آیا نتیجه نهایی کاشت مو برای همه یکسان است؟

آیا نتیجه نهایی کاشت مو برای همه یکسان است؟

چه کسانی از نتیجه نهایی کاشت مو ی خودشان راضی هستند؟ آیا سبک زندگی افراد در این نتیجه تأثیرگذار است؟ چه نکاتی را برای اینکه بهترین نتیجه را کاشت مو بگیریم باید رعایت کنیم؟ اگر شما هم با این سؤال‌ها در ذهنتان مواجه هستید، این مقاله کلینیک vip را به هیچ عنوان از دست ندهید.

قبل از بررسی نتایج کاشت مو، بیایید فرآیند کاشت مو و علت ریزش موها را به طور مختصر بررسی کنیم. ریزش مو موضوعی نیست که انسان‌ها به تازگی با آن درگیر شده باشند. این موضوع از زمان‌های گذشته هم وجود داشته است. در قدیم برای پوشاندن سر کسانی که طاس بودند از کلاه‌گیس استفاده می‌شد؛ اما این روزها دیگر نیازی به کلاس گیس نیست، زیرا به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی کاشت مو این مشکل را برطرف خواهد کرد.

اگر بین 25 تا 60 سال سن دارید و بانک موی شما برای کاشت مناسب است، این شانس را دارید که از فولیکول‌های موی خودتان برداشت کرده و در نواحی که ریزش مو موجب طاسی آن‌ها شده کاشت کنید. با این روش می‌توانید مانند دیگران موهای طبیعی خودتان را داشته باشید که هم خوش‌حالت و زیبا هستند و هم امکان کوتاه کردن و مدل دادن آن‌ها وجود دارد.

بررسی نتایج نهایی کاشت مو

برای کسب اطلاعات درباره نتیجه نهایی کاشت مو باید هم دوره کوتاه‌مدت نقاهت و چند ماه پس از کاشت مو را در نظر داشته باشید و هم به دوره یک ساله پس از کاشت و رشد طبیعی و مرتب موها توجه کنید. به همین دلیل ما برای بررسی دقیق نتایج نهایی کاشت مو ابتدا به سراغ دوره کوتاه‌مدت پس از انجام کاشت می‌رویم و بعد از آن نتایج کلی کاشت را بررسی می‌کنیم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    دوره کوتاه‌مدت پس از کاشت

    در روزها و هفته‌های اول پس از کاشت مو نباید به دنبال معجزه نباشید! همان‌طور که دانه‌های گندم کاشته شده در دل زمین زمان نیاز دارند تا رشد کنند و جوانه بزنند، باید فولیکول‌های مو به خوبی در محلی که کاشت شده‌اند مستقر شوند و جان بگیرند تا رشد موها شروع شود.

    در اوایل کاشت سر پر از دلمه‌های خون‌مردگی ناشی از برداشت و کاشت فولیکول‌ها است. حتی درد، خارش و بی‌حسی هم در قسمت بانک مو و ناحیه کاشت حس می‌شود. به مرور سر پوست‌ریزی می‌کند و دلمه‌ها از بین می‌روند؛ اما درست از ماه دوم، موهای کاشته شده هم شروع به ریزش می‌کنند. این ریزش مو تا زمانی که کل فولیکول‌های مو دوباره شروع به فعالیت کنند و تارهای جدید مو جوانه بزند ادامه دارد.

    نتیجه-کاشت-مو
    نتیجه-کاشت-مو

    دوره طولانی مدت پس از کاشت مو

    از ماه ششم و هفتم پس از کاشت به مرور موهای کاشته شده بیشتر و بیشتر روی سرتان خودنمایی می‌کنند و پس از گذشت 9 ماه تا یک سال، فرآیند رشد مو کامل می‌شود؛ بنابراین 12 ماه باید صبوری به خرج دهید تا بتوانید نتیجه واقعی کاشت مو و هنر دست پزشک کلینیک vip تهران را مشاهده کنید. مطمئن باشید نتیجه کاشت مو به اندازه‌ای جذاب است که از مقایسه عکس‌های جدید و قدیمتان تعجب خواهید کرد!

    عوامل تأثیرگذار در نتیجه نهایی کاشت مو

    تا به اینجا درباره زمان انتظار و مسائلی که تمام افراد پس از کاشت مو با آن مواجه می‌شوند صحبت کردیم. در ادامه به سراغ نکاتی می‌رویم که می‌تواند نتیجه نهایی کاشت مو را برای بعضی از افراد تغییر دهد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    1) مصرف الکل و دخانیات

    بعضی از افراد به الکل اعتیاد دارند و به هیچ عنوان نمی‌توانند آن را ترک کنند. این گروه به هیچ عنوان کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیستند. با توجه به اینکه الکل خون را رقیق می‌کند، امکان خونریزی حین کاشت و بعد از آن وجود دارد؛ بنابراین نتیجه نهایی کاشت مو برای این گروه مانند افراد سالم نخواهد بود.

    کسانی که دخانیاتی مانند سیگار یا قلیان مصرف می‌کنند هم نمی‌توانند نتیجه خوبی از کاشت مو بگیرند. در صورتی که پس از کاشت همچنان سیگار بکشید یا سایر دخانیات را مصرف کنید، انتظار اینکه فولیکول‌ها به خوبی جاگیر شوند و موهایتان پرپشت و زیبا شوند را نداشته باشید. با توجه به اینکه دخانیات و الکل به شدت روی نتیجه کاشت مو تأثیرگذار هستند، پزشکان متخصص مصرف آن‌ها را چند هفته قبل و بعد از عمل زیبایی ممنوع می‌کنند.

    2) مصرف داروهای ضد عفونت

    عفونت تأثیر مهمی در “نتیجه نهایی کاشت مو” دارد. در صورتی که داروهای تجویز شده را به موقع مصرف نکنید و بهداشت را در طول کاشت و پس از آن رعایت نکنید، احتمال دارد که فولیکول‌ها درگیر عفونت ناشی از کاشت شوند و نتیجه کاشت مو با آن چیزی که شما انتظارش را دارید تفاوت زیادی داشته باشد.

    3) مالش موها روی بالش و لمس سر

    پس از کاشت مو به هیچ عنوان نباید سرتان را لمس کنید یا بخارانید. همچنین موقع خواب باید حواستان باشد که سر شما روی بالش کشیده نشود و فشاری روی نواحی که کاشت شده نیاید؛ زیرا در این حالت‌ها فولیکول‌های کاشته شده ممکن است جابجا شوند یا صدمه ببینند.

    نمونه-کاشت-مو
    نمونه-کاشت-مو

    4) تابش نور مستقیم آفتاب و تعریق

    کسانی که می‌خواهند نتیجه نهایی کاشت مو برایشان همان چیزی باشد که در نظر دارند، نباید پس از انجام کاشت در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرند. همچنین انجام فعالیت‌های جسمانی سنگین که موجب تعریق می‌شود هم در این دوران ممنوع است.

    5) قدرتمند بودن فولیکول‌های مو

    هر چقدر فولیکول‌های مو شما قوی‌تر باشد، نتیجه کاشت مو هم برایتان لذت‌بخش‌تر خواهد بود. برای اینکه درباره قدرت و کیفیت گرافت‌های موی سرتان و نتیجه نهایی کاشت مو اطاعات کافی به دست بیاورید، کافی است با مشاورین کلینیک vip ارتباط برقرار کنید.

    6) انتخاب مرکز درمانی مناسب و پزشک حاذق

    انجام کاشت مو هم یکی از مواردی است که در نتیجه نهایی کاشت مو تأثیر قابل توجهی دارد. در صورتی که پزشک توانایی لازم برای انجام کاشت را نداشته باشد یا اینکه کلینیکی که انتخاب می‌کنید تجهیزات لازم امروزی را برای این کار نداشته باشد، به احتمال زیاد نتیجه کاشت مو برایتان رضایت‌بخش نخواهد بود. در کلینیک vip تهران بهترین پزشکان متخصص حضور دارند و با رعایت نکات بهداشتی و با کمک به‌روزترین و جدیدترین تجهیزات موجود، بهترین کاشت مو را برای شما انجام می‌دهند.

    برای اینکه خیالتان از نتیجه نهایی کاشت مو و موفقیت‌آمیز بودن این عمل زیبایی راحت شود، پیشنهاد می‌کنیم به آدرس پیج ما در اینستاگرام مراجعه کرده و نمونه‌های کاشت مو موفق کلینیک vip تهران را مشاهده کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    131 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند