تزریق-فیلر-به-بینی

تزریق فیلر به بینی برای رفع نقایص آن+ هزینه آن

تزریق فیلر به بینی چقدر در زیبایی افراد تأثیرگذار است؟ آیا تمام کسانی که بینی کوچک و جمع و جوری دارند یک عمل زیبایی سنگین را تجربه کرده‌اند؟ چه راهی می‌توان پیدا کرد که بدون جراحی حالت بینی را تغییر داد و چهره بهتری داشت؟ این سؤالات در ذهن تمام کسانی که حالت بینی آن‌ها مشکل‌دار است و کاندیدای رینوپلاستی هستند وجود دارد. اگر شما هم جزء این افراد هستید و می‌خواهید بدون اینکه ساختار بینی شما عوض شود نقص‌های جزئی آن را بپوشانید و یک چهره طبیعی اما جذاب داشته باشید، تزریق فیلر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش رویتان قرار دارد.

در این عمل زیبایی نه نیاز به تیغ جراحی دارید و نه خبری از بریدن بینی و برداشتن بخش‌های اضافی آن است. بلکه پزشک با بررسی بینی و عیب‌های آن، تشخیص می‌دهد که به کدام نواحی آن باید فیلر انجام شود و با کمک این عمل زیبایی عیب‌هایی که بینی دارد را برطرف می‌کند. با توجه به اینکه بینی یک عضو کم‌تحرک است و مانند لب‌ها و… مدام حرکت نمی‌کند، ماندگاری فیلر تزریق‌شده به آن زیاد است و با خیال راحت می‌توانید از این عمل زیبایی برای تغییر حالت بینی و اصلاح ظاهر خودتان استفاده کنید.

 

قبل از اینکه درباره مزایای تزریق فیلر به بینی و نحوه انجام این عمل زیبایی اطلاعات کسب کنید، حتماً این نکته را به خاطر داشته باشید که عمل تزریق فیلر برای بینی یک کار ظریف و سخت است؛ بنابراین سپردن این کار به مراکز متفرقه و پزشکان ناوارد می‌توان پیامدهای ناگواری به همراه داشته باشد. مهم‌ترین آن‌ها تغییر حالت بینی و نیاز به عمل جراحی یا تخلیه فیلر برای اصلاح این مشکل است. برای اینکه با آگاهی در این مسیر قدم بگذارید و تزریق فیلر به بینی” را با موفقیت پشت سر بگذارید، کلینیک زیبایی VIP تهران نکات مهمی که باید در این باره بدانید را در ادامه برایتان آورده است.

عوارض-فیلر-بینی
عوارض-فیلر-بینی

چرا تزریق فیلر به بینی نسبت به عمل جراحی بهتر است؟

افراد زیادی تصور می‌کنند که جراحی تنها راه برای برطرف کردن مشکلات بینی آن‌ها است و حتی یک بار هم به روش‌های جایگزینی که برای آن وجود دارد فکر نمی‌کنند! در صورتی که اگر با مزایای فیلر به بینی آشنا باشند، به هیچ عنوان برای برطرف کردن عیب‌های مختصر چهره خودشان سراغ جراحی نمی‌روند. از جمله مزایایی که فیلر برای بینی دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    امن بودن فیلر

    فیلر یک عمل زیبایی کم تهاجمی و کم عارضه است و نیاز به جراحی یا بی‌هوشی ندارد. به همین خاطر است که با انجام این عمل زیبایی سلامتی جسمانی شما به خطر نخواهد افتاد. در صورتی که برای جراحی بینی باید حتماً بی‌هوشی و اتاق عمل را تجربه کنید تا بتوانید یک چهره زیبا بساز‌ید.

    کم‌هزینه بودن فیلر

    جراحی زیبایی بینی همیشه به عنوان یکی از گران‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان شناخته می‌شود. به همین خاطر است که تنها افراد خاصی به سراغ آن می‌روند؛ اما فیلر نسبتاً ارزان است و کسانی که می‌خواهند جذابیت ظاهری خودشان را با مناسب‌ترین هزینه تغییر دهند، می‌توانند از تزریق فیلر به بینی استفاده کنند.

    آلرژی‌زا نبودن فیلر

    فیلر عمدتاً از مواد مصنوعی یا مواد طبیعی که در بدن وجود دارند ساخته می‌شوند.به همین خاطر است که فیلر برای بینی با واکنش‌های آلرژیک شدید همراه نیست.

     

    کم بودن احتمال عفونت و عوارض جانبی بعد از تزریق فیلر به بینی

    در تزریق فیلر به بینی  احتمال بروز عفونت بسیار پایین است. اگر پزشک نکات بهداشتی را رعایت کند، تجهیزات استریل باشند و متقاضی نکات دوران نقاهت را به خوبی رعایت کند، احتمال عفونت پس از فیلر نزدیک به صفر است. در صورتی که در جراحی بینی به خاطر طولانی بودن دوران نقاهت احتمال عفونت زخم شدیدتر است.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق فیلر به صورت هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    دوران نقاهت کوتاه‌ فیلر

    کسانی که جراحی بینی انجام می‌دهند تا مدت‌ها باید بینی خودشان را چسب بزنند و از آن در برابر ضربه و… محافظت می‌کنند. همچنین داروهایی که برای درمان زخم‌های بینی تجویز می‌شود زیاد هستند و متقاضی باید تا زمان بهبودی کامل آن‌ها را مصرف کند. در صورتی که در فیلر نیازی به گذراندن دوران نقاهت طولانی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند بعد از تزریق روند طبیعی زندگی خودشان را با رعایت توصیه‌های پزشک ادامه دهند.

    برگشت‌پذیر بودن تزریق فیلر به بینی

    بعد از جراحی بینی هیچ راهی برای برگرداندن شکل بینی به حالت قبلی وجود ندارد؛ بنابراین کسانی که از حالت چهره خودشان بعد از عمل ناراضی هستند، فقط با کمک عمل‌های زیبایی مجدد بینی می‌توانند شکل آن را تغییر دهند؛ اما در فیلر فاز برگشت وجود دارد. در صورتی که متقاضی از نتیجه فیلر به بینی ناراضی باشد، به راحتی می‌تواند برای تخلیه فیلر اقدام کند و حالت بینی خودش را به شکل قبل در بیاورد.

    عفونت-تزریق-فیلر
    عفونت-تزریق-فیلر

    عدم باقی ماندن جای زخم، اسکار یا بخیه

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که جراحی‌های زیبایی به همراه دارد، باقی ماندن جای زخم یا اسکار است. در جراحی زیبایی بینی هم ممکن است جای بخیه یا زخم پس از جراحی روی پوست باقی بماند. اگر می‌خواهید با این مشکلات مواجه نشوید، پیشنهاد می‌کنیم که به جای جراحی به سراغ فیلر بینی بروید. در این روش هیچ اثری از جای زخم یا اسکار روی پوستتان نخواهد بود و می‌توانید از ظاهر طبیعی و دست نخورده بینی خودتان لذت ببرید.

    آیا برای تزریق فیلر به بینی شرایط خاصی وجود دارد؟

    همه عمل‌های زیبایی سبک و سنگین با محدودیت‌های خاصی مواجه هستند. برای تزریق فیلر به بینی” هم این مشکل وجود دارد. اگر می‌خواهید با کمک این روش چهره خودتان را عوض کنید، باید بدانید که تزریق فیلر بینی یک عمل زیبایی دائمی و همیشگی نیست و پس از مدت زمانی حدود یک دو سال اثر آن از بین خواهد رفت؛ بنابراین باید برای حفظ ظاهرتان و حالت بینی خودتان تزریق فیلر را طبق برنامه تعیین شده توسط پزشک انجام دهید. اگر می‌خواهید یکبار برای همیشه حالت چهره خودتان را عوض کنید و نیاز به مراجعه چند باره به کلینیک زیبایی نداشته باشید، بهتر است روش‌های دیگر را برای زیباتر شدن چهره خودتان و تغییر حالت بینی‌تان انتخاب کنید.

    اگر حالت بینی شما به خاطر فرم استخوان‌هایش دچار انحراف و… است یا اینکه مشکل تنفسی دارید و دکتر تجویز کرده که جراحی بینی را انجام دهید، تزریق فیلر بینی نمی‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. چون این عمل زیبایی فقط ظاهربینی را عوض می‌کند و روی حالت استخوان‌های آن و… تأثیر ندارد.

     

    عوامل مؤثر در ماندگاری تزریق فیلر به بینی چیست؟

    در تزریق‌های اولیه فیلر به بینی معمولاً میزان جذب فیلر توسط بدن زیاد است و نمی‌توانید زیاد روی ماندگاری این عمل زیبایی حساب کنید؛ اما در تزریق‌های بعدی میزان این ماندگاری بالاتر می‌رود و می‌توانید تزریق را هر یک یا دو سال در میان برای ترمیم حالت بینی انجام دهید. در نهایت عواملی که در ادامه آمده است می‌تواند میزان ماندگاری تزریق فیلر به بینی چرا بالا ببرد یا کاهش دهد:

    • کسانی که آب و مایعات زیادی مصرف می‌کنند و بدنشان هیدراته است، میزان ماندگاری بیشتری برای تزریق فیلر بینی تجربه می‌کنند.
    • اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید یا اینکه عادت دارید هر روز ساعت‌های زیادی را در باشگاه ورزشی باشید، تزریق فیلر ماندگار کمتری برایتان دارد.
    • دور شدن از محیط‌های گرم و آفتابی یا عدم حضور در سالن سونا و حمام گرم از دیگر عوامل مؤثر در تزریق فیلر بینی است. اگر از فضاهای گرم و آفتابی دوری کنید، میزان ماندگاری فیلر تزریق‌شده به بینی برایتان بیشتر خواهد بود.

    هزینه تزریق فیلر به بینی چقدر است؟

    اگر بین انجام جراحی بینی و تزریق فیلر تردید دارید و هزینه آن برایتان مهم است، باید بدانید که هزینه انجام تزریق فیلر نسبت به جراحی به میزان قابل توجهی کمتر است؛ بنابراین می‌توانید این روش را برای اصلاح حالت بینی خودتان و زیبایی انتخاب کنید. البته برای قیمتی که روی تزریق فیلر به بینی” وجود دارد نمی‌توان عدد ثابتی را در نظر گرفت. اگر شما این عمل زیبایی را در کلینیک حرفه‌ای در تهران انجام دهید، قیمتی که باید برای آن بپردازید به مراتب بالاتر از کلینیک‌های متفرقه سطح شهر است. برای کسانی که می‌خواهند تحت نظر بهترین و باتجربه‌ترین متخصص زیبایی تزریق فیلر برای بینی را انجام دهند یک هزینه وجود دارد؛ اما وقتی قرار است پزشکان عمومی یا غیرمتخصص این کار را برایتان انجام دهند، هزینه آن ممکن است کمتر شود.

     

    در کنار موارد ذکر شده عوامل دیگری مانند آزمایش‌های قبل از تزریق و داروهایی که برای کاهش درد و پیشگیری از عفونت تجویز می‌شود هم در قیمت نهایی این عمل زیبایی مؤثر است. اگر در شهرهای کوچک زندگی می‌کنید و مسافتی که برای رسیدن به کلینیک زیبایی VIP تهران طی می‌کنید زیاد است، هزینه بلیط سفر و اقامتگاه را هم باید به هزینه تزریق فیلر به بینی اضافه کنید. در نهایت تعداد دفعاتی که نیاز به تزریق دارید عدد نهایی که باید برای انجام این عمل زیبایی کنار بگذارید را مشخص می‌کند.

    برای کم شدن هزینه تزریق فیلر بینی بهترین راه این است که کلینیک زیبایی حرفه‌ای را انتخاب کنید که پزشکان باتجربه در آن حضور دارند. همچنین نکاتی که برای دوران نقاهت و ماندگاری فیلر در نظر گرفته شده به خوبی رعایت کنید. با توجه به این دو مورد می‌توانید ماندگاری فیلر و پیشگیری از تخلیه آن را بالا ببرید.

    نکات مهم قبل و بعد از تزریق فیلر بینی

    قبل از تزریق فیلر چه کارهایی باید انجام دهیم؟ آیا بعد از انجام این عمل زیبایی نیاز به مراقبت خاصی هست یا خیر؟ برای اینکه با انواع سؤال‌های مشابه پرسش‌های فوق در ذهنتان مواجه نشوید و بتوانید تزریق فیلر بینی را به خوبی به نتیجه برسانید، در ادامه مهم‌ترین نکاتی که قبل و بعد از تزریق فیلر باید در نظر داشته باشید را در اینجا برایتان آورده‌ایم.

    • حداقل سه هفته قبل از تزریق فیلر و پس از آن نباید به هیچ عنوان الکل و دخانیات مصرف کنید.
    • حتماً برنامه‌ غذایی سالم را برای موفقیت‌آمیز بودن تزریق فیلر در نظر داشته باشید و از خوردن غذاهای چرب، شور و شیرین بپرهیزید.
    • مصرف سبزیجات، مغزها، لبنیات و پروتئین‌های سالم را در برنامه روزانه‌تان داشته باشید تا فیلر تزریق‌شده ماندگاری خوبی داشته باشد.
    • قبل از تزریق حتماً با پزشک مشورت کنید و با شناخت کامل این عمل زیبایی را انجام دهید.
    • مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، مکمل‌ها و ویتامین‌ها و داروهای گیاهی را سه هفته قبل و بعد از تزریق فیلر به بینی” متوقف کنید
    • از حضور در برابر نور آفتاب، استخر و… بپرهیزید و به دستورات پزشکتان در این رابطه عمل کنید.
    • پس از تزریق فیلر از انجام فعالیت‌های جسمانی سنگین خودداری کنید.

    سؤالات متداول تزریق فیلر بینی + جواب‌های تخصصی

    1) چطور بهترین دکتر را برای تزریق فیلر بینی پیدا کنیم؟

    برای انتخاب پزشک متخصص تزریق فیلر به بینی باید ابتدا سابقه پزشک و عمل‌های زیبایی قبلی وی را بررسی کنید و درباره رضایت متقاضیان دکتر تحقیق کنید. سپس با جلسه مشاوره می‌توانید شناخت بیشتری نسبت به پزشک و شرایط کاری وی پیدا کنید و دکترتان را با دید باز و آگاهی کامل انتخاب کنید.

    2) آیا تزریق فیلر بینی برای همیشه ماندگار است؟

    این عمل زیبایی برای مدت زمانی بین یک تا دو سال ماندگاری دارد و باید مدام فیلر تزریق‌شده را تمدید کنید. چون به مرور فیلر توسط بدن جذب می‌شود و حالت بینی به شکل قبل برمی‌گردد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق فیلر به صورت هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند