هزینه دقیق کاشت ابرو در سال 1401 چقدر است؟

هزینه دقیق کاشت ابرو در سال 1401 چقدر است؟

خودتان را با ابروهای پر و خوش‌حالت تصور کنید! به نظر شما ابروهایی با این فرم چقدر می‌تواند روی زیبایی چهره‌تان تاثیرگذار باشد؟ جواب این سوال از قبل مشخص است. هر چقدر فرد ابروهای پرتر و خوش‌حالت تری داشته باشد، کم سن و سال‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید. به همین خاطر است که حالت ابروها نقش مهمی در بالا رفتن اعتماد به نفس افراد مختلف دارد.

اگر ابروهایتان مادرزادی پُر است و بخش مهمی از زیبایی چهره خودتان را مدیون آن‌ها هستید، شما به عنوان یکی از خوش‌شانس‌ترین خانم‌ها یا آقایان شناخته می‌شوید؛ اما برای کسانی که ابروهای نازکی دارند چه روشی وجود دارد که بتوانند از این زیبایی برخوردار شوند؟

اینجا است که پای کاشت ابرو طبیعی به میان می‌آید. اگر ابروهایتان همیشه نازک و باریک بوده یا در اثر اصلاح و استفاده از مواد آرایشی زیاد آن‌ها را از دست داده‌اید، وقت آن رسیده که به سراغ کاشت ابروی طبیعی در کلینیک زیبایی VIP تهران بروید. در این کلینیک زیبایی کاشت ابرو با کمک فولیکول‌های طبیعی اهدایی خودتان انجام می‌شود و پس از اتمام دوران نقاهت، شاهد رشد ابروهایی خواهید بود که هیچ تفاوتی با ابروهای واقعیتان ندارند.

برای کاشت کردن ابروهای طبیعی آماده هستید؟ در این مطلب قصد داریم هزینه کاشت ابرو در سال 1401 را بررسی کنیم، تا متقاضیان این عمل زیبایی بهتر بتوانند برای انجام آن برنامه‌ریزی کنند.

چه عواملی روی تعیین هزینه کاشت ابرو موثر هستند؟

برای اینکه بتوانید هزینه کاشت ابرو در سال جدید را به خوبی تخمین بزنید، باید عواملی که روی این موضوع تاثیرگذار هستند را به خوبی بشناسید. به همین خاطر در این قسمت قصد داریم که مواردی که می‌تواند هزینه کاشت ابرو طبیعی را برایتان کاهش یا افزایش دهد معرفی کنیم.

  • دستمزد پزشک متخصص یکی از عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو است. هر چقدر پزشک باتجربه‌تر و شناخته‌شده‌تر باشد، معمولاً این هزینه بیشتر خواهد بود.
  • اگر کلینیکی که برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنید مدرن و امروزی باشد و تجهیزات جدیدی داشته باشد، باید هزینه کاشت ابرو در سال 1401″ را بیشتر در نظر بگیرید.
  • روش کاشت ابرو و وسایلی که برای این کار استفاده می‌شوند هم یکی از عوامل موثر در گران‌تر تمام شدن یا نشدن هزینه این عمل زیبایی هستند.
  • میزان تراکمی که برای کاشت ابرو انتخاب می‌شود هم می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن یا کم شدن زمان کاشت و افزایش یا کاهش هزینه این عمل زیبایی شود.
  • مدلی که برای ابرو انتخاب می‌کنید و تعداد گرافت‌هایی که برای کاشت لازم هستند هم قیمت نهایی کاشت ابرو را تغییر می‌دهد.
  • هزینه آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو هزینه داروهای دوران نقاهت را هم باید جزء هزینه پیوند ابرو در نظر گرفت.
  • محل کلینیک کاشت ابرو و فاصله آن تا محل زندگی متقاضی هم می‌تواند قیمت کاشت ابرو را بالاتر ببرد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

    هزینه کاشت ابرو در سال 1401 چقدر است؟

    هزینه کاشت ابرو در 1401 مانند سال‌های قبل از آن محاسبه می‌شود. در واقع همان‌طور که در مقاله‌های دیگر هم به این موضوع اشاره شده است، برای محاسبه قیمت تمام شده عمل‌های زیبایی روی عدد ثابتی حساب کرد. چون عوامل متنوعی در نتیجه نهایی و نحوه انجام کاشت مو، کاشت ابرو و … موثر هستند و باید تک تک آن‌ها برای محاسبه قیمت نهایی عمل در نظر گرفته شوند.

    به عنوان مثال کسانی که کاشت ابرو را در کلینیک زیبایی معمولی و نزد پزشکان مبتدی و ناشناخته انجام می‌دهند، قیمت پایین‌تری برای کاشت ابرو می‌پردازند؛ اما متقاضیانی که برای دریافت بهترین نتیجه کاشت ابرو به مراکز شناخته‌شده مراجعه می‌کنند و تحت نظر بهترین پزشکان متخصص این عمل زیبایی را انجام می‌دهند، برای کاشت کردن ابرو باید هزینه بیشتری را بپردازند.

    سختی و آسانی کاشت ابرو برای متقاضی و دستگاه‌ها و تجهیزاتی که استفاده می‌شود هم می‌تواند در بالا بردن قیمت کاشت ابرو در سال 1401 مؤثر باشد. اگر کلینیک تجهیزات مدرنی را استفاده می‌کند و متقاضی برای کاشت ابرو نیاز به فولیکول‌های اهدایی زیادی دارد، این عمل زیبایی باکیفیت و شرایط متفاوتی انجام می‌شود؛ بنابراین هزینه کاشت ابرو برای متقاضی بیشتر تمام خواهد شد.

    همچنین در صورتی که متقاضی قبلاً میکروبلیدینگ، تتو و… را تجربه کرده باشد، برای کاشت ابرو شاید نیاز به تجهیزات خاص‌تری داشته باشد و این عمل زیبایی برایش گران‌تر تمام شود. حتی بعضی مواقع ممکن است کاشت ابرو در مراکز متفرقه ناقص انجام شده باشد و متقاضی نیاز به پیوند ابرو مجدد پیدا کند. همین موضوع می‌تواند روی نتیجه نهایی پیوند ابرو تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

    در صورتی که متقاضی به بیماری خاصی مبتلا باشد و شرایط ویژه‌ای برای کاشت ابرو داشته باشد، یا اینکه امکان کاشت با تجهیزان سنتی برای وی وجود نداشته باشد هم مبلغ کاشت ابرو برای وی بیشتر خواهد شد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    بنابراین برای تخمین قیمت نهایی کاشت ابرو باید ابتدا میزان تخصص پزشک و شهرت وی، نوع تجهیزاتی که استفاده می‌شود، میزان تراکم و سختی کاشت ابرو و در نهایت نزدیکی متقاضی به کلینیک یا سکونت وی در شهر دیگر را در نظر بگیرید. مخصوصاً کسانی که از شهرستان‌ها و مکان‌های نسبتاً دورتر از پایتخت برای کاشت ابرو در کلینیک زیبایی VIP تهران حاضر می‌شوند، باید مبلغ قابل توجهی را برای سفر به تهران و سکونت در این شهر برای انجام عمل پیوند ابرو در نظر داشته باشند.

    دستگاه‌ها و تجهیزات پیوند ابرو در بالا بردن قیمت کاشت ابرو موثر هستند
    هزینه-کاشت-ابرو

    آیا هزینه پیوند ابرو یک کلینیک می‌تواند معیار درست تخمین هزینه باشد؟

    اغلب کسانی که قصد انجام کاشت ابرو، بلفاروپلاستی و سایر عمل‌های زیبایی را دارند، برای تخمین هزینه از مقایسه قیمتی که توسط کلینیک‌های زیبایی مختلف ارائه می‌شود استفاده می‌کنند. در صورتی که هزینه‌هایی که توسط هر کلینیک اعلام می‌شود نمی‌تواند معیار مناسبی برای تخمین هزینه کلی این عمل زیبایی در همه کلینیک‌های زیبایی باشد.

    زیرا بعضی از مراکز زیبایی به خاطر رقابتی بودن عمل‌های زیبایی سعی می‌کنند با کم کردن هزینه مشتریان را به سمت خودشان جذب کنند. این جذب مشتری ابتدا با تبلیغات انبوه شروع می‌شود و مشتریان تصور می‌کنند که با پرداخت هزینه کمتر موفق شده‌اند که عمل زیبایی کاشت ابرو را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهند. در صورتی که این باور درست نیست! چون کم کردن هزینه کاشت ابرو در سال 1401، گاهی مواقع نشان دهنده این است که به جای پزشکان متخصص قرار است اپراتورها و پزشکان عمومی یا تازه‌کار این عمل زیبایی را برایتان انجام دهند.

    همچنین کم کردن هزینه کاشت ابرو گاهی می‌تواند به خاطر امکانات کم کلینیک و تجهیزات قدیمی آن اعلام شده باشد و با انتخاب این کلینیک نتیجه مطلوبی از عمل کاشت ابرو نگیرید. حتی گاهی مواقع نه تنها نتیجه پیوند ابرو با خواسته متقاضی تطابق ندارد، بلکه برداشت نادرست فولیکول‌ها باعث صدمه وارد شدن به بانک موی وی می‌شود و فرصت کاشت مجدد ابرو را هم از متقاضی می‌گیرد.

    همان‌طور که هزینه کاشت پایین تضمین‌کننده خدمات مناسب کلینیک زیبایی و کاشت عالی ابرو طبیعی نیست، کسانی که فقط به خاطر اسم کلینیک و قیمت بالای آن به سراغ مراکزی که مطرح هستند می‌روند هم ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوند. چون بعضی از این مراکز صرفاً برای اینکه شناخته شوند هزینه تبلیغاتی سنگینی را در نظر می‌گیرند و در نهایت خدمات کاشت ابرو و سایر عمل‌های زیبایی را با کمترین کیفیت و بالاترین قیمت ارائه می‌کنند. در صورتی که قیمت اعلام شده با هیچ‌کدام از امکانات و شرایطی که کلینیک مد نظر دارند سازگار نیست و پرداخت آن منطقی نخواهد بود.

    پیشنهاد می‌کنیم به جای مقایسه قیمت کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف، نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید. با بررسی نمونه کارها، شرایط و امکانات کلینیک و نظر سایر متقاضیانی که قبلاً از خدمات آن مرکز استفاده کرده‌اند، این فرصت را دارید که بهترین کلینیک کاشت ابرو را برای انجام این عمل زیبای انتخاب کنید.

    به جای مقایسه قیمت کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف، نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید
    مقایسه-هزینه-کاشت-ابرو

    مقایسه هزینه کاشت ابرو در تهران با شهرستان‌ها

    کلینیک‌های زیبایی که در تهران و سایر شهرهای بزرگ فعالیت می‌کنند امکانات بیشتری نسبت به کلینیک‌های فعال در شهرستان‌ها دارند. همین موضوع باعث شده که قیمتی که برای کاشت ابرو در این مراکز در نظر گرفته می‌شود بیشتر باشد.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]

     

    البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که اغلب پزشکان متخصص و شناخته‌شده در زمینه کاشت ابرو و سایر عمل‌های زیبایی در تهران فعال هستند؛ بنابراین اگر قصد دارید که این عمل زیبایی را تحت نظر یکی از بهترین پزشکان کشور که شناخته‌شده است انجام دهید و نتیجه مطلوبی از انجام آن بگیرید، باید به کلینیکی مراجعه کنید که پزشکان مد نظرتان در آن عمل‌های زیبایی را انجام می‌دهند.

    به همین خاطر است که اغلب متقاضیان کاشت ابرو، کاشت ریش و … برای انجام این عمل‌های زیبایی به تهران مراجعه می‌کنند و هزینه رفت و آمد و… را هم می‌پردازند.

     

    آیا هزینه کردن برای کاشت ابرو نتیجه دارد؟

    روش‌های زیادی برای پُر کردن ابروهای نازک وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌تواند به استفاده از لوازم‌آرایشی مانند مداد ابرو، ماژیک ابرو و سایه ابرو یا انجام تتو ابرو، میکروبلیدینگ و … اشاره کرد. هر کدام از این روش‌ها می‌تواند چهره شما را نسبت به آنچه قبلاً بوده تغییر دهد؛ اما نتیجه نهایی که بعد از استفاده از آن‌ها دریافت می‌کنید متفاوت خواهد بود.

    از طرفی آقایانی که با مشکل ریزش یا کم‌پشتی ابروهایشان مواجه هستند نمی‌توانند از این گزینه‌ها استفاده کنند. چون تتو و… می‌تواند روی صورت مردانه حالتی مصنوعی و آرایش شده ایجاد کند و زیبایی و جذابیت مردانه آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

    اما نکته مهم‌تری که باعث شده کاشت ابرو نسبت به همه این روش‌ها پرطرفدارتر باشد، میزان ماندگاری نتیجه نهایی تغییر حالت ابرو است. وقتی کاشت یا پیوند ابرو را انجام می‌دهید، خیالتان راحت است که می‌توانید برای همیشه ابروهای پرپشت طبیعی داشته باشید. حتی می‌توانید در صورت نیاز دوباره این عمل را تکرار کنید تا تراکم و حالت ابروهایتان کاملاً مطابق خواسته تان شود.اما محصولات آرایشی این ویژگی را ندارند.

    درحقیقت تمام موارد قدیمی و متداولی که برای جبران کم‌پشتی ابرو وجود دارند موقتی هستند و باید مدام‌ ترمیم شوند. مخصوصاً لوازم‌آرایشی که عمر آن‌ها تا چند ساعت بیشتر نیست. البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که کاشت کردن ابرو بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر گزینه‌ها است. چون متقاضیان با یکبار کاشت می‌توانند تا همیشه ابروهای پرپشتی داشته باشند و نیازی به ترمیم حالت و ظاهر ابروهایشان نخواهند داشت.

    وقتی کاشت یا پیوند ابرو را انجام می‌دهید، خیالتان راحت است که می‌توانید برای همیشه ابروهای پرپشت طبیعی داشته باشید
    هزینه-کردن-برای-کاشت-ابرو

     

    سوالات متداول هزینه کاشت ابرو در سال 1401+ جواب

    1) آیا هزینه کاشت ابرو برای تمام روش‌ها یکسان است؟
    هزینه کاشت ابرو از هر روش به روش دیگر متفاوت خواهد بود. چون در بعضی از روش‌ها کاشت و برداشت فولیکول دستی است و در بعضی دیگر نیاز به تجهیزات پیشرفته و تخصص برای انجام پیوند ابرو وجود دارد.

     

    2) آیا هزینه کاشت ابرو شامل بیمه می‌شود؟
    کاشت ابرو یک عمل زیبایی است و بیمه‌ها معمولاً هزینه عمل‌های زیبایی را پرداخت نمی‌کنند. با این وجود برای دریافت اطلاع دقیق‌تر از پوشش بیمه‌ای می‌توانید از شرکت بیمه طرف قراردادتان در این رابطه سوال کنید.

     

    3) آیا برای کاشت ابرو باید آن را بتراشیم؟
    پزشک برای کاشت ابرو پیوندها را در نواحی خالی ابرو و اطراف آن انجام می‌دهد؛ بنابراین برای انجام این عمل زیبایی نیازی به تراشیدن ابروهایتان ندارید.

     

    4) کاشت ابرو تضمینی صحت دارد؟
    نتیجه کاشت ابرو به عوامل زیادی از جمله تخصص پزشک، تجهیزات استفاده شده، دوران نقاهت و… بستگی دارد؛ بنابراین تضمینی بودن این عمل زیبایی را باید با توجه به شرایط متقاضی و شرایطی که پیوند ابرو و نگهداری از آن انجام شده در نظر گرفت. اگر صرفاً برای جذب مشتری این شعار توسط کلینیک اعلام شده باشد، بهتر است بیشتر درباره پیوند ابرو در آن مرکز تحقیق کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    30 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند