مراقبت_های-بعد-از-عمل-لیپوماتیک

مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک چیست؟

آیا رعایت مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک ضروری هست؟ چه نکاتی برای دوران نقاهت این عمل زیبایی در نظر گرفته شده است؟ کدام گروه از متقاضیان باید توصیه‌های پزشکان را در این دوران رعایت کنند؟ در این مطلب کلینیک VIP تهران اطلاعات مهمی که باید در این باره بدانید را ارائه کرده‌ایم.

پیکرتراشی یا لیپوماتیک یکی از پرطرفدارترین روش‌های لاغری در جهان است. در این عمل زیبایی نیازی به ایجاد برش‌های عمیق برای برداشتن چربی‌ها و بخیه وجود ندارد. به همین دلیل خونریزی و دوران نقاهت طولانی هم پس از برداشتن چربی‌ها در انتظار متقاضیان نخواهد بود.

در این عمل زیبایی سوراخ‌های کوچکی روی نواحی مختلف بدن ایجاد می‌شود و چربی‌هایی که به صورت مایع درآمده‌اند با کمک لوله‌های باریک از بدن خارج می‌شوند. اگرچه لیپوماتیک یکی از عمل‌های زیبایی غیرتهاجمی و کم‌خطر هست، متقاضیانی که این عمل را انجام می‌دهند حتماً باید نکاتی که برای دوران نقاهت پس از پیکرتراشی ارائه می‌شود را رعایت کنند.

نکات قبل از عمل لیپوماتیک

برای اینکه دوران نقاهت و نتیجه پیکرتراشی خوب باشد، باید شرایطی که برای انجام این عمل زیبایی وجود دارد را به دقت بررسی کنید؛ زیرا در صورتی که لیپوماتیک به درستی انجام نشود یا کاندیدای مناسب پیکرتراشی نباشید، مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک هم نمی‌تواند نتیجه نهایی آن را برایتان تغییر دهد. در ادامه مواردی که تمام متقاضیان لیپوماتیک قبل از اقدام برای انجام آن باید در نظر بگیرند را جمع آوری کرده ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    لیپوماتیک-چیست
    لیپوماتیک-چیست

    مشورت با پزشک متخصص

    شرایط جسمانی هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد؛ بنابراین با مشاهده نتیجه عالی لیپوماتیک دیگران نمی‌توانید درباره اینکه پیکرتراشی برای شما هم مناسب است تصمیم بگیرید. برای اینکه بدانید شرایط بدنی شما برای لیپوماتیک جوابگو است، باید با پزشکان متخصص و باتجربه مشورت کنید.

    پزشک متخصص بعد از بررسی پرونده پزشکی متقاضی و تجویز آزمایش‌های لازم تشخیص می‌دهد که این عمل زیبایی برای وی امکان‌پذیر هست یا خیر. در صورتی که شرایط انجام پیکرتراشی را داشته باشید، پزشک برایتان وقت تعیین می‌کند و می‌توانید پیکرتراشی را در کلینیک VIP تهران انجام دهید.

     

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    انتظارات واقع‌بینانه از نتیجه عمل

    برای اینکه مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک بهترین نتیجه را داشته باشد و از نتیجه این عمل زیبایی راضی باشید، باید واقع‌بینانه به سراغ انجام پیکرتراشی بروید. این عمل زیبایی برای درمان چاقی موضعی در نظر گرفته شده؛ بنابراین کسانی که چاقی مفرط دارند باید ابتدا وزنشان را با ورزش و رژیم غذایی کم کنند، سپس برای از بین بردن چربی‌های سرسخت پهلو و شکم به سراغ لیپوماتیک بروند؛ زیرا کسانی که اضافه وزن بالایی دارند ممکن هست در اثر این عمل زیبایی چین و چروک‌های زیادی را در پوستشان مشاهده کنند.

    همچنین با توجه به اینکه میزان برداشتن چربی در لیپوماتیک محدود هست، میزان وزنی که از دست می‌دهید نسبتاً کم خواهد بود. چون پیکرتراشی یک عمل زیبایی کاهش سایز است و زیبایی اندام را به همراه دارد نه کاهش وزن را.

    بررسی شرایط متقاضی

    نتیجه عمل پیکرتراشی به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به سن متقاضی، جنس پوست و خاصیت کشسانی آن، احتمال نوسان وزن متقاضی، نوع تغذیه فرد و… اشاره کرد. بنابراین شرایط و نتیجه هر فردی پس از لیپوماتیک به شرایط بدنی و جسمانی وی بستگی دارد.

    نکات مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک

    بعد از انجام لیپوماتیک نیازی نیست که در بیمارستان بستری شوید. چون این عمل زیبایی سرپایی و غیرتهاجمی است و متقاضیان بعد از اتمام برداشت چربی‌هایشان می‌توانند به منزل مراجعه کرده و دوران نقاهت را سپری کنند. برای اینکه پیکرتراشی نتیجه خوبی به همراه داشته باشد، مواردی که در ادامه ذکر شده است را به عنوان مراقبت‌های “بعد از عمل لیپوماتیک” در نظر داشته باشید.

    نکات-قبل-از-پیکرتراشی
    نکات-قبل-از-پیکرتراشی

    استفاده از گن

    گن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشاندن چربی‌ها و برآمدگی‌های بدن است. البته بعد از پیکرتراشی هم می‌توانید با کمک گن جلوی افتادگی پوستتان را بگیرد و به بدن فرصت دهید تا دوباره به شکل اولش برگردد. استفاده از گن باعث می‌شود که فضای خالی ایجاد شده بین پوست و عضلات بدن پر شود و پوست چین و چروک کمتری بعد از پیکرتراشی داشته باشد. همچنین با پوشیدن گن می‌توانید از التهابات بدن بعد از عمل پیشگیری کنید.

    محدودیت در فعالیت‌های روزانه

    توصیه می‌شود که بعد از لیپوماتیک فعالیت بدنی سنگین نداشته باشید و تا حد امکان از خم شدن اجتناب کنید؛ بنابراین قبل از عمل حتماً امور منزل را پیش بینی کرده و برای دوران مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک از کسی کمک بگیرید.

    در روزهای اول پس از عمل بهتر است به حالت درازکش استراحت کنید تا بدن فرصت کافی برای ریکاوری داشته باشد. اگر به بدنتان استراحت بدهید به مرور درد ناشی از ایجاد سوراخ‌ها و برداشت چربی برطرف می‌شود و می‌توانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید.

    تغذیه سالم داشتن

    یکی از مهم‌ترین نکات مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک تغییر برنامه غذایی است. اگر تا قبل از عمل غذاهای فست فودی و چرب مصرف می‌کرده‌اید، بعد از عمل باید برنامه غذایی‌تان را عوض کنید. استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه باعث می‌شود که مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری مورد نیاز بدن تامین شود. با مصرف این مواد غذایی شاهد زود جوش خوردن جای زخم‌هایتان خواهید بود و التهابات کمتری بعد از لیپوماتیک مشاهده خواهید کرد.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    برای پیکرتراشی باید حتماً شرایط ایده آل انجام این عمل زیبایی را داشته باشید و تشخیص این موضوع باید توسط پزشک معالج انجام شود. اگر پزشک لیپوماتیک را برای شما مناسب بداند، ابتدا شرایط جسمانیتان را بررسی خواهد کرد؛ زیرا کسانی که به بیماری‌های خود ایمنی، دیابت، فشارخون و… مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای پیکرتراشی نیستند!

    برای متقاضیانی که وضعیت سلامتی خوبی دارند، شرایط انجام پیکرتراشی و مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک ارائه می‌شود. سپس متقاضی تصمیم می‌گیرد که آیا علاقه‌مند است که با این عمل زیبایی به تناسب اندام برسد یا خیر.

    اگر برای انجام لیپوماتیک تردید دارید، با شماره واتساپ کلینیک vip تهران تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.

     

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند