تزریق چربی

جدیدترین متد تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت چگونه انجام میشود؟

جوان سازی صورت با استفاده از تزریق چربی؛  انتقال چربی از سلول‌های چربی بدن برای تزریق به لایه‌های زیرین پوست برای بازگرداندن حجم و جوانی و صاف کردن خطوط و چین و چروک است. تزریق چربی به صورت بدون ایجاد نگرانی از جمله واکنش آلرژیک یا پس زدن توسط سلول‌های بدن انجام میشود و نتایج طولانی و حتی دائمی دارد . هدف از تزریق چربی زاویه سازی صورت و بازگرداندن حجم از دست رفته به نواحی صورت از جمله چانه ، گونه ،خط خنده ،  برجسته کردن لب ها، اطراف بینی و خط اشک و پلک بالا است.

مشاوره رایگان عمل تزریق چربی ، جوان سازی صورت ، زاویه سازی صورت

جهت دریافت مشاوره رایگان تزریق چربی به صورت مشخصات خود را وارد نمائید ، کارشناسان کلینیک vip در سریعترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند

چه زمانی میتوان عمل تزریق چربی انجام داد ؟

  • اگر ناحیه ای در صورت شما چروکیده و فرورفته است.
  • اگر بخواهید تاثیر دائمی بیشتری در مقایسه با پرکننده های موقت داشته باشید.
  • اگر بخواهید چین و چروک یا جای زخم را از بین ببرید ، فرورفتگی های بدنتان را پر کنید و صورت و دستتان را جوانتر کنید.

نمونه عمل های موفق

تزریق چربی به پوست صورت ، گونه ،زیر چشم ، لب ، چانه ، جوان سازی صورت ، زاویه سازی و اصلاح خط خنده

جدیدترین روش جوان سازی صورت توسط پزشک متخصص پوست در مجهزترین کلینیک زیبایی VIP

مزایا انجام تزریق چربی

چرا باید عمل تزریق چربی صورت انجام دهید ؟

  • تزریق چربی ، بافت پوست را بهبود می‌بخشد

  • پر کردن بخش‌هایی از صورت که فرو رفته یا توخالی شده‌اند
  • از بین بردن خطوط روی صورت و جای زخم
  • از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی، روی بینی یا دهان

  • زاویه سازی صورت و تقارن سازی صورت یا درمان نقص‌هایی که قرینگی صورت شما را بهم می‌زند.
  • برای پرکردن و جوانسازی پوستتان و زاویه سازی صورت فقط یک بار هزینه میکنید، و نیازی نیست هر چند ماه یک بار دوباره انجام شود

  • از بین بردن فرورفتگی یا دایره‌های تیره زیر چشم
  • چربی انتقال یافته میتواند 3 تا 5 سال دوام داشته باشد و ماندگاری بالایی دارد

  • تزریق چربی از بافت بدن شما انجام میشود ،حساسیتی ایجاد نمیکند و بدن شما نیازی به انطباق با ماده خارجی دیگری ندارد

  • چربی می‌تواند تقریبا به هر منطقه از صورت شما تزریق شود

  • نتیجه تزریق چربی بعد از مدت زمان کوتاهی به صورت کاملاً طبیعی قابل مشاهده است

تزریق چربی به صورت

در میان قسمت های مختلف بدن، صورت اولین جایی است که آثار پیری در آن ظاهر می شود. چرا که با گذر زمان، چربی صورت به دلیل افزایش سن و از بین رفتن مواد مغذی کم و کمتر می شود. این چربی از دست رفته موجب کاهش حجم بخش های مختلف صورت، خصوصاً زیر چشم ، چانه ، خط خنده ، چانه ،گونه، لب و … می شود. بنابراین تزریق چربی به صورت معمولاً برای نواحی زیر استفاده می گردد :

تزریق چربی به لب تزریق فیلر به لب

تزریق چربی به لب

برای بزرگ کردن و افزایش حجم لب، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترینشان تزریق چربی به لب از بدن خود فرد است! روش انجام این کار به خود بیمار بستگی دارد. به عبارت دیگر شما می توانید تزریق را به یک لب و یا هر دوی آن ها انجام دهید. استفاده از این روش در مقایسه با سایر روش ها مانند تزریق ژل و کاشت پروتز عوارض کمتری دارد.

تزریق چربی زیر چشم درمان سیاهی و چروک چشم

تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم معمولاً بنا به دلایل مختلفی انجام می گیرد. نازک و البته حساس بودن پوست دور چشم باعث می شود که اثر اشعه آفتاب و افزایش سن بیشتر از قسمت های دیگر صورت روی آن نمایان شود. بنابراین از تزریق فیلر به زیر چشم برای رفع تیرگی و کبودی دور چشم و از بین بردن چین وچروک استفاده می شود.

تزریق چربی گونه

تزریق چربی به گونه

یکی از قسمت های صورت که در زیبایی افراد تأثیر شگرفی دارد، گونه است! تزریق چربی به گونه معمولاً بنا به یکی از دلایل زیر انجام می شود :

  • افزایش سن و افتادگی گونه
  • رژیم لاغری و از بین رفتن حجم گونه ها
  • دلایل ژنتیکی و مادرزادی

تزریق چربی به گونه ، یکی از مواردی است که به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود.

تزریق چربی به چانه و فک زاویه سازی صورت

تزریق چربی به چانه

عمل پروتز چانه با تزریق چربی ، یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که جهت رفع ایرادات ظاهری چانه استفاده می شود که در زیبایی چهره و حالت صورت تاثیر بسزایی دارد.تزریق چربی به چانه باعث فرم دهی به چانه و ایجاد برجستگی به اندازه ای که تقارن در اجزای صورت و گردن به وجود آید انجام می گیرد

تزریق چربی به چانه و فک زاویه سازی صورت

تزریق چربی و زاویه سازی صورت

تزریق چربی به صورت جهت حجیم کردن گونه ، لب ، زاویه دار کردن فک و چانه ، زاویه سازی با تزریق چربی به چانه و فک ، یکی از زیباترین زاویه دهی ها به صورت است. زاویه دهی به صورت، با تزریق چربی به صورت ابتدا انتخاب محل مورد تزریق علامت گذاری می شود و بعد با تزریق چربی، فک را به ۷ شکل در می آورند.

تزریق چربی به خط خنده درمان چین و چروک خط خنده

تزریق چربی خط خنده

با تزریق چربی در خط خنده می تواند “خطوط خنده” را کاهش دهد.  تزریق چربی باعث بهبود ظاهری، جوان‌سازی پوست و بازیابی حجم از دست رفته در صورت می‌شود. این روش با استفاده از لیپوساکشن و تزریق و انتقال چربی، فرورفتگی‌های صورت را برطرف کرده و خط لبخند را رفع می‌کند.

تزریق چربی به دست جوان سازی دست درمان چین و چروک دست

تزریق چربی به دست و پا

زمانی که چربی پوست دست از بین برود، استخوان ها، رگ ها وحتی تاندون های بدنتان به چشم می آیند! بنابراین می توانید با برداشتن چربی از زیر شکم و تزریق چربی به دست و یا پشت پا، جوانی را به خود بازگردانید.

مراحل انجام تزریق چربی

بعد از عمل تزریق چربی به گونه و لبتزریق چربی به گونه و لب
بعد از تزریق چربی به چانه و گونهتزریق چربی صورت تزریق چربی به گونه
زاویه سازی صورت تزریق چربی به صورتتزریق چربی به صورت قبل از عمل زاویه سازی صورت
زاویه سازی صورت ، تزریق چربی به صورتقبل از عمل تزریق چربی به صورت

سوالات متداول

آنچه باید قبل از شروع بدانید …
قیمت تزریق چربی به صورت و جوانسازی پوست در مقایسه با سایر روش های جراحی زیبایی، مانند تزریق ژل هزینه کمتری دارد. چرا که نیازی به خرید مواد گوناگون نیست و از چربی بدن خود فرد استفاده می شود. هزینه تزریق چربی باتوجه به محل مورد نظرتان و میزان چربی مورد نیاز متفاوت است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت های کلینیک، می توانید با ما در ارتباط باشید 02144158011.

همان طور که بیان کردیم، ماندگاری این عمل زیبایی بسته به افراد مختلف متفاوت است. معمولاً بین 3 الی 5 سال چربی تزریق شده در محل مورد نظر باقی می ماند. اما فراموش نکنید که ماده ای که برای جوانسازی هر قسمت از بدنتان به شما تزریق شده است، چربی بدن خودتان است! بنابراین بسته به میزان سوخت وساز بدن شما، میزان ماندگاری تزریق چربی متفاوت است! خصوصاً اگر بعد از تزریق، ورزش های سنگین نیز انجام دهید!، با ما در ارتباط باشید 02144158011.

بسته به تزریقی که انجام شده است، روند بهبود نیز متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه بسیاری از تزریق های گفته شده به صورت سرپایی و بدون بی حسی عمومی انجام می شوند، فرد می تواند به محض انجام این کار به خانه بازگردد و فعالیت های روزمره اش را انجام دهد. البته این مسئله باز هم به نظر تخصصی پزشک شما بستگی دارد. با ما در ارتباط باشید 02144158011.

همانطور که گفته شد، پوست زیر چشم به نسبت سایر قسمت های بدن، از حساسیت بیشتری برخوردار است و همین مسئله باعث می شود به محض افزایش سن و یا مشکل داخلی، چین و چروک و گودی و تیرگی زیر چشم مشاهده شود. بنابراین “تزریق چربی زیر جشم”، برای جوانسازی صورت از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال، در طول جراحی، جهت جلوگیری از پخش شدن مواد در سایر قسمت ها، جراح باید علاوه بر سرعت عمل بالا، بداند که بیمار در چه شرایطی قرار گیرد. به عبارت دیگر، برای این عمل جوانسازی صورت ، فرد باید در حالت نشسته باشد و نه خوابیده. بنابراین در صورتی که تمایلی به انجام این کار دارید، بهتر است که از افراد متخصص و با تجربه در کلینیک VIP کمک بگیرید.

بیماران می‌توانند حدود ۱۰ روز تا ۲ هفته پس از تزریق چربی و انجام تمرینات ورزشی سبک (لینک به ورزش درمانی بعد از عمل زیبایی) بپردازند. اما به طور کلی بیماران باید از انجام دادن هر کاری که در میزان موفقیت پیوند سلول‌های چربی اختلال ایجاد می‌کند خودداری کنند. بیماران می‌توانند سه هفته پس از تزریق چربی مانند قبل به انجام فعالیت‌های خود بپردازند.

سلول های چربی یک بافت زنده اند که از بدن خود فرد گرفته شده اند و بر خلاف انواع ایمپلنت ها یا تزریق ژل و بوتاکس که امکان جابجایی دارند سلول های چربی به بافت مجاور متصل می شوند و خونرسانی به آن ها به عنوان یک بافت زنده انجام می شود. با ما در ارتباط باشید 02144158011..