ماندگاری-کاشت-ابرو

ماندگاری کاشت ابرو طبیعی چقدر است؟

مدت ماندگاری کاشت ابرو طبیعی کوتاه هست یا طولانی؟ عواملی که روی ماندگاری ابروهای کاشت شده موثر هستند را می‌شناسید؟ با کمک چه روش‌هایی می‌توان این ماندگاری را افزایش داد؟ برای جواب دادن به این سوالات با کلینیک VIP تهران همراه باشید.

کاشت ابرو می‌تواند یک چهره همیشه افسرده و غمگین را به ظاهری زیبا و شاد تبدیل کند. به شرطی که این عمل زیبایی را در مراکز معتبر و با کمک پزشکان حرفه‌ای و متخصص انجام داده باشید. در کنار زیبایی ظاهری و حالت کاشت ابرو، ماندگاری آن هم برای متقاضیان این عمل زیبایی مهم هست. با توجه به اینکه در کاشت ابرو از فولیکول‌های بانک مو یا پشت سر استفاده می‌شود، اغلب افراد تصور می‌کنند که همیشه می‌توانند ابروهای پرپشت کاشت شده خودشان را حفظ کنند. البته این باور تا حد زیادی درست هست. زیرا با گذراندن دوران نقاهت و محکم شدن فولیکول‌ها، ابروهای جدید مانند تارهای ابرو طبیعی شما رشد می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را اصلاح کنید و حالت دهید.

اما همه روش‌های کاشت ابرو ماندگاری دائمی و ابروهای پرپشت را به شما هدیه نمی‌کنند. متدی که برای کاشت انتخاب می‌کنید، نحوه انجام کاشت و مراقبت‌های بعد از تاثیر قابل توجهی روی روند رشد ابروها و ماندگاری آن‌ها دارند.

کاشت و رشد ابروها بعد از کاشت به چه صورت است؟

برای اینکه بدانید ماندگاری کاشت ابرو طبیعی چقدر هست، لازم هست درباره روند کاشت و رشد ابرو اطلاعات به دست بیاورید. برای کاشت ابرو ها پزشک متخصص فولیکول‌های تک مو را از اطراف گوش‌ها و پشت سر برمی‌دارد، سپس آن‌ها را با توجه به زاویه مناسب تعیین شده برای ابرو کاشت می‌کند. پس از کاشت ابرو حفره‌هایی در این قسمت دیده می‌شود که جای نگرانی ندارد. بعد از چند روز به مرور حفره‌ها کمرنگ می‌شوند و خون مردگی‌های ناحیه کاشت از بین می‌رود. سپس ابروهای کاشت شده رشد می‌کنند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    با توجه به اینکه تار موهای ابروها به تازگی جابجا شده‌اند، سری اول موهایی که در ناحیه ابرو رشد می‌کنند می‌ریزند. بنابراین ریزش ابروها پس از کاشت آن‌ها طبیعی است و نباید دچار استرس شوید. پس از این مرحله باید توصیه‌های پزشک برای دوران نقاهت را رعایت کنید. سپس به مرور ابروها رشد می‌کنند و پرپشت می‌شوند. با گذشت 6 ماه می‌توانید نتیجه ابروهای کاشت شده را مشاهده کنید و بعد از یک سال با مشورت پزشک می‌توانید نسبت به رنگ کردن ابروها یا برداشتن و حالت دادن آن‌ها اقدام کنید.

    ماندگاری-کاشت-ابرو
    ماندگاری-کاشت-ابرو

    چه عواملی در ماندگاری کاشت ابرو طبیعی تاثیرگذار هستند؟

    کاشت ابرو با پیشرفت علم جایگزین روش‌های سنتی و پرخطر شده است. در شیوه‌های سنتی پر کردن جای ابروها مانند تتو یا استفاده از لوازم آرایشی، مشکلاتی مانند عدم ماندگاری یا حساسیت نشان دادن پوست وجود داشت. اما وقتی فولیکول‌های موی خود فرد برای کاشت انتخاب می‌شوند، میزان حساسیت و ناپایداری کاشت تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

    البته انتخاب متد کاشت بسیار مهم هست. کاشت ابرو ظرافت‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان کاشت ابرو را با کمک روش‌هایی که برای کاشت مو وجود دارد انجام داد. به همین دلیل هست که متخصصین کلینیک VIP در جلسه مشاوره شرایط متقاضی کاشت ابرو را بررسی می‌کنند و بهترین روش را برای انجام این عمل زیبایی به وی پیشنهاد می‌کنند. در صورتی که روش مناسبی را برای کاشت انتخاب کنید و مراحل کاشت و پس از آن به درستی به پایان برسد، ماندگاری کاشت ابرو طبیعی دائمی و همیشگی خواهد بود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    پس از انتخاب متد کاشت، میزان تخصص پزشک هست که می‌تواند ماندگاری نتیجه کاشت ابرو را تغییر دهد. در صورتی که فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت حین برداشتن یا پیوند به ناحیه مورد نظر آسیب ببینند، نتیجه کاشت ابرو مطلوب نخواهد بود. بنابراین کسانی که کاشت ابرو را در کلینیک‌های زیبایی معتبر انجام نمی‌دهند، نمی‌توانند انتظار کاشت ابرو عالی و ماندگاری بالای آن را داشته باشند.

     

    روش‌های افزایش ماندگاری کاشت ابرو طبیعی

    نگهداری و مراقبت از ابروها فقط محدود به ابروهای تازه کاشت شده نمی‌شود! بلکه کسانی که ابروهای پرپشت و زیبا دارند هم ممکن هست در اثر عواملی مانند وراثت یا ژنتیک، استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت، اصلاح نادرست و … دچار ریزش ابرو شوند. اگر کاشت ابرو را انجام داده‌اید، باید نسبت به سایر افراد مراقبت بیشتری از آن‌ها داشته باشید. مهم‌ترین نکاتی که برای افزایش ماندگاری کاشت ابرو طبیعی” وجود دارد را در ادامه ارائه کرده‌ایم:

    استفاده از لوازم آرایش باکیفیت و مناسب

    ترک عادت سخت هست. به همین دلیل خانم‌های زیادی پس از کاشت ابرو همچنان از مداد یا سایه ابرو برای پرپشت کردن ابروهایشان استفاده می‌کنند. لوازم آرایشی باکیفیت مشکل زیادی برای موهای تازه کاشت شده شما ایجاد نمی‌کنند. اما در صورتی که از لوازم آرایشی متفرقه استفاده می‌کنید، احتمال دارد که ابروهای تازه کاشت شده شما دوباره دچار ریزش شوند و ماندگاری کاشت ابرو طبیعی را تجربه نکنید!

    طراحی-مدل-کاشت-ابرو
    طراحی-مدل-کاشت-ابرو

    اصلاح درست ابروها و نازک نکردن آن‌ها در ماندگاری کاشت ابرو طبیعی

    “ماندگاری کاشت ابرو طبیعی” با روش اصلاح آن‌ها رابطه مستقیم دارد. اگر عادت دارید که ابروهایتان را نازک کنید، نمی‌توانید روی ماندگاری و همیشگی بودن ابروهای کاشت شده حساب کنید. البته این روزها کمتر کسی ابروهایش را نازک می‌کند و ابروهای پرپشت مد روز هستند. با این وجود، در صورتی که بخواهید تابع مد باشید و هر روز تارهای زیادی از ابروهایتان را بردارید، روز به روز ریزش ابروهایتان بیشتر می‌شود.

    مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک

    پس از انجام کاشت ابرو پزشک داروهای مختلفی از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌ها را برایتان تجویز می‌کند. در صورتی که داروهایتان را طبق دستورالعمل و به موقع مصرف کنید، ناحیه کاشت عفونت نخواهد کرد. بنابراین دوران نقاهت را بدون مشکل سپری می‌کنید و ماندگاری کاشت ابرو طبیعی را تجربه خواهید کرد.

    نخاراندن و عدم لمس ناحیه کاشت

    پس از کاشت ابرو در این ناحیه خون‌مردگی دیده می‌شود. همچنین ممکن هست در دوران نقاهت در این قسمت احساس خارش داشته باشید. به هیچ عنوان قسمت کاشت ابرو را لمس نکنید و آن را نخارانید. زیرا لمس ناحیه کاشت باعث صدمه وارد شدن به فولیکول‌های جدید و جابجایی آن‌ها می‌شود. این موضوع روی نتیجه نهایی کاشت ابرو و میزان ماندگاری آن موثر است.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    اگر ماندگاری کاشت ابرو طبیعی” برایتان مهم هست و به دنبال یک مرکز تخصصی زیبایی برای پیوند ابرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین ما در کلینیک VIP تهران ارتباط بگیرید. این مرکز زیبایی بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات کاشت مو، ابرو … دارد و تحت بهترین شرایط و با بهترین امکانات پیوند ابرو را برایتان انجام می‌دهد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    131 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند