هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران در 1401 چقدر است؟

هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران در 1401 چقدر است؟

هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران در سال جدید افزایش پیدا کرده یا خیر؟ این سوال اغلب آقایانی است که تصمیم گرفته‌اند با کاشت ریش و سبیل یک چهره متفاوت برای خودشان بسازند. برای اینکه درباره ضرورت کاشت ریش و اهمیت آن برای آقایان اطلاعات به دست بیاورید، تنها باید چهره کسانی که در اطرافتان هستند را با هم مقایسه کنید.

در این مقایسه متوجه می‌شوید که ریش و سبیل پرپشت چقدر می‌تواند در زیباتر و جذاب‌تر شدن چهره آقایان مؤثر باشد. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که آقایانی که ریش و سبیل پرتراکمی دارند می‌توانند حالت چهره خودشان را تغییر دهند و با داشتن ریش و سبیل کوتاه، ریش و سبیل بلند، سبیل تنها و… چهره خودشان را از حالت یکنواختی دربیاورند.

اگر شما یا اطرافیانتان در سال جدید قصد دارید که عمل زیبایی پیوند ریش را انجام دهید، باید درباره هزینه‌هایی که کاشت ریش و سبیل دارد اطلاعات کافی داشته باشید. در این مطلب کلینیک زیبایی VIP تهران عوامل تاثیرگذار روی قیمت این عمل زیبایی و نکات مهمی که نیاز است در این باره بدانید را ارائه کرده‌ایم.

عوامل تاثیرگذار روی هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران

برای پیوند ریش و سبیل در تهران باید هزینه این عمل زیبایی را به طور دقیق برآورد کنید. چون قیمتی که هر کلینیک برای کاشت ریش در نظر می‌گیرد با کلینیک دیگر متفاوت است. همچنین شرایط متقاضیان هم در نتیجه نهایی و قیمت تمام شده پیوند ریش و سبیل موثر خواهد بود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در این بخش عواملی که می‌تواند در مبلغی که برای کاشت ریش و سبیل تاثیر داشته باشد را برایتان آورده‌ایم. با شناخت این عوامل می‌توانید پیوند قیمت نهایی پیوند ریش را تخمین بزنید و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای رزرو وقت و انجام آن اقدام کنید.

     

    1) تعداد گرافتهای مورد نیاز برای کاشت ریش و سبیل

    هر فردی چهره متفاوتی دارد و حالت ریش وی با سایر افراد یکسان نیست. بعضی از کسانی که برای کاشت ریش اقدام می‌کنند می‌خواهند این عمل زیبایی با حداکثر تراکم برایشان انجام شود. بعضی از متقاضیان دیگر به دنبال این هستند که بخشی از ریششان را به خاطر بیماری‌هایی مانند آلوپسی دچار ریزش مو شده ترمیم کنند؛ و نیاز به فولیکول‌های کمی برای کاشت دارند.

    گروه دیگری از آقایان با هدف تغییر حالت ریش و سبیل خودشان به طور کامل سراغ این عمل زیبایی می‌روند و پزشک متخصص باید تعداد فولیکول‌های زیادی را برای پیوند ریش آن‌ها انتخاب کند.

    بنابراین اولین موضوعی که برای تعیین هزینه کاشت ریش در تهران باید در نظر بگیرید تعداد فولیکول‌های پیوندی ریش و سبیل است. هر چقدر تعداد این فولیکول‌ها بیشتر باشد، پیوند ریش طولانی‌تر خواهد شد و هزینه آن هم بالاتر می‌رود.

    2) طرح انتخابی متقاضی برای کاشت ریش

    اغلب متقاضیانی که برای کاشت ریش اقدام می‌کنند یک یا چند طرح را به عنوان نمونه در نظر می‌گیرند و می‌خواهند ریش خودشان را به آن شکل دربیاورند. این مدل‌ها ممکن است با حالت اولیه ریش متقاضی تفاوت زیادی داشته باشد و پزشک از روش خاصی برای شبیه شدن کاشت ریش متقاضی به آن استفاده کند؛ بنابراین طرح و مدلی که برای پیوند ریش انتخاب کرده‌اید هم می‌تواند در نتیجه نهایی این عمل زیبایی تأثیرگذار باشد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    3) متد انتخاب شده برای پیوند ریش

    کلینیک‌های زیبایی مجهز تهران دارای تجهیزات جدید کاشت ریش و سبیل هستند. به همین خاطر است که در این مراکز پیوند ریش و سبیل با مدل‌های مختلفی انجام می‌شود.

    هر متد کاشت ریش هزینه متفاوتی دارد و با توجه به نوع تجهیزاتی که برای انجام پیوند ریش انتخاب شده هزینه این عمل زیبایی متفاوت خواهد بود؛ بنابراین نوع روش انتخابی پیوند ریش هم در هزینه کاشت ریش در تهران تاثیرگذار است.

    4) کلینیک انتخابی برای پیوند ریش

    کلینیک‌های زیادی در تهران عمل زیبایی پیوند ریش و سبیل را انجام می‌دهند. بعضی از این مراکز زیبایی از تجهیزات مدرن و امروزی برای پیوند ریش استفاده می‌کنند؛ و پزشکان حاضر در این مراکز متخصص و باتجربه هستند. به همین خاطر است که هزینه کاشت ریش در تهران برای این مراکز بیشتر خواهد بود.

    از دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت کلینیک می‌توان به دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، انتخاب کادر درمان حرفه‌ای، محیط کلینیک، فضایی که در آن عمل‌های زیبایی انجام می‌شود و رضایت خاطر سایر متقاضیان این مرکز زیبایی اشاره کرد.

    کلینیک زیبایی VIP تهران با وجود سابقه بیش از 15 ساله در زمینه عمل‌های زیبایی یکی از مراکز معتبر برای پیوند ریش و سبیل در تهران است. برای اطلاع از شرایط کاشت ریش در این مرکز و هزینه این عمل زیبایی می‌توانید با مشاورین کلینیک در ارتباط باشید.

    5) مراقبت‌های قبل و بعد کاشت

    بعضی از متقاضیان باید قبل از پیوند ریش و سبیل در تهران بیماری که باعث ریزش موهای سر یا صورتشان شده را برطرف کنند. همچنین گاهی مواقع لازم است که متقاضی از داروهای تقویتی خاصی استفاده کند و در صورت جوابگو نبودن درمان‌های دارویی باید به سراغ پیوند ریش بروند.

    درنهایت هزینه آزمایش‌های قبل از پیوند ریش را هم باید به عنوان بخشی از هزینه کاشت ریش در تهران در نظر داشته باشید. برای دوران بعد از پیوند ریش و سبیل هم باید داروهای خاصی مانند مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها را مصرف کنید. همچنین در صورت بروز عفونت و … پس از کاشت ریش نیاز به درمان‌های تکمیلی خواهید داشت؛ بنابراین برای محاسبه هزینه نهایی کاشت ریش باید مبالغی که برای قبل و بعد از این عمل زیبایی نیاز است را هم در نظر داشته باشید.

    کاشت ریش ارزان را انتخاب کنیم یا خیر؟

    کلینیک‌های زیبایی زیادی برای جذب متقاضیان به سمت خدمات این مراکز هزینه‌های خودشان را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند. یکی از هزینه‌های کم شده این مراکز زیبایی مربوط به کاشت ریش است.

    معمولا کسانی که می‌خواهند با کمترین هزینه این عمل زیبایی را انجام دهند هم به سمت این مراکز زیبایی جذب می‌شوند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که پزشکان حرفه‌ای کاشت ریش دستمزد بالایی را برای انجام این عمل زیبایی بهترین نحو دریافت می‌کنند.همچنین کلینیک‌های حرفه‌ای تهران با توجه به امکاناتی که در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند قیمت کاشت ریش را تخمین می‌زنند؛ بنابراین برای پیوند ریش و سبیل نباید فقط به فکر کم کردن هزینه عمل باشید.

    چون کاشت ریش و سبیل ارزان ممکن است باعث ریزش موهای اصلی ناحیه ریشتان شود یا به خاطر برداشت نادرست فولیکول‌های مو به بانک مویتان صدمه بزند. همچنین معمولاً این مراکز زیبایی صرفاً پیوند ریش را به صورت عمده برای متقاضیان انجام می‌دهند و به زاویه و کاشت ریش با تراکم مناسب توجه ندارند. به همین خاطر است که پس از پیوند ریش و سبیل ممکن است یک ریش عروسکی یا نامتقارن داشته باشید.

    پس برای اینکه هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران” ارزان تعیین شده این عمل زیبایی را انتخاب نکنید، چون ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری بعد از عمل متوجهتان شود و نیاز به درمان‌های تکمیلی داشته باشید. چون کلینیک‌های حرفه‌ای کاشت مو تعرفه مشخصی برای خدمات باکیفیت خودشان دارند و زیر قیمت کار نمی‌کنند.

    آیا کاشت ریش مقرون به صرفه است؟

    برای انجام عمل‌های زیبایی و مقرون به صرفه بودن یا نبودن آن‌ها، باید روی ماندگاری عمل زیبایی مورد نظر هم توجه داشته باشید. چون بعضی از موارد مانند تزریق ژل و بوتاکس ماندگاری کمی دارند و باید مدام تمدید شوند؛ بنابراین هزینه انجام این عمل زیبایی به طور دقیق مشخص نیست و باید برای جمع نهایی مبلغ آن‌ها قیمت هر جلسه تزریق و تعداد جلسات مورد نیاز برای عمل زیبایی را در نظر داشته باشید.

    اما برای پیوند ریش و سبیل یا کاشت مو و کاشت ابرو ماندگاری عمل زیبایی متفاوت است. چون شما یکبار کاشت مو یا کاشت ریش را انجام می‌دهید؛ و با توجه به رشد مداوم موهای کاشت شده ماندگاری این عمل زیبایی دائمی خواهد بود. البته برای کسانی که پیوند ریش و سبیل را تحت نظر پزشکان حرفه‌ای انجام می‌دهند هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران برای یکبار در نظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت ممکن است متقاضی نیاز به تکرار عمل کاشت ریش داشته باشد و هزینه‌ای که باید بپردازد زیاد باشد.

     

     

    سؤالات متداول هزینه کاشت ریش + پاسخ تخصصی

    1) چطور هزینه کاشت ریش و سبیل را حساب کنیم؟
    برای تخمین مبلغ نهایی کاشت ریش و سبیل باید با کلینیک مد نظرتان ارتباط بگیرید و از مبلغ نهایی که این مرکز برای پیوند ریش در نظر گرفته مطلع شوید.
    2) خطرات کاشت ریش ارزان چیست؟
    کاشت ریش ارزان ممکن است باعث صدمه وارد شدن به بانک موی متقاضیان شود. همچنین در صورت بروز عفونت در محل کاشت متقاضی باید دوران نقاهت طولانی را پشت سر بگذارد و نتیجه نهایی این عمل زیبایی پس از این دوران با کاشت ریش مناسب متفاوت خواهد بود.
    3) آیا هزینه رفت و آمد هم جزء هزینه کاشت ریش است؟
    در صورتی که در شهری به جز محل کلینیک ساکن هستید باید هزینه رفت و آمد تا کلینیک و اقامت در آن شهر را هم به عنوان بخشی از هزینه کاشت ریش و سبیل در نظر داشته باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبییل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    19 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند