رابطه-زناشویی-پس-از-کاشت-مو

آیا رابطه زناشویی پس از کاشت مو طبیعی باید متوقف شود؟

رابطه زناشویی پس از کاشت مو طبیعی چه تاثیری روی نتیجه این عمل زیبایی دارد؟ آیا تمام کسانی که تجربه کاشت مو را دارند، بعد از آن باید از انجام فعالیت‌های ورزشی و رابطه زناشویی اجتناب کنند؟ این سوال‌ها برای اغلب خانم‌ها و آقایانی که از طاسی سر رنج می‌برند و قصد کاشت مو طبیعی را دارند مطرح می‌شود؛ اما اغلب این افراد از پرسیدن سوالات مربوط به فعالیت‌های جنسی پس از کاشت خودداری می‌کنند. ما در کلینیک vip تهران قصد داریم که به مهم‌ترین سوؤالات شما در این رابطه پاسخ دهیم.

 

کاشت مو زمان‌بر و هزینه‌ بر هست. برای انجام این عمل زیبایی باید شرایط جسمانی مطلوبی داشته باشید، از بانک موی مناسبی برای کاشت برخوردار باشید و کلینیک زیبایی مناسبی را برای انجام کاشت مو طبیعی انتخاب کنید؛ اما همه این کارها وقتی می‌تواند یک کاشت مو بی‌نظیر و پرتراکم برایتان به همراه داشته باشد که، دوران نقاهت پس از آن را به خوبی سپری کنید.

در دوران نقاهت پس از کاشت نباید فعالیت‌های جسمانی سنگین انجام دهید، سرتان با بالش آلوده یا دست یا لباس آلوده تماس پیدا کند، زاویه مناسبی برای خواب رعایت کنید و تمام داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید. تمام این موارد دست به دست هم می‌دهد تا نتیجه نهایی کاشت مو برایتان مطلوب و مناسب باشد.

شاید حمام نکردن و استخر نرفتن برای متقاضیان کاشت مو ساده باشد، اما اجتناب از فعالیت‌های جنسی آن هم برای کسانی که در سن جوانی نیاز به کاشت مو دارند سخت به نظر می‌رسد. در ادامه درباره دلایل اجتناب از این موضوع در دوران نقاهت و زمان شروع رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو نکات ضروری را ارائه خواهیم کرد.

 

دلایل اجتناب از رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو

پس از کاشت مو یک سری دستورالعمل توسط پزشک تجویز می‌شود که متقاضیان باید حتماً آن‌ها را به دقت رعایت کنند. از جمله نکاتی که پزشکان روی آن‌ها تاکید دارند می‌توان به عدم برقراری رابطه جنسی در هفته‌های اول کاشت مو طبیعی اشاره کرد.

پس از انجام کاشت مو طبیعی در کلینیک vip، شما باید به منزل مراجعه کرده و استراحت کنید. در روزهای اول تا سوم پس از کاشت مو نباید سرتان دقیقاً روی زمین قرار بگیرد. برای بهبود گردش خون در بدن و کاهش التهابات و تورم پس از کاشت مو، باید سرتان را با زاویه 45 درجه با بدنتان تنظیم کنید. برای ساختن این زاویه می‌توانید از چند بالش در زیر سرتان استفاده کنید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت مو” هستید یا خیر.*

     

    در رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو، احتمال اینکه سر با دست یا بالش تماس پیدا کند و فولیکول‌ها صدمه ببینند زیاد هست. همچنین رابطه جنسی گردش خون در بدن را شدت می‌دهد و همین موضوع می‌تواند موجب خونریزی پس از کاشت مو شود. به همین دلیل هست که پزشکان برقراری رابطه جنسی پس از کاشت مو را محدود کرده‌اند.

     

    دلیل دیگری که موجب محدودیت “رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو” شده، تعریق کردن هست. حین رابطه به دلیل افزایش دما بدن دچار تعریق شدید می‌شود. در پی تعریق سر، عفونت و باکتری‌های این ناحیه افزایش پیدا می‌کنند؛ بنابراین احتمال عفونت پس از کاشت نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین رابطه جنسی پس از کاشت مو می‌تواند دوران نقاهت را از آنچه تصورش را می‌کنید برایتان طولانی‌تر کند.

     

    عوارض-کاشت-مو
    عوارض-کاشت-مو

    چند روز پس از کاشت مو رابطه زناشویی مجاز است؟

    برای پوشاندن وسعت طاسی سر لازم هست که فولیکول‌های جوان و قوی از قسمت بانک مو برداشته و در نواحی مشخص شده کاشته شوند. این فولیکول‌ها به محض جابجایی ضعیف هستند و در اثر کوچک‌ترین ضربه یا فشاری دچار صدمه می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که پس از کاشت مو طبیعی از مواد شوینده استفاده نکنید، سرتان را نخارانید یا مالش ندهید، فعالیت جسمانی سنگین انجام ندهید و در برابر نور آفتاب قرار نگیرید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در کنار نکات گفته شده، پزشکان رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو را نیز به مدت 10 تا 15 روز (با توجه به شرایط متقاضی) محدود می‌کنند؛ زیرا رابطه جنسی باعث افزایش فشارخون و ضربان قلب می‌شود و احتمال افزایش خونریزی پس از کاشت و صدمه وارد شدن به فولیکول‌های جدید کاشت شده وجود دارد. علاوه بر افزایش گردش خون، احتمال اینکه به صورت اتفاقی با موهای کاشت شده برخورد داشته باشید و به آن‌ها آسیب وارد شود هم وجود خواهد داشت.

     

    مراقبت-بعد-کاشتمو
    مراقبت-بعد-کاشتمو

     

    چطور زمان رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو را مدیریت کنیم؟

    با توجه به اینکه باید رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو” را محدود کنید، لازم هست نکاتی را برای کنترل بیشتر روی خودتان در نظر داشته باشید. از جمله مواردی که در کنترل قوی جنسی می‌تواند به شما کمک کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • مصرف غذاهای با طبع گرم و محرک مانند فلفل، پیاز، خرما و… را کاهش دهید.
    • قبل از خوابیدن نوشیدنی مصرف نکنید.
    • از سرگرمی‌های جذاب مانند کتاب خواندن یا بازی کردن برای پرت کردن حواستان کمک بگیرید.
    • دمنوش­های مخصوص کنترل میل جنسی مانند دمنوش به لیمو مصرف کنید.
    • از پوشیدن لباس‌های تنگ و مصرف عطرهای محرک اجتناب کنید.

    توصیه میکنیم این مقاله را  مطالعه کنید : کاشت مو به روش نیوگرافت چیست؟

     

    شرایط رابطه زناشویی پس از کاشت مو

    برای برقراری رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

      • از انجام رابطه‌های طولانی که موجب تعریق زیاد می‌شوند اجتناب کنید.
      • حتماً نکاتی که درباره نحوه خواب و عدم تماس با ناحیه کاشت ارائه شده را در نظر داشته باشید.
      • به هیچ عنوان سرتان را روی بالش یا پتو و … قرار ندهید؛ زیرا مالش سطح بالش با فولیکول‌ها به آن‌ها صدمه وارد می‌کند.
      • حتماً سوالاتی که درباره رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو دارید را با پزشک معالجتان مطرح کنید و از پرسیدن آن‌ها خجالت نکشید.

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    کاشت مو طبیعی یک عمل زیبایی سرپایی هست که در یک جلسه با صرف چند ساعت وقت توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. با این وجود، نمی‌توان نکات دوران نقاهت پس از کاشت را نادیده گرفت.

    در صورتی تراکم و حالت موهای تازه کاشت شده شبیه آنچه مد نظرتان است خواهد بود که، به فولیکول‌های جوان صدمه وارد نشود. از جمله مواردی که می‌تواند نتیجه نهایی کاشت مو را تحت تاثیر قرار دهد می‌توان به “رابطه زناشویی پس از کاشت طبیعی مو” اشاره کرد. در این مطلب نکات مهمی که در این باره وجود دارد را ارائه کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند کاشت مو با واتساپ کلینیک vip در تماس باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند