افتادگی-پوست-بعد-از-عمل-لیپوماتیک

علت افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک + روش‌های درمان

چرا افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک رخ می‌دهد؟ آیا تمام کسانی که این عمل زیبایی را تجربه می‌کنند دچار افتادگی پوست می‌شوند؟ در صورتی که پوست متقاضی پس از پیکرتراشی چین‌دار و چروک شود چطور باید آن را درمان کنید؟ در این مقاله کلینیک VIP تهران به تمام سوالاتی که در این باره دارید پاسخ خواهیم داد.

چربی‌های شکمی یا چربی‌های انباشته‌شده در پهلو را می‌توان به عنوان سرسخت‌ترین چربی‌های بدن در نظر گرفت. کسانی که در این بخش از بدنشان چربی دارند و می‌خواهند سریع‌تر آن‌ها را از بین ببرند، به سراغ عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی می‌روند. در پیکرتراشی نیازی به انجام تمرینات سنگین و انتظار طولانی برای ذره ذره آب شدن این چربی‌ها ندارید، زیرا با کمک لوله‌هایی که به این نواحی فرستاده می‌شود، چربی‌های زائد به شکل محلول در می‌آیند و به راحتی از بدن بیرون می‌روند؛ اما سرعتی که لیپوماتیک در از بین بردن چربی‌ها دارد همیشه هم خوب نیست!

برای بعضی از افراد که پوستی نرم و لطیف دارند این عمل زیبایی ممکن است باعث افتادگی پوست شکم یا چین‌خوردگی در نواحی برداشت چربی شود. اگر شما هم می‌خواهید لیپوماتیک کنید و نگران این موضوع هستید، با ما همراه باشید و نکات مهم علت افتادگی پوست و درمان آن را بشناسید.

چرا افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک دیده می‌شود؟

جنس پوست متقاضیان مهم‌ترین عامل تاثیرگذار افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک است. با توجه به اینکه میزان انقباض پوست بعد از لیپوماتیک غیرقابل پیش‌بینی است، تمام افراد نتیجه یکسانی را بعد از پیکرتراشی مشاهده نمی‌کنند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    پوست به طور طبیعی خاصیت کشسانی دارد و پس از عمل زیبایی به شکل اولش برمی‌گردد. برای اغلب افراد خاصیت ارتجاعی پوست عالی است و می‌تواند شکل طبیعی خودش را بعد از برداشتن چربی‌ها حفظ کند؛ اما بعضی از متقاضیان دارای پوستی با خاصیت ارتجاعی ضعیف هستند و حتی قبل از این عمل زیبایی هم با لاغری سطحی دچار چین‌خوردگی در پوستشان می‌شوند. این گروه بعد از لیپوماتیک با چین‌خوردگی‌های ریز و درشتی در شکمشان مواجه می‌شوند که گاهی مقدار آن‌ها زیاد است و باید با عمل زیبایی مجدد آن‌ها را بردارند.

    عوارض-لیپوماتیک
    عوارض-لیپوماتیک

    عوامل تاثیرگذار در افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک

    عوامل زیادی در افتادگی پوست به طور طبیعی تاثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سن متقاضی، ژنتیک، سن، آسیب‌های ناشی از آفتاب، فشارهای وارد شده به پوست در اثر ورزش یا زایمان، کشیدگی پوست در اثر عوامل مختلف، کاهش وزن سریع یا افزایش وزن سریع، کم‌آبی بدن و رژیم غذایی نامناسب اشاره کرد.

    این گروه با برداشتن چربی ممکن است شاهد افتادگی پوست با درجه‌های مختلفی باشند. برای بعضی از متقاضیان میزان افتادگی به مرور کمتر می‌شود و با پوشیدن گن، تمرینات ورزشی منظم و تغذیه مناسب می‌توانند دوباره شاهد جمع شدن پوستشان و برگشت آن به حالت عادی باشند؛ اما برای گروه دوم افتادگی ممکن است با درجه‌های شدیدتر رخ دهد و نیاز به درمان مجدد برای برداشتن پوست‌های چین خورده باشد.

     

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    با توجه به موارد گفته شده، پزشکان توصیه می‌کنند که متقاضیانی که پوستی با خاصیت کشسانی مناسب دارند برای پیکرتراشی اقدام کنند. سایر افراد می‌توانند با ورزش و به مرور چربی‌هایشان را از بین ببرند تا افتادگی پوست خفیف‌تری را شاهد باشند و بتوانند همچنان زیبایی‌اندامشان را حفظ کنند، یا اینکه از لیزر برای نابودی چربی‌هایشان کمک بگیرند.

    چه کسانی شاهد افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک هستند؟

    اگر می‌خواهید پیکرتراشی را انجام دهید و درباره افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک” نیاز به اطلاعات دقیق‌تری دارید، در این بخش متقاضیانی که ممکن است این مشکل را پس از این عمل زیبایی تجربه کنند معرفی کرده‌ایم. اگر شما هم جزء یکی از گروه‌های زیر هستید، بهتر است راه‌های دیگری را برای کاهش چربی‌های موضعی و سرسخت بدنتان انتخاب کنید.

    1) اگر وزنتان ثابت نیست و مدام روند کاهش یا افزایش وزن را تجربه می‌کنید بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد افتادگی پوست برایتان رخ می‌دهد.

    2) در صورتی که قصد دارید در آینده باردار شوید، بهتر است به سراغ لیپوماتیک نروید. چون در دوران بارداری و پس از آن افزایش وزن مخصوصاً در ناحیه شکم شدید است و احتمال افتادگی پوستتان زیاد خواهد بود.

    3) افراد مسن به دلیل کاهش خاصیت کلاژن سازی و کشسانی پوست بیشتر از جوان‌ترها در معرض افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک هستند.

    درمان-افتادگی-پوست-بعد-ازلیپوماتیک
    درمان-افتادگی-پوست-بعد-ازلیپوماتیک

    روش‌های درمان افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک

    برای اینکه میزان افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک را کاهش دهید یا اینکه به طور کامل چین‌خوردگی‌های به وجود آمده روی پوست را برطرف کنید، باید راه‌هایی که برای درمان این مشکل وجود دارد را بشناسید. در ادامه روش‌های درمان افتادگی پوست بعد از انجام پیکرتراشی را معرفی کرده‌ایم.

    استفاده از گن

    بهترین راه پیشگیری و درمان افتادگی پوست بعد از عمل لیپوماتیک استفاده از گن است. استفاده از گن در ماه‌های اول بعد از عمل پوست را می‌کشد و اجازه تجمع چربی‌های جدید را در مناطق شکم و… نمی‌دهد. همچنین با پوشیدن گن می‌توانید به پوست برای برگشتن به حالت اولش کمک کنید.

    استفاده از لیزر درمانی

    برای اینکه احتمال افتادگی پوست را بعد از عمل زیبایی کاهش دهید می‌توانید از لیزر درمانی استفاده کنید. این روش جدید علاوه بر از بین بردن چربی‌ها چین و چروک‌های پوستی هم برطرف می‌کند. اگر پوستی نرم دارید یا اینکه در گروه‌های هستید که احتمال افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی برایتان زیاد است، می‌توانید از لیزر برای برطرف کردن چربی‌ها و چروک‌های پوستی‌تان کمک بگیرید.

     

    جراحی و برداشتن افتادگی پوست

    در نهایت کسانی که با کمک لیپوماتیک چربی زیادی را از دست داده‌اند می‌توانند با کمک جراحی پوست‌هایی که در نواحی مختلف بدن مانند شکم آویزان شده را برطرف کنند. در این روش پزشک با جراحی زیبای پوست‌ها را به طور کامل برمی‌دارد و پس از دوران نقاهت هیچ اثری از افتادگی پوست بدنتان مشاهده نخواهید کرد.

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    برای اینکه پیکرتراشی بهترین نتیجه را برایتان داشته باشد باید رژیم غذایی را رعایت کنید، آب بنوشید، همیشه تناسب اندامتان را حفظ کرده و استرس و اضطراب را از خودتان کنید. البته نوع لباسی که می‌پوشید هم مهم است. پس از لیپوماتیک حتماً لباس‌های تنگ مانند گن به تن کنید تا پوست حالت خودش را از دست ندهد و افتادگی پیدا نکند.

    برای اینکه بدانید آیا پیکرتراشی برایتان مفید است یا نه و کاندیدای مناسب این عمل زیبای هستید، کافی است با شماره واتساپ کلینیک VIP تهران در تماس باشید و از مشاورین ما کمک بگیرید.

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند