نکات-مراقبت_های-قبل-از-عمل-لیفت-سینه-را-بدانید

نکات مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه را به طور کامل یاد بگیرید

مهمترین نکات مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه چیست؟بخش مهمی از زیبایی ظاهری خانم‌ها به حالت سینه‌های آن‌ها برمی‌گردد. هر چقدر فرم سینه‌هایتان بهتر باشد، اندامتان کشیده‌تر و خوش‌فرم تر به نظر می‌رسد؛ اما وقتی سینه‌های افتاده دارید، ناخودآگاه گردن و پشتتان خم می‌شود و در این نواحی احساس درد می‌کنید. در گذشته برای برطرف کردن این مشکل از سوتین‌های تنگ و پایه‌دار استفاده می‌شد؛ اما لباس‌های بالا برنده سینه نمی‌توانستند درمان مناسبی برای افتادگی سینه‌ها باشند. به همین خاطر در علم پزشکی نوین روش‌های جدیدی تحت عنوان لیفت سینه ارائه شده است. با کمک لیفت سینه می‌توانید فرم سینه‌هایتان را به حالت قلب از افتادگی دربیاورید و احساس بهتری داشته باشید.

با توجه به حالتی که سینه متقاضی دارد، لیفت به شیوه‌های متفاوتی قابل اجرا است. از جمله آن‌ها می‌توان به لیفت سینه با نخ، لیفت سینه با CACI، لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی و… اشاره کرد. برای هر کدام از این عمل‌های زیبایی دستورالعمل‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر است که در این مطلب از کلینیک زیبایی VIP تهران تصمیم داریم نکات مهم مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه را ارائه کنیم. با شناخت این نکات و رعایت کردن آن‌ها می‌توانید این عمل زیبایی را بدون مشکل پشت سر بگذارید و از نتیجه نهایی لیفت سینه لذت ببرید.

 

دلایل افتادگی سینه‌ها در خانم‌ها

قبل از اینکه به سراغ نکات مراقبتی قبل از عمل لیفت سینه برویم، بهتر است دلیل بروز افتادگی سینه‌ها را در خانم‌ها بررسی کنیم. چون با شناخت این دلایل شاید بتوان جلوی این مشکل را گرفت یا میزان آن را کاهش داد. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افتادگی سینه‌ها می‌شود و اغلب خانم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بالا رفتن سن است. با افزایش سن پوست خاصیت کشسانی خودش را از دست می‌دهد و سینه‌ها به مرور حالت آویزان پیدا می‌کنند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    عمل-لیفت-سینه
    عمل-لیفت-سینه

    دلیل دیگری که می‌تواند باعث افتادگی سینه‌ها شود بارداری و شیردهی است. در دوران شیردهی سینه‌ها فعال می‌شوند و شیر را برای غذای نوزاد تامین می‌کنند. افزایش حجم سینه‌ها در این دوران و شیردهی دوساله می‌تواند حالت سینه‌ها را تغییر داده و آن‌ها را آویزان کند. حتی بعضی از افراد ممکن است با مشکلاتی مانند نامتقارن شدن یا تا به تا شدن سینه‌هایشان پس از شیردهی مواجه شوند.

    مورد دیگری که می‌تواند افتادگی سینه‌ها را به همراه داشته باشد، چاقی بیش از حد یا لاغری سریع است. هر دوی این موارد هم می‌تواند روی تغییر حالت سینه‌ها در خانم‌ها تاثیرگذار باشد و نیاز آن‌ها را به لیفت سینه بالا ببرد. درنهایت ژنتیک، بیماری و… هم می‌تواند نقش مهمی در تغییر حالت سینه‌ها داشته باشد؛ بنابراین هر فردی ممکن است به دلیل خاصی دچار مشکل افتادگی سینه شود و برای جبران آن به سراغ علم پزشکی و لیفت سینه برود. البته همه این خانم‌ها باید نکات مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه” را رعایت کنند تا بتوانند از این عمل زیبایی نتیجه بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه شامل چه مواردی است؟

    برای انجام لیفت سینه آماده هستید؟ چقدر با توصیه‌های مهم قبل از این عمل زیبایی آشنایی دارید؟ اگر شما اولین نفر از اعضای خانواده‌تان هستید که می‌خواهید لیفت سینه را انجام دهید و هیچ تجربه‌ای درباره قبل و بعد از انجام آن ندارید، توصیه‌هایی که در ادامه ارائه شده را حتماً به خاطر داشته باشید. با رعایت مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه به خوبی می‌توانید این عمل زیبایی را پشت سر بگذارید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

    انتخاب کلینیک زیبایی مناسب لیفت سینه

    اولین مرحله قبل از انجام لیفت سینه پیدا کردن یک کلینیک مناسب است. اگر کیلینک زیبایی که انتخاب می‌کنید سابقه طولانی در زمینه عمل‌های زیبایی موفقیت‌آمیز داشته باشد و تکنولوژی‌های مدرن روز را برای انجام تمام عمل‌های زیبایی ارائه کند، خیالتان راحت است که لیفت سینه با بهترین روش برایتان انجام خواهد شد.

    کلینیک زیبایی VIP تهران یکی از مراکز سرشناس در زمینه عمل‌های زیبایی موفقیت‌آمیز است. استفاده از کادر مجرب و حرفه‌ای، حضور پزشکان متخصص، تجهیزات مدرن و دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، همه نشان‌دهنده کیفیت کار بالای این مرکز است. برای اینکه لیفت سینه را در این کلینیک انجام دهید، می‌توانید نمونه کارهای قبل و بعد کلینیک زیبایی VIP تهران را ببینید و از متقاضیان قبلی درباره نتیجه عمل زیبایی‌شان در این مرکز سوال کنید.

    انتخاب پزشک کار بلد و باتجربه

    دومین نکته‌ای که قبل از عمل لیفت سینه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب پزشک است. درست است که امکانات کلینیک حرف اول را برای انجام عمل‌های زیبایی حرفه‌ای میزند، اما بدون حضور پزشک باتجربه و متخصص هیچ کلینیک زیبایی نمی‌تواند ادعا کند که بهترین عمل لیفت سینه را انجام می‌دهد؛ بنابراین حتماً سابقه پزشکان فعال در کلینیک زیبایی مد نظرتان را بررسی کنید و لیفت سینه‌هایتان را به کسی بسپارید که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارد.

    ماندگاری-لیفت-سینه
    ماندگاری-لیفت-سینه

    دریافت خدمات مشاوره لیفت سینه

    پزشکان حرفه‌ای بدون دریافت خدمات مشاوره وقت لیفت سینه را رزرو نمی‌کنند. چون قبل از عمل لازم است که وضعیت جسمانی فرد مورد بررسی قرار بگیرد. در جلسه مشاوره پزشک متخصص حالت سینه‌ها و میزان افتادگی آن‌ها را بررسی می‌کند و درنهایت متد مناسب را برای لیفت کردن سینه‌ها در نظر می‌گیرد. در طول این جلسه متقاضی درباره نحوه عمل و نکات قبل و بعد از آن از پزشک سوالاتش را می‌پرسد. همچنین پرونده پزشکی متقاضی توسط پزشک بررسی می‌شود تا سلامتی جسمانی وی برای لیفت سینه تایید شود.

     

    انجام آزمایش‌های تجویز شده توسط پزشک

    بعضی مواقع متقاضیان از شرایط جسمانی خودشان آگاهی هستند و درباره بیماری‌هایی که دارند و داروهایی که مصرف می‌کنند، اطلاعات لازم را در اختیار پزشکان قرار می‌دهند. در نقطه مقابل افرادی هستند که عادت به چکاپ منظم ندارند و وضعیت سلامت جسمانی آن‌ها نامشخص است. به همین خاطر است که پزشکان به عنوان مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه حتماً آزمایش‌های لازم را برای متقاضیان تجویز می‌کنند. در طول این آزمایش‌ها مشخص می‌شود که آیا متقاضی برای انجام این عمل زیبایی کاندیدای مناسبی هست یا خیر!

    ترک کردن دخانیات و الکل

    دخانیات و الکل تاثیر مستقیم و قابل توجهی روی بدن فرد دارند. الکل می‌تواند کبد را از بین ببرد و با رقیق کردن زیاد خون سلامتی فرد را به خطر بیندازد. دخانیاتی مانند سیگار و قلیان هم میزان اکسیژن را در بدن کاهش می‌دهند و باعث از بین رفتن ریه‌ها و آسیب‌های قلبی می‌شوند. با توجه به عوارضی که این موارد مصرفی دارند، در توصیه‌نامه‌های قبل از عمل لیفت سینه پزشکان تاکید می‌کنند که مصرف دخانیات و الکل را حداقل سه هفته پیش از مراجعه به کلینیک متوقف کنید.

    عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون

    افراد زیادی در طول زندگی خودشان نیاز به مصرف داروهایی مانند رقیق‌کننده‌های خون دارند. از جمله کسانی که داروهایی مانند آسپرین یا وافارین را استفاده می‌کنند می‌تواند به مبتلایان به بیماری‌های قلبی اشاره کرد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که نیاز به داروهای رقیق‌کننده خون دارید، حتماً این موضوع را در جلسه مشاوره با پزشک در میان بگذارید. چون لازم است مصرف این داروها را حداقل دو هفته قبل و بعد از لیفت سینه متوقف کنید، تا خونریزی شدید حین عمل و بعد از آن رخ ندهد.

    انجام ماموگرافی

    خانم‌ها برای اطمینان از سلامت سینه‌هایشان و کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه باید به صورت دوره‌ای ماموگرافی و سونوگرافی سینه را انجام دهند. در مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه” هم به این موضوع اشاره شده که، تنها کسانی شرایط لازم برای انجام این عمل زیبایی را دارند که ماموگرافی کرده باشند. چون باید سینه‌ها در سلامت کامل باشند تا پزشک بتواند آن‌ها را لیفت کند.

    همچنین بخوانید : همه چیز درباره تزریق چربی به سینه را اینجا بخوانید!

    حمام کردن و تمیز بودن

    بعد از لیفت کردن سینه ممکن است تا چند روز امکان حمام کردن و شستشوی بدنتان را نداشته باشید. مخصوصاً وقتی که روش جراحی برای بالا کشیدن سینه‌ها انتخاب شده باشد، تا جوش خوردن جای زخم‌ها ممکن است پزشک اجازه شستشوی ناحیه عمل را به شما ندهد و برای حمام کردن دچار مشکل شوید. به همین خاطر است که پزشکان در مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه توصیه می‌کنند حتماً روز پیش از عمل دوش بگیرید و بدنتان را تمیز کنید.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    خریدن سوتین‌های طبی مناسب

    بعد از لیفت سینه دیگر نمی‌توانید سوتین‌های اسفنجی یا سفت را استفاده کنید. چون پوشیدن این سوتین‌ها می‌تواند به سینه‌هایتان فشار وارد کرده و نتیجه نهایی عمل را تغییر دهد. به همین خاطر است که پزشکان توصیه می‌کنند پس از لیفت سینه از سوتین‌های طبی مخصوص استفاده کنید. این سوتین‌ها حالت سینه را حفظ می‌کنند و به آن فشار نمی‌آورند. بهتر است سوتین‌های طبی دلخواهتان را قبل از لیفت تهیه کنید تا بعد از عمل به راحتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

    درمان-افتادگی-سینه
    درمان-افتادگی-سینه

    سرگرمی داشتن برای دور شدن استرس

    اغلب کسانی که می‌خواهند یک عمل زیبایی برای تغییر حالت چهره یا بدنشان انجام دهند استرس دارند. این استرس می‌تواند به خاطر تجربه‌های بد عمل‌های متقاضی یا اطرافیان وی باشد. یا اینکه فرد درباره نتیجه نهایی لیفت سینه استرس داشته باشد. این اضطراب طبیعی است. برای غلبه بر آن بهترین راه دور کردن افکارتان از عمل لیفت سینه و نتیجه‌ای است که به دست می‌آورید.

    راه‌های که می‌تواند برای انجام این کار کمکتان کند بستگی به سلیقه شخصی و علاقه‌مندی‌هایتان دارد. بعضی از افراد با فیلم دیدن یا بازی کردن سرگرم می‌شوند و بعضی دیگر با کتاب خواندن یا مدیتیشن. هر کدام از این روش‌ها که می‌تواند نتیجه بهتری برایتان داشته باشد را برای سرگرمی دوره مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه در نظر بگیرید.

    سوالات متداول مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه+ جواب‌های تخصصی

    1) آیا انجام لیفت سینه در دوران بارداری یا شیردهی ممکن است؟
    پزشکان توصیه می‌کنند که برای انجام این عمل زیبایی دورانی را در نظر بگیرید که بدن شرایط پایداری دارد؛ بنابراین خانم‌هایی که قصد بارداری یا شیردهی دارند یا در این دوران هستند، بهتر است لیفت سینه را به زمان دیگری موکول کنند.
    2) ماندگاری لیفت سینه چقدر است؟
    با توجه به نوع عمل زیبایی که انتخاب کرده‌اید، ماندگاری لیفت سینه متغیر خواهد بود. اگر لیفت سینه با نخ انجام شود، برای ترمیم آن نیاز به تکرار مجدد دارید؛ اما در صورتی که جراحی سینه انجام شده باشد، سینه‌ها می‌تواند برای همیشه به همان حالت بماند. البته شرایط جسمانی و سنی فرد در این موضوع تاثیر قابل توجهی دارد.
    3) آیا برای انجام لیفت سینه نیاز به بیهوشی هست؟
    با توجه به نوع عمل لیفت سینه ممکن است پزشک از بی‌حسی یا بیهوشی استفاده کند. اگر نیاز به جراحی باشد، معمولاً لیفت با بی‌هوشی و بستری انجام می‌شود.
    4) عوارض لیفت سینه چیست؟
    از جمله عوارضی که این عمل زیبایی به همراه دارد می‌توان به درد، بی‌حسی، خارش، سوزش، کبودی و خونریزی در سینه‌ها اشاره کرد. با رعایت مراقبت‌های قبل از عمل لیفت سینه و نکات دوران نقاهت می‌توانید شدت این عوارض را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند