ابدومینوپلاستی

همه چیز درباره ابدومینوپلاستی یا جراحی لاغری شکم را بدانید و بهتر بشناسید

برای تناسب‌اندامتان سخت تلاش می‌کنید و حتی یک روز هم باشگاه رفتن را فراموش نکرده‌اید، اما باز هم چاقی شکمی و افتادگی پوست این ناحیه در اثر کاهش وزن آزارتان می‌دهد؟ برای برطرف کردن این مشکل یک راه درمان تضمینی پیش رویتان قرار دارد. ابدومینوپلاستی که یکی از جراحی‌های زیبایی جدید است به شما کمک می‌کند که یکبار برای همیشه از دست چربی‌های شکمی خلاص شوید. علاوه بر کسانی که چربی سرسخت شکمی دارند و از دست دادن آن برایشان آرزو شده است، کسانی که در اثر افزایش سن، ژنتیک یا… دچار چین‌خوردگی پوست شکم و پهلوهایشان شده‌اند می‌توانند با کمک این عمل زیبایی به یک اندام ایده آل که همیشه آرزویش را داشته‌اند دست پیدا کنند.

برای برداشتن چربی‌های شکمی با این عمل زیبایی جدید و پیشرفته باید شرایط متقاضیان بررسی شود. سپس پزشک با رعایت نکات بهداشتی و به صورت حرفه‌ای عمل را روی شکم متقاضی انجام می‌دهد. در نهایت پس از گذراندن دوران نقاهت ابدومینوپلاستی، نتیجه واقعی این عمل زیبایی مشخص می‌شود. با توجه به جدید بودن این عمل زیبایی، لازم است که درباره مراحل، مزایا، معایب و… آن اطلاعات کافی کسب کنید. به همین خاطر کلینیک vip تهران در این مطلب هر آنچه نیاز است متقاضیان این عمل زیبایی لاغری بدانند را ارائه کرده است.

 

ابدومینوپلاستی چیست؟

برای از بین بردن چربی‌های شکمی با این روش باید تحت عمل جراحی قرار بگیرید؛ بنابراین در صورتی که شرایط جسمانی مساعدی ندارید یا از تیغ جراحی می‌ترسید این عمل زیبایی تناسب‌اندام برایتان مناسب نخواهد بود. در ابدومینوپلاستی چربی‌ها و پوست‌های اضافی که در قسمت شکم و پهلوها وجود دارد و چین‌خوردگی‌های ایجاد شده در اثر شل شدن پوست برداشته می‌شود. شاید در نگاه اول تصور کنید که این عمل زیبایی شباهت زیادی با لیپوماتیک دارد و جایگزین آن شده، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در لیپوماتیک فقط چربی‌های شکمی خارج می‌شود و عمل ترمیمی روی عضلات و پوست ناحیه شکن و پهلوها انجام نمی‌شود؛ اما در این روش پس از برداشت پوست و چربی‌ها، شکمی صاف و تخت خواهید داشت که شما را زیبا و خوش‌اندام نشان می‌دهد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    کسانی که وزن بالایی داشته‌اند و کاهش وزن قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند، خانم‌هایی که دوران پس از بارداری را طی می‌کنند و افرادی که همیشه شکمی برجسته داشته‌اند و می‌خواهند به تناسب‌اندام برسند می‌توانند از این جراحی زیبایی برای کاهش بافت چربی، عضلات اضافی و پوست‌هایی که در ناحیه شکمی اضافی است کمک بگیرند. پس از انجام جراحی زیبایی شکم، کمری باریک و شکمی تخت خواهید داشت و باورتان نمی‌شود که دیگر از شر شکم آویزان یا برجسته خلاص شده‌اید.

    نمونه-ابدومینوپلاستی
    نمونه-ابدومینوپلاستی

    چه کسانی کاندیدای مناسب ابدومینوپلاستی هستند؟

    کسانی که توانایی ورزش کردن دارند بهتر است با کمک تمرین‌های مداوم و سالم خوری وزنشان را پایین بیاورند و چربی‌های موجود در ناحیه شکم و سایر بخش‌های بدنشان را از بین ببرند؛ اما در صورتی که متقاضی شرایط رژیم گرفتن نداشته باشد یا اینکه با وجود رعایت رژیم‌های غذایی سنگین همچنان افزایش وزن و چربی شکمی داشته باشد، ابدومینوپلاستی” می‌تواند یک راهکار مناسب برایش باشد.

    در سایر روش‌های جراحی زیبایی، پزشک چربی بدن بیماران را با کمک لوله و… بیرون می‌آورد و پوست شکم ممکن است شل و افتاده شود؛ اما در این روش با توجه به اینکه ناحیه شکمی تحت عمل قرار می‌گیرد و چربی‌هایش خارج می‌شود، پوست افتادگی نخواهد داشت. چون پزشک پس از برداشت عمل پوست اضافی شکم را هم بریده و با کمک بخیه‌های ظریف و ریز بخش جراحی‌شده را می‌دوزد.

    اگر از عمل جراحی می‌ترسید و چربی‌های ناحیه شکمی شما محدود است، با کمک لیپوماتیک می‌توانید این چربی‌ها را بیرون بیاورید و به تناسب‌اندام برسید؛ اما برای کسانی که چربی زیادی در قسمت شکمشان دارند، جراحی زیبایی شکم گزینه مناسب‌تری خواهد بود؛ بنابراین اگر می‌خواهید شکمی تخت و صاف و بدون افتادگی پوست داشته باشید، شرایط جسمانی مساعدی دارید و می‌توانید جراحی و بیهوشی را برای زیباتر شدن و رسیدن به تناسب‌اندام تحمل کنید، جراحی زیبایی شکم می‌تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

     

    در نقطه مقابل، اگر قصد دارید که در چند سال آینده باردار شوید و احتمال دارد وزنتان بالا برود، بیمار هستید و داروهای رقیق‌کننده خون، دیابت و… مصرف می‌کنید، سیگار و دخانیات استفاده می‌کنید و قصد ترک آن را ندارید، لاغری شکمتان کم است و تازه رژیم را شروع کرده این و در مسیر کاهش وزن هستید، از کاندیداهای مناسب این عمل زیبایی محسوب نمی‌شوید. چون جراحی لاغری شکم فقط روی کسانی جواب می‌دهد که شرایط بدنی پایداری داشته باشد و وضعیت سلامت جسمانی آن‌ها از نظر پزشک تایید شود.

     

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    روش انجام جراحی زیبایی شکم

    بارداری، چاقی مفرط و افزایش وزن باعث انباشته شدن چربی‌های زیادی در ناحیه شکم و پهلوها می‌شود. این چربی‌ها علاوه بر اینکه حجم توده شکمی را افزایش می‌دهد و اندام شما را چاق نشان می‌دهند، مشکلات دیگری مانند افزایش چین و چروک‌های پوستی، ترک خوردگی پوست و کش آمدن پوست در نواحی که چربی زده در پی خواهد داشت. در ابدومینوپلاستی پزشک سعی می‌کند که این مشکلات را برطرف کندو چربی اضافی که در شکم و پهلوها جمع شده را از بین ببرد.

    برای برداشتن چربی‌های شکمی معمولا از بیهوشی یا بی‌حسی استفاده می‌شود و با توجه به شرایط متقاضی و تشخیص پزشک یکی از این گزینه انتخاب خواهد شد. قبل از شروع عمل جلسه مشاوره‌ای برای متقاضیان در نظر گرفته می‌شود. در این جلسه پزشک شرایط متقاضی را بررسی می‌کند و نکاتی که باید درباره این عمل زیبایی بداند را با وی در میان می‌گذارد.

    پس از آن، برشی که برای برداشتن چربی‌های اضافی بین عضله‌ها و پوست شکم وجود دارند در قسمت زیرین شکم ایجاد می‌شود؛ بنابراین پس از انجام این عمل جراحی و سپری کردن دوران نقاهت آن اثری از جای بخیه‌ها روی شکم باقی نخواهد ماند؛ به همین دلیل، کسانی که روی پوست شکم و پهلوهایشان حساس هستند و می‌خواهند شل شدگی و افتادگی پوست این ناحیه را برطرف کنند، بهترین راه برایشان انجام جراحی لاغری شکم است. اندازه برش ایجاد شده در این عمل به میزان چربی انباشته شده در شکم بستگی دارد. هر چقدر حجم چربی و پوست آویزان ناحیه شکم بیشتر باشد، برشی که ایجاد شده هم بیشتر خواهد شد.

    بعد از انجام برش شکمی، برداشتن چربی‌ها، بخیه زدن این ناحیه و تثبیت جایگاه ناف، باید به منزل بروید و استراحت کنید. یک هفته تا 10 روز بعد از عمل امکان برگشتن به زندگی طبیعی و انجام امور روزمره خودتان را خواهید داشت؛ اما برای انجام ورزش‌های سنگین، حمام رفتن و حضور در استخر، سونا و… باید حتماً با پزشک معالجتان مشورت کنید.

    دوره نقاهت این عمل زیبایی معمولاً 6 ماه است و اگر توصیه‌های دوران نقاهت ابدومینوپلاستی را رعایت کنید، زودتر از آنچه تصورش را می‌کنید می‌توانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید. گاهی مواقع همراه با جراحی باز شکم عمل زیبایی لیپوساکشن هم انجام می‌شود تا به تناسب‌اندام ایده آلتان برسید. اگر نیاز به انجام این روش جراحی دارید، حتماً آن را در جلسات مشاوره با پزشکتان در میان بگذارید.

    معرفی انواع روش‌های جراحی لاغری شکم

    مانند سایر عمل‌های زیبایی ابدومینوپلاستی” هم نمونه‌های متنوعی دارد و پزشک معالج با توجه به شرایط متقاضی و امکاناتی که در اختیار دارد، یکی از آن‌ها را برای برداشتن چربی‌های شکمی استفاده می‌کند. قبل از انجام این عمل زیبایی باید درباره روش‌های متنوع آن هم شناخت کسب کنید. به همین دلیل نمونه‌های متداول جراحی زیبایی لاغری شکم را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

    روش-ابدومینوپلاستی
    روش-ابدومینوپلاستی

     جراحی زیبایی شکم کامل

    اگر متقاضی چربی شکمی زیادی دارد و نیاز به تغییر زیادی در این بخش از بدن وی وجود داشته باشد، از جراحی زیبایی شکمی کامل برای وی استفاده می‌شود. در این روش پزشک در ناحیه زیر شکم و سراسر استخوان ران برشی را ایجاد می‌کند، سپس چربی‌ها را خارج کرده و پس از بریدن پوست‌های اضافی ناحیه عمل را بخیه میزند. در این روش معمولاً ناف به طور کامل جابجا می‌شود؛ زیرا عضلات شکم باید به صورت عمودی از قسمت زیر سینه تا پایین لگن محکم شوند.

    به طور کلی برای انجام این عمل زیبایی ابتدا یک برش بزرگ در زیر شکم ایجاد می‌شود؛ سپس پزشک برش دیگری را برای جدا کردن ناف از بافت‌های اطرافش روی بدن متقاضی ایجاد می‌کند. پس از جدا شدن پوست از دیواره شکمی، عضلات شکم صاف می‌شوند و پزشک چربی‌های اضافی انباشته شده در این قسمت را خارج می‌کند و در نهایت سوراخ جدیدی برای قرارگیری ناف ایجاد شده و این بخش در محل جدید مستقر می‌شود. در نهایت پزشک متخصص با کشیدن پوست و برش زدن بخش‌های اضافی آن، نواحی جراحی‌شده را بخیه میزند.

    اگر حاملگی‌های متعددی داشته‌اید و پوست شکمتان چین‌خوردگی و افتادگی زیادی دارد، یا اینکه اضافه وزن بالا باعث شده که چربی شکمی زیادی داشته باشید با کمک این عمل زیبایی می‌توانید شکمتان را به شکلی که می‌خواهید تغییر دهید.

     

    جراحی زیبایی شکم جزئی

    کسانی که چربی شکمی کمی دارند و می‌خواهند شکمشان صاف و تخت شود می‌توانند از جراحی لاغری شکمی خفیف یا جزئی برای این کار کمک بگیرند. در این روش برشی در زیر شکم ایجاد شده و پوست این ناحیه از زیر ناف جدا می‌شود. سپس پزشک چربی‌های شکمی را تخلیه کرده و پوست‌های اضافی را بر می‌دارد. در نهایت ناحیه برش خورده بخیه زده می‌شود و متقاضی برای گذراندن دوران نقاهت به منزل مراجعه می‌کند.

    در این روش نافت جابجا نمی‌شود و نیازی نیست که دوباره جای ناف تعیین شود؛ اما لوله‌هایی که برای خارج کردن مایعات و ترشحات لازم است زیرپوست قرار می‌گیرند باز هم استفاده می‌شوند. در جراحی زیبایی شکم جزئی، چربی‌های زیر شکمی و پایین‌تر از ناف تخلیه می‌شوند؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند اندامی ایده آل و زیبا داشته باشد و نیازی به تقویت عضلات شکمی خودشان ندارند می‌توانند آن را انتخاب کنند. برش‌هایی که در این روش ایجاد می‌شود نسبت به جراحی لاغری کامل کمتر است و دوران نقاهتی که برای متقاضیان در نظر گرفته می‌شود کوتاه‌تر خواهد بود.

    ابدومینوپلاستی اطراف شکم

    همیشه جراحی لاغری برای خارج کردن چربی‌های شکمی انجام نمی‌شود. بلکه این روزها افراد زیادی به خاطر پهلوهای پری که دارند و چربی‌های سخت این ناحیه نیاز به عمل‌های زیبایی پیدا می‌کنند. در جراحی لاغری پهلوها امکان برداشتن چربی‌های این ناحیه و بخیه زدن آن فراهم می‌شود. پزشکان معالج معمولاً این روش را با لیپوساکشن یا جراحی لاغری شکمی ترکیب می‌کنند تا نتیجه بهتری پس از عمل به دست بیاید. اگر ناحیه ران‌ها، لگن و … شما چربی‌های زیادی دارد و می‌خواهید از طریق ابدومینوپلاستی این چربی‌ها را از بین ببرید؛ حتماً این موضوع را با پزشک معالجتان در میان بگذارید و از وی در این باره مشورت بگیرید.

    در این روش پزشکان پس از عمل از یک باند کشی برای پوشاندن ناحیه مورد نظر استفاده می‌کنند. حتماً این باند را تهیه کرده و تا زمانی که نیاز است آن را دور قسمتی که جراحی‌شده ببندید تا حالت مناسبی را بگیرد. توصیه‌های دوران نقاهت و مراقبتی این دوران با جراحی لاغری شکم یکسان است. همچنین باید موقع نشستن، دراز کشیدن و… مراقبت‌های لازم را انجام دهید تا ناحیه جراحی‌شده صدمه نبیند.

     ابدومینوپلاستی معکوس

    اگر متقاضی کاهش وزن زیادی را در طول مدت زمان کوتاهی تجربه کرده باشد و پوست زیادی در قسمت فوقانی یا بالایی شکم وی دچار چین‌خوردگی و افتادگی شده باشد، پزشک جراحی زیبایی معکوس را برایش انجام می‌دهد. در این حالت برشی در قسمت زیر استخوان سینه ایجاد شده و پوست به سمت بالا کشیده می‌شود. سپس بافت‌های اضافی از این ناحیه خارج شده و بخش مورد نظر بخیه زده خواهد شد.

    عمل-ابدومینوپلاستی
    عمل-ابدومینوپلاستی

    نکات مهم قبل از عمل جراحی زیبایی شکم

    برای اینکه جراحی باز شکم نتیجه خوبی در پی داشته باشد و متقاضیان پس از انجام عمل با مشکلات و عوارض کمتری مواجه شوند، باید به توصیه‌هایی که توسط پزشکان ارائه می‌شود توجه داشته باشید. در ادامه نکاتی که قبل از اقدام برای این عمل زیبایی باید رعایت کنید را ارائه کرده‌ایم.

    • حتماً آزمایش‌هایی که پزشک تجویز کرده را انجام داده و نتیجه آن را همراه داشته باشید.
    • اگر بیماری خاصی دارید یا دارو مصرف می‌کنید، حتماً این موضوع را به پزشک معالجتان اطلاع دهید.
    • حداقل یک هفته قبل از عمل مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و داروهای گیاهی را کنار بگذارید.
    • شش تا هفت ساعت قبل از عمل مواد غذایی حجیم مصرف نکنید و معده را خالی نگه دارید.
    • حتماً قبل از عمل حمام کنید تا بعد از آن بتوانید دوران نقاهت را بدون مشکل سپری کنید.
    • از خدمات مشاوره کلینیک زیبایی vip تهران برای آگاهی درباره نتیجه این عمل زیبایی استفاده کنید و با شناخت کامل و دید واقع‌بینانه نسبت به انجام آن اقدام کنید.

     

     

    مراقبت‌های دوران نقاهت جراحی زیبایی شکم

    وظیفه اصلی متقاضیان برای نتیجه‌بخش بودن ابدومینوپلاستی، رعایت نکات مهم دوران نقاهت پس از آن است. اگر دوران نقاهت را بدون توجه به نکاتی که پزشکان متخصص ارائه می‌کنند سپری کنید، احتمال باز شدن بخیه‌ها، خونریزی و عفونت ناحیه جراحی برایتان وجود خواهد داشت. همچنین با مصرف بی‌رویه غذا و … ممکن است دوباره اضافه وزن پیدا کنید و نتیجه جراحی شکمی تحت تاثیر قرار بگیرد. به همین خاطر موارد مهمی که به عنوان توصیه‌های بعد از انجام این عمل زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرند را در ادامه ارائه کرده‌ایم تا بدون مشکل و به آسانی دوران بعد از عمل را پشت سر بگذارید.

    • به هیچ عنوان خودسرانه دارو مصرف نکنید و داروهای رقیق‌کننده خون را تا زمانی که پزشک اجازه نداده کنار بگذارید.
    • حتماً آنتی‌بیوتیک‌ها، مسکن‌ها و داروهای تجویزشده را تهیه کرده و به موقع مصرف کنید. با کمک این داروها می‌توانید درد را کنترل کرده و احتمال عفونت را کاهش دهید.
    • تا زمانی که پزشک معالج اجازه نداده حمام نکنید و پس از آن هم طبق دستورالعمل ارائه شده برای شستشو بدنتان استفاده کنید.
    • بعد از عمل باید گن یا لباس‌هایی که تنگ هستند را استفاده کنید تا بدن به فرم و شکلی که مناسب آن است در بیاید.
    • حتماً یک هفته تا 10 روز بعد از عمل استراحت کنید و از وارد کردن فشار به شکم، برداشت اجسام سنگین، ورزش و… اجتناب کنید.
    • برای کاهش درد و تورم ناحیه جراحی می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
    • از خوابیدن روی شکم و فشار وارد کردن به این ناحیه بپرهیزید.
    • تا زمانی که پزشک اجازه نداده نمی‌توانید در استخر یا سونا حضور پیدا کنید.
    • حتماً مواد غذایی سالم مصرف کنید و از خوردن غذاهای چرب و شور بپرهیزید.
    نتیجه-ابدومینوپلاستی
    نتیجه-ابدومینوپلاستی

    مزایای ابدومینوپلاستی چیست؟

    افرادی که این روش را برای رسیدن به تناسب‌اندام انتخاب می‌کنند به مزایایی مانند از بین بردن پوست‌های چین‌خورده روی شکم و چربی‌های سرسخت این ناحیه توجه دارند؛ اما این عمل زیبایی علاوه بر موارد گفته شده مزیت‌های دیگری هم به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

    • صاف و تخت شدن شکم پس از اتمام دوران نقاهت
    • رسیدن به تناسب‌اندام ایده آل
    • افزایش اعتماد به نفس
    • امکان پوشیدن لباس‌های متنوع
    • از بین رفتن چربی‌های سرسخت شکمی
    • از بین بردن پوست چروک شکم و چین‌خوردگی‌های این ناحیه
    • امکان ترکیب آن با سایر عمل‌های زیبایی مانند لیپوساکشن برای رسیدن به نتیجه عالی

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    معایب جراحی لاغری شکم چیست؟

    برای انجام جراحی لاغری شکم باید با معایب ابدومینوپلاستی” هم آشنا شوید. از جمله مشکلات و عوارضی که بعد از انجام این عمل زیبایی ممکن است با آن مواجه شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • نیاز به بی‌هوش شدن برای انجام جراحی
    • خونریزی در طول عمل و پس از آن
    • امکان عفونت ناحیه جراحی
    • نیاز به برش زدن شکم برای برداشتن چربی و بخیه زدن آن
    • بی‌حسی ناحیه عمل در طول دوران نقاهت
    • درد، تورم و کبودی ناحیه جراحی
    • دوره نقاهت طولانی‌مدت

    اگر پزشک حاذقی را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کنید و جراحی لاغری شکم را در یک کلینیک معتبر انجام دهید، بخش عمده‌ای از عوارض ابدومینوپلاستی به سراغتان نخواهد آمد. برای کاهش بقیه عوارض هم لازم است توصیه‌های پزشک را به دقت رعایت کنید.

    هزینه عمل ابدومینوپلاستی چقدر است؟

    برای عمل جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی هزینه‌های مختلفی توسط مراکز درمانی متنوع اعلام می‌شود. هر کلینیک زیبایی برای تخمین مبلغ نهایی این جراحی به امکانات، تخصص پزشکان، شرایط متقاضی و نوع روشی که قرار است این عمل زیبایی انجام شود توجه می‌کند.

    اگر قصد انجام جراحی تحت بی‌حسی را داشته باشید هزینه متفاوتی با نسبت به انجام جراحی زیبایی شکم با بیهوشی باید بپردازید. طول مدت زمان عمل و کیفیت کار هم در تخمین این مبلغ موثر است. برای تخمین مبلغ دقیق این عمل زیبایی باید خدمات مشاوره را از کلینیک زیبایی vip تهران دریافت کنید. پس از بررسی شرایط متقاضیان مبلغ نهایی برای آن‌ها مشخص خواهد شد.

     

    بهترین کلینیک جراحی زیبایی شکم کجاست؟

    همه کلینیک‌های زیبایی امکانات یکسانی را برای انجام عمل‌های متعدد ندارند. اگر مرکزی که انتخاب می‌کنید تازه تأسیس شده باشد، پزشکان حرفه‌ای و متخصص نداشته باشد و امکاناتی که برای انجام عمل‌های زیبایی مدرن نیاز است را نداشته باشد، امکان دارد نتیجه نهایی عمل با آنچه تصورش را می‌کنید متفاوت باشد؛ بنابراین مرکزی که انتخاب می‌کنید باید سال‌ها در این زمینه تجربه داشته باشد و بتوانید کیفیت کار آن را با توجه به رضایت متقاضیانی که از خدمات آن استفاده کرده‌اند ارزیابی کنید.

    اگر می‌خواهید با هزینه منصفانه و بهترین کیفیت این عمل زیبایی را انجام دهید، با مشاورین کلینیک vip تهران در ارتباط باشید. این مرکز زیبایی با وجود سابقه بالا در زمینه انجام عمل‌های زیبایی متنوع و حضور پزشکان متخصص و حرفه‌ای، ابدومینوپلاستی” را به بهترین نحو برای متقاضیان انجام می‌دهد.

    هزینه-ابدومینوپلاستی
    هزینه-ابدومینوپلاستی

    بهترین پزشک متخصص جراحی زیبایی شکم را چطور انتخاب کنیم؟

    هر پزشکی نمی‌تواند جراحی لاغری را برایتان انجام دهد. مخصوصاً برای ابدومینوپلاستی که حساسیت بالایی دارد، حتماً باید به سراغ پزشکانی بروید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را دارند. پزشکی که انتخاب می‌کنید باید تخصص زیبایی داشته باشد، بارها عمل‌های مشابه را انجام داده باشد و بهترین روش را برای از بین بردن چربی‌های شکمی شما در نظر بگیرد.

    اگر پزشکتان فقط به صرف اینکه هزینه عمل را دریافت کند، دست به این کار بزند یا نکات مهمی که برای پیشگیری از عفونت و… وجود دار را رعایت نکند، بعد از جراحی زیبایی شکم با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد که ممکن است به راحتی از بین نروند.

    کلینیک vip تهران از پزشکان حاذق و باتجربه برای انجام این عمل زیبایی به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کند؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید برای رسیدن به تناسب‌اندام دلخواهتان در این کلینیک وقت رزرو کنید.

     

    سوالات متداول در مورد ابدومینوپلاستی+ جواب‌های تخصصی

    1) برای عمل ابدومینوپلاستی کدام قسمت‌ها برش داده می‌شوند؟

    برش‌های این عمل زیبایی معمولاً در قسمت راست و بالای شکم یا زیر شکم ایجاد می‌شوند. اگر پوست چین خوردن و چربی شکمی زیاد باشد، گاهی نیاز است که چند برش در شکم و… ایجاد شود.

    2) آیا این عمل باعث کاهش وزن می‌شود؟

    جراحی لاغری شکم کاهش وزن زیادی را به همراه ندارد. چون فقط چربی‌ها و چین‌خوردگی‌های موجود در این ناحیه برداشته می‌شود. در حقیقت آبدومینوپلاستی با هدف کاهش سایز شکم و… و زیبایی‌اندام انجام می‌شود.

    3) پس از جراحی زیبایی شکم می‌توانیم باردار شویم؟

    با انجام جراحی زیبایی شکم محدودیتی برای بارداری در آینده نخواهید داشت؛ اما با توجه به افزایش وزن و بزرگ شدن شکم در این دوران توصیه می‌شود که عمل را به بعد از دوران شیردهی موکول کنید.

    4) میزان ماندگاری نتیجه جراحی زیبایی شکم چقدر است؟

    اگر تغذیه سالمی داشته باشید و بتوانید تناسب‌اندامتان را حفظ کنید، نتیجه این عمل زیبایی برایتان دائمی و همیشگی خواهد بود.

    5)تا چه مدت بعد از این عمل زیبایی باید از گن استفاده کنیم؟

    اگر می‌خواهید بدنتان پس از آبدومینوپلاستی حالت مناسبی داشته باشد و در ناحیه شکم پوستتان شل و چین‌دار نشود، باید حداقل تا 8 هفته پس از جراحی زیبایی از گن‌های طبی استفاده کنید. البته میزان دقیق این زمان‌بندی برای هر متقاضی توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود.

    6)آیا دردهای شکمی پس از آبدومینوپلاستی شدید خواهد بود؟

    همه عمل‌های زیبایی با کمی درد همراه هستند، این عمل زیبایی هم از این موضوع جدا نیست. پس از جراحی تا چند روز در ناحیه شکم ممکن است دردهای شدید یا خفیف داشته باشید که با مصرف مسکن قابل کنترل هستند. به مرور میزان این دردها کم می‌شود و می‌توانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید.

    7)آیا جای زخم‌های روی شکم بعد از عمل واضح خواهند بود؟

    برش‌هایی که برای انجام این عمل زیبایی استفاده می‌شوند معمولاً در زیر شکم هستند و جای اسکار یا زخمی که روی پوست باقی می‌ماند در معرض دید نخواهد بود. با این وجود مصرف داروها و کرم‌های تجویز شده توسط پزشک می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی محو شدن جای این زخم‌ها داشته باشد.

    8)آبدومینوپلاستی چه تفاوتی با عمل لیپوساکشن دارد؟

    آبدومینوپلاستی برای کسانی مناسب است که مشکل افتادگی یا شل شدگی عضلات شکم را دارند. چون در این عمل زیبایی پوست‌ها و بافت‌های باقی‌مانده از لاغری شکم برداشته می‌شوند؛ اما لیپوساکشن برای برداشتن چربی‌های شکمی کاربرد دارد و امکان برداشتن پوست‌های اضافی را با آن نخواهید داشت.

    9)آیا آبدومینوپلاستی به کاهش وزن متقاضیان کمک می‌کند؟

    آبدومینوپلاستی برای کاهش وزن استفاده نمی‌شود! بنابراین کسانی که وزن بالایی دارند برای انجام این عمل زیبایی کاندیدای مناسبی نیستند. اگر لاغر شده‌اید و پوست زیادی در قسمت شکمتان حالت لخت و آویزان پیدا کرده، با کمک این روش می‌توانید آن را بردارید و شکمی تخت و زیبا با پوستی صاف و کشیده داشته باشید.

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    2 Comments

    1. سمانه

      سلام ورم شکم در ابدومینو تا چند روز هستش

        1. سلام سمانه عزیز
          میزان استراحت بعد از انجام ابدومینوپلاستی به چند تا عامل بستگی داره که برای افراد مختلف یکسان نیست مثلا چربی های خارج شده و میزان نیاز به کاهش سایز مدت زمان لازم برای استراحت بعد از عمل پیکرتراشی رو تعیین میکنه بعضی ها مقدار زیاد چربی با روش ابدومینوپلاستی از بدنشون خارج میکنن و بعضی ها چربی کمتری خارج میکنند هرچقدر چربی بیشتری با این روش از بدن خارج بشه میزان استراحت و دوره نقاهت طولانی تر میشه
          به طور کلی بین ۸ تا ۱۶ روز بعد از عمل میتونید فعالیت های سبک رو شروع کنید

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند