زمان-خوابیدن-ورم-بعد-از-تزریق-چربی

زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی+ ریکاوری پس از تزریق

زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی چه موقع هست؟ آیا فاصله زمانی بین تزریق چربی تا خوابیدن ورم ناشی از آن زیاد است؟ چه راهکارهایی برای تسریع خواب ورم و التهاب پس از تزریق چربی وجود دارد؟ اگر به دنبال زاویه سازی صورت و زیباتر شدن هستید، بی‌شک اسم تزریق چربی به گوشتان خورده است. این عمل زیبایی یکی از بهترین و سالم‌ترین روش‌ها برای پرکردن صورت و جذاب‌تر شدن است.

با وجود اینکه تزریق چربی عوارض چندانی به همراه ندارد، اما پس از تزریق مواردی مانند کبودی، ورم و التهاب دیده می‌شود. این عوارض کوتاه‌مدت هستند و به زودی برطرف می‌شوند. با این وجود کسانی که تزریق چربی انجام داده‌اند یا قصد دارند که این عمل زیبایی را تجربه کنند، مشتاق هستند که درباره زمان خوابیدن تورم بعد از تزریق اطلاعات کسب کنند. با کلینیک vip تهران همراه باشید و درباره ریکاوری بعد از تزریق چربی و مراقبت‌های بعد از آن اطلاعات کسب کنید.

 

مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی

در تزریق چربی از چربی‌های موجود در بدن متقاضی برای برجسته و زاویه سازی صورت استفاده می‌شود. با توجه به اینکه هیچ ترکیب شیمایی وارد بدن نمی‌شود، تزریق چربی به عنوان یکی از کم عارضه ترین عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود. البته همه افراد ممکن هست واکنش یکسانی نسبت به تزریق چربی نشان ندهند. بعضی از افراد به خاطر واکنش‌های آلرژیک ممکن هست با عوارض خاصی پس از تزریق دست و پنجه نرم کنند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    اما در کل عوارض شایع پس از چربی در تورم و کبودی و التهاب پوست ناحیه تزریق خلاصه می‌شود. این موضوع که به خاطر تزریق چربی، سوراخ شدن بخش تزریق با سوزن و اثر داروهای بی‌حسی رخ می‌دهد، خیلی سریع برطرف می‌شود.

     

    عوارض-تزریق-چربی
    عوارض-تزریق-چربی

    بعد از تزریق چربی چه عوارضی مشاهده می‌شود؟

    اغلب افراد تزریق چربی را صرفاً وارد شدن سوزن در پوست و انجام تزریق تصور می‌کنند. در صورتی که پس از اتمام تزریق مواردی مطرح می‌شود که ممکن است اغلب متقاضیان با آن‌ها درگیر شوند. در ادامه عوارضی که پس از تزریق چربی با آن مواجه می‌شوید را بیان کرده‌ایم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    درد در ناحیه تزریق

    به دلیل وارد شدن سر سوزن در ناحیه برداشت چربی و تزریق آن، مقداری درد پس از تزریق وجود دارد. در طول تزریق به واسطه بی‌حسی شما درد ناشی از آن را احساس نخواهید کرد. پس از تزریق هم با کمک داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک متخصص می‌توانید به این درد کوتاه‌مدت غلبه کنید. اگرچه درد و تورم بعد از تزریق چربی طبیعی است، اما در صورتی که درد شدیدی داشتید یا زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی از حد مجاز بیشتر شد، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

     

    ورم و کبودی

    پس از اتمام تزریق چربی، کبودی و تورم جزئی در ناحیه گیرنده مشاهده می‌شود. این موضوع کاملاً طبیعی است و نباید نگران باشید. سه روز بعد از تزریق میزان ورم و کبودی بسیار زیاد می‌شود و بعد از آن به مرور چربی جذب می‌شود و کبودی از بین می‌رود.

    در نهایت “زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی” فرا می‌رسد و بعد از یک هفته کبودی و ورمی در ناحیه گیرنده مشاهده نمی‌شود. با گذشت بیش از دو هفته شما می‌توانید نتیجه واقعی تزریق را مشاهده کنید.

     

    مراقبت‌های بعد از تزریق چربی

    برای اینکه بتوانید زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی را تخمین بزنید، لازم هست که این عمل زیبایی را نزدیک پزشک متخصص و باتجربه انجام دهید. در نهایت رعایت نکات مراقبتی دوران نقاهت است که به شما برای بهبود سریع‌تر کمک می‌کنند.

    • به هیچ عنوان پس از تزریق چربی داروهای خودسرانه مانند رقیق‌کننده‌های خون را مصرف نکنید. پزشکان متخصص برای دوران نقاهت تزریق چربی معمولاً داروهای مسکن و آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کنند.
    • در صورتی که وارفارین یا آسپرین یا سایر داروهای رقیق‌کننده خون را مصرف می‌کنید، مصرف آن‌ها را تا زمان بهبود کامل یا دو هفته بعد از تزریق کنار بگذارید.
    • به هیچ عنوان در دوران نقاهت دخانیات و الکل مصرف نکنید.
    • پس از تزریق چربی آب فراوان بنوشید و غذاهای سالم مصرف کنید. اگر زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی برایتان مهم هست، باید بدانید که مصرف غذاهای چرب و شور این موضوع را به تأخیر می‌اندازد.
    • تا 4 هفته پس از تزریق به صورتتان دست نزنید و ناحیه تزریق را لمس نکنید یا ماساژ ندهید.
    • موقع خواب سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید تا تورم صورتتان سریع‌تر برطرف شود.
    • به هیچ عنوان پس از تزریق در استخر یا سونا حاضر نشوید.
    • بعد از تزریق از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و حضور در برابر نور خورشید اجتناب کنید.

     

    عکس-ورم-بعد-از-تزریق-چربی
    عکس-ورم-بعد-از-تزریق-چربی

    برنامه ریکاوری پس از تزریق چربی

    “زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی” و ریکاوری پس از این عمل زیبایی دارای مراحل زیر است:

     

    مرحله اول:

    پس از اتمام تزریق باید به منزل بروید و استراحت کنید. در روزهای اول تزریق ورم، کبودی و درد خواهید داشت. با مصرف مسکن می‌توانید میزان درد را کاهش دهید.

     

    مرحله دوم:

    در روز دوم و سوم ورم و کبودی پوست بیش از قبل می‌شود و احساس خارش خواهید داشت. بالاترین میزان کبودی را در این روزها تجربه می‌کنید.

     

    مرحله سوم:

    در روز چهارم پس از تزریق می‌توانید دوش بگیرید و صورتتان را طبق دستور پزشک شستشو دهید. مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها را از این روز باید شروع کنید.

     

    مرحله چهارم:

    دو هفته از وقتی که تزریق را انجام داده‌اید گذشته و زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی فرا می‌رسد. در این روز تقریباً نتیجه تزریق و زاویه سازی صورت قابل مشاهده است.

     

    مرحله پنجم:

    بیست روز پس از تزریق باید به کلینیک vip تهران مراجعه کنید تا پزشک وضعیت عمل را بررسی کند.

     

    مرحله ششم:

    اگر تزریق چربی به درستی انجام شده باشد، مدت ماندگاری آن ممکن است تا همیشه باشد. البته در حالت عادی پس از 6 ماه تا 2 سال نیاز هست که مجدداً ترمیم این عمل زیبایی را انجام دهید. با این کار همیشه می‌توانید از زاویه سازی و زیباسازی طبیعی بهره‌مند شوید.

     

    چطور تورم پس از تزریق را کم کنیم؟

    با وجود اینکه زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی حدود یک هفته بعد از این عمل زیبایی است، اما با کمک کمپرس آب یخ می‌توانید این زمان را کمتر کنید و کبودی پس از تزریق را کاهش دهید. پس از اتمام تزریق می‌توانید کمپرس یخ را روی ناحیه مورد نظر بگذارید و ورم و درد آن را بهبود دهید.

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    اگر قصد تزریق چربی نزد بهترین پزشکان ایران را دارید، با واتساپ کلینیک vip تهران در تماس باشید. در این مرکز تزریق چربی با رعایت نکات بهداشتی و به بهترین نحو انجام می‌شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند