دلایل برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی+ نکات پیشگیری از آن

دلایل برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی+ نکات پیشگیری از آن

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی چه میزان است؟ آیا تمام قسمتی که برداشته شده دوباره شکل قبل از عملش در می‌آید، یا اینکه فقط بخشی از پوست و بافت شکم تغییر می‌کند و این موضوع قابل چشم‌پوشی خواهد بود؟ همه کسانی که به قصد سفت و جمع شدن پوست شکمشان این عمل زیبایی را انجام می‌دهند با سوالاتی مشابه موارد بیان شده مواجه هستند.

در صورتی که نتیجه آبدومینوپلاستی ماندگار باشد، متقاضیان می‌توانند از داشتن بدنی خوش استایل و زیبا و کمر باریک و شکم تخت لذت ببرند؛ اما در صورتی که این عمل زیبایی ماندگاری نداشته باشد، متقاضی چند وقت پس از آبدومینوپلاستی با مشکلاتی مانند چین خوردگی پوست شکم و برجستگی در این ناحیه مواجه می‌شود. همین موضوع باعث شده که متقاضیان این عمل زیبایی برای انجام آن با تردیدهای زیادی دست و پنجه نرم کنند.

در این مقاله قصد داریم به دلایل افتادگی و بزرگ شدن شکم بعد از آبدومینوپلاستی و عواملی که می‌تواند روی این موضوع موثر باشند بپردازیم. اگر می‌خواهید برای انجام این عمل زیبایی تصمیم قطعی بگیرید، با کلینیک زیبایی VIP تهران همراه باشید و درباره این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

چرا آبدومینوپلاستی انجام می‌شود؟

آبدومینوپلاستی یکی از عمل‌های زیبای پرطرفدار در جهان است که با هدف کوچک کردن شکم و برداشتن پوست‌ها و بافت‌های اضافی این ناحیه برای رسیدن به تناسب‌اندام انجام می‌شود. معمولاً کسانی که به خاطر رژیم‌های غذایی سنگین با مشکلاتی مانند افتادگی شکمشان مواجه هستند به سراغ این عمل زیبایی می‌روند. البته، افرادی که شکمشان برآمدگی دارد و همیشه به دنبال روشی برای تخت شدن این ناحیه از بدنشان هستند هم روی آبدومینوپلاستی حساب باز می‌کنند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

    با توجه به شرایط بدنی متقاضی و میزان افتادگی یا بزرگی شکم، انجام این عمل زیبایی بین 1 تا 5 ساعت زمان نیاز دارد. برای انجام آبدومینوپلاستی معمولاً از بیهوشی استفاده می‌شود و متقاضیان بعد از به هوش آمدن برای سپری کردن دوران نقاهت به منزل مراجعه می‌کنند. در طول این دوران پزشک توصیه‌هایی را برای پیشگیری از برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی، جلوگیری از عفونت ناحیه عمل و … در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که رعایت آن‌ها ضروری خواهد بود.

    ابدومینوپلاستی برای تخت کردن شکم برداشتن پوست و بافت‌های اضافی انجام می‌شود
    چرا-آبدومینوپلاستی-انجام-میشود

    آیا بعد از ابدومینوپلاستی امکان بازگشت شکم وجود دارد؟

    با وجود اینکه در ابدومینوپلاستی به طور کامل بخش‌های اضافی شکم برداشته می‌شوند و بعد از عمل شکم صاف و تخت می‌شود، اما امکان برگشتن شکم به حالت قبل از عمل برای تمام افراد وجود دارد. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به عدم رعایت توصیه‌های ارائه شده برای دوران نقاهت آبدومینوپلاستی توسط متقاضیان اشاره کرد. یکی از این نکات ثابت نگه داشت وزن و پرهیز از مصرف غذاهای شیرین چرب و پرکالری است. هر چقدر در مصرف این غذاها بیشتر زیاده‌روی کنید، احتمال برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی” برایتان بیشتر خواهد بود.

    حتما بخوانید: همه چیز درباره ابدومینوپلاستی یا جراحی لاغری شکم

    اغلب کسانی که بعد از آبدومینوپلاستی تغییری در رژیم غذایی خودشان ایجاد نمی‌کنند، این تصور را دارند که این عمل زیبایی را می‌توان بارها و بارها انجام داد. در صورتی که تعداد دفعاتی که هر متقاضی می‌تواند ابدومینوپلاستی را انجام دهد محدود است و پس از بار اول دیگر نتیجه‌ای که به دست می‌آید مانند قبل نخواهد بود. البته این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که تکرار ابدومینوپلاستی ممکن است مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود بیاورد که روی سلامتی جسمانی و حالت بدنی آن‌ها تاثیرگذار باشد.

     

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    عوامل موثر در بازگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

    بعضی از افراد تمام توصیه‌هایی که پزشکان برای قبل از عمل‌های زیبایی مانند آبدومینوپلاستی ارائه می‌کنند را با دقت رعایت می‌کنند، اما به محض اتمام عمل این موضوع را فراموش می‌کنند که برای بعد از آن هم باید نکاتی را رعایت کنند. به همین خاطر است که برنامه غذایی و شرایط دوران نقاهت این عمل زیبایی آن با آنچه پزشک توصیه کرده تفاوت پیدا می‌کند.

    به عنوان مثال پزشکان به افرادی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند توصیه می‌کنند که خواب و استراحت کافی داشته باشند و به اندازه کافی آب بنوشند. با رعایت این نکات به بدن فرصت می‌دهید که خودش را ریکاوری کند و با شرایط جدیدش سازگار شود.

    اما بعضی از متقاضیان از همان فردای عمل زندگی طبیعی خودشان را شروع می‌کنند و به نوشیدن نوشابه و آبمیوه یا مصرف فست فود و… برمی‌گردند. این افراد تصور می‌کنند که مصرف چند روزه غذاهای پرکالری و زیاده‌روی در غذا خوردن برایشان مشکل‌ساز نمی‌شود. در صورتی که هر لقمه غذا حاوی یک بمب کالری است و چربی‌های آن به طور لحظه‌ای در محلی که عمل روی آن انجام‌شده جذب می‌شوند.

    بنابراین مهم‌ترین عاملی که می‌تواند روی نتیجه نهایی آبدومینوپلاستی و برگشتن شکم در این عمل زیبایی موثر باشد، استفاده زیاد از مواد غذایی خواهد بود. به همین خاطر است که پزشکان روی تغذیه سالم تاکید می‌کنند و به متقاضیان توصیه می‌کنند بعد از عمل از مواد غذایی سالم و میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنند.

    از دیگر عواملی که می‌تواند باعث شل شدن و افتادگی شکم بعد از آبدومینوپلاستی در نظر گرفت می‌توان به عدم استفاده از گن مخصوص و جمع نشدن شکم اشاره کرد. چون این گن‌ها برای یکپارچه شدن شکم بعد از این عمل زیبایی و کمک به خاصیت کشسانی پوست تجویز می‌شوند.

    عدم استفاده از گن مخصوص بعد از آبدومینوپلاستی باعث افتادگی پوست شکم می‌شود
    عوامل-موثر-در-بازگشت-شکم-بعد-از-ابدومینوپلاستی

    نکات مهم ماندگاری نتیجه آبدومینوپلاستی

    آیا می‌خواهید پس از عمل زیبایی آبدومینوپلاستی همیشه خوش‌اندام و زیبا باشید و از دیدن خودتان در آینه لذت برید؟ این قسمت از مطلب را از دست ندهید. در این بخش نکات مهمی که می‌تواند نتیجه این عمل زیبایی را برایتان ماندگار و همیشگی کند ارائه کرده‌ایم. قبل از رزرو وقت آبدومینوپلاستی حتماً این نکات را مرور کنید تا به نتیجه مطلوبتان بعد از عمل برسید.

        • حتماً زمانی برای آبدومینوپلاستی اقدام کنید که قرار نیست درگیر افزایش یا کاهش وزن شوید. چون برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی در بیشتر مواقع به خاطر افزایش وزن متقاضیان رخ می‌دهد.
        •  حتماً نکات مراقبتی مانند استفاده از گن، نخوابیدن روی شکم، حمام نکردن بعد از عمل و… را جدید بگیرید و به توصیه‌های پزشک برای دوران نقاهت عمل کنید.
        • اگر عمل آبدومینوپلاستی را در یکی از کلینیک‌های زیبایی معتبر و نزد پزشکان حرفه‌ای انجام دهید، احتمال بازگشت شکم بعد از عمل برایتان بسیار کمتر خواهد باشد.
        • حتماً بعد از عمل باید استراحت کافی داشته باشید تا شکم فرصت بازسازی لایه‌های خودش را داشته باشد.
        • حتماً در جلسه مشاوره پیش از عمل شرکت کنید و درباره شرایط آبدومینوپلاستی و نکات قبل و بعد از آن اطلاعات کسب کنید.
        • در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید حتماً این موضوع را با پزشک در میان بگذارید. چون بعضی از بیماری‌ها باعث دیرجوش خوردن زخم‌ها می‌شوند و نتیجه نهایی عمل‌های زیبایی را تغییر دهند.

    سوالات متداول برگشت شکم بعد از آبدومینوپلاستی + جواب

    1) آیا بارداری می‌تواند باعث افتادگی شکم بعد از عمل شود؟

    با توجه به اینکه در دوران بارداری شکم بزرگ می‌شود و به محض زایمان به مرور به حالت قبل برمی‌گردد، احتمال افتادگی آن وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که این عمل زیبایی را پس از بارداری و رسیدن به تثبیت وزن انجام دهید.

    2) آیا میزان درد شکم بعد از ابدومینوپلاستی زیاد است؟

    چون پوست و بافت اضافی شکم در طول این عمل زیبایی برداشته می‌شود، پس از آن در ناحیه شکم مخصوصاً مواقع صاف ایستادن درد احساس می‌شود. به همین دلیل است که پزشکان توصیه می‌کنند بعد از عمل به اندازه کافی استراحت کنید و گن بپوشید تا شکم حالتی سفت داشته باشد.

    3) آبدومینوپلاستی چه عوارضی به همراه دارد؟

    بعد از این عمل زیبایی عوارضی مانند درد، کبودی، خونریزی یا کشیدگی در پوست شکم دیده می‌شود که طبیعی هستند؛ اما در صورتی که مشکلاتی مانند عفونت یا ترشح، تغییر رنگ پوست شکم یا خونریزی در این ناحیه وجود داشته باشد توصیه می‌شود به پزشک مراجعه کنید.

    4) مدت زمان نقاهت آبدومینوپلاستی چقدر است؟

    مدت زمان نقاهتی که برای این عمل زیبایی در نظر گرفته شده حدود دو تا سه هفته است. بعد از آن می‌توانید به زندگی طبیعی برگردید و فعالیت سبک روزانه‌تان را انجام دهید.

    5) چقدر از هزینه آبدومینوپلاستی را بیمه پرداخت می‌کند؟

    شرکت‌های بیمه معمولاً هزینه هیچ کدام از عمل‌های زیبایی را پرداخت نمی‌کنند. آبدومینوپلاستی هم از این موضوع جدا نیست. با این وجود، بهتر است با شرکت بیمه طرف قراردادتان در این باره مشورت کنید.

     

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    30 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند