بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای چیست؟

بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای چیست؟

بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی کدام روش است؟ آیا تمام مراکز زیبایی به اینکه ابروهای کاشته شده زاویه مناسبی داشته باشند توجه نشان می‌دهند؟ چه کسانی از نتیجه کاشت ابروی خودشان رضایت دارند؟ کسانی که ابروهایشان به دلیل افزایش سن ریخته یا مادرزادی ابروهای نازکی دارند، بی‌شک بارها و بارها این سؤال‌ها را از خودشان می‌پرسند.

تا قبل از مطرح شدن کاشت ابرو روش‌هایی مانند تتو، استفاده از مداد ابرو و میکروبلیدینگ برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا انتخاب می‌شدند. پر کردن ابروها با مداد و سایه ابرو موقتی است و نمی‌توان برای ماندگاری دائمی آن حساب باز کرد. تتو و روش‌های دیگر هم باعث مصنوعی شدن ابروهایتان می‌شوند. به همین دلیل است که با وجود پیشرفت علم و ارائه روش‌های مختلف کاشت ابرو، این عمل زیبایی با استقبال خوبی مواجه می شود.

معرفی روش‌های مختلف کاشت ابرو

اغلب افرادی که قصد کاشت ابرو را دارند، درباره روش‌های مختلفی که این عمل زیبایی دارد اطلاعات کافی ندارند! عدم اطلاع درباره این موضوع باعث می‌شود که نتوانید بهترین روش کاشت ابرو را به درستی انتخاب کنید و درنهایت از نتیجه کاشت ابروهایتان راضی نباشید. حتی دیده شده است به بعضی از متقاضیان چند بار برای پیوند ابرو اقدام می‌کنند تا بتوانند ابروهایی که مد نظرشان است را داشته باشند.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    با توجه به نکات بیان شده، در این قسمت از مقاله از کلینیک vip قصد داریم که روش‌های مختلف کاشت ابرو را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

    کاشت ابرو طبیعی
    کاشت ابرو طبیعی

    1) کاشت ابرو به روش Fit

    برای کاشت ابرو می‌توانید روش Fit را انتخاب کنید. در این روش فولیکول‌های مو با پانچ دستی از بانک مو و اطراف گوش‌ها برداشته شده و در نواحی مورد نظر کاشت می‌شوند. تعداد فولیکول‌های برداشت شده، با توجه به تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت مشخص می‌شود.اما درز این روش زاویه خواب مو به خوبی رعایت نمیشود.

     

    نکات و مشکلات کاشت ابرو به روش FUE

    روشی که خیلی از کلینیک ها نامگذاری کردند . چنین روشی درز هیچ جای دنیا انجام نمیشود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) کاشت ابرو به روش SUT

    بعضی از افراد بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی را از بین روش‌های مدرنی مانند کاشت ابرو به روش SUT انتخاب می‌کنند. در این روش دیگر دخالت دست برای برداشت فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها وجود ندارد؛ زیرا پزشک متخصص با کمک یک پانچ اتوماتیک گرافت‌های ابرو را برداشته و در نواحی مشخص شده کاشت می‌کند.اما این روش مناسب برای کاشت موهای سر است.

    نکات و مشکلات کاشت ابرو به روش SUT

    در این روش زاویه و خواب موها به درستی رعایت نمیشود .

    3) کاشت ابرو به روش FUT

    در کاشت ابرو به روش FUT خبری از برداشت فولیکول‌ها با پانج اتوماتیک و دستی نیست! در این حالت پزشک متخصص ابتدا نواحی اهدا کننده و ابرو را استریل و ضدعفونی می‌کند. پس از آن نواحی گیرنده و اهدا کننده بی‌حس می‌شود.

    در قدم بعدی یک برش نواری از بانک مو جدا می‌شود و این قسمت بخیه می‌خورد. سپس فولیکول‌های روی برش نواری به دقت تفکیک می‌شوند و بهترین تار موها برای کاشت در ناحیه ابرو انتخاب می‌شوند. با توجه به اینکه برای کاشت ابرو نیاز به فولیکول‌های مو متنوع وجود دارد و باید این عمل زیبایی با صبر و حوصله انجام شود، “بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی” همین روش FUT در نظر گرفته می‌شود.

     

    مزایای کاشت ابرو به روش FUT

    • امکان‌پذیر بودن کاشت ابرو با تعداد گرافت‌های بالا و داشتن ابروهای پرپشت و زیبا
    • عدم آسیب وارد شدن به گرافت‌های مو حین برداشت و کاشت
    • عدم آسیب وارد شدن به بانک مو حین برداشت گرافت ها
    • دارا بودن ابروهای طبیعی و حرفه‌ای

    مزایای کاشت ابرو به روش FUT

    دائمی بودن ابروها و کاشت ابرو به روش FUT

    وقتی یک گزینه به عنوان بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی انتخاب می‌شود، اغلب افراد این سؤال را مطرح می‌کنند: «آیا کاشت ابرو به روش FUT دائمی است یا نه؟». برای پیدا کردن جواب این سؤال لازم است که مراحل اهدای فولیکول و کاشت آن را در این روش بررسی کنید. با توجه به اینکه فولیکول‌ها از بانک موی خود فرد برداشته می‌شوند، بنابراین ابروها پس از کاشت همانند ابروهای طبیعی خودتان هستند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را اصلاح کنید و حالت دهید.

    چطور بهترین نتیجه را از کاشت ابرو بگیریم؟

    اگرچه انتخاب بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی در نتیجه نهایی این عمل زیبایی تأثیر قابل توجهی دارد، اما نمی‌توان نقش توصیه‌های قبل و بعد از این عمل زیبایی را هم نادیده گرفت. در ادامه مهم‌ترین توصیه‌هایی که برای رضایت‌بخش بودن کاشت ابرو باید رعایت کنید را ارائه کرده‌ایم:

      • عدم مصرف دخانیات و الکل؛ زیرا مصرف این مواد موجب رقیق شدن یا غلیظ شدن خون می‌شود و می‌تواند دوران نقاهت را طولانی کند و حتی موجب پس زده شدن فولیکول‌های کاشته شده شود.
      • به هیچ عنوان نباید داروهای رقیق کننده خون مانند وافارین یا آسپرین مصرف کنید.
      • حتماً برای شستشوی صورتتان طبق دستور پزشک عمل کنید.
      • حتماً داروهای ضد عفونت را مصرف کنید تا ناحیه گیرنده یا اهدا کنند به خاطر عفونت درگیر نشود و نتیجه کاشت تغییر نکند.
      • حتماً مواد غذایی سالم و مقوی مصرف کنید.
      • در طول دوران نقاهت نکات بهداشتی را رعایت کنید.
      • به هیچ عنوان پس از کاشت آرایش نکنید و حتماً درباره زمان مناسب برای آرایش یا برداشت ابروها با پزشک معالجتان مشورت کنید.
      • مرکزی را برای کاشت انتخاب کنید که نمونه‌های موفق زیادی داشته باشد و نکات بهداشتی و تخصصی را به خوبی رعایت کند.
    جمع بندی

    برای اینکه بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی را انتخاب کنید، باید روش‌های مختلف کاشت ابرو را بشناسید. در این مقاله بهترین روشی که می‌توانید با کمک آن ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید را معرفی کرده‌ایم. برای دریافت خدمات کاشت ابرو کافی است ابتدا به اینستاگرام کلینیک vip سر بزنید، سپس با مراجعه به واتساپ ما نسبت به دریافت خدمات مشاوره کاشت ابرو اقدام

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند