پیکرتراشی-بدون-جراحی

پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی بهترین راه رسیدن به تناسب اندام

آیا پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی امکان‌پذیر است؟ چه کسانی می‌توانند با کمک این روش به تناسب اندام برسند و ظاهری زیبا داشته باشند؟ آیا متقاضی پیکرتراشی باید شرایط خاصی را برای دریافت این خدمات داشته باشد یا خیر؟ با کلینیک vip تهران همراه باشید و درباره این جراحی زیبایی و راه و روش رسیدن به تناسب اندام با کمک آن بیشتر بدانید.

لاغر شدن آرزوی هر فردی است. روزانه افراد زیادی را می‌بینم که در خانه ورزش می‌کنند یا برنامه تمرینی منظمی دارند و ساعت‌های خاصی از روزشان را در باشگاه سپری می‌کنند؛ اما گاهی اوقات هر چقدر هم ورزش‌های سخت و سنگین انجام دهید، باز هم تناسب اندامتان شبیه بازیگران نمی‌شود.

اگر آرزوی رسیدن به پهلوهایی فرورفته که فاقد هرگونه چربی هستند و کمر را باریک‌تر نشان می‌دهند، شکمی تخت و صاف که هیچ اثری از برآمدی در آن دیده نمی‌شود و اندامی خوش‌تراش که هر لباسی را می‌پوشید به خوبی رو تنتان می‌نشیند را دارید، همین حالا با پیکرتراشی می‌توانید این رویا را تحقق بخشید و شبیه یک سوپراستار واقعی شوید.

آیا پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی شدنی است؟

تا اسم پیکرتراشی به میان می‌آید، اغلب افراد تصور می‌کنند که پزشک متخصص قرار است با کمک تیغه‌های برنده به جان چربی‌های انباشته شده در بدن آن‌ها بیفتد و با بریدن چربی‌ها، متقاضیان را به تناسب اندام برساند. حتی شنیدن این موضوع برای کسانی که از تیغ جراحی می‌ترسند هم ناخوشایند است! این گروه از متقاضیان ترجیح می‌دهند که خودشان را فقط در رویاهایشان خوش اندام ببینند، تا اینکه بدنشان را به تیغ جراحی بسپارند.

اما با وجود پیشرفت علم دیگر پیکرتراشی نیاز به عمل جراحی ندارد. لیپوماتیک یکی از روش‌های نوین و جدید در دنیای امروزی است که امکان رسیدن به تناسب اندام بدون جراحی و بیهوشی را برایتان فراهم می‌کند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی
    پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی

    چطور پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌شود؟

    در پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی پزشک برای برداشتن چربی‌ها یک برش کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد می‌کند. سپس با وارد کردن ارتعاش به چربی‌ها، بافت سفت و سخت آن‌ها را در هم می‌کشند. چربی‌های خرد شده از طریق همین سوراخ‌های کوچک از بدن متقاضی خارج می‌شوند. این روش جراحی منحصر به منطقه خاصی نیست و متقاضیان می‌توانند با کمک آن چربی‌های ناحیه ران‌ها، باسن، سینه و… را خارج کنند.

    دوران نقاهت “پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی” هم کوتاه است. با توجه به اینکه برداشتن چربی‌ها تنها به واسطه سوراخ‌های کوچک ایجاد شده روی بدن انجام شده است، این عمل زیبایی به عنوان یکی از روش‌های غیرتهاجمی برای برداشتن چربی و زیباسازی محسوب می‌شود.

     

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی چطور انجام می‌شود؟

    اگر اطرافیانتان تجربه لیپوساکشن را داشته‌اند و با توجه به تجربه ناخوشایند آن‌ها نمی‌خواهید جراحی لاغری را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم مراحل پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی را بررسی کنید. مطمئن باشید با آگاهی درباره این روش نگرانی از بابت انجام آن نخواهید داشت و زودتر از آنچه تصورش را می‌کنید برای پیکرتراشی اقدام می‌کنید:

    1) در اولین قدم شما خدمات مشاوره را از کلینیک vip دریافت می‌کنید و شرایطتان برای دریافت این خدمات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

    2) در صورتی که کاندیدای مناسبی برای پیکرتراشی لیپوماتیک باشید، برای انجام آزمایش‌های لازم آماده می‌شوید. با وجود اینکه عمل لیپوماتیک سرپایی است، اما باید متقاضی در سلامت کامل باشد.

    3) پس از انجام آزمایش‌ها، برای انجام پیکرتراشی آماده می‌شوید. در این قدم پزشک متخصص ناحیه مورد نظر را استریل کرده و سپس این بخش را بی‌حس می‌کند.

    4) برای اینکه نفوذ در بافت چربی‌ها و از بین بردن آن‌ها امکان‌پذیر باشد، پزشک سوراخ کوچکی در قسمت بی‌حس شده ایجاد می‌کند. از طریق این سوراخ لوله کانولا به سمت بافت چربی‌های درون بدن هدایت می‌شود.

    5) این لوله باریک یا همان لوله کانولا حرکت‌های ارتعاشی دارد. پس از فرو کردن آن به داخل چربی‌ها، ارتعاش‌های ایجاد شده توسط لوله باعث در هم شکستن بافت چربی‌ها می‌شود و آن‌ها را به شکل مایع تبدیل می‌کند.

    6) پس از آن دستگاه چربی مایع شده را با مکش از بدن خارج می‌کند.

    7) پس از خارج شدن چربی‌ها، قسمت سوراخ ایجاد شده پانسمان شده و متقاضی برای گذراندن دوران نقاهت در منزل آماده می‌شود.

    نتیجه نهایی پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی چگونه است؟

    شنیدن عنوان پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی” افراد زیادی را وسوسه می‌کند که این عمل زیبایی را انجام دهند. قبل از اینکه سراغ پیکرتراشی برای رسیدن به تناسب اندام بروید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که نتیجه نهایی این عمل زیبایی برای همه افراد یکسان نیست! عوامل زیادی در نتیجه نهایی پیکرتراشی تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به شرایط زندگی، وضعیت سلامتی، نوع پوست و میزان سفت یا نرم بودن آن، میزان چربی انباشته شده زیرپوست، نوع حالت بدن و… اشاره کرد.

     

    با این وجود، مهم‌ترین نکته برای رسیدن به مطلوب‌ترین نتیجه پیکرتراشی رعایت نکات دوران نقاهت است. اگر نکاتی که برای دوران نقاهت توسط پزشک ارائه می‌شود را به خوبی رعایت کنید، پس از چند ماه از نتیجه‌ای که پیکرتراشی برایتان داشته شگفت‌زده خواهید شد؛ بنابراین مانند هر عمل زیبایی دیگری نتیجه مطلوب این عمل هم به صبوری شما و مراقبت‌های پس از آن بستگی دارد.

    روش-لیپوماتیک-بدون-جراحی
    روش-لیپوماتیک-بدون-جراحی

    میزان ماندگاری پیکرتراشی بدون نیاز به عمل جراحی

    با توجه به اینکه چربی‌ها مهمان همیشگی بدن اغلب افراد هستند، متقاضیانی که برای پیکرتراشی اقدام می‌کنند علاقه‌مند هستند درباره ماندگاری این عمل زیبایی اطلاعات کافی به دست بیاورند. مدت زمان ماندگاری پیگیری تراشی به عوامل متعددی بستگی دارد. مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه ذکر کرده‌ایم:

      • داشتن رژیم غذایی سالم و عدم مصرف غذاهای چرب و شور (پزشکان توصیه می‌کنند که پس از پیکرتراشی مواد غذایی سرشار از ویتامین و مواد معدنی و سبزیجات مصرف کنید.)
      • حتماً پس از اتمام دوران نقاهت ورزش را به صورت سبک شروع کنید؛ زیرا در صورتی که تحرک نداشته باشید، چربی‌های بدنتان در محلی که قرار دارند سفت و محکم خواهند شد و ممکن است دوباره اضافه وزن پیدا کنید.
      • استرس را از خودتان دور کنید، ساعت خواب منظمی داشته باشید و از ورزش‌هایی مانند یوگا و مدیتیشن برای آرام کردن روح و جسمتان کمک بگیرید. هر چقدر استرس شما کمتر باشد، تناسب اندامتان هم بهتر خواهد بود.
      • استعمال دخانیات و مصرف الکل روی سلامتی و ماندگاری نتیجه پیکرتراشی تاثیر منفی دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود که پس از انجام این عمل زیبایی برای همیشه مصرف این مواد را ترک کنید.
      • از نوسان شدید وزنی مانند افزایش وزن شدید و کاهش وزن شدید اجتناب کنید و همیشه وزنتان را در محدوده نرمال نگه دارید.

    مشاهده ویدیو در یوتیوب

    پیکرتراشی را کجا انجام دهیم؟

    برای پیکرتراشی باید به کلینیکی مراجعه کنید که نکات بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کند. همچنین انجام این عمل زیبایی توسط پزشک متخصص هم بسیار مهم است. کلینیک vip تهران با وجود سابقه بیش از 15 ساله، کلیه خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت و تحت نظر پزشکان مجرب ارائه می‌کند. اگر نیاز به دریافت خدمات پیکرتراشی دارید، هم‌اکنون با واتساپ ما برای مشاوره تماس بگیرید.

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند