شستشو-بعد-از-کاشت-ابرو-طبیعی

نحوه شستشو بعد از کاشت ابرو طبیعی را یاد بگیرید

ابروهای پرپشت و زیبا می‌تواند شما را جوان، شاداب و زیبا نشان دهد. حتی وجود این ابروها چشم‌هایتان هم زیباتر دیده می‌شود؛ اما همه خانم‌ها و آقایان ابروهای پرپشت و خوش حالت ندارند. بعضی از افراد به دلیل عوامل ژنتیکی ابروهایشان ضعیف و نازک هست و معمولاً چهره خسته‌ای دارند و مسن‌تر به نظر می‌رسند در این مقاله می خواهیم راجب به شستشوی ابرو بعد از کاشت با شما صحب کنیم.

علاوه بر این گروه، بعضی از افراد به خاطر بیماری ابروهای زیبایشان را از دست می‌دهند، یا در اثر رژیم غذایی، حادثه و… ابروهایشان کم می‌شود و دیگر مانند سابق نیست! برای این متقاضیان بهترین راه داشتن ابروهای زیبا و جذاب کاشت هست. کاشت ابرو با کمک فولیکول‌های طبیعی موهای بانک مو انجام می‌شود. به همین دلیل پس از دوران نقاهت ابروهایتان رشد می‌کنند و از زیبایی ظاهرتان شگفت‌زده خواهید شد.

نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای رشد ابروها و سلامت آن‌ها در نظر داشته باشید. در این مطلب از کلینیک VIP تهران مهم‌ترین مواردی که باید در این موضوع بدانید را ارائه کرده‌ایم. با رعایت موارد ذکر شده، می‌توانید با سلامت دوران نقاهت را سپری کنید و خیالتان از بابت صدمه ندیدن فولیکول‌های تازه کاشت شده راحت خواهد بود.

زمان مناسب شستشوی ابرو بعد از کاشت چه موقع است؟

آیا به محض اتمام کاشت ابروها و مراجعه به منزل می‌توانیم این ناحیه از صورت را بشوییم؟ اگر این سوال برای شما هم مطرح شده، باید بدانید که حداقل تا سه روز نباید ناحیه کاشت ابرو ها با آب تماس داشته باشد؛ زیرا ممکن است در اثر تماس با آب فولیکول‌ها جابجا شوند یا اینکه در روند رشد موهای تازه کاشت شده اختلال به وجود بیاید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    پس از سه روز می‌توانید به آرامی آب ولرم را با کمک ظرفی روی پیشانی بریزید تا روی ابروها هم شسته شود. در این دوران قرار گرفت زیر دوش، لمس ابروها و … ممنوع است؛ زیرا گرافت­های تازه کاشت شده در حال تطبیق با محل جدیدشان هستند و امکان دارد صدمه ببیند. پس از 8 روز می‌توانید با دستور پزشک از شوینده‌های مناسب برای تمیز کردن صورتتان همراه آب استفاده کنید. در نهایت پس از دو هفته بعد از کاشت ابرو معمولاً پزشکان اجازه می‌دهند که ابروهایتان را مانند سابق بشویید.

    کاشت ابرو در تهران
    کاشت ابرو در تهران

    حرارت آب برای شستشوی ابرو بعد از کاشت

    برای شستشوی ابروها از چه آبی استفاده کنیم؟ اگر چه دوش گرفتن با آب گرم لذت‌بخش هست و از حضور در استخر و سونا احساس خوبی دارید، اما پس از کاشت ابرو ها باید برای مدتی این عادت‌هایتان را کنار بگذارید. چون شستشوی صورت با آب سرد یا گرم می‌تواند به فولیکول‌های جوان صدمه بزند. برای اینکه حرارت آب مناسب شستشوی ابروهایتان باشد، باید کمی آب سرد و گرم را در یک ظرف ترکیب کنید تا دمای نهایی آب متعادل شود.

     

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    شامپوی مناسب برای شستشوی ابرو بعد از کاشت

    برای شستشوی ابرو بعد از کاشت” نمی‌توانید از شامپوهای معمولی استفاده کنید. چون در ترکیب این شامپوها از مواد شیمایی استفاده می‌شود و به فولیکول‌های تازه کاشت شده آسیب میزند. بهترین گزینه‌ای که در این دوران می‌توانید برای شستشوی صورت و ابروهایتان استفاده کنید شامپو بچه است. شامپو بچه ترکیبات شیمیایی قوی ندارد و می‌تواند آلودگی‌های روی پوست را به خوبی تمیز کند.

     

    البته بعضی مواقع پزشک متخصص شامپوی خاصی را برای شستشو تجویز می‌کند و متقاضیان باید حتماً از آن برای تمیز کردن صورتشان استفاده کنند؛ زیرا پزشک بهتر از هر کسی تشخیص می‌دهد که چه شوینده‌ای می‌تواند توسط متقاضیان مختلف استفاده شود و برای هر فرد شامپو سازگار با شرایط وی را تجویز می‌کند.

    مراقبت های کاشت ابرو
    مراقبت های کاشت ابرو

    نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت

    بعد از مشخص شدن دمای آب و نوع شامپوی استاندارد برای شستشوی ابرو بعد از کاشت، باید با مراحل آن هم آشنا شوید. بعد از کاشت ابرو فولیکول‌ها هنوز دوران شوک را تجربه می‌کنند و مالیدن صابون یا شامپو به صورت یا مالش ابروها برای شستشو، باعث از بین رفتن فولیکول‌های جدید می‌شود. در ادامه مراحل تمیز کردن صورت و ابروهای کاشت شده را ارائه کرده‌ایم.

    • کمی آب سرد و گرم را در یک ظرف بزرگ بریزید و با هم ترکیب کنید تا دمای آب متعادل شود.
    • سپس با ظرف کوچک‌تر آب را به آرامی روی پیشانی ریخته و صورت را بشویید.
    • برای شستشو با شامپو هم ابتدا شامپو را با کمی آب ترکیب کنید.
    • سپس کف را روی صورت بریزید و کمی صبر کنید تا چربی‌ها تمیز شوند.
    • در مرحله بعد دوباره آب را از پیشانی به پایین بریزید تا صورت شسته شود.
    • در قدم بعدی صورت را به آرامی با دستمال نازک خشک کنید. البته بهتر هست فقط اطراف ابروها را خشک کنید و به این بخش از صورت دست نزنید.

    نکات مهم شستشوی صورت پس از کاشت ابرو

    در ادامه مواردی که می‌تواند باعث بروز مشکل در روند شستشوی ابرو بعد از کاشت شود و سلامت فولیکول‌ها را به خطر بیندازد را آورده‌ایم. موقع تمیز کردن صورتتان پس از کاشت حتماً به این موارد توجه داشته باشید.

    • به هیچ عنوان زیر دوش آب گرم قرار نگیرید.
    • نواحی کاشت یا برداشت مو را لمس نکنید و نخارانید.
    • از پاشیدن آب به صورت مستقیم به ناحیه کاشت یا دوش گرفتن بپرهیزید.
    • تنها از شوینده‌های تجویز شده توسط پزشک برای شستشو استفاده کنید.
    • صورتتان را با حوله زبر و … خشک نکنید و به ناحیه کاشت فشار نیاورید.

     و در انتها کلینیک vip تهران…

    متقاضیانی که دوران نقاهت پس از کاشت ابرو را به خوبی سپری می‌کنند، نتیجه خوبی از این عمل زیبایی می‌گیرند؛ اما کسانی که هیچ توجهی به دستورالعمل‌های پزشک برای شستشوی ابرو بعد از کاشت” نحوه استراحت پس از کاشت ابرو و… ندارند، باعث صدمه دیدن فولیکول‌های جدید می‌شوند. اگر میزان صدمه‌ای که به فولیکول‌های جدید وارد می‌شود کم باشد، شاید بتوان نتیجه آن را نادیده گرفت؛ اما گاهی صدمات وارد شده به فولیکول‌های کاشت شده بسیار زیاد هست و باعث می‌شود که حتی ابروهای قدیمی شما هم بریزد یا نازک شود.

    اگر می‌خواهید بهترین عمل زیبایی عمرتان تجربه کاشت ابرو هایتان باشد، پیشنهاد می‌کنیم نکات دوران نقاهت را به رعایت کنید و موقع شستشوی ابروهایتان دقت داشته باشید. هر چقدر در این دوران حواستان را بیشتر جمع کنید، به فولیکول‌های جوان فرصت می‌دهید که سریع‌تر با محل زندگی جدیدشان هماهنگ شوند و ابروهایتان رشد بهتری را تجربه خواهد کرد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند