از صفر تا صد کاشت ریش و سبیل در کلینیک VIP تهران

از صفر تا صد کاشت ریش و سبیل در کلینیک VIP تهران

از دیدن چهره خودتان در آیینه راضی هستید؟ به نظر شما ریش و سبیل پراکنده و کوسه‌ای چه تاثیری می‌تواند روی زیبایی آقایان داشته باشد؟ برای رسیدن به جواب این سوال می‌توانید کسانی که ریش و سبیل کوسه‌ای و پرپشت دارند را با هم مقایسه کنید. با داشتن ریش و سبیل پرپشت، دست آقایان برای تغییر در چهره باز است.

این افراد می‌توانند یکبار ریش و سبیل را بلند کنند و با تمیز کردن دور آن چهره خاصی داشته باشند. در ماه‌های بعد ریش را بزنند و با سبیل چهره خودشان را حالت دهند یا اینکه ریش و سبیل پرفسوری یا … برای زیباتر و جذاب‌تر شدن چهره خودشان در نظر بگیرند. حتی کسانی که ریش و سبیل خوبی دارند می‌توانند با تراشیدن کامل صورتشان و صاف و یک دست شدن آن هم چهره متفاوتی بسازند.

اما برای کسانی که ریش و سبیل کوسه‌ای دارند چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ آیا این گروه هم می‌توانند چندین و چند مدل ریش و سبیل داشته باشند و چهره خودشان را جذاب و زیبا کنند؟ متاسفانه جواب این سوال منفی است. کسانی که ریش کم‌پشت و پراکنده‌ای دارند، فقط با تراشیدن آن است که می‌توانند چهره خودشان را عوض کنند.

این گروه وقتی می‌توانند مانند سایر افراد چهره مردانه جذاب برای خودشان بسازند که، ریش و سبیل کاملی داشته باشند. کاشت ریش همان چیزی است که می‌تواند این آقایان را به آرزویشان برساند؛ اما چطور کاشت کردن ریش انجام می‌شود؟ روش‌های انجام این عمل زیبایی چیست و کاشتن ریش چه مزایا و معایبی دارد؟ برای پیدا کردن جواب این سوال‌ها با کلینیک VIP تهران همراه باشید.

 

دلایل ریزش ریش و سبیل

پیدا کردن علت ریزش مو یا ریش و سبیل اولین قدم برای درمان این مشکل است. موقع بررسی چهره آقایان می‌توانید متفاوت بودن وضعیت رشد ریش و سبیل در آن‌ها را متوجه شوید. بعضی از این افراد کلاً ریش و سبیل ندارند و جز چند تار موی کرکی و نازک در بخش‌های خاصی از صورتشان مویی در این ناحیه دیده نمی‌شود.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    بعضی دیگر از آقایان ریش و سبیل دارند، اما موهای این ناحیه کم‌پشت است و از یک حدی بیشتر نمی‌شود. بعضی دیگر ریش و سبیلشان در قسمت‌های خاصی از صورت مانند روی چانه و اطراف آن رشد کرده و در سایر نواحی صورتشان مانند روی گونه‌ها ریش ندارند. بعضی از این افراد هم ممکن است به صورت مادرزادی دچار ریش کوسه‌ای و… باشند، یا اینکه به خاطر بیماری‌هایی مانند آلوپسی بخشی از موهای صورتشان ریخته باشد.

    برای اینکه بهتر بتوانید ریزش موهای صورتتان را درمان کرده یا برای کاشت ریش و سبیل تصمیم بگیرید، مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث ریزش ریش و سبیل شود را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

    علت ریزش ریش
    علت ریزش ریش

    1) ژنتیک و ریزش موی ریش و سبیل

    اگر پدر، پدربزرگ، برادر و سایر اعضای خانواده شما کم مو هستند و ریش و سبیل کوسه‌ای دارند، ریزش موهای سر و صورت شما طبیعی است.

    ریش و سبیل‌های کم‌پشت و کوسه‌ای معمولاً از ابتدای جوانی مشخص هستند و کسانی که این ژن را دارند، حتی ممکن است ریش و سبیل‌های جدیدی که در دوران بلوغ رشد می‌کنند را هم از دست بدهند و به مرور شبیه سایر اعضای خانواده‌شان شوند. یا ممکن است ریش‌های آقایانی که کم مو هستند، از همان اول هم رشد قابل‌توجهی نداشته باشند و این افراد هیچ‌وقت لذت داشتن ریش و سبیل پرپشت را تجربه نکنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    برای غلبه بر ژنتیک و وراثت هیچ داروی معجزه‌آسایی وجود ندارد! این گروه از آقایان فقط با “کاشت ریش” است که می‌توانند به داشتن صورتی متفاوت امیدوار باشند و لذت بهره‌مندی ریش و سبیل پرپشت را تجربه کنند.

     

    2) ترشح نامنظم هورمون‌های بدن

    هورمون‌ها هم نقش مهمی در شکل‌گیری چهره مردانه آقایان و رشد ریش و سبیل آن‌ها دارند. تستسترون یا همان هورمون مردانه، در دوران بلوغ نسبت به سایر مواقع بیشتر ترشح می‌شود. این افزایش ترشح هورمون‌ها به خاطر تغییراتی که در بدن رخ می‌دهد شکلی می‌گیرد رخ می‌دهد. با تنظیم نبودن هورمون‌ها، آقایان شاهد کم شدن رشد موهای ریش و سبیل و سر خودشان و افزایش مو در سایر نقاط بدنشان خواهند بود.

    کسانی که ریش و سبیلشان در بعضی نواحی کم‌پشت و در بعضی نواحی پرپشت است هم با این مشکل مواجه هستند. چون اگر خون‌رسانی به صورت به خوبی انجام نشود و هورمون‌ها کم یا زیاد باشند، مواد مغذی کافی به فولیکول‌های مو در صورت نخواهد رسید. به همین خاطر است که بعضی از نواحی صورت در آقایان کم مو و بعضی نواحی پرمو می‌شود.

    3) ابتلا به بیماری‌های مختلف

    هر فردی در طول زندگی ممکن است بیمار شود و این مشکل عوارض خاصی را برایش به همراه داشته باشد. از جمله این مشکلات می‌توان به ریزش موهای صورت یا سر اشاره کرد. به عنوان مثال کسانی که به آلوپسی مبتلا هستند ریزش موی سکه‌ای را تجربه می‌کنند. یا افرادی هستند که به خاطر ابتلا به سرطان و شیمی‌درمانی موهای سر و بدنشان را از دست می‌دهند.

    اگر به خاطر بیماری دچار ریزش مو شده‌اید، باید به دنبال درمان باشید. پس از درمان بیماری می‌توانید با تقویت بدنتان دوباره موهای صورتتان را پرپشت کنید. همچنین می‌توانید از کاشت ریش برای ترمیم موهای صورتتان و زیبا شدن دوباره کمک بگیرید.

    4) آسیب وارد شدن به پوست صورت

    در طول بازه‌های زمان خاصی ممکن است نیاز به جراحی داشته باشید و جای زخم یا اسکار روی پوستان باقی بماند. همچنین حوادثی مانند سوختگی یا شکستگی و… هم می‌تواند باعث صدمه وارد شدن به صورت شده و موهای موجود در ناحیه ریش و سبیل را از بین ببرد. اگر با این مشکلات مواجه شده‌اید و بخشی از موهای صورتتان را از دست داده‌اید، باید خدمات مشاوره کاشتن ریش و سبیل را دریافت کنید. پزشک متخصص در این جلسه وضعیت شما را بررسی کرده و امکان‌پذیر بودن یا نبودن کاشت را با شما در میان می‌گذارد.

    5) سبک زندگی و مواد غذایی مصرفی

    برای داشتن پوستی شفاف و درخشان، سلامت جسمانی و رشد مناسب موهای ریش و سبیل و سرتان باید غذاهای سالم بخورید و ورزش کنید. مواد غذایی حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ریشه مو را تقویت کرده و رشد موهای ریش را بهبود می‌دهند. این ویتامین‌ها را می‌توانید از طریق خوراکی‌هایی مانند دانه‌ها و مغزها یا میوه‌ها دریافت کنید.

    هر چقدر استرس شما کمتر باشد و آرامش بهتری داشته باشید هم فولیکول‌های موی ریش و سبیلتان قوی‌تر خواهند شد؛ بنابراین سبک زندگی سالم یکی از مواردی است که می‌تواند داشتن ریش پرپشت و زیبا را برایتان تضمین کند.

    روش‌های تقویت ریش و سبیل

    روش‌های زیادی برای تقویت ریش و سبیل یا موهای سر وجود دارد. بعضی از آن‌ها روی متقاضیان تاثیرگذار هستند و می‌توانند برای همیشه یا در بازه‌های زمانی موقتی ریزش ریش و سبیل را متوقف کنند؛ اما به طور کلی درمان قطعی برای پیشگیری از ریزش ریش و سبیل وجود ندارد و نمی‌توانید روی مواردی که برای این کار وجود دارد به صورت تضمینی حساب کنید. در ادامه متداول‌ترین روش‌هایی که برای تقویت ریش و سبیل وجود دارد را برایتان آورده‌ایم. برای استفاده از هر کدام از روش‌های ارائه شده حتماً باید با پزشک معالجتان مشورت کنید.

    عمل-کاشت-ریش
    عمل-کاشت-ریش

    تقویت ریش و سبیل در خانه

    برای تقویت رشد ریش و سبیل با درمان‌های خانگی چه روش‌هایی را تا به حال امتحان کرده‌اید؟ به نظر شما کدام مواد غذایی می‌تواند روی رشد بهتر ریش و سبیل و کاهش ریزش آن موثر باشد؟ در ادامه مواردی که می‌توانید در خانه برای تقویت ریشه موهای صورتتان استفاده کنید را آورده‌ایم.

    • استفاده از مواد غذایی سرشار از بیوتین می‌تواند رشد ریش و سبیل را بهتر کند و جلوی ریزش موهای صورت را در آقایان بگیرید. تخم‌مرغ یکی از مواد غذایی حاوی بیوتین است. با قراردادن این ماده در برنامه غذایی روزانه خودتان می‌تواند رشد موهای صورتتان را بهتر کنید.
    • استفاده از روغن‌های گیاهی مانند روغن‌زیتون یا روغن نارگیل هم می‌تواند ریشه موهای صورت را تقویت کرده و جلوی ریزش آن‌ها را بگیرد.
    • برای رشد ریش و سبیل‌هایتان باید بدن را هیدراته نگه دارید. نوشیدن آب و مایعات کافی آب‌رسانی به پوست را افزایش می‌دهد و باعث بهبود رشد آن‌ها می‌شود.
    • کاهش استرس هم می‌تواند رشد موهای سر و صورتتان را بهبود دهد. اگر عادت به بد خوابی یا بی‌خوابی دارید، با تنظیم ساعت خوابتان می‌توانید ریزش موهای صورتتان را کاهش دهید.

    اگر با وجود برنامه غذایی و سبک زندگی سالم هنوز هم ریزش مو دارید، بهتر است که کاشت ریش را در برنامه‌هایتان داشته باشید. با دریافت خدمات مشاوره از پزشکان متخصص کلینیک زیبایی VIP تهران می‌توانید راه و روش این عمل زیبایی و نکات مهم آن را بدانید.

    حتما بخوانید : هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟

    تقویت ریش و سبیل با دارو

    همه افراد نمی‌توانند در خانه و با درمان‌های خانگی ریزش ریش و سبیل خودشان را برطرف کنند. گاهی مواقع این مشکل به خاطر نوسان هورمون‌ها یا کمبود ویتامین‌های بدن رخ می‌دهد. همچنین بعضی از افراد به خاطر استرس موهای صورتشان را می‌کنند و برای درمان باید به روانشناس مراجعه کنند. برای این گروه‌ها مصرف دارو جوابگو است و نمی‌توان روی درمان‌های ساده خانگی حساب باز کرد.

    به خاطر داشته باشید که، دارودرمانی فقط باید با اجازه پزشک انجام شود تا نتیجه داشته باشد. با این وجود برای شناخت بهتر این روش‌ها متداول‌ترین راه‌های تقویت ریش و سبیل با دارو را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

    • استفاده از ماینوکسیدیل یکی از روش‌های درمان دارویی برای تقویت ریش و سبیل است. این محلول را می‌توانید طبق دستورالعمل پزشک مصرف کنید و نتیجه آن را روی کاهش ریزش موهای صورتتان مشاهده کنید. از مشکلات استفاده از ماینوکسیدیل برای تقویت ریش و سبیل می‌توان به موقتی بودن آن اشاره کرد. چون به محض قطع کردن این محلول ممکن است ریزش موهای صورتتان دوباره برگردد.
    • استفاده از مکمل‌های حاوی بیوتین هم می‌تواند رشد موهای صورت و سر را بهتر کند. همچنین می‌توانید از مکمل‌های حاوی ویتامین و مواد معدنی برای جبران کمبودهای بدنتان استفاده کنید و تاثیر آن را روی رشد موهای صورت ببینید.
    • استفاده از شامپوهای ضد ریزش مو هم در بعضی مواقع می‌تواند جلوی ریزش موی صورت را در آقایان بگیرید.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]

     

    انواع روش برای کاشت ریش و سبیل

    اگر روش‌های بالا برای بهتر شدن وضعیت موهای صورتتان کارساز نبودند، باید به دنبال یک راه‌حل اساسی برای برطرف کردن این مشکل باشید. بهترین راهی که برای داشتن ریش و سبیل پرپشت پیش رویتان وجود دارد، کاشت فولیکول‌های جدید است.

    با کاشتن فولیکول‌های جدید می‌توانید یک ریش و سبیل طبیعی داشته باشید که قابل اصلاح کردن و حالت دادن است. همچنین این روش عارضه خاصی برای پوست ندارد و تمام کسانی که قابلیت اهدای گرافت مو برای کاشت ریش دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه متداول‌ترین روش‌هایی که برای کاشت ریش وجود دارد را برایتان آورده‌ایم.

    کاشتن ریش به روش میکروگرافت

    یکی از مزایایی که پیشرفت علم برای کاشت کردن ریش و سبیل داشته است، استفاده از دستگاه‌های جدید برای این کار است. با کمک دستگاه می‌توان دقت و سرعت کاشت فولیکول‌ها را بیشتر کرد، به همین خاطر است که پیوند ریش و سبیل به روش میکروگرافت حالتی طبیعی و زیبا دارد. در این عمل زیبایی نیازی به بیهوشی یا بستری شدن متقاضی وجود ندارد و پزشک متخصص با کمک بی ‌حسی موضعی کاشت را انجام می‌دهد.

    در کاشت ریش به روش میکروگرافت باید اول ناحیه اهداکننده و گیرنده فولیکول بی‌حس شود. سپس پزشک از هولدرهای اتوماتیک برای انجام این کار استفاده می‌کند. با کمک این هولدرها پیوند مو برای نواحی که ریش کوسه‌ای دارند یا به خاطر بیماری‌هایی مانند آلوپسی دچار ریزش مو شده‌اند انجام می‌شود.

    در روش میکروگرافت پیوند ریش با سرعت و با بیشترین تراکم انجام می‌شود. همچنین با توجه به استفاده از دستگاه برای این نوع کاشت مو، متقاضیان می‌توانند در مدت زمان کوتاهی دوران نقاهت را پشت سر بگذارند و به زندگی طبیعی خودشان برگردند.

    موهایی که با این روش به ناحیه ریش و سبیل پیوند زده شده‌اند هم رشد خوبی‌ دارند و چند هفته پس از کاشت شاهد پر شدن این منطقه خواهید بود. در نهایت با توجه به اینکه در روش میکروگرافت کاشت با کمک دستگاه و بدون دخالت دست انجام می‌شود، احتمال بروز عفونت و آلوده شدن محل برداشت یا پیوند مو کمتر خواهد بود.

    کاشتن ریش به روش FIT

    پیوند ریش و سبیل به روش FIT نسبت به دو روش قبلی قدیمی‌تر است. در این روش هم پزشک باید بی‌حسی و استریل نواحی کاشت و برداشت فولیکول‌های مو را انجام دهد. اما برای کاشت یا برداشت گرافت‌ها دستگاه خاصی وجود ندارد؛ و باید با پانچ دستی این کار انجام شود.

    این سبک کاشت مو نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و پزشک باید موقع برداشت فولیکول‌ها دقت داشته باشد تا بانک مو صدمه نبیند. همچنین به خاطر برداشت دستی و گسترده گرافت‌های مو، باید متقاضی بانک موی وسیع و خوبی داشته باشد تا پشت سرش خالی نشود.

    برای ایجاد سوراخ‌های قرارگیری پیوند مو پزشک باید زاویه مناسبی را در نظر بگیرد تا ریش و سبیل متقاضی پس از رشد کردن حالتی طبیعی و مناسب داشته باشد. بنابراین کاشتن ریش به روش FIT نسبت به سایر موارد زمان بیشتری نیاز دارد. با توجه به تعداد گرافت‌هایی که برای پیوند لازم است و تعداد مراحل کاشت، مدت زمان انجام این عمل زیبایی تخمین زده می‌شود.

    به طور معمول تعداد فولیکو‌های اهدایی با این روش بین 4 تا 7 هزار عدد  است. دوران نقاهت پیوند ریش و سبیل پس از این عمل زیبایی بلافاصله شروع می‌شود و متقاضیان چند روز پس از کاشت می‌توانند به زندگی طبیعی برگردند.

    کاشتن ریش به روش SUT

    روش SUT هم به عنوان یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای کاشت ریش و سبیل و مو شناخته‌ می‌شود. این روش یک مرحله بالاتر از متد FIT است و به عنوان آپدیتی برای آن ارائه شده. در این حالت هم پزشک باید ناحیه کاشت و برداشت مو را استریل و بی‌حس کند تا امکان پیوند ریش با گرافت‌های مو طبیعی وجود داشته باشد.

    پس از آن، شکاف های میلی‌متری برای کاشت روی پوست ناحیه ریش و سبیل ایجاد می‌شود. در نهایت پزشک با کمک دستگاه مخصوص موها را برداشته و در نواحی مشخص شده کاشت می‌کند. استفاده از دستگاه برای پیوند ریش به روش SUT سرعت پیوند مو را بالا می‌برد. همچنین، عوارض این روش کاشت ریش” هم نسبتا کم است و متقاضیان می‌توانن بدون مشکل دوران نقاهت را پشت سر بگذارند.

    معیارهای انتخاب روش پیوند ریش کدامند؟

    برای انتخاب روش مناسب برای کاشت ریش باید معیارهای خاصی را در نظر داشته باشید. در طول جلسه مشاوره این معیارها توسط پزشک بررسی می‌شوند و متقاضی می‌تواند درباره آن‌ها سوالات خودش را مطرح کند. برای شناخت بیشتر درباره این موارد، در این بخش مهم‌ترین گزینه‌هایی که به عنوان معیار برای انتخاب روش مناسب کاشت ریش باید در نظر داشته باشید را ارائه کرده‌ایم:

    • آیا موهای ریش و سبیل شما به طور مادرزادی کم است؟
    • علت ریزش موهای ریش شما چیست؟
    • آیا به بیمار آلوپسی مبتلا هستید؟
    • آیا سلامت جسمانی کامل دارید یا خیر؟
    • در چه مرحله‌ای از ریزش موهای صورت هستید؟
    • قدرت بانک موی شما چقدر است؟
    • توانایی و قدرت فولیکول‌های مو متقاضی چقدر است؟
    • میزان طاسی ریش و سبیل چه میزان است و چه تعداد گرافت برای پیوند نیاز دارید؟
    • مدلی که برای پیوند ریش و سبیل در نظر گرفته شده کدام است؟

    تفاوت‌های کاشت مو و کاشت ریش و سبیل

    با توجه به شباهتی که روش‌های متداول پیوند ریش با پیوند مو داشته‌اند، اغلب متقاضیان علاقه‌مند می‌شوند که در باره تفاوت‌هایی که بین این دو عمل زیبایی وجود دارد اطلاعات به دست بیاورند. از جمله مواردی که به عنوان تفاوت بین این دو روش کاشت می‌توان به آن اشاره کرد تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت مو و ریش است. معمولا تعداد فولکول‌هایی که برای پیوند مو استفاده می‌شود نسبت به پیوند ریش بیشتر است. بنابراین زمانی که برای برای کاشت مو در نظر گرفته می‌شود معمولا بیشتر از پیوند ریش می‌شود.

    تفاوت دیگری که برای پیوند ریش و مو وجود دارد زمان مناسب برای انجام این عمل زیبایی خواهد بود. با توجه به اینکه ریش و سبیل در دوران بلوغ شروع به رشد می‌کنند؛ و تحت تاثیر تغییرات هورمونی بدن آقایان این اتفاق رخ می‌د‌هد، اغلب کسانی که ریش و سبیل کم پشتی دارند در دوران جوانی متوجه این موضوع می‌شوند. در صورتی که کم پشتی و ریزش موها ممکن است حتی در اوایل نوجوانی فرد هم دیده شود، یا اینکه پس از 30 سالگی به مرور ریزش مو شروع شود و متقاضی نیاز به کاشت پیدا کند.

    مراحل کاشتن ریش و سبیل

    هر کلینیک زیبایی مراحل خاصی را برای کاشت ریش در نظر می‌گیرد. برای کاشت کردن ریش و سبیل در کلینیک VIP تهران لازم است که این مراحل را پشت سر بگذارید.

    • بررسی نمونه کارهای قبلی کلینیک برای تصمیم‌گیری نهایی کاشت ریش
    • دریافت خدمات مشاوره از کلینیک زیبایی VIP
    • بی‌حس کردن بانک مو برای برداشت فولیکول‌های جدید
    • مرتب کردن فولیکول‌های برداشت شده
    • کاشت فولیکول‌ها در نواحی مشخص شده ریش و سبیل
    • مراجعه متقاضی به منزل و سپری کردن دوران نقاهت

    چه کسانی کاندید مناسب کاشت ریش هستند؟

    اگر می‌خواهید کاشتن ریش و سبیل را انجام دهید و نمی‌دانید آیا شرایط شما برای این عمل زیبایی مناسب است یا خیر، در این بخش از مطلب شرایط کسانی که کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبایی هستند را ارائه کرده‌ایم. با بررسی شرایط کاندیداهای کاشتن ریش بهتر می‌توانید برای انجام پیوند ریش و سبیل در کلینیک زیبایی VIP تهران تصمیم بگیرید.

    • کسانی که بالاتر از 18 سال دارند و وضعیت رشد و سبیل آن‌ها به حال پایدار رسیده است.
    • افرادی که به آلوپسی آره آتا مبتلا هستند و ریزش موی سکه‌ای دارند می‌توانند خدمات پیوند ریش و سبیل را از کلینیک زیبایی تهران دریافت کنند.
    • اگر وضعیت جسمانی شما مساعد است و به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، فشارخون و… مبتلا نیستید می‌توانید کاشت کردن موی ریش و سبیل را انجام دهید.
    • برای انجام این عمل زیبایی باید دید واقع‌بینانه درباره نتیجه آن داشته باشید؛ بنابراین کسانی می‌تواند کاشت ریش” را انجام دهند که نتیجه نهایی آن را بپذیرند.
    • اگر فولیکول‌های کافی برای اهدای مو داشته باشید می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید.

    مزایای کاشت ریش و سبیل

    کاشت کردن ریش و سبیل برای آقایان یک عمل زیبایی مهم است. چون کسانی که ریش و سبیل کوسه‌ای دارند تا هرگز تجربه ریش و سبیل پرپشت را نداشته‌اند با این روش می‌توانند یک چهره جدید و زیبا برای خودشان بسازند. با این وجود، پیوند ریش و سبیل مزیت‌های دیگری هم دارد که با شناختن آن‌ها بهتر می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید. این مزایا را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

    • در روش‌های جدید کاشت ریش و کاشت مو نیازی به تراشیدن یا کوتاه کردن موهای بانک مو نیست؛ بنابراین می‌توانید بعد از کاشت همچنان چهره قبلی خودتان را داشته باشید.
    • این عمل زیبایی با بی‌حسی و در چند ساعت انجام می‌شود؛ بنابراین نیازی به دریافت خدمات بیهوشی و بستری نخواهید داشت.
    • پس از کاشت کردن ریش بخیه و جای زخم روی پوستتان باقی نمی‌ماند.
    • موهای کاشت شده از جنس موهای خود فرد هستند و می‌توانید به راحتی ریش خودتان را کوتاه کنید یا حالت دهید.
    • دوران نقاهت پیوند ریش کوتاه است و بعد از عمل زیبایی می‌توانید به زندگی طبیعی خودتان ادامه دهید.
    • در صورتی که کلینیک و پزشک حرفه‌ای کاشت را برایتان انجام داده باشد، تنها با عوارض موقتی کاشت ریش مانند کبودی و تورم مواجه خواهید شد.
    • این روش درمان واقعی ریزش ریش و سبیل و کم‌پشت بودن موهای صورت در آقایان است.
    • با پیوند ریش و سبیل می‌توانید اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید و یک چهره جدید و زیبا برای خودتان بسازید.

    برای دریافت اطلاعات کاملتر درباره کاشت ریش” با جدید ترین متد روز، فیلم قبل و بعد از کاشت ریش مراجعه کننده عزیز در کلینیک vip مارال ، پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

    سوالات متداول کاشت ریش و سبیل+جواب‌های تخصصی

    1) هزینه کاشتن ریش چقدر است؟

    هزینه کاشت ریش برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. اگر صورت شما کاملاً کم مو باشد باید مبلغ متفاوتی را برای انجام این عمل زیبایی بپردازید؛ اما برای کسانی که کاشتن ریش یک عمل زیبایی ترمیمی محسوب می‌شود هزینه آن نسبتاً کمتر خواهد بود.

    برای متقاضیان کاشت ریش و سبیل که کلینیک‌های متفرقه را انتخاب می‌کنند یک مبلغ در نظر گرفته می‌شود، برای کسانی که کاشت را در بهترین کیلینک های تهران و نزد پزشکان حرفه‌ای انجام می‌دهند یک قیمت؛ بنابراین برای آگاهی درباره قیمت پیوند ریش و سبیل نمی‌توانید عدد ثابتی را در نظر بگیرید. بهترین راه پیدا کردن عدد دقیق استعلام قیمت کاشت کردن ریش از کلینیک مد نظرتان است.

    2) آیا پیوند ریش و سبیل درد دارد؟

    پیوند ریش و سبیل با کمی درد موقع کاشت و برداشت فولیکول‌ها همراه است. با این وجود، برای کاهش درد در طول عمل از بی‌حسی استفاده می‌شود. پس از کاشت هم با مصرف مسکن‌های تجویز شده و کمپرس یخ می‌توانید شدت دردی که دارید را کاهش دهید.

    3) مدت زمان کاشت ریش چقدر است؟

    مدت زمانی که برای پیوند ریش در نظر گرفته می‌شود به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به وسعت ریزش موهای این ناحیه و تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت اشاره کرد.همچنین، مدلی که متقاضی برای کاشت ریش در نظر دارد هم می‌تواند زمان این عمل زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد.

    اگر متقاضی می‌خواهد ریش پرپشتی داشته باشد، باید گرافت‌های بیشتری برای کاشت استفاده شوند؛ و همین موضوع باعث طولانی‌تر شدن زمان پیوند ریش می‌شود. اما، برای کسانی که مبتلا به آلوپسی یا ریزش موی سکه‌ای هستند و می‌خواهند فقط در نواحی خاصی کاشت ریش” را انجام دهند، این زمان کوتاه‌تر خواهد شد.

    نوع روشی که برای کاشت استفاده می‌شود و موجود بودن تجهیزات و دستگاه‌های جدید برای انجام این عمل زیبایی هم در نتیجه نهایی پیوند ریش و مدت زمانی که برای آن لازم است تاثیر دارند.

    4) در چه سنی می شود پیوند ریش را انجام داد؟

    برای انجام پیوند ریش معمولا سن بالای 18 سال در نظر گرفته می‌شود. با این وجود نمی‌تواند عدد خاصی را برای این عمل زیبایی در نظر گرفت. چون با توجه به نوع ریش و سبیل فرد، میزان ریزش آن و سلامتی جسمانی وی پزشک ممکن است زمان خاصی را برای پیوند ریش انتخاب کند. با مشاوره کلینیک زیبایی VIP تهران می‌توانید پاسخ این سوال خودتان را پیدا کنید. در جلسه مشاوره شرایط متقاضی بررسی می‌شود و در صورتی که امکان پیوند ریش برایش وجود داشته باش، پزشک کاشت را برای وی انجام خواهد داد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند