقدر است؟ برای پیدا کردن جواب این سوال لازم است که وضعیت چهره افراد مختلف را بررسی کنیم. اگر به صورت کسانی که دارای اضافه‌وزن هستند توجه کنید، برآمدگی نسبتاً مشخصی را در زیر چانه آن‌ها می‌توانید ببینید. این برآمدگی همان غبغب است که از جمع شدن چربی‌ها در این ناحیه از صورت ایجاد می‌شود. هر چقدر میزان برآمدگی غبغب بیشتر باشد، زیبایی چهره فرد بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

البته همیشه این افراد دارای اضافه‌وزن نیستند که با مشکل بزرگی غبغب مواجه هستند. بلکه بعضی مواقع این مشکل حتی برای کسانی که وزن کمی دارند و دارای تناسب‌ اندام هستند هم دیده می‌شود. چون بزرگی غبغب و آویزان شدن پوست این ناحیه می‌تواند به خاطر ژنتیک هم رخ دهد، یا اینکه فرد مورد نظر به طور مادرزادی دارای غبغبی بزرگ باشد که با رشد وی این بخش هم بزرگ‌تر شده و حالا به یک مشکل بزرگ برای او تبدیل شده است.

برای درمان بزرگی یا افتادگی غبغب می‌توانید از عمل‌های زیبایی مانند جراحی لیپوساکشن غبغب کمک بگیرید. البته با توجه به اینکه اغلب عمل‌های زیبایی هزینه زیادی دارند، کسانی که می‌خواهند عمل غبغب را انجام دهند هم می‌خواهند بدانند که جراحی برداشتن غبغب چقدر هزینه دارد؟

به همین خاطر در این مطلب از کلینیک زیبایی VIP تهران عواملی که در تعیین قیمت نهایی جراحی لیپوساکشن غبغب در سال ۱۴۰۱ مؤثر هستند را برایتان آورده‌ایم، تا بهتر بتوانید برای انجام این عمل زیبایی و پرداختن هزینه‌های مربوط به آن برنامه‌ریزی کنید.

 

بررسی عوامل موثر در تعیین هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب

اگر قصد دارید که جراحی لیپوساکشن غبغب را انجام دهید و یک چهره زیبا خاص و متفاوت برای خودتان بسازید، وقت آن رسیده که برای انجام این عمل زیبایی یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. اولین موضوعی که برای برنامه‌ریزی جراحی لیپوساکشن غبغب باید به آن توجه کنید مشخص کردن مراحل انجام این کار و پارامترهایی است که می‌تواند هزینه آن را کاهش یا افزایش دهند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در ادامه مواردی که می‌تواند در تعیین هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در سال ۱۴۰۱ موثر باشد را بررسی کرده‌ایم.

    مهارت و تجربه پزشک متخصص

    پزشکان زیادی در زمینه انجام عمل‌های زیبایی مانند جراحی لیپوساکشن غبغب فعالیت می‌کنند. بعضی از این پزشکان سال‌ها تجربه فعالیت در این زمینه را دارند و تا به حال عمل‌های زیبایی موفقیت‌ آمیز زیادی داشته‌اند. در طرف دیگر پزشکانی هستند که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند و قصد دارند کار خودشان را شروع کنند. مبلغی که هر کدام از این پزشکان به عنوان هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب” در نظر می‌گیرند متفاوت خواهد بود.

    اگر برای برداشتن غبغب و جراحی زیبایی آن به سراغ پزشکان حرفه‌ای و باتجربه بروید باید مبلغ دستمزد آن‌ها که نسبتاً بالا است پرداخت کنید؛ اما پزشکان تازه‌کار این عمل را معمولاً با هزینه کمتری انجام می‌دهند. تفاوت قیمت این دو گروه در نتیجه نهایی لیپوماتیک غبغب موثر است و ممکن است پزشکان تازه‌کار نتوانند جراحی لیپوساکشن غبغب را به طور کامل انجام دهند و نیاز به تکرار چند باره آن داشته باشید.

    Cost-surgery-liposuction-chin
    هزینه-جراحی-لیپوساکشن-غبغب

    میزان حجم بافت غبغب

    تمام کسانی که نیاز به لیپوساکشن غبغب دارند یک شکل نیستند و غبغب آن‌ها اندازه یکسانی ندارد؛ بنابراین هزینه عمل جراحی غبغب برای همه افراد یکسان در نظر گرفته نمی‌شود. در طول جلسه مشاوره لیپوماتیک غبغب پزشک متخصص ابتدا وضعیت این ناحیه را بررسی می‌کند و پس از مشخص کردن وضعیت غبغب و نوع جراحی آن قیمتی که برای هر متقاضی نیاز است را تخمین میزند.

    هزینه تعیین شده توسط کلینیک زیبایی برای عمل غبغب

    کلینیک‌های زیبایی مختلف پزشکان خاصی را برای انجام عمل‌های زیبایی در نظر می‌گیرند. بعضی از این مراکز به سراغ پزشکان تازه‌کار و بی‌تجربه می‌روند و به فکر افزایش سودآوری خودشان هستند. بعضی دیگر از کلینیک‌های زیبایی رضایت خاطر مشتریان برایشان مهم است و پزشکان حرفه‌ای را برای انجام جراحی لیپوساکشن غبغب انتخاب می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “جراحی غبغب هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کلینیک‌هایی که پزشکان متخصص را انتخاب می‌کنند معمولاً تجهیزات جدیدتر و به روز تری را هم نسبت به سایر مراکز دارند. کادر درمان فعال در این مراکز هم حرفه‌ای هستند و رفتار و مشتری مداری آن‌ها زبانزد است. هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در این مراکز معمولاً بالاتر است.

    هزینه روش انتخابی برای لیپوساکشن غبغب

    برای لیپوساکشن غبغب روش‌های متنوعی در نظر گرفته شده است و هر کدام از مراکز زیبایی می‌توانند یک یا چند نمونه از آن‌ها را برای این عمل زیبایی در نظر بگیرند. هزینه هر کدام از این روش‌ها متفاوت است و با توجه به روشی که برای برداشتن غبغبتان در نظر گرفته‌اید باید هزینه رفع غبغب با لیزر، هزینه عمل لیپوساکشن صورت و بوکال یا … را که توسط کلینیک زیبایی اعلام شده است بپردازید.

    روشی که برای لیپوساکشن غبغب انتخاب می‌کنید در هزینه نهایی این عمل زیبایی تاثیرگذار است.
    هزینه-عمل-جراحی-غبغب

    پرداخت هزینه به خاطر شهر فعالیت کلینیک

    هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در شهرهای کوچک نسبت به شهرهای بزرگ معمولاً بیشتر است. چون بودجه‌ای که مردم ساکن این شهرها برای هزینه جراحی برداشتن غبغب در نظر می‌گیرند محدودتر است و پزشکانی که در این نواحی فعال هستند معمولاً تازه‌کار هستند.

    اما برای شهرهای بزرگ این مبلغ می‌تواند تا چند برابر بیشتر باشد. چون هزینه‌هایی که برای دستمزد پزشکان فعال در کلینک‌های زیبایی مطرح تهران پرداخت می‌شود، هزینه‌های کادر درمان فعال در این مرکز زیبایی و مبلغی که برای اجاره یا خرید محل کلینیک و… در نظر گرفته می‌شود بیشتر خواهد بود؛ بنابراین مبلغی که به عنوان قیمت ساکشن غبغب در تهران می‌پردازید نسبت به سایر شهرها معمولاً بیشتر است.

    هزینه‌های جانبی لیپوساکشن غبغب

    همه عمل‌های زیبایی دارای هزینه‌های اصلی و جانبی هستند. برای جراحی لیپوساکشن غبغب هم باید این موضوع را در نظر داشته باشید. پس از انجام عمل ممکن است پزشک گن مخصوصی را برایتان تجویز کند و باید آن را از مراکزی که کالاهای طبی می‌فروشند یا داروخانه‌ها تهیه کنید. قیمت نهایی این گن هم بخشی از هزینه لیپوساکشن غبغب در نظر گرفته می‌شود.

    همچنین برای انجام این عمل زیبایی گاهی پزشکان آزمایش‌هایی را تجویز می‌کنند که باید حتماً قبل از عمل انجام شوند. پس از انجام لیپوساکشن غبغب هم داروهایی مانند مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها برای پیشگیری از عفونت و کاهش درد تجویز می‌شوند که باید آن‌ها را تهیه کنید.

    در نهایت اگر برای انجام لیپوساکشن غبغب نیاز است به شهر دیگری بروید، باید هزینه رفت و آمد و اقامت را هم به عنوان بخشی از مبلغ مورد نیاز این عمل زیبایی در نظر بگیرد و آن را در مجموع هزینه‌هایتان حساب کنید.

    هزینه رفت و آمد به شهر کلینیک و داروها و آزمایش‌ها بخشی از مبلغ نهایی لیپوماتیک غبغب هستند.
    هزینه-های-جانبی-لیپوساکشن-غبغب

    قیمت نهایی لیپوساکشن غبغب چقدر است؟

    قیمتی که به عنوان هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب” در سال 1401 توسط هر کلینیک زیبایی اعلام می‌شود متفاوت است. بعضی از این مراکز زیبایی سعی می‌کنند با ارائه هزینه کمتر و تخفیف‌های دوره‌ای مشتریان بیشتری را به سمت خودشان جذب کنند. گروه دیگری از کلینیک‌های زیبایی با تبلیغات عمده و صرف هزینه‌های سنگین سعی می‌کنند خودشان را بهترین مراکز زیبایی تهران نشان دهند؛ و هزینه زیادی را برای انجام هر عمل زیبایی دریافت کنند.

    در نهایت گروه سوم که جزء بهترین مراکز برای دریافت انواع خدمات زیبایی هستند سعی می‌کنند که زیبایی را به متقاضیان خودشان هدیه کنند و مشتریانشان هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب را فقط به خاطر نمونه کارهای عالی این مراکز و رضایت خاطر مشتریان قبلی آن‌ها می‌پردازند.

    یکی از این مراکز شناخته شده کلینیک زیبایی VIP تهران است. این مرکز زیبایی با وجود سابقه بیشتر از 15 ساله عمل‌های زیبایی را با بیشترین کیفیت انجام می‌دهد و مشتریان آن از نتیجه نهایی لیفت ابرو، کاشت مو، لیپوماتیک غبغب و … رضایت دارند.

    برای مشاهده نتایج نهایی عمل‌هایی زیبایی کلینیک زیبایی VIP می‌توانید به صفحه اینستاگرام آن مراجعه کرده و تصاویر قبل و بعد لیپوماتیک غبغب را ببیند. همچنین مشاورین کلینیک آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب هستند. با واتساپ کلینیک در ارتباط باشید و درباره این عمل زیبایی و رزرو وقت برای انجام آن اطلاعات کسب کنید.

    سوالات متداول هزینه لیپوساکشن غبغب+ جواب‌های تخصصی

    1) چه عواملی در قیمت عمل لیپوماتیک غبغب تاثیر دارند؟
    در این مقاله مواردی که می‌تواند قیمت نهایی این عمل زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد برایتان آورده‌ایم. اما به طور کلی، برای محاسبه قیمت نهایی لیپوساکشن غبغب باید با کلینیک مد نظرتان مشورت کنید.
    2) ورم‌های پس از عمل لیپوماتیک چه زمانی بهبود پیدا می‌کنند؟
    پس از لیپوساکشن غبغب یا لیپوماتیک غبغب در این ناحیه ورم، ترشح و کبودی دیده می‌شود. این مشکلات موقتی هستند و پس از حدود یک ماه برطرف می‌شوند. بعد از 3 ماه هم می‌توانید نتیجه نهایی لیپوساکشن غبغب را مشاهده کنید.
    3) آیا لیپوساکشن غبغب قابل‌برگشت است؟
    در صورتی که این عمل زیبایی را در مراکز حرفه‌ای و تحت نظر بهترین پزشکان انجام داده باشید می‌توانید روی ماندگاری دائمی لیپوساکشن غبغب حساب کنید. در غیر این صورت برای برطرف شدن کامل غبغب شاید چندین بار نیاز به تکرار این عمل زیبایی داشته باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “جراحی غبغب هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    19 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند