چطور بهترین کلینیک کاشت ریش را انتخاب کنیم و کجا کاشت ریش انجام دهیم؟

چطور بهترین کلینیک کاشت ریش را انتخاب کنیم و کجا کاشت ریش انجام دهیم؟

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در کدام منطقه از تهران واقع‌شده است؟ این سؤال را آقایانی که سال‌ها به دنبال پیوند ریش بوده‌اند و از داشتن ریش و سبیل پراکنده و کوسه‌ای خسته شده‌اند می‌پرسند. اگر شما نیز جز این گروه از افراد هستید، بی‌شک پیدا کردن مرکز درمانی که این خدمات را به بهترین نحو برایتان انجام دهد، تبدیل به یک دغدغه بزرگ برایتان شده است. با ما همراه باشید و معیارهای یک کلینیک کاشت ریش مناسب را بشناسید.

چطور باید بدانید که کاندید مناسبی برای کاشت ریش هستید؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی معیارهای انتخاب کلینیک کاش ریش و سبیل برویم، باید این نکته را بررسی کنیم که آیا شما اصلاً کاندید مناسبی برای دریافت این خدمات زیبایی هستید یا خیر؟ کسانی می‌توانند کاشت ریش و سبیل را انجام دهند که:

  • سن آن‌ها بین20 تا30 سال باشد
  • ریش کوسه‌ای دارند
  • در اثر شیمی‌درمانی یا مصرف دارو ریش و سبیل خودشان را از دست داده‌اند
هزینه-کاشت-ریش-در-تهران
هزینه-کاشت-ریش-در-تهران

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ریش

برای اینکه با خیال راحت بتوانید کاشت ریش و سبیل را به یک کلینیک زیبایی بسپارید باید این معیارها را داشته باشد:

1) ارائه مجوز وزارت بهداشت

بدون ارائه مجوز وزارت بهداشت شما نمی‌توانید درباره کیفیت خدمات کلینیک و تخصص پزشکان آن مرکز درمانی نظر قطعی بدهید. تنها وجود این مجوز است که نشان می‌دهد کلینیک مذکور تمام استانداردهای بهداشتی و تخصصی را رعایت می‌کند و متخصصان حرف‌های در آن خدمات کاشت ریش و سبیل را انجام می‌دهند. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که مجوز بهداشت باید در کلینیک نصب‌شده باشد و امکان رویت آن برای مراجعین وجود داشته باشد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    2) داشتن تجهیزات مناسب و امروزی

    پیشرفت علم در صنعت پزشکی و زیبایی هم دستاوردهایی داشته است. امروزه این عمل زیبایی در “بهترین کلینیک کاشت ریش” تهران یا کلینیک vip به صورت حرفه‌ای ارائه می‌شود. کلینیک VIP از روش‌های مدرن کاشت ریش و سبیل که کمترین درد و خونریزی و بیشترین تراکم مو را به همراه دارد استفاده می‌کند.

    3) ارائه امکانات مناسب به بیماران

    توجه به‌ظاهر مرکز درمانی هم می‌تواند شما را درباره اینکه بهترین کلینیک کاشت ریش تهران را انتخاب کرده‌اید راحت کند. نکاتی که موقع بررسی محیط باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارتند از:

    • فضای کلینیک به طور کامل تفکیک شده باشد
    • کادر زمانی نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند
    • فضای کلینیک تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد
    • کلینیک دارای تهویه مناسبی باشد
    • وسایل و تجهیزات کاملا استریل شده و مرغوب باشد
    بررسی دقیق کلینیک و تجهیزات آن
    بررسی دقیق کلینیک و تجهیزات آن

    4) کادر حرف‌های درمان

    کلینیکی را انتخاب کنید که مشتری مداری کارمندان و پزشکانش مشهور است. در صورتی که به سراغ بهترین کلینیک کاشت ریش تهران برای دریافت این خدمات زیبایی بروید، کادر درمان با خوش‌رویی از شما استقبال می‌کنند و پاسخگوی تمام نیازهای شما هستند. پزشک کلینیک نیز باید حوصله و وقت کافی برای ارائه خدمات مشاوره به بیمار برای کاشت ریش را داشته باشد و در طول خدمات مشاوره مراجعه‌کننده از نگرانی‌هایش درباره کاشت ریش به پزشک می‌گوید و طرح‌های مختلف ریش‌های دلخواهش را نشان می‌دهد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در کلینیک VIP تهران، پزشک با توانایی که دارد به متقاضی اطمینان خاطر می‌دهد که بهترین طرح را با بهترین روش کاشت برای او انجام می‌دهد. به همین دلیل است که تمام مراجعین این مرکز از نتیجه کاشت ریش و سبیل خودشان راضی هستند.

     

    5) داشتن تجربه‌های کاشت متعدد

    وقتی کار را به دست کاددر پزشکی می‌سپارید که سال‌ها است در زمینه کاشت ریش و سبیل فعالیت دارند، نتیجه‌ای که به دست می‌آورید قطعاً شگفت‌زده‌تان می‌کند. چون پزشکان بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران می‌دانند که چه ریش‌هایی به چه صورت‌هایی بیشتر می‌آید و چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ریش هستند. به همین دلیل با ارائه مشاوره مناسب و عمل زیبایی درست بهترین تجربه را برای مراجعه‌کنندگان خلق می‌کنند.

    6) رضایت سایر مراجعین

    اگر قصدتان شناسایی بهترین کلینیک کاشت ریش تهران و انتخاب یک گزینه از بین مراکز درمانی متعدد است، حتماً از مراجعین قبلی آن مرکز درباره رضایتشان سؤال کنید. سوالاتی که می‌توانید از سایر افرادی که خدمات مشابه با شما را دریافت کرده‌اند بپرسید عبارتند از:

    • آیا امکان رزرو جلسه مشاوره برای شما وجود داشت؟
    • آیا تجهیزات استفاده شده مناسب بود؟
    • پزشک معالج چه اندازه شما را برای انتخاب طرح ریش همراهی کرد؟
    • پس از عمل چه مشکلاتی برای شما به وجود آمد؟
    • آیا از نتیجه پیوند ریش و سبیل راضی هستید؟

    7) شفافیت در قیمت

    بعضی از کلینیک‌های کاشت مو به هیچ عنوان قیمت دقیق و واضحی برای خدماتشان به مشتریان خودشان ارائه نمی‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که مراجعه‌کننده پس از اتمام کاش ریش از قیمت آن آگاه شود و با نارضایتی مبلغ را بپردازد؛ زیرا اغلب مراکزی که با این روش سعی در جذب مشتری دارند، خدمات بی‌کیفیتی را با بالاترین قیمت ارائه می‌کنند. در کلینیک vip همه‌چیز شفاف است و مشتری با آگاهی کامل نسبت به دریافت خدمات کاشت ریش اقدام می‌کند.

    در کلینیک vip اطلاعات دقیق به مشتری داده می شود
    در کلینیک vip اطلاعات دقیق به مشتری داده می شود

    بهترین کلینیک پیوند ریش و سبیل طبیعی تهران کجاست؟

    کلینیک VIP یکی از مجهزترین کلینیک‌های پیوند موی ریش و سبیل در تهران است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و ارائه خدمات با ضمانت‌نامه کتبی فعالیت می‌کند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلینیک VIP با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی و برخورداری از پزشکان متخصص و متعهد در این زمینه، گزینه‌ای عالی برای پیوند موی شما است. از دیگر مزایای این کلینیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • در این کلینیک عمل کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش FUT انجام می‌شود.
      • از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی در کاشت ریش استفاده می‎شود.
      • کاشت ریش توسط متخصصان این کلینیک زیبایی، بدون درد و برش جراحی صورت انجام می‎شود.
      • نتیجه کاملاً طبیعی و بر اساس زاویه خواب مناسب مو، با بالاترین تراکم کاشت است.

    در این صفحه، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در صورتی ‏که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه بفرمایید. طبیعتاً یک نتیجه رضایت‌بخش را باید از یک تیم پزشکی قوی، انتظار داشته باشید!

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند