معرفی-بهترین-کرم_ها-بعد-از-تزریق-چربی

معرفی بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی توسط کلینیک زیبایی vip تهران

بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی را چطوری بشناسیم؟ جوان بودن و جوان ماندن آرزوی همه افراد هست. چه کسی دلش می‌خواهد که چین و چروک مهمان صورتش شود و زیبایی که خداوند به او بخشیده را از بین ببرد! اما بالا رفتن سن و کاهش خاصیت کشسانی پوست با آرزوی شما برای جوان ماندن کاری ندارد. پس از میان‌سالی به خوبی می‌توانید رد چین و چروک و افتادگی پلک را روی صورت خودتان ببینید.

بعضی از افراد برای پوشاندن این چین‌ها از کرم‌های مخصوص استفاده می‌کنند. در نقطه مقابل گروهی هستند که آرایش غلیظ را برای جوان نشان دادن خودشان انتخاب کرده‌اند. شاید این راه‌ها بتواند مانند یک مسکن برای جوان ماندن شما عمل کند، اما چهره‌تان را مصنوعی و عروسکی نشان می‌دهند.

به همین خاطر است که تزریق چربی این روزها با استقبال خوبی از سوی مردم جهان مواجه شده. چون با کمک چربی‌های زائد بدن می‌توانید چربی‌های زیرپوستی را ترمیم کرده و خاصیت کلاژن سازی پوست را تقویت کنید؛ بنابراین چهره شما حتی بدون ذره‌ای کرم یا آرایش جوان‌تر دیده خواهد شد.

برای اینکه تزریق چربی نتیجه خوبی داشته باشد، استفاده از کرم‌های مناسب ضروری هست. به همین دلیل، در این مطلب کلینیک زیبایی VIP تهران تصمیم گرفته که بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی را به متقاضیان این عمل زیبایی معرفی کند.

 

چرا بعد از تزریق چربی باید کرم استفاده کنیم؟

اغلب متقاضیان تزریق چربی باید پس از انجام این عمل زیبایی نکات خاصی را رعایت کنند. یکی از این موارد مصرف داروهای تجویزشده توسط پزشک و استفاده از کرم‌های مخصوص هست. این داروها برای سازگاری بهتر چربی با محیط جدید آن تجویز می‌شوند و در کوتاه شدن و با موفقیت سپری کردن دوران نقاهت نقش پررنگی دارند. کسانی که می‌خواهند تزریق چربی بهترین نتیجه را برایشان داشته باشد، از این محصولات طبق دستورالعمل پزشک استفاده می‌کنند و به هیچ عنوان مصرف کرم‌ها و داروهای تجویزشده را خودسرانه متوقف نمی‌کنند. اگر درباره نقش بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی اطلاعات کافی ندارید، در ادامه دلایل مهم استفاده از این محصولات را برایتان آورده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    • کاهش ورم و التهابات پوستی پس از تزریق چربی
    • درمان خون‌مردگی و کبودی‌های محل تزریق چربی
    • پیشگیری از بروز خشکی پوست
    • پیشگیری از تجمع باکتری و بروز عفونت در محل تزریق
    • کاهش درد ناشی از تزریق چربی
    کرم-تزریق-چربی
    کرم-تزریق-چربی

    بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی کدام هستند؟

    برای انتخاب بهترین کرم‌های بعد از تزریق چربی باید حتماً مطابق نسخه تجویزشده توسط پزشکتان عمل کنید. چون شرایط بدنی هر فردی با فرد دیگر متفاوت هست؛ و امکان دارد یک کرم برای یک نفر بهترین نتیجه را داشته باشد، اما برای فرد دیگر با عوارض و مشکلاتی همراه شود که درمان را دچار اختلال می‌کند. با توجه به اینکه اغلب متقاضیان با کرم‌هایی که برای درمان درد و کبودی پس از تزریق چربی ساخته‌شده‌اند آشنایی ندارند، در ادامه بهترین محصولاتی که در این زمینه تولید و به بازار عرضه‌شده‌اند را معرفی کرده‌ایم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    استفاده از کرم بروملین بعد از تزریق چربی

    برای کم کردن تاثیرات تزریق چربی به بدن می‌توانید از بروملین استفاده کنید. این ترکیب به صورت‌های مختلفی در بازار وجود دارد و می‌تواند تورم و التهاب ناشی از تزریق را تا حد قابل قبولی کاهش دهد. کرم بروملین از ماده‌ای به نام بروملین که در آناناس وجود دارد ساخته‌شده و نزدیک به 500 سال هست که آن برای درمان‌های مختلف استفاده می‌شود. بروملین به خاطر ترکیب با آنزیم‌های پروتئینی میوه آناناس برای درمان‌های پس از جراحی‌های سنگین هم مفید است و می‌تواند دوره ریکاوری را برای ورزشکاران کاهش دهد.

    با مصرف این ترکیب به عنوان یکی از “بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی” می‌توانید تورم و التهاباتی که از عوارض متداول پس از این عمل زیبایی است را تا حد قابل توجهی کم کنید. همچنین این ماده به ترمیم بافت ناحیه تزریق و کاهش عوارض ناشی از عمل‌های زیبایی کمک قابل توجهی می‌کند. به همین خاطر است به کسانی که عمل بینی، سزارین و… انجام می‌دهند هم توصیه می‌شود که از آناناس و داروهای ساخته‌شده بر پایه این میوه استفاده کنند.

    تاثیرات کرم بروملین روی پوست چیست؟

    • پس از تزریق چربی بدن وارد فاز ریکاوری می‌شود و این موضوع با تورم و التهاب ناحیه مورد نظر همراه است. برای کم شدن این عارضه و بهبود سریع‌تر ناحیه تزریق می‌توانید از کرم بروملین استفاده کنید.
    • با وجود اینکه برای تزریق چربی از بی‌حسی‌های موضعی استفاده می‌شود، اما پس از عمل کمی درد در ناحیه مورد نظر خواهید داشت. کرم بروملین می‌تواند شدت درد را در طول نقاهت برایتان کاهش دهد.
    • مهم‌ترین نقش این کرم‌ ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده در اثر تزریق چربی و کوتاه شدن دوران ریکاوری است؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند دوران نقاهت کوتاه‌تری را پس از تزریق چربی داشته باشند به سراغ کرم‌های بروملین می‌روند.
    • استفاده از کروم بروملین بلافاصله پس از تزریق چربی ممکن هست و می‌توانید حتی تا یک هفته یا ده روز مصرف آن را ادامه دهید. به همین خاطر است که این ترکیب به خوبی می‌تواند روی پوست تاثیرگذار باشد و عوارض تزریق را کاهش دهد.

    عوارض کرم بروملین روی پوست

    • افزایش میزان ترشح آموکسی سیلین در بدن
    • تداخل دارویی با آنتی‌بیوتیک‌های مختلف
    • حساسیت نشان دادن به بروملین برای کسانی که به آناناس، گندم، هویج، رازیانه و کرفس آلرژی دارند.
    • تداخل دارویی با روان کننده‌های خون

     

    کرم آرنیکا برای بعد از تزریق چربی

    برای انتخاب یکی از بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی می‌توانید روی کرم آرنیکا هم حساب کنید. این کرم که به نام کامل آرنیکا مونتانا شناخته می‌شود، تاثیر زیادی روی پوستتان دارد و می‌تواند دوره درمان را کوتاه کند. البته استفاده از این کرم برخلاف مدل قبلی با اما و اگرهای زیادی همراه است و به هیچ عنوان نباید آن را روی نواحی که زخم هستند یا جراحت دارند بمالید. مهم‌ترین تاثیر کرم آرنیکا کمتر شدن درد ناشی از تزریق چربی و کبودی و تورم بعد از این عمل زیبایی است.

    کرم‌های آرنیکا هم جزء محصولات کم‌ضرر و گیاهی هستند. این محصول از آرنیکا که گیاه بومی سیبری و اروپای مرکزی است و از زمان‌های گذشته برای کم شدن اثر تورم و کبودی استفاده می‌شده است ساخته شده. کرم آرنیکا مونتانا می‌تواند دوران ریکاوری و نقاهت پس از تزریق چربی را کم کرده و شرایط مناسبی را برای فرد مورد نظر فراهم می‌کنند.

    تاثیر کرم آرنیکا روی پوست چگونه است؟

    بعد از اینکه تزریق چربی به پایان رسید، تورم و کبودی در پوست دیده می‌شود. کرم آرنیکا این عوارض را تا حد قابل توجهی کم می‌کند و احساس دردی که پس از تزریق وجود دارد را کاهش می‌دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که می‌تواند نشان‌دهنده تاثیر بالای این کرم باشد، مدت زمانی است که از زمان استفاده تا جذب کامل نیاز دارد. به محض اینکه شما کرم آرنیکا را روی پوستتان می‌مالید جذب می‌شود، سپس آثاری که از تزریق چربی باقی‌مانده از بین می‌رود و می‌تواند از نتیجه واقعی تزریق لذت ببرید.

    عوارض کرم آرنیکا روی پوست

    در صورت مصرف خودسرانه این کرم ممکن است با عوارض زیر مواجه شوید:

    • تحریک دهان و گلو
    • درد معده و استفراغ
    • بثورات پوستی
    • افزایش فشارخون
    • آسیب قلبی
    • تنگی نفس
    • ضربان قلب بالا

    استفاده از کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی

    آیا تا به حال از خودتان سوال کرده‌اید که دلیل اینکه بدن نسبت به تزریق چربی واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهد چیست؟ جز این است که سیستم ایمنی بدن به محض دریافت چربی فعال می‌شود؟ برای کنترل واکنش شدید سیستم ایمنی، کرم‌های استروئیدی جایگاه ویژه‌ای دارند.

    این محصولات را بهتر است حداقل یک هفته قبل از تزریق چربی استفاده کنید و بعد از تزریق چربی تا دو هفته مصرف آن‌ها را ادامه بدهید. این ترکیبات که به عنوان بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی شناخته می‌شوند، عوارض جانبی این عمل زیبایی را تا حد زیادی کم می‌کنند. البته استفاده از کرم‌های استروئیدی برای تمام متقاضیان تزریق چربی مناسب نیست و حتماً باید تحت نظر پزشک متخصص از این دارو استفاده کنید.

    تزریق-چربی
    تزریق-چربی

    تاثیر کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی روی عوارض تزریق چربی

    برای اینکه زیبا شوید تزریق چربی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است؛ اما به محض انتخاب این روش و انجام آن، عوارض این عمل زیبایی مانند سوزش و خارش یا کبودی و ورم پوست به سراغتان خواهند آمد. اگرچه چربی تزریق شده از بدن خود فرد است، اما این واکنش با وجود دریافت یک ماده جدید طبیعی است. معمولاً کرم‌های استروئیدی به همراه آنتی‌بیوتیک برای کاهش و درمان این عوارض تجویز می‌شوند. با مصرف این دو ترکیب می‌توانید دوران پس از تزریق چربی را با آرامش بیشتری سپری کنید.

    همچنین بخوانید : سن مناسب برای تزریق چربی چقدر است؟

    کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D برای جای تزریق چربی

    برای بهبود جای تزریق چربی می‌توانید از کرم‌هایی که حاوی ویتامین A و D هستند هم کمک بگیرید. این محصولات به خاطر تقویت سلول‌های پوستی، عوارضی که بعد از تزریق رخ می‌دهد را تا حد امکان کاهش می‌دهد. همچنین با توجه به اینکه کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D بر پایه مواد طبیعی ساخته‌شده‌اند و عوارض جانبی به همراه نخواهند داشت. به همین خاطر است که در بین بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی”، نام این محصولات هم دیده می‌شود. برای مصرف این کرم‌ها باید 24 ساعت پس از تزریق چربی صبر کنید، سپس کرم را طبق دستورالعمل پزشک مصرف کنید.

     

    تاثیر کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D بعد تزریق چربی

    با توجه به اینکه کرم‌های حاوی ویتامین برای پوست و ترمیم آن مفید هستند، ترکیبات حاوی ویتامین A و D التهاب‌های پوستی را برطرف می‌کنند و جای زخم‌های حاصل از تزریق چربی را از بین می‌برند. کسانی که به داروهای مختلف و کرم‌های متنوع حساسیت دارند، می‌توانند از این محصول بدون استرس و نگرانی استفاده کنند. با مصرف کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D به عنوان بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی، می‌توانید التهاب پوستتان را کم کرده و پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

    چطور بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی را استفاده کنیم؟

    اغلب کسانی که عمل‌های زیبایی سرپایی مانند تزریق چربی را انجام می‌دهند، این باور را دارند که می‌توانند هر مسکن یا آنتی‌بیوتیکی را پس از تزریق استفاده کنند، یا اینکه با کمک هر کرمی التهاب و زخم‌های پوست را کاهش دهند. در صورتی که استفاده خودسرانه از داروهای متنوع می‌تواند باعث حساسیت‌های شدید پوستی و طولانی شدن عوارض ناشی از تزریق شود. به همین خاطر است که توصیه می‌شود داروهای مخصوص را فقط طبق دستورالعمل پزشک تهیه و مصرف کنید. در ادامه نکات اولیه‌ای که پزشکان برای استفاده از کرم‌های مخصوص کاهش عوارض تزریق چربی ارائه کرده‌اند را آورده‌ایم. با کمک این نکات می‌توانید داروهای مخصوص دوران نقاهت را با ایمنی بیشتری مصرف کنید.

      • کرم را طبق دستورالعمل پزشک و به اندازه‌ای که تجویزشده مصرف کنید.
      • به دستورالعمل روی کرم توجه داشته باشید و آن را قبل و بعد از عمل زیبایی و طبق زمان‌بندی مناسب کرم را مصرف کنید.
      • به هیچ عنوان روی زخم‌های باز کرم نزنید و محل تزریق را موقع استفاده از کرم لمس نکنید یا ماساژ ندهید.
      • از استعمال چند کرم به صورت هم‌زمان روی پوست بپرهیزید.

     

    سوالات متداول انتخاب بهترین کرم‌ها بعد از تزریق چربی+ جواب‌های تخصصی

    1) کدام کرم نسبت به بقیه برای استفاده بهتر است؟
    انتخاب نوع کرم برای استفاده پس از تزریق چربی به وضعیت جسمانی و بدنی فرد بستگی دارد؛ بنابراین برای اینکه بدانید کدام کرم برای شما بهتر جواب می‌دهد، حتماً نظر پزشک معالجتان را بپرسید.
    2) تا چند وقت پس از تزریق باید کرم استفاده کنیم؟
    معمولاً کرم‌ها برای یک هفته قبل و بعد از تزریق چربی تجویز می‌شوند و مصرف آن‌ها از 10 روز بیشتر نمی‌شود؛ اما با توجه به شرایط متقاضی، ممکن است پزشک مصرف بیشتر کرم را تجویز کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند