تزریق-چربی-به-چانه-چیست

تزریق چربی به چانه چیست و چه کسانی به آن نیاز دارند؟

درباره زاویه سازی فک و چانه چیزی شنیده‌اید؟ باورتان می‌شود یک تغییر کوچک در این ناحیه از صورت می‌تواند تا چه اندازه روی زیبایی شما تاثیرگذار باشد؟ اگر می‌خواهید درباره تزریق چربی به چانه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، فقط کافی است کسانی که قبلاً چانه‌های کوچک یا زاویه‌دار داشته‌اند را بعد از تزریق چربی ببیند. این عمل زیبایی می‌تواند تا حد قابل توجهی حالت چهره فرد را تغییر دهد و یک چانه استاندارد و خوش‌فرم به وی هدیه کند.

سلبریتی­ها و افرادی که چهره آن‌ها از توازن خوبی برخوردار است، اغلب تزریق چربی برای چانه را انجام داده‌اند. وگرنه قوس و زیبایی چانه چیزی نیست که تمام افراد از آن برخوردار باشند. تزریق چربی یک عمل کم تهاجمی و بی‌خطر است. به همین خاطر است که خانم‌ها و آقایان و اغلب کسانی که نیاز به اصلاح حالت چهره خودشان دارند از آن استفاده می‌کنند. همچنین توجه به این نکته ضروری به نظر می‌رسد که در صورتی که متقاضی از نتیجه تزریق رضایت نداشته باشد، امکان تخلیه چربی از چانه برایش وجود دارد. همین برگشت‌پذیر بودن این روش است که محبوبیت آن را بین متقاضیان عمل‌های زیبایی افزایش داده است.

چرا تزریق چربی به چانه پرطرفدار است؟

تزریق چربی یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار در جهان است؛ اما دلیل این موضوع چیست؟ آیا تزریق چربی برای چانه ویژگی خاصی دارد که متقاضیان آن را به جای جراحی یا جراحی فیلر و ژل انتخاب می‌کنند؟ اگر تازه با تزریق چربی به چانه آشنا شده‌اید، باید بدانید که این عمل زیبایی کم تهاجمی است و بعد از تزریق مشکلاتی مانند خونریزی، جابجایی فک و چانه یا دوران نقاهت طولانی در پی ندارد. به همین خاطر است که متقاضیان برای اصلاح سریع و راحت حالت چانه خودشان از تزریق چربی کمک می‌گیرند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    با تزریق کردن چربی به چانه می‌توانید مشکلاتی مانند چانه‌های دوقلو را برطرف کنید و یک چانه صاف و یکدست داشته باشید. همچنین در صورتی که چانه شما کوتاه است و حالت چهره شما را تغییر داده، می‌توانید به راحتی از این روش برای داشتن یک چانه پر و زیبا استفاده کنید. کسانی که به خاطر بالا رفتن سن روی چانه‌شان خط افتاده و چین و چروک دیده می‌شود و افرادی که چانه آن‌ها نامتقارن است هم می‌توانند با تزریق چربی این مشکلات را برطرف کنند.

    در کنار همه موارد ذکر شده و آسان بودن تزریق چربی، آنچه این عمل زیبایی را پرطرفدار کرده امکان انجام آن برای تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف است. اگر بالای 18 سال هستید و می‌خواهید با تغییر حالت چانه چهره خودتان را عوض کنید، همین حالا می‌توانید از کلینیک زیبایی VIP تهران برای انجام این عمل زیبایی مشاوره بگیرید.

    تزریق-چربی-چانه
    تزریق-چربی-چانه

    چه کسانی به عمل تزریق چربی به چانه نیاز دارند؟

    کسانی که برای تزریق چربی به چانه” اقدام می‌کنند باید مزایا، معایب و دلایل انجام این عمل زیبای را بشناسند. اگر جزء کسانی هستید که از حالت چانه خودتان رضایت ندارید و به دنبال یک عمل زیبایی ایمن و راحت برای اصلاح چانه خودشان هستید، با کمک تزریق چربی به این ناحیه می‌توانید به راحتی عیب‌های چانه‌تان را اصلاح کنید و صورتی خوش‌فرم و زیبا برای خودتان بسازید.

    اما تمام افرادی که برای این عمل زیبایی وقت رزرو می‌کنند صرفاً نیاز به تغییرات حالت چانه خودشان ندارند، بلکه به خاطر کاربردهای دیگری که تزریق چربی چانه دارد این عمل زیبایی را انتخاب کرده‌اند. از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • از بین بردن چین و چروک‌های موجود روی ناحیه چانه
    • جوان‌سازی پوست این ناحیه از صورت
    • متقارن کردن و خوش‌فرم تر شدن چانه
    • حجم دادن به چانه و پُر شدن آن
    • اصلاح حالت فرورفتگی یا بیرون‌زدگی چانه

    اگر این شرایط را دارید و می‌خواهید حالت چانه خودتان را تغییر دهید، باید شرایط مناسب انجام این عمل زیبایی را داشته باشید. همچنین قبل از تزریق چربی باید در جلسه مشاوره کلینیک زیبایی VIP تهران شرکت کنید و درباره تصمیمتان با پزشک متخصص صحبت کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به چانه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    تزریق چربی در چه سنی بلامانع است؟

    اگر بالای 20 سال داشته باشید و حالت چانه شما نیاز به عمل‌های زیبایی اصلاحی داشته باشد، پزشک برای تزریق چربی چانه اقدام می‌کند؛ اما برای کسانی که چانه بی‌عیب و نقصی دارند و صرفاً به خاطر تبلیغات به سمت این عمل زیبایی آمده‌اند، پزشک جوانب مختلف تزریق چربی چانه و معایب و مزایای آن را در جلسه مشاور بیان می‌کند. اگر متقاضی دید واقع‌بینانه‌ای نسبت به نتیجه عمل داشته باشد، پزشک متخصص تزریق چربی را برای وی انجام خواهد داد.

    به طور کلی برای تزریق چربی به چانه باید پس از دوران بلوغ اقدام کنید و رشد بدن و صورتتان به حالت پایدار رسیده باشد. در غیر این صورت پزشک ممکن است تزریق چربی را به دوران بعد از تکمیل رشد متقاضی موکول کند.

     تزریق چربی چانه در دوران بارداری ممکن است؟

    برای تزریق چربی باید در شرایط جسمانی و روحی پایداری باشید. همچنین باید متقاضیان آمادگی برداشت چربی و تزریق آن را داشته باشند. با توجه به اینکه خانم‌های باردار ورم دارند و اضافه‌وزن پیدا می‌کنند و دوران بارداری با استرس‌های زیادی همراه است، توصیه می‌شود که تزریق چربی چانه را برای دوران پس از زایمان و شیردهی در نظر بگیرید.

    مراحل انجام تزریق چربی چانه چگونه است؟

    هر عمل زیبایی یک مراحلی دارد و متقاضیانی که می‌خواهند نتیجه مطلوبی از آن به دست بیاورند باید این مراحل را به دقت انجام دهند. برای تزریق چربی چانه هم همین‌طور است؛ بنابراین در ادامه مراحل کلی که کلینیک‌های زیبایی برای تزریق چربی به چانه” در نظر گرفته‌اند را آورده‌ایم تا بهتر بتوانید برای انجام این عمل زیبایی تصمیم بگیرید.

    دریافت خدمات مشاوره از کلینیک زیبایی

    قدم اول انجام هر عمل زیبایی دریافت خدمات مشاوره از کلینیک زیبایی است. برای تزریق چربی چانه هم باید این مرحله را پشت سر بگذارید. در بخش مشاوره تزریق چربی، پزشک ابتدا وضعیت چانه متقاضی را بررسی می‌کند تا میزان نقص‌های آن و چربی که برای تزریق نیاز است مشخص شود. سپس قسمت‌هایی که برای برداشت چربی آماده هستند بررسی می‌شوند و ناحیه برداشت چربی انتخاب می‌شود.

    در نهایت پزشک درباره وضعیت جسمانی متقاضی سوالاتی را مطرح می‌کند و نتیجه نهایی که تزریق چربی برای وی دارد را با او در میان می‌گذارد. اگر تصمیم متقاضی برای تزریق قطعی باشد، آزمایش‌هایی برای وی تجویز می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهد.

    برداشت چربی برای تزریق در چانه

    پس از تایید شرایط متقاضی برای تزریق چربی، پزشک ابتدا برداشت چربی را شروع می‌کند. برای این کار پزشک ناحیه مورد نظر را استریل کرده و بی‌حس می‌کند. سپس با کمک سوزن‌های مخصوص یا ساکشن برداشت چربی به اندازه نیاز انجام می‌شود.

    تزریق چربی به چانه

    چربی برداشت شده در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌گیرد و تصفیه می‌شود. این مرحله برای خالص‌سازی چربی و جدا شدن ناخالصی‌ها از آن ضروری است. بعد از خالص شدن چربی، پزشک آن را با کمک سوزن‌های مخصوص به نواحی مختلف چانه تزریق می‌کند. میزان چربی تزریق‌شده به وضعیت چانه فرد بستگی دارد.

    تکمیل مراحل تزریق و آماده شده برای دوران نقاهت

    بعد از تمام شدن تزریق چــربی به چانه، لازم است که متقاضی لیست داروهای تجویز شده را از پزشک دریافت کند. در طول دوران نقاهت باید داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کرده و نکاتی که پزشک ارائه کرده را به درستی رعایت کنید. بعد از آن می‌توانید نتیجه نهایی این عمل زیبایی را ببینید و از آن لذت ببرید.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    کاندیداهای تزریق چربی چانه چه کسانی هستند؟

    تزریق چربی علاقه‌مندان زیادی در جهان دارد. چون مشکلاتی در چانه را می‌توان با این روش برطرف کرد که گاهی مواقع حتی عمل‌های زیبایی سنگین هم برای آن‌ها کارساز نیستند! با وجود جذابیت بالای این روش اصلاح چهره، افراد زیادی برای انجام آن اقدام می‌کنند؛ اما این موضوع دلیل نمی‌شود که تمام افرادی که مشکل چانه دارند کاندیدای مناسبی برای تزریق چــربی به چانه باشند. شرایط کاندیداهایی که می‌توانند حالت چهره خودشان را با تزریق چربی چانه تغییر دهند عبارت است از:

    • کسانی که بین 18 تا 70 سال دارند، کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هستند.
    • افرادی که در سلامتی جسمانی کامل هستند و به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، ایدز، فشارخون و… مبتلا نیستند.
    • کسانی که به طور مادرزادی چانه کوچک یا نامتقارن دارند
    • افرادی که چانه دوتایی دارند و می‌خواهند فاصله ایجاد شده در چانه خودشان را بپوشانند.
    • کسانی که می‌توانند توصیه‌های قبل و بعد از تزریق چربی به چانه” را رعایت کنند.
    • افرادی که می‌توانند به طور منظم و طبق برنامه برای تزریق چربی اقدام کنند.
    • کسانی که نسبت به فیلر، ژل و… حساسیت دارند.
    • افرادی که نسبت به داروهای بی‌حسی واکنش‌های آلرژیک ندارند.
    • کسانی که می‌خواهند چهره‌ای طبیعی با چانه‌ای پر و زیبا داشته باشند.

    همچنین بخوانید : پس از تزریق چربی به صورت چه بخوریم بهتر است؟

    مزایای تزریق چربی چانه چیست؟

    با شناختن مزایایی که تزریق چربی به چانه دارد، بهتر می‌توانید درباره انتخاب این عمل زیبایی و اولویت دادن آن نسبت به سایر عمل‌های زیبایی تصمیم بگیرد. در ادامه مهم‌ترین مزیت‌هایی که تزریق چربی برای چانه دارد را ارائه کرده‌ایم.

    • اگر چانه فرورفته یا برآمده داشته باشید که توازن حالت چهره شما را به هم میزند، با کمک تزریق چربی می‌توانید این مشکل را اصلاح کنید و چهره‌ای زیبا و جدید بسازید.
    • نتیجه تزریق چربی نسبت به تزریق ژل یا فیلر ماندگاری طولانی‌تری دارد و برای ترمیم این عمل زیبایی می‌توانید هر یک سال در میان یا دو سال در میان اقدام کنید.
    • بدن نسبت به تزریق چربی واکنش و آلرژی شدید نشان نمی‌دهد؛ بنابراین حتی کسانی که موقع تزریق ژل یا بوتاکس حساسیت دارند می‌توانند از این عمل زیبایی استفاده کنند.
    • برای تزریق چربی چانه هیچ‌گونه جراحی انجام نمی‌شود. به همین خاطر است که دوران نقاهت پس از این عمل زیبایی کوتاه است.
    • به خاطر استفاده از چربی خود بدن برای تزریق چربی چانه، نتیجه این عمل زیبایی نسبت به سایر روش‌ها طبیعی‌تر است و حالت چهره مصنوعی یا عروسکی نخواهد شد.
    • اگر حالت چانه مطابق خواست متقاضی نباشد، امکان تزریق چربی مجدد یا تخلیه چربی وجود دارد؛ بنابراین اصلاح حالت چانه پس از انجام این عمل زیبایی راحت است.
    چانه-دوقلو
    چانه-دوقلو

    عوارض تزریق چربی چانه چیست؟

    درست است که تزریق چربی یکی از بهترین عمل‌های زیبایی عالی برای برطرف کردن عیب‌های چانه محسوب می‌شود؛ اما نمی‌توان تنها با در نظر گرفتن مزیت‌های این عمل برای انجام آن اقدام کرد. به همین خاطر است که در ادامه معایب تزریق چربی به چانه را هم برایتان آورده‌ایم تا با آگاهی بیشتری بتوانید برای انجام آن تصمیم بگیرید.

    • امکان گوله شدن چربی تزریق‌شده در قسمت چانه
    • آسیب وارد شدن به بافت چانه به خاطر اشتباهات پزشکی حین تزریق
    • خونریزی و کبودی موقتی محل تزریق و برداشت چربی
    • خارش، سوزش و درد موقتی در قسمت چانه
    • نامتقارن شدن چانه و نیاز به تخلیه چربی تزریق‌شده
    • احتمال بروز عفونت در محل تزریق یا برداشت چربی به خاطر عدم رعایت نکات بهداشتی

    قبل و بعد از تزریق چربی چه نکاتی باید رعایت شود؟

    قبل و بعد از اینکه تزریق چربی، یک سری دستورالعمل وجود دارد که باید آن‌ها را به دقت رعایت کنید. اغلب پزشکان این نکات را در جلسه مشاوره با متقاضیان در میان می‌گذارند. با این وجود، برای اینکه تمام کاندیداهای این عمل زیبایی با نکات مهم قبل و بعد از تزریق چربی به چانه آشنایی کامل داشته باشند، آن‌ها را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

      • به هیچ عنوان سه هفته قبل از تزریق چربی الکل و دخانیات مصرف نکنید. چون این ترکیبات باعث خونریزی شده و طول دوران نقاهت را افزایش می‌دهند.
      • مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وافارین را دو هفته قبل از تزریق کنار بگذارید و به هیچ عنوان داروهایی مانند ایبوپروفن یا داروهای گیاهی را مصرف نکنید.
      • برای روز تزریق و پس از آن فردی را همراه داشته باشید تا در صورت نیاز بتواند کمکتان کند.
      • حتماً به اندازه کافی آب بخورید و با مصرف مواد غذایی سالم بدنتان را برای تزریق چربی آماده کنید.
      • در صورتی که داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتماً این موضوع را با پزشک معالجتان در میان بگذارید.
      • پس از تزریق از حضور در معرض نور مستقیم آفتاب، استخر و سونا اجتناب کنید.
      • مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده را به موقع مصرف کنید تا دچار عفونت‌های پوستی نشوید.

    سوالات متداول تزریق چربی چانه+ جواب‌های تخصصی

    1) بهترین سن برای انجام تزریق چربی چانه چقدر است؟
    اگرچه تزریق چربی عوارض خاصی در پی ندارد و تمام افرادی که نقص در ناحیه چانه دارند می‌توانند از آن برای برطرف کردن این مشکل کمک بگیرند، اما بهترین نتیجه تزریق چربی چانه برای کسانی دیده شده که بین 18 تا 70 سال هستند. چون در این بازه سنی بدن چربی لازم برای برداشت را دارد و تزریق چربی می‌تواند نتیجه بهتری روی چهره فرد داشته باشد.

     

    2) ماندگاری تزریق چربی چانه چقدر است؟
    میزان ماندگاری چربی تزریق‌شده به چانه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به سن متقاضی، کند یا بالا بودن متابولیسم بدن وی و میزان چربی تزریق‌شده اشاره کرد. با این وجود نتایج به دست آمده از این عمل زیبایی نشان می‌دهد که در شرایط نرمال چربی تزریق‌شده بین 9 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد.

     

    3) هزینه تزریق چـربی به چانه چقدر است؟
    برای تخمین زدن هزینه تزریق چربی به چانه باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. از جمله آن‌ها می‌توان به تخصص پزشک، مبلغی که کلینیک برای این عمل زیبایی در نظر گرفته و هزینه داروها و آزمایش‌های قبل و بعد از عمل اشاره کرد. همچنین تعداد جلسه‌هایی که برای تزریق چربی نیاز دارید هم می‌تواند میزان مبلغی که باید برای زیباتر شدن حالت چانه و چهره خودتان بپردازید را تغییر دهد. برای اطلاع از آخرین قیمت تزریق چانه می‌توانید از مشاورین حرفه‌ای کلینیک VIP تهران کمک بگیرید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به چانه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند