برجسته-کردن-گونه-ها

معرفی روش‌های طبیعی و درمانی برای برجسته کردن گونه‌ها

گونه‌هایتان را نگاه کنید؟ به نظر شما چقدر این بخش از بدن روی زیبایی افراد موثر است؟ اگر می‌خواهید تاثیر زیبایی گونه‌های برجسته را روی زیبای چهریتان بهتر متوجه شوید، کافی است چهره افراد لاغر یا کسانی که لپ‌هایی فرورفته را دارند ببینید. اگر گونه‌هایتان برجسته باشند، چشم‌ها و بینی جلوه بهتری پیدا می‌کنند و هماهنگی اعضای صورت با هم بیشتر می‌شود. به همین خاطر است که عمل زیبایی برجسته‌سازی گونه‌ها این روزها خیلی پرطرفدار است و افراد زیادی سعی می‌کنند با پرتر نشان دادن گونه‌های خودشان، بینیشان را کوچک‌تر کنند و حالت چهره خودشان را از استخوانی و بی‌روح بودن دربیاورند.

برای برجسته کردن گونه‌های کوچک راه‌های زیادی وجود دارد. بعضی از افراد با درمان‌های خانگی و سبک زندگی سالم سعی می‌کنند چهره خودشان را پرتر کنند و گونه‌های برجسته‌ای بسازند. افراد دیگری هم هستند که این راه‌ها را رفته‌اند و نتیجه نگرفته‌اند، یا فقط به درمان دارویی و جراحی زیبایی برای برجسته کردن گونه‌ها ایمان دارند. این گروه معمولاً با کمک ژل، بوتاکس یا تزریق چربی سعی می‌کنند حالت گونه‌های خودشان را عوض کنند. در این مطلب کلینیک زیبایی VIP تهران قصد داریم راه‌های مختلفی که برای برجسته کردن گونه‌ها وجود دارد را بررسی کنیم، تا بهتر بتوانید برای تغییر دادن چهره خودتان با درمان‌های خانگی یا استفاده از عمل‌های زیبایی تصمیم‌گیری کنید.

 

درمان‌های خانگی داشتن گونه‌های برجسته

اگر از عمل‌های زیبایی می‌ترسید یا اینکه می‌خواهید قبل از اینکه به سراغ پزشک و درمان‌های متنوع بروید خودتان برای برجسته کردن گونه‌هایتان تلاش کنید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. در ادامه بهترین راه‌های که برای داشتن گونه‌های برجسته در صورت فقط با اصلاح سبک تغذیه، استفاده از ماسک‌های دست‌ساز و ورزش کردن ممکن است را برایتان آورده‌ایم.

تزریق-چربی-به-گونه
تزریق-چربی-به-گونه

ورزش دادن به پوست صورت

برای داشتن گونه‌های برجسته با ورزش آماده هستید؟ برای انجام این کار باید روزانه حدود نیم ساعت زمان در نظر بگیرید و به مدت دو تا سه ماه تمریناتتان را مرتب ادامه دهید تا نتیجه مطلوبی به دست بیاورید. برای ورزش دادن صورت و گونه ساختن، ابتدا پوست این ناحیه از صورت را با دست‌هایتان به سمت بالا بکشید تا خطی شبیه خنده در اطراف لب‌ها شکل بگیرد. پوست را باید 20 تا 25 ثانیه به همین حالت نگه دارید و دهانتان را پر از باد کنید تا لپ‌هایتان کاملاً برجسته شود. این حالت را باید به مدت 45 تا 50 ثانیه حفظ کنید. بعد از آن دهانتان را کاملاً باز کنید و با کمک انگشتانتان پوست گونه‌ها را به سمت بالا یا پایین بکشید. برای ورزش دادن صورت حتماً از پزشک مشاوره بگیرید تا این کار را به درستی انجام دهید و عوارضی برایتان نداشته باشد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    استفاده از آلوئه ورا برای پر کردن گونه‌ها

    کمتر کسی پیدا می‌شود که آلوئه ورا را نشناسد یا با خواص دارویی و درمانی که این گیاه شگفت‌انگیز دارد آشنا نباشد. آلوئه ورا سرشار از ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین C و ویتامین E است و اثرات آنتی اکسیدانی داد. به همین خاطر استفاده از شربت آلوئه ورا یا ماسک آلوئه ورا در طول روز می‌تواند از پوست و بدنتان محافظ کند و سلامتی را برایتان به همراه داشته باشد. یکی از اثراتی که آلوئه ورا روی پوست دارد آب‌رسانی است. بنابراین با مصرف آن می‌توانید صورتتان را پر و گونه‌هایتان را برجسته‌تر کنید.

    خوردن سیب برای برجسته‌سازی گونه‌ها

    اگر داشتن گونه‌های برجسته یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایتان است، سیب را همیشه در برنامه‌های غذایی خودتان داشته باشید. سیب میزان انعطاف‌پذیری و خاصیت کشسانی پوست را بالا می‌برد و شما را همیشه جوان و شاداب نگه می‌دارد. همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی و آلاستن موجود در سیب همان چیزی است که برای داشتن گونه‌های برجسته” و زیبا مفید است.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    استفاده از ماسک گلاب و گلیسیرین

    ماسک گذاشتن همیشه یکی از راه‌های محافظت از پوست و برطرف کردن خشکی و آلودگی‌های روی آن بوده است. برای اینکه بتوانید شادابی پوستتان را حفظ کنید، توصیه می‌کنیم که قبل از خواب ماسک گلاب و گلیسیرین آماده کرده و روی پوست بزنید. این ترکیب آب‌رسان خوبی است و برای شاداب نگه‌داشتن پوست و برجسته و پر شدن گونه‌ها و صورت کمکتان می‌کند.

    استفاده از ماسک عسل

    عسل فقط برای خوردن نیست! بلکه می‌توانید آن را به عنوان ماسک هم استفاده کنید و لذت داشتن گونه‌های برجسته را بچشید. برای تهیه ماسک عسل فقط باید آن را روی صورتتان بمالید و بعد از نیم ساعت صورت را شسته و خشک کنید. همچنین مصرف روزانه عسل می‌تواند روی سفت شدن پوست و افزایش خاصیت کشسانی آن موثر باشد.

    روش-برجسته-کردن-گونه
    روش-برجسته-کردن-گونه

    استفاده از ماسک شیر

    شیر یکی از بهترین فرآورده‌های طبیعی برای افزایش خاصیت کشسانی پوست است و برای داشتن پوستی صاف، شفاف و گونه‌های برجسته تاثیر زیادی دارد. برای اینکه از ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین موجود در شیر به طور کامل بهره‌مند شوید، توصیه می‌شود که هر روز یک تا دو لیوان شیر بنوشید. همچنین می‌توانید ماسک شیر را برای افزایش طراوت و سفتی پوستتان استفاده کنید.

    استفاده از روغن‌های گیاهی

    روغن‌های گیاهی تاثیر قابل توجهی روی جوان‌سازی پوست و محافظ از موها دارند. برای اینکه همیشه پوستی سالم و صاف داشته باشید می‌توانید از روغن‌زیتون در سالاد و غذاهای روزمره خودتان استفاده کنید. همچنین استفاده از روغن‌های گیاهی مانند روغن بادام، روغن نارگیل و… برای ماساژ پوست می‌تواند سلامتی و شادابی را برای پوست شما به همراه داشته باشد. روغن‌های گیاهی برای حجم گرفتن پوست و برجسته شدن گونه‌ها هم تاثیر قابل توجهی دارند.

     

    عمل‌های زیبایی برجسته کردن گونه‌ها

    اگرچه درمان‌های خانگی همیشه جزء پرطرفدارترین روش‌ها برای جوان‌سازی پوست به حساب می‌آیند، اما تاثیر آن‌ها روی کسانی که گونه‌هایشان کوچک است و صورتی استخوانی دارد به چشم نمی‌آید. از طرفی، برای رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق درمان‌های خانگی باید زمان زیادی را صرف کنید. به همین خاطر است که اغلب افرادی که می‌خواهند گونه‌های برجسته داشته باشند به سراغ عمل‌های زیبایی متنوع می‌روند. در ادامه دو روش پرطرفدار را که برای داشتن گونه‌های برجسته” استفاده می‌شوند آورده‌ایم.

    همچنین بخوانید : مدلینگ صورت با کمک تزریق چربی طبیعی

    استفاده از ژل برای برجسته کردن گونه‌ها

    تزریق ژل همیشه یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای حالت دادن به گونه‌ها و… بوده است. در این روش پزشک با تزریق ژل در نواحی مشخص شده سعی می‌کند که گونه‌ها را فرم دهد و آن‌ها را از حالت فرو رفته و استخوانی دربیاورد. پس از تزریق ژل ممکن است کبودی، عفونت یا حتی حساسیت در ناحیه مورد نظر دیده شود. اگر میزان حساسیت کم باشد و این عمل زیبایی به درستی انجام شود، پس از چند روز به مرور عوارض تزریق از بین می‌روند و می‌توانید نتیجه نهایی تزریق ژل را ببینید.

    تزریق ژل ماندگاری همیشگی ندارد و باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط پزشک باید برای تمدید اقدام کنید. کسانی که همیشه گونه‌های فرو رفته و صورتی استخوانی داشته‌اند یا افرادی که در اثر بالا رفتن سن چربی زیرپوست آن‌ها آب شده و گونه‌های کوچک و چین خوردگی روی صورتشان دارند، مشتری پر و پا قرص این عمل زیبایی هستند.

    اگرچه تزریق ژل مدت طولانی است که استفاده می‌شود و عوارض کمی در صورت انجام توسط متخصص دارد، اما همچنان حساسیت‌زا بودن ژل و مصنوعی و عروسکی شدن صورت در اثر تزریق این ترکیب مشکلی است که اغلب متقاضیان را نگران می‌کند.

    داشتن گونه‌های برجسته با تزریق چربی

    برای اینکه چین و چروک‌های صورت را از بین ببرید و گونه‌های زیبا و برجسته‌ای داشته باشید می‌توانید روی تزریق چربی هم حساب کنید. با توجه به اینکه افتادگی پوست در اثر کم شدن خاصیت کشسانی آن و از بین رفتن ذخایر چربی زیرپوستی رخ می‌دهد، تزریق چربی می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی بهبود این مشکل داشته باشد. از دیگر مواردی که تزریق چربی را از سایر روش‌ها متمایز کرده می‌توان به کم عارضه بودن این عمل زیبایی اشاره کرد.

    چربی که برای تزریق استفاده می‌شود از خود بدن فرد برداشت شده، بنابراین جذب اضافه چربی تزریق شده در بدن هیچ عوارض جانبی در پی نخواهد داشت. همچنین این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت که، تزریق چربی هیچ حساسیت یا واکنشی توسط بدن در پی ندارد و همه افراد می‌توانند با خیالت راحت از این عمل زیبایی برای داشتن گونه‌های برجسته، لب‌های پر و قلوه‌ای یا برطرف کردن چین‌های صورتشان کمک بگیرند.

    تزریق-ژل-به-گونه
    تزریق-ژل-به-گونه

    مزایای تزریق چربی برای برجسته‌سازی گونه‌ها

    در ادامه مزیت‌هایی که این عمل زیبایی پرطرفدار برای برجسته‌سازی گونه‌ها دارد را آورده‌ایم، تا با شناخت بیشتری بتوانید آن را انتخاب کنید.

    • تزریق چربی کم تهاجمی و امن است و توسط مراکز درمانی زیادی در جهان استفاده می‌شود.
    • برای تزریق چربی محدودیت سنی خاصی وجود ندارد و تمام افرادی که می‌خواهند گونه‌ها و صورتشان را فرم دهند می‌توانند از این روش کمک بگیرند.
    • تزریق چربی به گونه‌ها به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیاز به جراحی یا بیهوشی ندارد.
    • پس از تزریق چربی جای تیغ جراحی، زخم یا بخیه روی صورت باقی نمی‌ماند و گونه‌ها حالت طبیعی خواهند داشت.
    • برای کم کردن درد ناشی از برداشت و تزریق چربی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود؛ بنابراین موقع انجام این عمل زیبایی دردی احساس نمی‌کنید.
    • چربی برداشت شده و خالص شده را می‌توان برای تزریق‌های بعدی نگه داری کرد؛ بنابراین اگر میزان چربی برداشته شده بیشتر از حد نیاز باشد، پزشک می‌تواند از آن برای تزریق‌های بعدی استفاده کند.
    • با توجه به اینکه چربی از بدن خود فرد برداشته می‌شود، واکنش آلرژیک یا حساسیت به آن بسیار کم است؛ بنابراین حتی کسانی که نسبت به تزریق ژل و … واکنش نشان داده‌اند می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند.
    • تزریق چربی خاصیت کلاژن سازی پوست را تقویت می‌کند، به همین خاطر است که علاوه بر برجسته شدن گونه‌ها شاهد بهتر شدن پوست صورتتان و صاف و شفاف‌تر شدن آن پس از تزریق خواهید بود.
    • نتیجه تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های درمانی سریع‌تر مشاهده می‌شود.
    • ماندگاری چربی تزریق شده زیاد است و کسانی که از این روش برای برجسته‌سازی گونه‌هایشان استفاده می‌کنند می‌توانند در فاصله‌های زمانی طولانی‌تری برای تزریق‌های متوالی اقدام کنند. البته کم‌تحرک بودن گونه هم در این ماندگاری موثر است.
    • وقتی از تزریق چربی برای داشتن گونه‌های برجسته” استفاده می‌کنید، خیالتان از بابت طبیعی شدن چهره‌تان پس از تزریق راحت است و می‌توانید یک چهره زیبا با گونه‌های برجسته طبیعی داشته باشید.

     

    سوالات متداول برجسته کردن گونه‌ها+ جواب‌های تخصصی

    1) آیا درمان‌های خانگی روی برجسته کردن گونه‌ها موثر است؟
    با کمک روش‌های خانگی مانند ورزش صورت و استفاده از ماسک‌های متنوع یا نوشیدن آب زیاد می‌توانید به برجسته و پر شدن صورتتان کمک کنید؛ اما این روش‌ها همیشه نتیجه ماندگاری ندارند و به محض قطع کردن درمان، اثری که روی صورت داشته‌اند به مرور از بین می‌رود. همچنین، برای نتیجه گرفتن از درمان‌های خانگی زمان زیادی نیاز است و گاهی امکان دارد نتیجه به اندازه وقتی که صرف برجسته کردن گونه‌ها کرده‌اید قابل قبول نباشد.

     

    2) آیا لوازم آرایشی برای برجسته کردن گونه‌ها مؤثر هستند؟
    وقتی می‌توانید با آرایش کردن گونه‌هایتان را برجسته کنید که این بخش از صورتتان حالت خوبی داشته باشد. برای کسانی که لپ‌های تو رفته و صورت استخوانی دارند، آرایش کردن نمی‌تواند نتیجه قابل توجهی داشته باشد.

     

    3) کدام روش برای داشتن گونه‌های برجسته امن‌تر است؟
    در حال حاضر امن‌ترین روشی که برای برجسته کردن گونه‌ها وجود دارد تزریق چربی است. چون هیچ ماده خارجی وارد بدن فرد نمی‌شود.

     

    4) پس از برجسته کردن گونه‌ها با تزریق چه کارهایی نباید انجام دهیم؟
    قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، دوش گرفتن با آب داغ، حضور در استخر و سونا و مصرف الکل و دخانیات پس از تزریق چربی ممنوع است. برای آگاهی درباره بایدها و نبایدهای پس از تزریق حتماً دستورالعمل پزشک را دریافت کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند