پروتز سینه2024-02-27T22:17:31+03:30

دکتر مهدی قلیچ خانی
متخصص جراحی جنرال دارای بورد تخصصی
پلاستیک ، ترمیمی

در یک جلسه میتوانید سایز و حجم سینه خود را برای همیشه تغییر دهید . در عمل پروتز سینه شما هیچ گونه دردی را احساس نمیکنید و هیچ ردی از بخیه باقی نخواهد ماند زیرا که این عمل با تکنیک های جراحی پلاستیک انجام میشود و رد بخیه کاملا محو میشود .

مشاوره و ویزیت رایگان

عمل پروتز سینه در مرکز جراحی تحت بیهوشی انجام میشود، در این عمل شما هیچ گونه دردی را احساس نمیکنید و هیچ ردی از بخیه باقی نمیمونه. با استفاده از هوش مصنوعی و اسکن سه بعدی برای اولین بار میتونید نتیجه قبل و بعد از پروتز سینه رو ببینید.

علت انجام پروتز سینه

انجام این جراحی علت های مختلفی را دارد که در ادامه به برخی از این علت ها اشاره خواهیم کرد.

رشد ناکافی پستان در دوران بلوغ

این گروه از مراجعین معمولاً در سن ۱۸ تا ۲۵ سالگی مراجعه می‌کنند. کاندید‌های بسیار خوبی هستند. تعدادی از این مراجعه‌کنندگان علاوه بر کوچک بودن سینه، دچار سینه‌ی لوله‌ای هستند. اصلاح سینه‌ی لوله‌ای مشکل است.

تحلیل رفتن پستان به دنبال شیردهی و یا رژیم‌ غذایی

در این موارد معمولاً افتادگی سینه هم وجود دارد. در موارد خاص استفاده از پروتز به‌تنهایی هم‌حجم سینه و هم افتادگی را اصلاح می‌کند. در بسیاری از موارد هم لیفت سینه و هم پروتز برای اصلاح ظاهر سینه ضروری است

بسیاری از بانوان به دلایل مختلفی از فرم سینه های خود راضی نبوده و از سینه های کوچکی برخوردار هستند و درصدد بزرگ کردن آن ها و بهبود فرم آن می باشند، یکی از روش هایی که می توان بدین منظور انجام داد، پروتز سینه می باشد که با انجام آن افراد می توانند حجم سینه های خود را افزایش داده و همینطور موجب خوش فرم شدن سینه های خود شوند.

جراحی زیبایی سینه

مجهزترین کلینیک زیبایی در تهران زیر نظر بهترین پزشکان کشور

• تزریق چربی به سینه
  • جراحی سینه ( درمان سینه های شل و افتاده )
  • لیفت سینه ( ماستوپکسی )
  • جراحی کوچک کردن سینه ( مامو پلاستی‌)
  • اصلاح عدم تقارن سینه ها
  • بازسازی سینه بعد از انجام عمل جراحی ( برداشتن سینه )
  • تخلیه چربی سینه آقایان ( ژنیکوماستی)
پروتز سینه

بنا به تذکر پلیس فتا از انتشار عکس های پروتز سینه معذوریم. لطفا برای مشاهده نمونه کار ها در واتساپ پیام بدید

ویزیت مجازی رایگان

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا ۲۴ ساعت آینده کارشناس پزشکی  برای مشاوره و پاسخگویی به سوالاتتان با شما تماس میگیرد.

آدرس کلینیک:سعادت آباد، چهار راه قیصر امین پور، بلوار جوریکی ، کوچه ی داوود حسینی ، بن بست یکم ، برج تشریفات شمالی ، طبقه هفتم، واحد ۲۸ مشاوره رایگان : 02122111799

Go to Top