همه چیز درباره تزریق ژل لب روسی+ هزینه، عوارض و نحوه تزریق

همه چیز درباره تزریق ژل لب روسی+ هزینه، عوارض و نحوه تزریق

تزریق ژل لب روسی هم مانند سایر عمل‌های زیبایی بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی از بین خانم‌ها  با کمک این روش‌ها سعی می‌کنند حالت چهره خودشان را تغییر دهند و زیباتر شوند. کسانی که لب‌های باریکی دارند یا از حجم و حالت لب‌های خودشان ناراضی هستند، با کمک این روش می‌توانند چهره خودشان را تغییر دهند و یک چهره زیبا و فریبنده داشته باشند. البته به شرطی که تزریق ژل لب به درستی انجام شود و ظاهر متقاضی تغییر خوبی داشته باشد نتیجه این عمل زیبایی رضایت‌بخش خواهد بود.

در بین مدل‌های متنوعی که برای تزریق ژل لب در نظر گرفته شده، تزریق ژل لب روسی را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها در نظر گرفت. در این روش حالت لب‌ها نسبت به آنچه قبلاً بوده تغییر زیادی می‌کند؛ اما این تغییر محسوس نیست و هر فردی با دیدن متقاضی که تزریق ژل انجام داده تصور می‌کند که حالت طبیعی لب‌های وی از اول همین گونه بوده است.

اگر علاقه‌مند هستید درباره تزریق ژل لب روسی” اطلاعات کسب کنید، با ما همراه باشید و همه چیز را درباره نحوه انجام این عمل زیبای و مزایا و معایب انتخاب آن بدانید.

 

چرا تزریق ژل لب روسی محبوب است؟

تا به حال از خودتان سوال کرده‌اید که چرا ژل لب روسی تا این اندازه محبوب و پرطرفدار است؟ جالب است بدانید که روسی‌ها به عنوان یکی از زیباترین زنان در جهان شناخته می‌شوند؛ و بخش مهمی از این زیبایی به خاطر حالت لب‌ها و رنگ پوست آن‌ها است.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در لب‌های روسی‌ها حجم لب در قسمت میانی پُر است و حالتی برجسته دارد؛ اما در کنارهای لب این حالت برجستگی دیده نمی‌شود و ظرافت و تیزی لب‌ها قابل مشاهده است. به همین دلیل، کسانی که لب‌های باریکی دارند و می‌خواهند ظاهر خاص لب‌هایشان را حفظ کرده و کمی آن‌ها را پُر و جذاب کنند، معمولاً به سراغ تزریق ژل لب روسی می‌روند. چون در این روش تزریق به نحوی انجام می‌شود که باریکی و تیزی اطراف لب‌ها حفظ شود ولی قسمت میانی آن‌ها پهن و برجسته باشد.

    میزان ژلی که برای تزریق ژل لب روسی” نیاز است و نوع تزریق آن با تزریق‌های معمولی تفاوت دارد؛ و برای انجام این تزریق باید حتماً به فرد متخصص مراجعه کنید؛ بنابراین اگر قصد دارید لب‌هایتان را فرم دهید و زیباتر شوید، ژل لب روسی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برایتان باشد.

    نحوه تزریق ژل لب روسی با تزریق ژل لب معمولی تفاوت دارد.
    نحوه-تزریق-ژل-لب-روسی

    نحوه تزریق ژل لب‌ها روسی چگونه است؟

    برای تزریق ژل لب روسی ابتدا پزشک متخصص این ناحیه را بی‌حس می‌کند، تا متقاضی هنگام تزریق احساس درد و ناراحتی نداشته باشد. سپس ژل یا فیلر از میانه لب‌ها به سمت حاشیه‌های آن‌ها تزریق می‌شود. با توجه به ظرافت و دقتی که برای انجام این عمل زیبایی لازم است، پزشکان برای تزریق کردن ژل لب روسی معمولاً 30 دقیقه تا یک ساعت زمان در نظر می‌گیرند. این بازه زمانی جهت آماده‌سازی ژل و تزریق آرام‌آرام آن به نواحی مشخص شده لب‌ها است.

    البته با توجه به زمان نسبتاً کمی که برای تزریق ژل یا فیلر لب لازم است، متقاضیان این عمل زیبایی نیازی نیست که یک روز کامل زندگی خودشان را برای انجام این عمل زیبایی تعطیل کنند. مخصوصاً که دوران نقاهت تزریق ژل با محدودیت‌های خاصی مانند عمل‌های زیبایی کاشت مو، ماموپلاستی و… مواجه نیست و متقاضی بلافاصله بعد از اتمام تزریق می‌تواند به زندگی طبیعی خودش برگردد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق ژل لب روسی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    مدت ماندگاری ژل لب روسی

    ماندگاری ژل لب روسی با سایر فیلرها تفاوت زیادی ندارد؛ بنابراین نمی‌توانید روی ماندگاری همیشگی این ژل لب حساب باز کنید. برای اینکه بدانید ژل لبی که برایتان تزریق شده چقدر دوام می‌آورد، در اولین قدم باید نوع آن را بشناسید. چون انواع ژل لب‌های تزریقی ماندگاری متفاوتی دارند. در قدم بعدی شرایط بدنی فرد است که می‌تواند سرعت جذب ژل را کاهش یا افزایش دهد.

    با توجه به شرایط جسمانی و متابولیسمی که دارید، ممکن است تزریق ژل لب روسی برایتان یک سال دوام داشته باشد. برای بعضی از افراد این مدت ماندگاری حدود شش ماه یا حتی کمتر هم می‌شود؛ این گروه باید مدام تزریق ژل را تمدید کنند تا چهره‌شان حالت ثابتی داشته باشد و همیشه زیبا بمانند.

    به طور کلی برای انجام این عمل زیبایی می‌توانید روی ماندگاری سه ماهه تا یک ساله ژل لب روسی حساب کنید. در طول این بازه‌های زمانی بین سه ماه تا یک ساله ممکن است چند بار نیاز به تمدید تزریق ژل لب داشته باشید تا به حالت دلخواه لب‌هایتان برسید.

    برای انجام این عمل زیبایی می‌توانید روی ماندگاری سه ماهه تا یک ساله ژل لب روسی حساب کنید
    مدت-ماندگاری-ژل-لب-روسی

     نکات مراقبتی بعد از استفاده ژل لب روسی

    بعد از تزریق کردن ژل لب روسی باید یک سری نکات مراقبتی را رعایت کنید. این توصیه‌ها برای اینکه از نتیجه نهایی تزریق رضایت کافی داشته باشید ارائه شده است؛ و با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید با یک چهره زیبا بعد از تزریق ژل یا فیلر خودتان را در آیینه ببینید و از نتیجه این عمل زیبایی لذت ببرید. در ادامه نکاتی که پس از تزریق کردن ژل لب روسی رعایت کنید توسط کلینیک زیبایی VIP تهران آورده شده است.

    • به هیچ عنوان قبل از تزریق ژل داروهای ضد انعقاد خون و روان کننده خون مانند وارفارین را مصرف نکنید.
    • از مصرف داروهای گیاهی، مسکن‌ها و … قبل از عمل اجتناب کنید.
    • برای اینکه تزریق ژل نتیجه مطلوبی برایتان داشته باشد بهتر است یک روز بعد از انجام این عمل زیبایی استراحت کنید.
    • پس از تزریق ژل از حضور در برابر نور آفتاب و محیط‌های گرم مانند سونا بپرهیزید.
    • کبودی، تورم و درد پس از تزریق ژل لب روسی” وجود دارد. با کمک کمپرس سرد و داروها و مسکن‌های تجویز شده می‌توانید این دوران را به خوبی پشت سر بگذارید.
    • به هیچ عنوان بعد از تزریق ژل لب روسی نباید الکل و دخانیات مصرف کنید.
    • تاثیر بی‌حسی تزریق شده برای فیلر لب معمولاً تا یک ساعت روی لب‌ها و نواحی اطراف آن‌ها باقی می‌ماند. در این بازه زمانی بهتر است غذا و نوشیدنی مصرف نکنید.

    عوارض ژل لب روسی کدام هستند؟

    آیا تزریق کردن ژل لب روسی عوارض دارد؟ اغلب متقاضیانی که برای بار اول است می‌خواهند تزریق فیلر یا ژل را انجام دهند با این سوال مواجه هستند. اگر تزریق ژل لب را در مراکز معتبر و کلینیک‌های دارای پروانه وزارت بهداشت انجام دهید، مشکلاتی مانند عفونت محل تزریق و… برایتان رخ نمی‌دهد؛ اما تزریق ژل لب در آرایشگاه‌ها و مطب‌های عمومی ممکن است باعث بروز عفونت در لب‌ها یا اطراف آن‌ها شود. اگر شدت این عفونت زیاد باشد و با دارو درمان نشود، گاهی مواقع مجبور می‌شوید که ژل تزریق شده را از لب‌ها تخلیه کنید.

     

    پس از تزریق ژل لب تورم، کبودی و درد خفیفی در محل تزریق و اطراف آن دیده می‌شود. با کمک دستورالعمل‌های پزشک و مصرف داروهای تجویز شده می‌توانید این مرحله را پشت سر بگذارید؛ و پس از چند روز شاهد بهبود محل تزریق خواهید بود. البته در صورتی که این مشکلات به خاطر اشتباهات تزریق یا آلودگی سوزن‌های مخصوص تزریق ژل لب روسی رخ داده باشد، باید به پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

    از دیگر عوارض تزریق ژل لب می‌توان به تغییر حالت شدید لب‌ها و نامتقارن شدن آن‌ها اشاره کرد. این موضوع به خاطر انجام تزریق ژل لب توسط اپراتورهای تازه‌کار و غیرحرفه‌ای رخ می‌دهد. چون این افراد تخصص کافی برای تنظیم اندازه ژل و تزریق مناسب آن را ندارند. با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر می‌توانید احتمال بروز این مشکل را هم به حداقل برسانید.

    عوارض تزریق ژل لب می‌توان به تغییر حالت شدید لب‌ها و نامتقارن شدن آن‌ها اشاره کرد
    عوارض-تزریق-ژل-لب-روسی

    هزینه تزریق کردن ژل لب روسی چقدر است؟

    هزینه تزریق ژل لب روسی” در هر کلینیک زیبایی نسبت به سایر مراکز متفاوت خواهد بود. اگر کلینیکی که انتخاب می‌کنید دارای سابقه طولانی در انجام عمل‌های زیبایی باشد و پزشکان حرفه‌ای در آن حضور داشته باشد، قیمت ژل لب روسی برایتان بیشتر خواهد بود؛ اما کسانی که در مراکز کمتر شناخته شده و مطب‌های عمومی تزریق ژل را انجام می‌دهند معمولاً هزینه کمتری پرداخت می‌کنند.

    اگر کلینیکی که انتخاب می‌کنید قیمت خیلی پایینی برای تزریق ژل و سایر عمل‌های زیبایی دارد، ممکن است کیفیت خوبی را برای ارائه خدماتش در نظر نگرفته باشد؛ بنابراین قبل از اینکه هزینه تزریق کردن ژل و… را برای انتخاب کلینیک بررسی کنید، به تجربه سایر متقاضیان آن مرکز توجه داشته باشید. نتیجه رضایت‌بخش از عمل زیبایی از هزینه‌ای که برای این کار می‌پردازید اهمیت بیشتری دارد؛ و انتخاب‌های اشتباه در این مسیر می‌تواند برایتان دردسرساز شود.

     

    سوالات متداول استفاده ژل لب روسی + جواب‌های تخصصی

    1) امکان تخلیه ژل لب پس از تزریق وجود دارد؟
    با توجه به اینکه در ژل لب روسی حالت طبیعی لب‌ها تقریباً حفظ می‌شود و ماده استفاده شده معمولاً هیالورونیک اسید است، امکان تخلیه ژل برای متقاضیان ناراضی وجود دارد. هر چند هیالورونیک اسید پس از مدتی جذب بدن می‌شود و متقاضیان می‌توانند با تمدید نکردن تزریق ژل دوباره چهره و لب‌های سابق خودشان را داشته باشند.

     

    2) چطور فرم لب مناسب خودمان را پیدا کنیم؟
    برای انتخاب نوع تزریق فیلر لب باید ابتدا در جلسه مشاوره شرکت کنید. در این جلسه حالت صورت و لب‌هایتان بررسی می‌شود و پزشک بهترین گزینه را برای تغییر چهره و زیباتر شدن فرد در نظر می‌گیرد.

     

    3) آیا استفاده از ژل لب روسی درد دارد؟
    پزشکان برای اینکه متقاضیان تزریق ژل لب درد کمی را حین تزریق داشته باشند از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند. علاوه بر آن، سوزن‌های انتخاب شده برای تزریق فیلر لب روسی نازک و ظریف هستند و استفاده از آن‌ها برای تزریق ژل برای متقاضی آزار دهنده نخواهد بود.

     

    4) آیا تزریق ژل لب روسی زمان‌بر است؟
    برای تزریق ژل لـب روسی باید زمانی طولانی‌تری نسبت به سایر روش‌ها در نظر بگیرید. چون در این روش تزریق در بافت میانی و وسط لب انجام می‌شود و باید فیلر به خوبی در محل تزریق شده رسوب کند. به همین خاطر است که تزریق ژل به آرامی و با دقت بالا انجام می‌شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق ژل لب روسی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    30 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند