ورم چشم بعد از کاشت ابرو

علت ورم چشم بعد از کاشت ابرو + روش‌های پیشگیری و درمان آن

علت ورم چشم بعد از کاشت ابرو چیست؟ آیا این عارضه برای مدت طولانی باقی می‌ماند یا در طول دوران نقاهت از بین می‌رود؟ چطور می‌توانیم ورمی که چشم‌ها پس از کاشت ابرو دارند را برطرف کنیم؟ در این مقاله از کلینیک VIP تهران به این سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

الگوی شما برای زیبایی چه کسی هست؟ آیا جز این هست که سوپراستارهای سینما و افراد مشهور الگوی اغلب مردم جامعه هستند. این روزها بازیگران برای زیباتر شدن به سراغ ابروهای پرپشت و پرتراکم رفته‌اند. اگر به چهره بازیگران زن و حتی مردان سوپراستار دقت کنید، دیگر اثری از ابروهای نازک یا کوتاه ژاپنی دیده نمی‌شود.

ابروهای پرپشتی که دارید می‌توانند از چهره عبوس و گرفته شما یک صورت خندان و سرحال بسازند! به شرطی که کاشت ابرو با طراحی متناسب با چهره شما و زاویه ی رویش مناسب به همراه تراکم بالا انجام داده باشید. پزشکان مجرب با تخصصی که دارند گرافت های تکی مو را به نحوی در قسمت ابرو کاشت می‌کنند که باورتان نمی‌شود این ابروها کاشت شده‌اند!

البته برای مشاهده نتیجه کاشت ابرو باید صبور باشید تا عوارض کوتاه‌مدت این عمل زیبایی به اتمام  برسد برای مثال :یکی از عوارضی که اغلب متقاضیان پس از کاشت ابرو به آن مواجه می‌شوند تورم چشم‌ها هست. در این مطلب قصد دارید دلایل این تورم و روش‌های برطرف کردن آن را بررسی کنیم.

کاشت ابرو چطور انجام می‌شود؟

برای کاشت ابرو باید بانک موی خوبی داشته باشید، یا اینکه در اطراف گوش‌هایتان موهای تک تار برای پیوند به این ناحیه وجود داشته باشد. پزشکان متخصص برای کاشت موی ابرو از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در گذشته با روش FIT کاشت ابرو انجام می‌شد. در این حالت یک نوار باریک از بانک مو برداشته می‌شود. سپس فولیکول‌های روی آن جدا شده و بعد از مرتب‌سازی در قسمت ابرو کاشت می‌شوند. انتخاب این روش کاشت ابرو بیشترین تراکم مو را به همراه دارد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    نمونه بعد از کاشت ابرو
    نمونه بعد از کاشت ابرو

    در روش‌های جدید پزشکان از پانچ دستی برای برداشت فولیکول‌های تک تار و کاشت آن‌ها استفاده می‌کنند. روش کاشت FUT زمان بیشتری نیاز دارد؛ اما کاشت با دقت و ظرافت بیشتری انجام می‌شود. در این روش پزشک آزادی عمل بیشتری برای برداشتن فولیکول‌های پیوندی در نواحی مختلف پشت سر دارد.

    با هر روشی که کاشت ابرو را انجام دهید، به دلیل ایجاد سوراخ‌های باریک برای کاشت فولیکول‌ها قسمت ابرو و اطراف آن‌ها برجسته می‌شود؛ بنابراین ورم چشم بعد از کاشت ابرو یک عارضه طبیعی هست و نباید نگرانی از بابت آن داشته باشید. البته توصیه می‌کنیم که در صورت طولانی شدن درد و تورم حتماً با پزشک مشاورتان صحبت کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    دلایل ورم چشم بعد از کاشت ابرو

    چرا ورم چشم بعد از کاشت ابرو” اتفاق می‌افتد؟ همان‌طور که هر فردی ممکن هست به مواد غذایی یا داروهای خاصی حساسیت نشان دهد، پس از کاشت ابرو هم ممکن است متقاضیان دچار تورم چشم‌ها شوند. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی برای متقاضیان رخ دهد و شدت آن برای هر فرد متفاوت است. دلایلی که باعث بروز این ورم هستند در ادامه ذکر شده

    کم بودن فاصله چشم و ابرو

    کسانی که تجربه کاشت ابرو را دارند معمولاً به دلیل دستکاری‌هایی که در بافت پوستی این ناحیه انجام می‌شود عوارضی مانند خون‌مردگی، کبودی و ورم را تجربه می‌کنند. برای کسانی که فاصله چشم و ابروهایشان معمولی و زیاد هست، معمولاً تورم فقط در ناحیه کاشت دیده می‌شود؛ اما برای افرادی که فاصله چشم و ابروهایشان کم است، میزان تورم می‌تواند تا چشم‌ها برسد و ورم چشم بعد از کاشت ابرو مشاهده شود.

    پزشکان توصیه می‌کنند که موقع خواب حتماً سرتان را بالاتر از بدن قرار دهد. بهترین حالتی که برای خوابیدن پس از کاشت ابرو وجود دارد زاویه 45 درجه بدن با صورت است. اگر سرتان را مانند سابق روی بالشت قرار دهید و به زاویه خواب مناسب توجه نکنید، ورم چشم بعد از کاشت ابرو رخ می‌دهد.

    دست‌کاری ناحیه کاشت ابرو

    خاراندن،  و لمس ناحیه کاشت هم می‌تواند به ابروهای جوان صدمه بزند. علاوه بر آن خاراندن اطراف چشم باعث بروز تورم در این قسمت شده و ورم چشم بعد از کاشت ابرو را به همراه خواهد داشت.

    از خاراندن،  و لمس ناحیه کاشت ابرو خودداری کنید
    از خاراندن،  و لمس ناحیه کاشت ابرو خودداری کنید

    راه‌های پیشگیری و درمان ورم چشم بعد از کاشت ابرو

    اگر ورم چشم بعد از کاشت ابرو نگرانتان کرده و به خاطر همین مدام این عمل زیبایی را به تاخیر می‌اندازید، در اینجا روش‌هایی که می‌توانید از بروز این مشکل پیشگیری کنید را ارائه کرده‌ایم. همچنین راه درمان ورم چشم بعد از کاشت ابرو” را هم آورده‌ایم تا در صورت بروز این عارضه بتوانید به راحتی آن را درمان کنید.

    استفاده از داروهای استروئیدی

    برای کاهش تورم چشم‌ها پس از کاشت پزشکان معمولاً از داروهای استروئیدی استفاده می‌کنند. مصرف این داروها بعد از پیوند ابرو می‌تواند از ورم چشم‌ها و نواحی کاشت پیشگیری کند.

    نوشیدن آب

    هیدراته کردن بدن می‌تواند کلیه عوارض ناشی از پیوند ابرو را کاهش دهد. با نوشیدن آب قبل عمل می‌توانید احتمال التهاب و تورم ناحیه کاشت و برداشت را کاهش دهید. پس از کاشت هم می‌توانید با نوشیدن آب فراوان التهابی که باعث ورم چشم بعد از پیوند ابرو شده را کم کرده و روند بهبودتان را سریع‌تر کنید.

    استفاده از کمپرس یخ

    با توجه به اینکه در نواحی کاشت و برداشت ابرو سوراخ‌های ریزی ایجاد می‌شود، متقاضیان پس از عمل احساس درد، سوزش و حتی تورم را در این نواحی دارند. برای اینکه درد و خونریزی بعد از کاشت را متوقف کنید و ورم چشم‌هایتان را کاهش دهید، بهترین راه استفاده از کمپرس یخ است. اگر دو تا سه روز پس از کاشت  مرتب از کمپرس یخ استفاده کنید، با کمترین درد و عوارض جانبی می‌توانید دوران نقاهت کاشت ابرو را سپری کنید.

    عدم مصرف الکل و دخانیات

    مصرف الکل و دخانیات روند درمان را پس از کاشت ابرو کند می‌کند. حتی ممکن است به خاطر مصرف این مواد فولیکول‌های تازه پیوند زده شده نتوانند در جایگاه جدیدشان ثابت شوند و ابروهای جدیدتان دچار ریزش شود . اگر می‌خواهید دوران نقاهت را بی‌دردسر پشت سر بگذارید و احتمال ورم چشم بعد از کاشت ابرو را کاهش دهید، مصرف این موارد را حداقل تا دو هفته بعد از کاشت به تاخیر بیندازید.

    و در انتها کلینیک VIP تهران…

    کاشت ابرو یکی از عمل‌های زیبایی رایج و پرطرفدار است. با وجود اینکه پیوند ابرو می‌تواند شما را زیباتر و جوان‌تر کند، اما عوارضی مانند ورم چشم بعد از “کاشت ابرو” هم وجود دارد. در این مقاله علت این مشکل و روش‌های برطرف کردن آن را بررسی کردیم. اگر قصدانجاام کاشت ابروبا بهتربن کیفیت و تراکم ، همراه تیم مجرب و حرفه ای دارید کلینیک VIP( تهران ) بهترین انتخاب شما خواهد بود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند