10 مورد از مهمترین نکات کاشت مو

10 مورد از مهمترین نکات کاشت مو

نکات کاشت مو را چه کسانی باید بدانند و رعایت کنند؟ دانستن این نکات چه کمکی برای انجام کاشت مو به بهترین نحو به شما کمک می‌کند؟ اگر چه اغلب افراد به کاشت مو به دید یک تغییر چهره و معیار زیبایی نگاه می‌کنند، اما همیشه هم این عمل زیبایی به نتیجه عالی ختم نمی‌شود.

برای اینکه نتیجه حاصل از این عمل زیبایی مطابق خواسته شما باشد، باید همه‌چیز را درباره کاشت مو بدانید و بعد درباره انجام این عمل تصمیم بگیرید. به همین دلیل در این مقاله کلینیک VIP تصمیم گرفته‌ایم که 10 نکته مهمی که تمام افراد باید قبل از کاشت مو بدانند را ارائه دهیم.

 

1) آیا کاشت مو الزامی است؟

کاشت مو هم مانند سایر عمل‌های زیبایی یک موضوع اختیاری است و الزامی برای انجام آن وجود ندارد. اگر هیچ مشکلی با ریزش موهای سرتان ندارید و بدون مو بودن پسندتان است، نیازی نیست که برای کاشت مو برنامه‌ریزی کنید؛ اما کسانی که به زیبایی چهره و موهایشان اهمیت می‌دهند، قطعاً بعد از تجربه اولین ریزش موهایشان به سراغ متخصص مو برای کاشت مراجعه می‌کنند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    نکته: یادتان باشد که تا قبل از اینکه بانک موی خودتان را از دست بدهید باید برای کاشت مو اقدام کنید. در غیر این صورت فرصت طلایی داشتن موهای پرپشت و زیبا را از دست می‌دهید.

    روش-کاشت-مو
    روش-کاشت-مو

     

    2) پیدا کردن علت ریزش مو

    یکی از مهم‌ترین نکات کاشت مو پیدا کردن علت ریزش موهایتان است. اگر طاسی شما ارثی است یا در اثر بیماری و… ریزش مو پیدا کرده‌اید، با کمک مدرن‌ترین روش‌های کاشت مو در کلینیک vip می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید جالب است بدانید، بیشتر کسانی که برای کاشت مو اقدام می‌کنند دچار الگوی ریزش موی مردانه هستند.

     

    3) سن مناسب برای کاشت مو

    بهترین سن کاشت مو بالای 25 سال و زیر 70 سال است؛ زیرا کسانی که زیر 25 سال هستند و دچار ریزش مو شده‌اند، معمولا با درمان‌های دارویی می‌توانند این مشکل را جبران کنند. برای افراد بالای 70 سال هم ابتدا باید وضعیت بانک مو بررسی شود. در صورتی که فرد متقاضی بانک موی مناسبی داشته باشد، امکان کاشت مو برایش وجود خواهد داشت.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    4) جایگزین پیوند مو چیست؟

    اغلب کاربران در بین نکات کاشت مو به دنبال روش‌های جایگزین این عمل زیبایی هستند. برای اینکه جای موهای ریخته خودتان را پر کنید، می‌توانید از موهای مصنوعی استفاده کنید. بعضی از پزشکان هم با درمان‌های دارویی سعی می‌کنند که موهای از دست رفته شما را جبران کنند؛ اما استفاده از دارو درمانی و موی مصنوعی یک روش درمان موقتی برای ریزش مو و طاسی است.

    پس برای داشتن موهای طبیعی و پرپشت بهترین روش انجام کاشت مو است. در این روش موهای خودتان به نواحی که ریزش مو دارد پیوند می‌خورد. به همین دلیل است که پس از کاشت مو شاهد رشد موهای طبیعی و زیبای خودتان خواهید بود.

     

    5) هزینه کاشت مو

    هزینه هم یکی از نکات کاشت مو است که باید در نظر بگیرید. بعضی از افراد فریب هزینه پایین کاشت مو که توسط بعضی از مراکز درمانی ارائه شده است را می‌خورند. قبل از اقدام برای کاشت مو باید این نکته در نظر داشته باشید که ارزان بودن بی‌دلیل نیست! ممکن است کلینیک مد نظر تجهیزات مناسب کاشت مو را نداشته باشد، پزشک متخصص برای کاشت مو نداشته باشد و… .

    مرکز درمانی که خدمات باکیفیت را توسط پزشکان حاذق ارائه دهد، قطعاً به همان اندازه هم هزینه دریافت می‌کند. تفاوت هزینه کاشت مو را در نتیجه آن می‌توانید مشاهده کنید. اگر کاشت مو ارزان را انتخاب کنید رشد مصنوعی موها، عدم تراکم مناسب موهای کاشته شده و عفونت و… در انتظارتان است؛ اما وقتی کاشت مو را در کلینیک VIP تهران انجام دهید، روزهای جوانی و زیبایی خودتان را دوباره در آینده نزدیک خواهید دید.

     

    6) حضور پزشک متخصص در کلینیک کاشت مو

    انتخاب درست فولیکول‌های مو، نحوه برداشتن آن‌ها، مشخص کردن نقاط کاشت و خط مو و نحوه قرار دادن فولیکول‌ها در محل‌های تعیین‌شده، همه به تخصص پزشک معالجتان بستگی دارد. در صورتی که کلینیک vip تهران را برای کاشت مو انتخاب کنید، این شانس را خواهید داشت که کاشت مو را نزد بهترین پزشکان متخصص این کار انجام دهید.

    7) انتخاب روش کاشت مو

    بعضی از مراکز درمانی فقط روش‌های سنتی کاشت مو را ارائه می‌کنند؛ بنابراین متقاضی ناچار است یکی از گزینه‌های موجود را برای کاشت در نظر بگیرد. در صورتی که کلینیک VIP کم‌خطرترین و بهترین روش را برای خدمات کاشت مو در نظر گرفته. با تماشای تصاویر موجود در وب‌سایت این مرکز می‌توانید کیفیت کاشت مو آن را متوجه شوید.

     

    8) عوارض کاشت مو چیست؟

    در بین نکات کاشت مو عوارض این عمل زیبایی هم به چشم می‌خورد. اگر کاشت مو را در مراکز متفرقه انجام دهید امکان دارد که، نتیجه کاشت مو راضی‌کننده نباشد، موهای کاشت شده تراکم مناسبی نداشته باشد، درد، عفونت و … را پس از کاشت تجربه کنید یا بانک موی شما صدمه ببیند؛ اما وقتی کلینیک vip را برای کاشت انتخاب کنید، بهترین خدمات کاشت مو را در محیطی استریل دریافت می‌کند و عوارضی که این عمل دارد به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

     

    نمونه کاشت مو
    نمونه کاشت مو

     

    9) دوران نقاهت پیوند مو چقدر است؟

    دوران نقاهت کاشت مو 3 تا 6روز است. برای پیدا کردن جواب دقیق این سوال باید با پزشک معالجتان مشورت کنید.

     

    10) نرخ موفقیت پیوند مو چقدر است؟

    برای افرادی که در سلامتی کامل هستند و دخانیات و الکل مصرف نمی‌کنند، موفقیت کاشت مو بین 95 تا 98 درصد است.

     

    ویژگی‌های متمایز کلینیک vip تهران برای کاشت مو

    اگر برای کاشت مو به دنبال یک مرکز درمانی مناسب هستید، کلینیک vip تهران را انتخاب کنید. این مرکز درمانی بهترین مرکز کاشت مو در ایران است چون:

      • کلینیک vip تهران بیش از ۱۵ سال سابقه دارد.
      • کلینیک کاشت مو vip زیر نظر پزشک متخصص و با همکاری تیم مجرب فعالیت می‌کند.
      • کلینیک تخصصی vip از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی دارد.
      • کلینیک vip دستگاه اسکن و آنالیز سر دارد و خط مو را با دستگاه سه‌بعدی لیزری طراحی می‌کند.
      • کلینیک کاشت موی vip از جدیدترین روش‌های کاشت مو به روش SUT و Micro SUT استفاده می‌کند.
      • در کلینیک vip کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن یا کوتاه کردن مو و بدون جراحی انجام می‌شود.
      • در کلینیک تخصصی vip موی طبیعی و زنده با تراکم بالا کاشته می‌شود که رشد طبیعی هم داشته و می‌توان به آن مدل داد و آن را اصلاح کرد.
      • محیط کلینیک کاشت vip روزانه سه بار استریل کامل می‌شود و تمام نکات بهداشتی در این کلینیک رعایت می‌شود

    تمامی عمل نمونه‌گیری و برداشت فولیکول‌های مو با دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌شود و هیچ یک از مراجعین این کلینیک دچار عفونت بعد از کاشت مو نخواهند شد.

    در جلسه اول مراجعه به کلینیک کاشت مو vip تهران، از بانک مو شما اسکن و آنالیز رایگان صورت می‌گیرد و متخصصان این مجموعه، با توجه به وضعیت بانک مو و تراکم مورد نیاز، بهترین روش برای کاشت مو را به شما پیشنهاد می‌دهند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند