با-کمک-لیپوماتیک-چقدر-می_توانم-وزن-کم-کنم؟

با کمک لیپوماتیک چقدر می‌توانم وزن کم کنم؟

میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک چقدر است سوال بسیار مهم که متقاضیان لیپوماتیک دارند!پهلوهایی که برجسته هستند لباس‌های زیبا را به تن شما تنگ و چسبان نشان می‌دهند و نمی‌گذارند کمر باریک به نظر برسید. البته تا وقتی برجستگی شکم داشته باشید، نقش پهلوهایتان در اضافه وزن زیاد به چشم نخواهد آمد. چون به محض اینکه بخواهید لباسی به تن کنید، یا اینکه حتی وقتی بدون لباس در حمام هستید، این شکم شماست که بیشتر از تمام عناصر بدنتان خودنمایی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که زیبایی‌هایی که دارید دیده شود.

با این وجود، همه افراد از داشتن شکم برجسته و پر ناراحت نیستند! بعضی مواقع ممکن است شکم و پهلو کوچک یا متناسب باشد، اما بازوها و ران‌ها یا ساق پای بزرگ زیبایی ظاهری فرد را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی مواقع هم این سینه‌ها هستند که با وجود تجمع چربی که دارند، تمام عناصر بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهند و به یک دغدغه بزرگ برای افراد تبدیل می‌شوند.

عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی برای بطرف کردن این مشکلات پا به میدان گذاشته. در این عمل زیبایی چربی‌های موضوعی زیر پوست به بیرون کشیده می‌شوند تا بتوانید اندامی متناسب داشته باشید؛ اما میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک چقدر است که می‌تواند این تناسب‌اندام را به همراه داشته باشد؟ آیا می‌توان بالای 10 کیلو با این عمل زیبایی وزن کم کرد؟ با کلینیک زیبایی VIP تهران همراه باشید و درباره این عمل زیبایی و نتایج کاهش وزن آن اطلاعات کسب کنید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    چرا لیپوماتیک یا پیکرتراشی طرفدار دارد؟

    تا به حال سعی کرده‌اید چربی‌های موضعی سرسختی که زیر پوستتان وجود دارند را از بین ببرید؟ به نظر شما کدام روش برای کاهش این چربی‌ها بهتر است؟ آیا با سخت ورزش کردن می‌توانید جلوی افزایش وزنتان را بگیرید و چربی‌های سرسخت پهلوها و شکم را بسوزانید؟ شاید بهتر است به جای ورزش کردن سراغ رژیم‌های کم‌کالری و سبزی خواری و… بروید.

    اما هیچ‌کدام از این روش‌ها در واقعیت جوابگوی مشکلتان نخواهند بود. چون بعضی از چربی‌ها به اندازه‌ای ماندگار هستند که اگر تمام عضلات و گوشتتان هم آب کنید، باز توده چربی از سر جایش تکان نمی‌خورد.

    عمل-لیپوماتیک-در-تهران
    عمل-لیپوماتیک-در-تهران

    برای اینکه بتوانید وزنتان را کم کنید و اندامی مانند سوپراستارها داشته باشید، نیاز به پیکرتراشی دارید. پیکرتراشی با کمک ارتعاش این چربی‌ها را به مایع تبدیل کرده و در عرض یک جلسه از بدن خارج می‌کند.

    در ادامه می توانید درباره مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک چیست؟ اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    به همین خاطر است که پیکرتراشی این روزها بین تمام کسانی که به زیبایی‌اندام علاقه‌مند هستند مد شده و نمی‌توانند روی آن چشم ببندند.

     

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کدام قسمت‌ها را می‌توان با لیپوماتیک لاغر کرد؟

    آیا هر کجای بدنمان چاق و پر از چربی باشد می‌توانیم با لیپوماتیک آن را کوچک کنیم؟ برای جواب دادن به این سوال باید بدانید که مقدار کاهش وزن پس از لیپوماتیک محدود است و نمی‌توانید از آن برای کوچک کردن مناطقی که سرشار از چربی هستند کمک بگیرید. با این وجود اگر در نواحی ران، شکم، بازو، غبغب و پهلوها چربی موضعی دارید، می‌توانید از این عمل زیبایی برای آب کردن آن کمک بگیرید.

    کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک چه کسانی هستند؟

    قبل از اینکه درباره میزان کاهش وزن قبل از لیپوماتیک تحقیق کنید، حتماً باید این نکته را بدانید که آیا اصلاً می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید یا خیر! بنابراین در قدم اول برای انجام لیپوماتیک آگاهی از این نکته که کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هستید یا خیر ضروری خواهد بود. در ادامه شرایط کاندیداهای مناسب لیپوماتیک را ارائه کرده‌ایم.

    1) کسانی که مشکل اضافه وزن کاذب ندارند و صرفاً می‌خواهند چربی‌های موضعی شکم و پهلوی خودشان را برطرف کنند کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هستند.

    2) افرادی که در حال کاهش یا افزایش وزن هستند باید تا رسیدن به اندام ایده آلشان صبر کنند. چون اگر در حال کاهش وزن یا افزایش وزن باشید و این عمل زیبایی را انجام دهید، نتیجه آن برایتان مناسب نخواهد بود.

    3) اگر نمی‌توانید از پیتزا و نوشابه و مواد غذایی چرب و شیرین دست بکشید و برنامه غذایی نامنظمی دارید، این عمل زیبایی تاثیر چندانی روی زیبایی ظاهری شما نخواهد داشت. چون به محض اینکه چربی‌های موضعی بدنتان خارج شوند، چربی‌های جدید جای آن‌ها را خواهند گرفت؛ بنابراین کاندیداهای مناسب این عمل زیبایی کسانی هستند که به سلامت جسمانی و تناسب‌اندام خودشان اهمیت می‌دهند و همیشه وزنشان را روی حالت نرمال حفظ می‌کنند.

    2) اگر در دوران بارداری یا شیردهی هستید، بهتر است تا پایان آن صبر کنید. چون مواد بی‌حسی می‌تواند روی نوزاد اثر بگذارد. همچنین در این بازه زمانی معمولاً وزنتان زیاد است و از نظر روحی شرایط مساعدی ندارید؛ بنابراین برای اینکه کاندیدای مناسب لیپوماتیک باشید و میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک” برایتان قابل قبول باشد، باید تا پایان دوران شیردهی و رسیدن به تناسب‌اندام صبر کنید.

     

    3) سلامت جسمانی مهم‌ترین شرط لیپوماتیک یا جراحی لاغری است؛ بنابراین کسانی که به بیماری‌های ایدز، هپاتیت، دیابت و… مبتلا هستند، امکان انجام این عمل زیبایی را نخواهد داشت.

    4) برای همه عمل‌های زیبایی داشتن دید واقع‌بینانه نسبت به نتیجه ضروری است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً با پزشک معالجتان در این باره مشورت کنید. همچنین دید افرادی که پیکرتراشی کرده‌اند هم می‌تواند کمکتان کند که میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک را بررسی کنید و بدانید کاندیدای مناسبی برای این کار هستید یا خیر!

    عمل-پیکرتراشی-در-تهران
    عمل-پیکرتراشی-در-تهران

    میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک چقدر است؟

    برای انجام لیپوماتیک باید این موضوع را در نظر داشته باشید که پیکرتراشی یک عمل زیبایی برای لاغری موضعی است و نمی‌توانید از آن انتظار کاهش وزن زیاد و رسیدن به تناسب‌اندام برای افراد دارای اضافه وزن را داشته باشید. اگر روش انجام لیپوماتیک را بررسی کنید، این موضوع برایتان شفاف‌تر خواهد شد. در لیپوماتیک سوراخ‌های ریزی روی نواحی مورد نیاز بدن که نیاز به کاهش چربی دارند ایجاد می‌شود، سپس لوله کانولا از طریق این سوراخ‌ها وارد بدن شده و با کمک ارتعاشات ایجاد شده، چربی‌های سرسخت را به مایع تبدیل می‌کند. در مرحله بعد این چربی‌ها از بدن خارج می‌شوند و جای زخم‌ها بخیه زده می‌شود.

    با توجه به محدودیت برداشت چربی توسط این روش و عدم ایجاد برش‌های عمیق و جراحی در نواحی مختلف بدن، انتظار اینکه برداشت چربی زیادی انجام شود و کاهش وزن بالا وجود داشته باشد غیرمنطقی است. چون لیپوماتیک صرفاً برای زیباتر شدن و تراشیده‌تر به نظر رسیدن بدن ارائه شده و ظاهر شما را به ورزشکاران حرفه‌ای که شکمی تخت و بدنی ایده آل دارند نزدیک می‌کند.

    اگر اضافه وزن زیادی دارید و می‌خواهید اندامی زیبا داشته باشید، در قدم اول باید سبک زندگی و برنامه غذایی خودتان را تغییر دهید. با کم خوری و ورزش می‌توانید وزنتان را کاهش دهید و بعد از آن، شاهد میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک برای حذف چربی‌های سرسختی که ماندگار هستند خواهید بود.

    چطور با لیپوماتیک به تناسب‌اندام برسیم؟

    با توجه به اینکه میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک کم است و فقط چربی‌های موضعی با کمک این روش درمانی از بین می‌رود، با کمک لیپوماتیک می‌توانید به تناسب‌اندام دلخواهتان برسید؛ اما برای ماندگاری همیشگی نتیجه لیپوماتیک باید سبک زندگی‌تان را عوض کنید.

    برای اینکه همیشه پهلوهایتان لاغر بماند و شکمی تخت و پاهایی خوش‌تراش داشته باشید، باید مصرف غذاهای چرب و شیرین را کنار بگذارید. هرچقدر مواد غذایی که استفاده می‌کنید سالم‌تر باشد، بدنی سرحال خواهید داشت و دوباره بدنتان چربی نمی‌زند. علاوه بر رعایت اصول تغذیه‌ای، حتماً ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی را در برنامه‌های روزانه خودتان داشته باشید.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    برای قبل و بعد از لیپوماتیک چه نکاتی باید رعایت کنیم؟

    مواردی که برای قبل و بعد از لیپوماتیک در نظر گرفته شده است در نتیجه نهایی این عمل زیبایی تاثیر قابل توجهی دارد. این موارد می‌تواند روی میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک، بهبود سریع‌تر متقاضی و برگشتن وی به زندگی عادی هم موثر باشد. در ادامه نکاتی که باید برای نتیجه‌بخش بود این عمل زیبایی رعایت کنید را آورده‌ایم.

    • حتماً مشاوره دریافت کنید و درباره لیپوماتیک و نتایج آن اطلاعات به دست بیاورید.
    • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروهای خاصی را مصرف می‌کنید، حتماً این موضوع را با پزشک متخصص در میان بگذارید.
    • آزمایش‌های تجویزشده توسط پزشک را انجام دهید و از وضعیت سلامتی خودتان اطمینان حاصل کنید.
    • حداقل سه هفته قبل و بعد از لیپوماتیک از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، مکمل‌های حاوی ویتامین E، دخانیات، الکل و داروهای گیاهی اجتناب کنید.
    • بعد از لیپوماتیک نمی‌توانید در محل‌های گرم یا آلوده حضور داشته باشید و برای حمام کردن، استخر رفتن و… باید از پزشک معالجتان مشورت بگیرید.
    • برای اینکه میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک برایتان بیشتر به چشم بیاید و کاهش وزن خوبی داشته باشید، بهترین راه استفاده از گن‌های مخصوص و لباس‌های تنگ است. تا زمانی که نیاز است باید این گن‌ها را استفاده کنید تا بدن شکل بگیرد و بتوانید به اندام دلخواهتان برسید.
    • انجام ورزش و فعالیت‌های بندی سنگین پس از عمل ممنوع است.
    • بعد از لیپوماتیک برنامه غذایی که توسط پزشک متخصص ارائه می‌شود را رعایت کنید و از مصرف غذاهای چاق کننده و مضر بپرهیزید.
    • حتماً در بازه‌های زمانی مراجعه شده در مطلب پزشک حاضر شوید و تحت معاینه قرار بگیرید.
    • مصرف داروهای مسکن و آنتی‌بیوتیک تجویزشده را جدی بگیرید. با این کار می‌توانید درد و عفونت‌های پس از عمل را کاهش دهید.

    تاثیر میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک روی افتادگی پوست

    آیا بعد از کاهش وزن پوست شکم یا … دچار افتادگی می‌شود؟ این سوال را اغلب متقاضیانی که قصد دارند این عمل زیبایی را انجام دهند مطرح می‌کنند. با توجه به اینکه میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک کم است، مشکلی از بابت افتادگی پوست و چین افتادن بدنتان نخواهید داشت.

    البته با توجه به اینک چربی‌های موضعی بدن تخلیه می‌شوند و پوست ممکن است در نواحی که برداشت چربی انجام شده خاصیت کشسانی خودش را از دست بدهد، پزشکان گن‌های مخصوصی را برای متقاضیان ارائه می‌کنند. با پوشیدن این گن‌ها به پوستتان کمک می‌کنید که به حالت قبل برگردد و دیگر مشکلی از بابت اینکه پوستتان پس از پیکرتراشی چین بخورد نخواهید داشت.

    نتیجه-لیپوماتیک
    نتیجه-لیپوماتیک

    چند وقت پس از لیپوماتیک نتیجه آن دیده می‌شود؟

    با وجود اینکه چربی‌های خالص بلافاصله پس از لیپوماتیک از بدن خارج می‌شوند، کسانی که به سراغ پیکرتراشی می‌روند انتظار دارند نتیجه آن را همان روزهای اول مشاهده کنند. در صورتی که در روزهای پس از کشیدن چربی بدن با عوارض این عمل زیبایی مانند کبودی، ورم و التهاب مواجه است.

    به همین خاطر است که پزشکان توصیه می‌کنند برای دیدن نتیجه لیپوماتیک عجله نداشته باشید و تا یک تا دو ماه پس از عمل صبر کنید. البته همان‌طور که مقدار کاهش وزن پس از لیپوماتیک برای همه یکسان نیست، کسانی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند باید از دخانیات، الکل و غذاهای مضر دوری کنند. وگرنه بازه زمانی مشاهده نتیجه لیپوماتیک برایشان طولانی‌تر از میزان واقعی می‌شود و حتی ممکن است نتیجه مطلوبی از این عمل زیبایی نگیرند.

     

    مواد غذایی مجاز برای پس از عمل لیپوماتیک

    چه غذاهایی را می‌توانیم پس از پیکرتراشی مصرف کنیم تا مقدار کاهش وزن پس از لیپوماتیک بهتر خودش را نشان دهد؟ اگر شما هم با این سوال در ذهنتان موجه هستید با ادامه مطلب کلینیک VIP تهران همراه باشید و تغذیه مناسب پس از این عمل زیبایی را یاد بگیرید.

    • حتماً در برنامه غذایی روزانه‌تان مصرف میوه‌ها و سبزیجات را داشته باشید.
    • مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین مانند گوشت و مرغ را در برنامه غذایی‌تان قرار دهید.
    • نوشیدن آب و استفاده از دمنوش­های گیاهی به هیدراته ماندن بدن و پیشگیری از اشتهای کاذب کمک می‌کند. با کمک این سبک تغذیه‌ای می‌توانید به بهبود زخم‌هایتان هم کمک کنید.

    مواد غذایی ممنوعه بعد از پیکرتراشی

    مقدار کاهش وزن پس از لیپوماتیک به اندازه حفظ وزن بعد از این عمل زیبایی اهمیت ندارد! اگر می‌خواهید به تناسب‌اندام برسید و نتیجه پیکرتراشی برایتان دائمی باشد، باید برای تغذیه بعد از پیکرتراشی طبق دستورالعمل پزشک عمل کنید. در این بخش ممنوعه‌های بعد از لیپوماتیک را برایتان آورده‌ایم تا نتیجه بهتری از این عمل زیبایی بگیرید.

      • به هیچ عنوان نوشیدنی‌های الکلی، نوشابه و قهوه یا نوشیدنی‌های کافئین دار مصرف نکنید.
      • از مصرف میوه‌های پخته شده، کمپوت، دنت، شکلات و… اجتناب کنید.
      • از آبمیوه‌های مصنوعی و شربت‌های شیرین شده صنعتی استفاده نکنید.
      • به هیچ عنوان چربی، کره، غذاهای فرآوری شده و فست فود مصرف نکنید.
      • همبرگر، سوسیس، کالباس و… در این دوران نباید استفاده شود.

    سوالات متداول لاغری با لیپوماتیک+ جواب‌های تخصصی

    1) آیا عمل پیکرتراشی یا لیپوماتیک بی‌خطر است؟
    در پیکرتراشی تنها چربی‌های موضعی از بدن خارج می‌شوند. این عمل تحت بی‌حسی و با ایجاد سوراخ‌های ریزی روی نواحی مورد نظر انجام می‌شود. با این وجود، اگر پزشک تخصص کافی در میزان برداشت چربی نداشته باشد یا نکات بهداشتی در طول عمل و بعد از آن رعایت نشود؛ خطر عفونت و ایجاد ناهمواری روی بدن وجود دارد.
    2) برای درمان زخم‌های لیپوماتیک چقدر زمان نیاز است؟
    زخم‌های لیپوماتیک ظریف و مختصر هستند و در طول یک تا دو هفته پس از عمل بهبود پیدا می‌کنند. البته به شرطی که در این دوران به بدنتان فشار وارد نکنید و زخم‌هایتان عفونت نکنند.
    3) چند وقت پس از لیپوماتیک ورزش مجاز است؟
    اگر همیشه ورزش می‌کنید و نمی‌توانید حتی یک روز هم آن را کنار بگذارید، ناچار هستید در دورانی که چربی‌های بدنتان را به دست پزشک می‌سپارید تا پیکرتراشی را برایتان انجام دهد دور ورزش خط بکشید. حداقل بازه زمانی مجازی که برای ورزش بعد از لیپوماتیک در نظر گرفته شده 4 ماه است. اگر می‌خواهید میزان کاهش وزن پس از لیپوماتیک ثابت بماند، باید در این دوران برنامه غذایی‌تان را درست تنظیم کنید.

    ما کاندید مناسب “عمل لیپوماتیک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند