استفاده از کلاه پس از کاشت مو

استفاده از کلاه پس از کاشت مو ممکن است یا نه؟

برای اینکه کاشت مو نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و از دیدن چهره جدیدتان در آینه لذت ببرید، رعایت نکات دوران نقاهت بسیار مهم است. فولیکول‌های تازه کاشت شده مانند جوانه‌هایی هستند که باید از آن‌ها به خوبی مراقبت کنید تا صدمه نبینند و خوب جاگیر شوند. استفاده از کلاه پس از کاشت مو یکی از مهم‌ترین نکاتی هست که روی محافظ از فولیکول‌های جوان تاثیرگذار هست. در ادامه دلایل استفاده از کلاه پس از کاشت و مزایا و معایبی که دارد را ارائه کرده‌ایم. با کلینیک VIP تهران همراه باشید و درباره این موضوع بیشتر بدانید!

پس از آن می‌توانید شاهد جوانه زدن موهای تازه کاشت شده و پرپشت شدن آن‌ها باشید. بعد از پر شدن سرتان، می‌توانید حالتی که دوست دارید به موهایتان بدهید و از طاسی و چهره‌ای که اصلاً دوستش نداشته‌اید خداحافظی کنید.

 

آیا استفاده از کلاه پس از کاشت مو نکات خاصی دارد؟

با وجود اینکه استفاده از کلاه پس از کاشت مو برای محافظت بیشتر از فولیکول‌های جوان توصیه نمی‌شود، اما نحوه استفاده از کلاه در این دوران بسیار مهم هست. اگر کوچک‌ترین اشتباهی موقع استفاده از کلاه مرتکب شوید، احتمال دارد که موهای کاشت شده مخصوصاً در قسمت جلوی سر و تاج سر صدمه ببینند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در این حالت شاید تراکم موهایتان نسبت به آنچه تخمین زده شده کمتر شود. حتی گاهی این اشتباه می‌تواند شانس متقاضی را برای انجام کاشت مجدد موها هم از بین ببرد؛ بنابراین قبل از استفاده از کلاه، باید به توصیه‌های پزشک معالجتان درباره نحوه پوشیدن آن توجه داشته باشید.

     

    کلاه-بعد-از-کاشت-مو
    کلاه-بعد-از-کاشت-مو

     

    دلایل استفاده از کلاه پس از کاشت مو

    کسانی که عمل زیبایی کاشت مو را انجام می‌دهند، به دلایل زیر ممکن هست نیاز به کلاه داشته باشند:

     

    1) پوشاندن ناحیه کاشت

    اولین و مهم‌ترین دلیل استفاده از کلاه، پوشاندن سر بعد از کاشت است. معمولاً کسانی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند، دوست ندارند پوست سرشان با وجود سوراخ‌ها و دلمه‌هایی که دارد در معرض دید باشد. به همین خاطر تا زمانی که دلمه‌ها از بین برود، از کلاه استفاده می‌کنند. اما این کار فقط 1 ماه بعد از کاشت ممکن است .

     

    2) محافظت از پوست سر در برابر نور خورشید

    تا یه مدت از اشعه مستقیم نور خورشید دوری باید بکنند مراجعان و بعد از 1 ماه استفاده از کلاه منعی ندارد.

     

    3) محافظت در برابر باد و باران

    بعد از یه تایمی از کاشت مو باران و باد مشکلی برای کاشت بوجود نمیاورد.

     

    4) محافظت در برابر گرد و خاک

    گرد و خاک موجب رسیدن آلودگی به پوست سر و افزایش احتمال عفونت سر پس از کاشت می‌شود. به همین خاطر پزشکان توصیه می‌کنند از گرد و غبار دوری کنند و در صورت نیاز یک ماه  بعد از کاشت از کلاه استفاده کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    چه موقع می‌توانیم از کلاه بعد از کاشت مو استفاده کنیم؟

    استفاده از کلاه پس از کاشت مو بلافاصله بعد از عمل توصیه نمی‌شود! بهترین زمان برای گذاشتن کلاه روی سر حداقل 90 روز پس از کاشت مو است.

    ترمیم-بانک-مو-بعد-از-کاشت
    ترمیم-بانک-مو-بعد-از-کاشت

     

    نکات استفاده از کلاه پس از کاشت مو

      • کلاه برای مواقعی که در بیرون از منزل هستید گزینه مناسبی هست. وقتی در خانه هستید، از پوشیدن کلاه اجتناب کنید! زیرا پوست سر باید هوا بخورد تا زخم‌ها ترمیم شوند و فولیکول‌ها اکسیژن مورد نیازشان را دریافت کنند.
      • کلاهی که انتخاب می‌کنید باید گشاد و آزاد باشد. کلاه نباید با پوست سرتان و فولیکول‌های کاشت شده در تماس باشد.
      • کلاه را به آرامی و بدون فشار وارد کردن به پوست سر بپوشید و در بیاورید. حتماً از دو دست خودتان برای گذاشتن و برداشتن کلاه استفاده کنید و برای انجام این کار عجله نداشته باشید!
      • از کلاه‌های لبه‌دار، کلاه‌هایی که هدبند دارند و کلاه‌های سفت استفاده نکنید.
      • حتماً قبل از خرید کلاه با پزشک مشورت کنید و پس از خرید هم کلاه را به پزشک نشان دهید و تایید وی را برای استفاده بگیرید.

     

    و در انتها کلینیک vip تهران…

    پیشنهاد می‌کنیم نتایج کاشت مو کلینیک vip تهران را در اینستاگرام ما مشاهده کنید و پس از آن برای انجام این عمل زیبایی پرطرفدار تصمیم بگیرید. در طول فرایند کاشت مو و قبل از آن هر سوالی داشته باشید می‌توانید از مشاورین ما بپرسید. از طریق واتساپ کلینیک با ما در تماس باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند