10 روش قطعی برای لاغری شکم و پهلو در یک ماه

10 روش قطعی برای لاغری شکم و پهلو در یک ماه

آیا لاغری در یک ماه امکان پذیر است؟امروزه داشتن یک شکم و پهلو و بطور کل یک اندام متناسب با رویا‌هایتان بدون انجام روش‌های خطرناک و مشکل‌ساز، کاری راحت و آسان است. بسیاری از روش‌های تغذیه‌ای و ورزشی، روش‌های استفاده از دستگاه‌های مخصوص و انواع روش‌های کم خطر پیکرتراشی وجود دارند که کاملاً برای سلامت شما بی‌خطر بوده و در عین حال می‌توانید به کمک این روش‌ها در کمترین زمان به لاغری شکم و پهلو دست پیدا کنید.

همیشه سعی کنید که وقت خود را با استفاده از چندین روش ناکارآمد و گاهی خطرناک برای کاهش وزن تلف نکنید. امروزه متخصصان طب زیبایی به کمک پیشرفت‌های تکنولوژی و افزایش سطح علم و آگاهی، به شما این امکان را می‌دهند که بدون جراحی‌های عمیق و خطرناک و بدون محدودیت، شکمی صاف داشته باشید! آن‌ها مشتاق برآوردن خواسته‌های جسمانی شما بدون ایجاد بیهوشی سنگین یا دوران نقاهت طولانی و دردناک هستند تا احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشید.

بهترین روش های لاغری شکم و پهلو

از جمله اهداف طب زیبایی شکم و پهلو می‌توان به لاغری با روش‌های پیکرتراشی و عمل‌های سبک و بی‌خطر، تقویت شکم، شکل دادن به انحنای بدن، پاک کردن عواقب نابجای بارداری قدیمی یا عواقب رژیم غذایی نامتعادل و… اشاره کرد. روش‌های لاغری شکم و پهلو با رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و استفاده از دستگاه‌های مختلف کاهش وزن روش‌های بسیار سالم و پرکاربرد هستند اما روند لاغری در این روش‌ها نسبت به روش‌های پیکرتراشی به کندی صورت می‌گیرد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در کل پیکرتراشی بیشتر برای افرادی مناسب است که به استپ وزنی رسیده‌اند و همه روش‌های موجود برای لاغری شکم” و پهلو را امتحان کرده‌اند و نتیجه مطلوبی را کسب ننموده‌اند. این افراد با یک جلسه عمل پیکرتراشی می‌توانند به وزن و اندام‌ایده‌آل خود برسند. البته برای افرادی که دارای چاقی مفرط هستند و با هیچ روشی نمی‌توانند وزن خود را کاهش دهند بهترین روش استفاده از انواع جراحی‌های معده می‌باشد که این روش با اینکه روشی کارآمد است اما برای برخی افراد روشی مضر نیز محسوب می‌شود.

    به دلیل نوع ژنتیک و نوع چاقی، روش‌های مختلفی برای کاهش وزن و ایجاد شکم و پهلویی متناسب در افراد مختلف وجود دارد که می‌تواند نتیجه‌ای متفاوت داشته باشد. برخی افراد با یک رژیم غذایی منظم و ساده یا یک برنامه ورزشی مستمر، به راحتی می‌توانند لاغر شوند و برخی با وجود رعایت رژیم غذایی سخت و انجام تمرینات ورزشی طاقت‌فرسا و سایر روش‌ها، کماکان چاق بوده و تغییرات بسیار کمی در اندام آن‌ها مشاهده می‌شود.

    ما در این مقاله به چند مورد از بهترین روش‌ها جهت لاغری شکم و پهلو اشاره خواهیم کرد. شاید یکی از این روش‌ها بهترین و آسان‌ترین راه‌حل جهت لاغری شکم و پهلو ی شما باشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

     

    1- داشتن یک برنامه رژیم غذایی مناسب و تغذیه سالم

    همیشه اولین پیشنهادی که جهت لاغری شکم” و پهلو توسط این و آن به ما می‌شود جراحی‌های پیکرتراشی نیست بلکه متخصصان تغذیه یا حتی مربیان ورزشی به ما پیشنهاد می‌کنند که مقدار غذای روزانه‌مان را کم کنیم و یک رژیم اصولی و برنامه‌ریزی شده را دنبال کنیم تا کم کم به وزن‌ایده‌آلمان برسیم. شما برای داشتن یک رژیم غذایی خوب و کارآمد بهتر است اولاً مصرف روغن و چربی‌های ناسالم را تا حد امکان از وعده‌های غذایی خود حذف کنید و حتی در هنگام خوردن سالاد از سس مایونز استفاده نکنید.

    لاغری-شکم-پهلو
    لاغری-شکم-پهلو

     

    همیشه غذای خود را در ظروف کوچک ریخته و اندازه وعده‌های غذایی را به حداقل برسانید. غذا را به آهستگی خورده و در حین غذاخوردن، آب و نوشیدنی ننوشید. جویدن زیاد غذا موجب می‌شود که فرآیند هضم و جذب مواد مغذی در بدن بهبود یابد و طعم و مزه غذا بیشتر از قبل درک شود. از مصرف نوشیدنی‌های مضر مثل نوشابه حذر کرده و خوردن غذا‌های فست فود، سرخ کردنی و شیرینی‌جات را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

    تلاش کنید که فیبر بیشتری روزانه در وعده‌های غذایی شما جای گیرد. مصرف غذا‌های فیبردار، موجب می‌شود که برای طولانی مدت احساس سیری کنید؛ همچنین فیبر علاوه بر پاکسازی بدن موجب پایین آمدن سطح کلسترول خون نیز می‌گردد.

     

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    در برنامه غذایی خود مصرف غذا‌های تند را بگنجانید چراکه مصرف آن سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و باعث می‌شود که چربی و کالری بیشتری سوزانده و در نتیجه لاغرتر شوید. هیچ وقت برای داشتن یک اندام‌ایده‌آل با رژیم‌های سرسخت گرسنگی نکشید چرا که یک رژیم غذایی اصولی رژیمی است که در آن فرد به هیچ عنوان گرسنه نمی‌ماند. برای کنترل بیماری دیابت و کاهش قند خون‌تان مقدار مصرف قند را به حداقل برسانید. از مصرف غذا‌های سرخ کردنی دوری کنید و بجای آن مواد آب پز مصرف نمایید.

    از نوشیدن الکل خودداری کنید و در برنامه غذایی خود حتماً مصرف میوه و سبزیجات، سرکه سیب، حبوبات، کاهو، انواع مغز‌های مفید مثل بادام، جوی دوسر و… را لحاظ نمایید. شما با داشتن یک رژیم غذایی مناسب خیلی راحت می‌توانید به وزن و اندام‌ایده‌آل دست پیدا کنید بدون اینکه مجبور شوید جهت خوش اندام شدن به روش‌های پیکرتراشی یا حتی جراحی‌های معده روی‌آورید.

     

    2-رفتارتان را اصلاح کنید

    تغییر تصمیماتی که معمولاً در طول روز می‌گیرید و یا تغییر عاداتی که دارید می‌تواند اثر بسیار زیادی بر روی کاهش وزن و ایجاد یک اندام متناسب داشته باشد. در میهمانی‌های خانوادگی یا دوستانه، می‌توانید مثل همیشه خوش بگذرانید اما کمتر از قبل به خوردن و نوشیدن توجه کنید. مانند هر زمان دیگری می‌توانید به خرید بروید اما بجای گرفتن تا کسی یا استفاده از اتوبوس می‌توانید مقداری از مسیر را پیاده روی کنید؛ یا بجای استفاده از آسانسور می‌توانید به آرامی از پله‌ها بالا یا پایین بروید.

    هوشیار بودن و تغییر عادت‌ها و تصمیمات می‌تواند بطور قابل توجهی در دوره کاهش وزن شما مؤثر باشد. برخی اوقات شما می‌توانید با رعایت همین موارد جزئی به آنچه که دوست دارید دست پیدا کنید و دیگر متحمل هزینه‌های هنگفت جراحی‌های زیبایی نگردید.

     

    3-داشتن تمرینات بدنسازی

    بعد از رژیم غذایی معمولاً افراد جهت لاغر شدن و به دست آوردن یک اندام متناسب، به ورزش و تمرینات بدنسازی روی می‌آورند که ایده بسیار عالی و مؤثری نیز هست. روش‌های پیکرتراشی زمانی مناسب هستند که فرد با رژیم غذایی و داشتن تمرینات ورزشی و اصلاح عادات روزانه خود نتوانسته است به لاغری شکم و پهلو مدنظر خود دست پیدا کند. قبل از روی آوردن به روش‌های مختلف پیکرتراشی بهترین راه جهت کاهش چربی شکم و پهلو این است که با انجام تمرینات ورزشی مناسب روی تمامی عضلات بدن خود کار کنید.

    با تمرینات بدنسازی تراکم بافت ماهیچه‌ها در بدنتان افزایش می‌یابد و با افزایش تراکم ماهیچه‌ها، سوخت ساز بدنتان بالا رفته و در نتیجه چربی‌های اضافی کم کم در بدنتان شروع به سوختن می‌کنند و این امر باعث کم شدن وزن و در نتیجه ایجاد اندام متناسب می‌گردد؛ پس سعی کنید که حداقل هفته‌ای دو بار تمرینات بدنسازی داشته باشید. این تمرینات را می‌توانید زیر نظر یک مربی با تجربه در باشگاه انجام دهید و اگر تمایل به رفتن به باشگاه ندارید می‌توانید این تمرینات را با کمک یک اپلیکیشن مناسب یا با راهنمایی دوستان خود، در خانه و یا حتی در پارک نزدیک منزل خود انجام دهید.

     

    4-کم کردن استرس

    استرس بر روی همه اعضای بدن تأثیر منفی می‌گذارد و بیشتر از آنکه روی ترکیبات شیمیایی بدن تأثیرگذار باشد بر روی رفتار و خلق و خوی فرد اثر خواهد گذاشت. معمولاً استرس اکثر افراد را به سمت بیشتر خوردن غذا، میل به خوردن شیرینی، نوشیدنی‌های قنددار، نوشیدنی‌های الکل‌دار، مصرف دخانیات و… سوق می‌دهد که این‌ها خود از عوامل اصلی چاقی هستند.

    پس باید مراقب بود که از لحاظ روحی دچار استرس و تشویش نشویم زیرا خوردن، ساده‌ترین و کوتاه‌ترین روش برای به آرامش رساندن ذهنمان است. اگر دچار استرس شدید قبل از خوردن غذا اول از همه سعی کنید عامل استرس‌زا را پیدا کنید و آن را رفع نمایید تا با خوردن غذا با استرس دچار چاقی و اصافه وزن نشوید.

    علت-های-چاقی
    علت-های-چاقی

     

    5- خوابیدن به اندازه کافی

    همیشه یکی از عوامل چاقی و بدفرمی بدن نداشتن خواب کافی و به موقع است. کسانی که در طول شبانه روز کمتر از ۵ ساعت استراحت می‌کنند نسبت به کسانی که خوابی سالم و به موقع را تجربه می‌کنند بسیار چاق‌تر می‌باشند و همچنین کسانی که بیش از حد نیاز بدن می‌خوابند و به نوعی تنبلی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند به علت نداشتن تحرک، به راحتی در معرض افزایش وزن و چاقی هستند.

    بنابراین سعی کنید ۸ ساعت خواب مفید شبانه خود را حفظ کنید و بدنتان را برای زود خوابیدن در شب و زود بیدار شدن در صبح عادت دهید تا هم زندگی سالم‌تر و روتین‌تری داشته باشید و هم اندامی زیبا و بی‌نقص را تجربه کنید. خواب کافی و شبانه، استرس را از شما دور کرده، وعده‌های غذایی شما را منظم کرده و منجر به افزایش متابولیسم بدن شما و چربی‌سوزی می‌گردد.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    6- اندازه‌گیری کالری مصرفی

    محاسبه میزان کالری و کاهش دریافت آن یکی از روش‌های متداول جهت لاغری شکم” و پهلو محسوب می‌شود که بهتر است قبل استفاده از روش پیکر تراشی یا جراحی معده آن را امتحان کنید. از آنجا که نیم کیلو چربی مساوی با ۳۵۰۰ کالری هست برای کم کردن این مقدار از بافت چربی باید برنامه‌ریزی درست و اصولی جهت مصرف کالری داشته باشید. با کاهش کالری دریافتی و یا با افزایش کالری مصرفی میزان انرژی را در بدن خود افزایش داده و چربی اضافی بدنتان را بسوزانید. با از دست دادن روزانه ۵۰۰ کیلو کالری می‌توانید هفته‌ای نیم کیلو از وزن خود را کاهش دهید. برای محاسبه کالری می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص استفاده کنید و یا جهت کم کردن کالری، میزان خوراک روزانه خود را نصف کنید.

     

    7- افزایش مصرف آب

    از فواید آب و اثر آن بر تناسب اندام بارها از رسانه‌های مختلف و یا از زبان متخصصین شنیده‌اید. چراکه نوشیدن آب کافی موجب کاهش اشتها و افزایش سرعت سوخت و ساز بدن می‌گردد. همچنین شما با نوشیدن ۸ لیوان آب، بدنتان را پاکسازی کرده و چربی‌های اضافی را از بین می‌برید.

     

    8-انجام پیاده روی در طول روز

    پیاده روی مناسب کسانی است که اهل ورزش‌های سنگین و باشگاه رفتن نیستند. اگر از این دسته افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سعی کنید با یک برنامه منظم و روتین، روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه پیاده روی تند انجام دهید. اگر تمایل به خارج شدن از منزل ندارید در محیط خانه این کار را انجام دهید و یا از لوازم ورزشی مانند تردمیل استفاده کنید. طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که افرادی که هفته‌ای سه روز به طور منظم پیاده روی می‌کنند در عرض سه ماه شاهد کاهش وزن قابل چشم‌گیری خواهند شد.

     

    9- عمل لاغری معده

    یکی از روش‌ها برای لاغری شکم و پهلو که در بین برخی از افراد متداول شده عمل لاغری معده هست که در حال حاضر چندین روش از این عمل در دنیا وجود دارد. جراحی بای پس معده Roux-en-Y، نوار معده قابل تنظیم و اسلیو معده از جمله روش‌های متداول عمل معده جهت لاغری شکم و پهلو است. تمامی این روش‌ها علاوه بر داشتن مزایا دارای معایبی نیز هستند و هیچ کدام از این عمل‌ها را نمی‌توان روشی قطعی جهت لاغری و ایجاد تناسب اندام دانست.

    قبل از هر نوع عملی چه انواع عمل معده باشد یا انواع عمل پیکر تراشی بهتر هست رژیم غذایی، ورزش و سایر روش‌های بی‌خطر و کم هزینه را امتحان کنید در صورت ندیدن نتیجه مطلوب، با مشاوره یک متخصص جراح کارآمد اقدام به جراحی‌های معده یا پیکرتراشی نمایید. عمل‌هایی نظیر عمل اسلیو معده و بای پس معده تنها موجب تغییرات در ساختار معده می‌گردد. بنابراین گزینه مناسبی برای آدم‌های پرخور و بسیار چاق هست که با هیچ برنامه غذایی و ورزشی نتوانستند وزن خود را کاهش دهند. البته این روش برای برخی افراد که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند یا از حساسیت‌های مختلف رنج می‌برند مناسب نیست.

    بهترین-روش-لاغری
    بهترین-روش-لاغری

    10- کمک گرفتن از روش‌های پیکر تراشی

    همانطور که در بالا اشاره کردیم عمل معده برای چاقی مفرد مؤثر است و باعث کاهش وزن زیادی می‌گردد اما برای همه افراد مناسب نیست و شاید معایب آن بیشتر از مزایای آن باشد. بسیاری از افراد هستند که دارای چاقی مفرط نیستند و فقط کمی از عارضه اضافه وزن رنج می‌برند، این افراد بیشتر به دنبال تناسب اندام هستند تا کاهش وزن و این تناسب اندام را با انجام تمرینات ورزشی و رژیم‌های غذایی مختلف نتوانسته‌اند به دست بیاورند.

    برای این افراد بهترین روش جهت لاغری شکم” و پهلو، انجام یکی از روش‌های پیکرتراشی است. روش‌های پیکر تراشی جزء روش‌های کم خطر و سریع جهت لاغر شدن شکم و پهلو است. هزینه آن بسته به نوع روش مورد استفاده متفاوت بوده و بیمار بنا به تشخیص متخصص و میزان بودجه در دسترس یکی از انواع ان را می‌تواند انتخاب کند.

     

     

    روش های پیکر تراشی برای لاغری شکم و پهلو

    اکثر روش‌های پیکرتراشی سرپایی بوده و نیاز به بستری شدن و طول درمان ندارد. روش‌های زیادی برای پیکرتراشی وجود دارد که می‌تواند شما را به فرم بدن‌ایده‌آلتان برساند. برخی از این روش‌ها شامل موارد زیر است:

     

    روش بادی جت برای لاغری شکم و پهلو:

    در این روش از فشار آب جهت چربی‌کشی استفاده می‌شود. به این صورت که دستگاه بادی جت طی فرآیندی به کمک جریان پرفشار آب، چربی را از شکم و پهلو و سایر نقاط بدن جدا کرده و به بیرون هدایت می‌کند. هیچ‌گونه آسیب بافتی و تورمی در این روش وجود ندارد. برای انجام این روش از پیکرتراشی، جهت لاغری شکم و پهلو نیاز به بستری شدن نیست.

     

    اولترازد:

    روشی غیرتهاجمی برای لاغری بوده و به کمک آن بر روی بدن بیمار هیچ‌گونه زخمی ایجاد نمی‌شود. توسط این دستگاه امواجی به شکل پالسی و مستمر با فشار منفی بر روی چربی تولید می‌شود که باعث از بین رفتن چربی‌های سطحی و یا عمقی بدن می‌گردد. انجام این نوع روش از پیکرتراشی کاملاً سرپایی بوده و نیاز به بستری شدن ندارد.

     

    روش لیپولیزر:

    یکی از روش‌های کم درد جهت داشتن اندامی متناسب است. لیپولیزر نوعی روش کم تهاجمی برای لاغر شدن سریع است که به کمک آن سلول‌های چربی تخریب شده و با ایجاد گرما اثر سفت کنندگی تحریک می‌شود. این روش از پیکرتراشی به دو صورت تزریق مواد به داخل بافت چربی(مزوتراپی) و استفاده از امواج صوتی (اولتراسونیك) انجام می‌شود.

     

    روش لیپوماتیک برای لاغری شکم و پهلو:

    که برای انجام آن از یک دستگاه ارتعاشی به نام لیپوماتیک استفاده می‌گردد و مناسب برای کاهش چربی بازو، سینه، شکم، باسن، ران پا، ناحیه گردن و… است. در این روش به کمک ارتعاشات و امواج فروصوت تابشی، انحلال چربی سریع و بدون آسیب انجام می‌گیردد. از بین رفتن بافت چربی زیر پوست و سفت شدن پوست از مزایای این روش از پیکرتراشی جهت لاغری شکم و پهلو است.

     

    روش لیپوساکشن:

    از روش‌های متداول جهت داشتن اندامی متناسب است و برای تخلیه چربی موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با تکنیک ارتعاشی خود چربی‌های ملایم و همگن را با کمترین عوارض با حرکت‌های رفت و برگشتی از بدن خارج می‌کند.

     

    روش ابدومینوپلاستی:

    که برای افرادی که بر اثر از دست دادن وزن بدنشان دچار تغییرات چشمگیری می‌شود مانند زنان بارداری که پس از فارق شدن دچار تغییرات محسوسی در ناحیه شکم و پهلو می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش خود دارای روش‌های مختلفی همچون ابدومینوپلاستی کامل، جزئی، اطراف شکمی، معکوس و… می‌باشد.

     

    روش اکسیلیس:

    پیشرفته‌ترین روش جهت “لاغری شکم” و پهلو و داشتن تناسب اندام هست. دستگاه اکسیلیس نوعی تکنولوژی رادیویی دو قطبی می‌باشد که با برخورد امواج و نفوذ در ناحیه هایپودرم باعث بالا رفتن انرژی جنبشی و کاهش چربی و از بین رفتن چربی در نقاط مختلف بدن می‌گردد.

     

    روش کرایولیپولیز:

    به کمک این دستگاه سلول‌های چربی و رسوبات ناخواسته چربی، سرد می‌شود تا بدن توانایی شکستن و دفع آن را داشته باشد. این روش در بین بسیاری از افرادی که خواستار تناسب اندام هستند بسیار متداول و محبوب بوده و از آن جهت لاغری پهلو و کمر خود استفاده می‌کنند.

     

    روش ترو اسکالپ آی دی:

    این روش جهت کاهش چربی‌های جدید و غیرتهاجمی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای از بین بردن چربی‌های اطراف شکم، پهلو، ران، باسن و بالای بازو‌ها مفید است. در این روش از انرژی رادیو فرکوئنسی مونوپولار بین پوست و عضله استفاده می‌گردد و با ایجاد گرما به طور مساوی چربی‌های اضافی این مناطق از بین می‌رود.

     

    روش اسکالپچر:

    اسکالپچر نوعی روش غیرتهاجمی در جراحی‌های پیکرتراشی بوده و برای حذف چربی و بهبود فرم بدن روشی بسیار عالی محسوب می‌شود. در این روش از لیزر برای از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌گردد.

     

    روش کول اسکالپتینگ:

    قدیمی‌ترین دستگاه غیرتهاجمی جهت لاغر شدن و رسیدن به یک اندام‌ایده‌آل محسوب می‌شود.

     

    روش لیپوساکشن:

    از روش‌های به روز و متداول جهت لاغری شکم و پهلو می‌باشد. به این روش لیپوپلاستی نیز گفته می‌شود و برای کسانی مناسب هست که با هیچ یک از روش‌های لاغری گفته شده در این مقاله نتوانسته‌اند به یک اندام ایده‌آل دست پیدا کنند. ایجاد خاصیت الاستیسیته یا کشسانی مناسب پوست از ویژگی‌های اصلی این نوع پیکرتراشی می‌باشد. لیپوساکشن را می‌توان در تمامی نواحی بدن که دارای چربی اضافیست مورد استفاده قرار داد. روند کار این دستگاه بسیار آسان بوده و مناسب درمان قسمت‌های مشکل‌ساز بدن می‌باشد. همچنین این روش علاوه بر توقف تولید چربی در بدن باعث تحریک رشد کلاژن شده و در درمان اختلالات ژنیکوماستی یا سندرم لیپودیستروفی مؤثر می‌باشد. از انواع روش لیپوساکشن می‌توان به لیپوساکشن تامسنت PAL، لیپوساکشن با لیزر، لیپوساکشن با کمک اولتراسوند و لیپوساکشن پلاسمای هلیوم اشاره کرد.

     

    روش آبدومینوپلاستی:

    در این روش که به آن روش تامی تاک نیز گفته می‌شود چربی اضافی از بدن خارج شده و عضلات دیواره‌های شکمی سفت و صاف می‌گردد. روش تامی تاک نیز جزء محبوب‌ترین روش‌های پیکرتراشی برای ایجاد پهلو و کمری لاغر و خوش فرم می‌باشد.

    کیلینیک VIP مارال

    اگر برای انجام انواع روش پیکرتراشی به دنبال یک مرکز معتبر و پیشرفته هستید ما به شما کیلینیک VIP مارال را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماهر‌ترین متخصصان جراحی و زیبایی، شما را به هدفتان که داشتن یک تناسب اندام‌ایده‌آل است نزدیک خواهد کرد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز می‌توان به پیکرتراشی با لیپوماتیک، لیپوماتیک ۳۶۰، لیپو بازو، لیپو ران، ابدومینوپلاستی، تزریق چربی به باسن، لیپوماتیک، لیپوست، لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، لیپولیزر، روش واترجت یا بادی جت، روش اولترازد، روش کرایولیپولیز، پیکرتراشی با استفاده از دستگاه اکسیلیس اشاره کرد.

    در کلینیک‌های معتبر پیکرتراشی همچون کلینیک VIP مارال قبل از انجام عمل پیکرتراشی از اندام شما اسکن سه بعدی به صورت رایگان گرفته می‌شود و میزان بافت چربی و تا حدودی نتیجه حاصله بعد از عمل مشخص خواهد شد. همچنین براساس آنالیز انجام شده به شما بهترین روش لاغری و کاهش سایز و هزینه عمل پیکرتراشی اعلام می‌گردد. برای دریافت نوبت اسکن و آنالیز سه بعدی می‌توانید در واتسپ به شماره ۰۹۱۲۰۴۰۸۸۹۰ پیام دهید و یا عکس و فیلم رضایت مراجعین را در پیج اینستاگرام کلینیک پیکرتراشی vip به آدرس vipclinic_surgery بررسی نمایید.

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند