عوارض کاشت ریش و سبیل-کلینیک vip

عوارض کاشت ریش و سبیل و آنچه کلینیک های کاشت به شما نمیگویند

آقایان خوش‌تیپ زیادی سراغ کاشت ریش و سبیل می‌روند؛ اما خیلی‌ها هم از عوارض کاشت ریش و سبیل اطلاع ندارند! شاید بعضی کلینیک‌های کاشت مو واقعیت‌ها را نگویند، اما ما همه‌چیز را صادقانه با شما در میان می‌گذاریم.


کاشت ریش و سبیل به جذاب‌ترشدن و جوان‌ترشدن آقایان کمک زیادی خواهد کرد. متخصص‌های این رشته، ریش و سبیل را با توجه به فرم صورت متقاضی طراحی می‌کنند، و برای کاشت آن از فولیکول‌های مو خود متقاضی استفاده می‌کنند تا ظاهر و رشد کاملا طبیعی داشته باشد. اما کاشت ریش و سبیل عوارضی هم دارد که بعضی کلینیک‌ها به متقاضی نمی‌گویند. می‌پرسید عوارض کاشت ریش و سبیل چه هستند؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    طراحی ریش و سبیل با فرم دلخواه
    طراحی ریش و سبیل با فرم دلخواه

    عوارض کاشت ریش و سبیل چه هستند؟

    بعضی عوارض کاشت سبیل و ریش کاملا طبیعی بوده و طی چند روز تا چند هفته بعد از کاشت، از بین می‌روند؛ اما بعضی عوارض هم که در کلینیک‌های غیرمعتبر به وجود می‌آیند، ماندگار بوده و ممکن است باعث پشیمانی شوند! در این مقاله به شش مورد از رایج‌ترین عوارض کاشت سبیل و ریش اشاره می‌کنیم. اگر می‌خواهید از این عوارض در امان باشید، به کلینیک‌های معتبری مثل کلینیک VIP مراجعه کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    ۱. درد

    درد یکی از عوارض عمل کاشت موی ریش و سبیل  است. در انواع روش کاشت ریش بعد از رفع بی‌حسی، ممکن است ناحیه کاشت دچار درد شود که البته طبیعی است. توصیه می‌شود داروهای مسکنی را که پزشک تجویز کرده، مرتبا مصرف کنید.

    برای پیشگیری از درد بیشتر، بهتر است هنگام خواب از دو بالش استفاده کنید تا سرتان بالاتر از معمول قرار بگیرد. این کار باعث کاهش درد و بهبود سریع‌تر عوارض کاشت سبیل و ریش می‌شود.

    ۲. خونریزی، از عوارض پیوند ریش و سبیل

    خونریزی یکی دیگر از عوارض کاشت ریش است. برای پیشگیری از خونریزی بعد از کاشت، حتما از یک هفته قبل از عمل، تا چند روز بعد از آن، داروهای رقیق‌کننده خون، مانند آسپرین و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی اصلا مصرف نکنید.

    اگر به‌خاطر بیماری یا شرایط خاص پزشکی مجبور به استفاده از این داروها هستید، حتما پیش از کاشت، با پزشک متخصص مشورت کنید. البته کلینیک‌های درجه‌ یکی مثل کلینیک vip حتما فرایند کاشت ریش و سبیل را زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌دهند.

    استفاده از دارو برای خونریزی بعد از کاشت
    استفاده از دارو برای خونریزی بعد از کاشت

    ۳. قرمزشدن پوست

    اگر بعد از کاشت، پوست صورتتان قرمز شد، نگران نشوید. این مسئله طبیعی و از عارضه های کاشت موی ریش و سبیل است. به‌طور معمول بعد از چند روز رفع می‌شود، اما اگر قرمزی پوست طولانی شد، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

    ۴. خارش

    بعضی‌ها بعد از کاشت ریش و سبیل دچار خارش می‌شوند که البته نشانه بهبودی است و نباید نگران شوید. اما هنگام احساس خارش، به‌هیچ‌وجه به آن ناحیه دست نزنید و صورت خود را نخارانید. برای کاهش خارش، می‌توانید از کمپرس سرد، یا پمادی استفاده کنید که پزشک تجویز کرده است.

    ۵. ریزش موی کاشته‌شده

    ممکن است موهای کاشته‌شده در ناحیه صورت دچار ریزش ناگهانی شوند. این مسئله هم طبیعی است. البته اگر کاشت ریش و سبیل را به‌طور طبیعی و در کلینیک vip انجام داده باشید، موهای صورت دوباره رشد طبیعی کرده و جای موهای ریخته را می‌گیرند.

     

    ۶. عفونت

    یکی از خطرناک‌ترین عوارض پیوند موی ریش و سبیل احتمال عفونت است. البته اگر در کلینیک معتبر کاشت ریش را انجام بدهید، دچار این عارضه نمی‌شوید. برای پیشگیری از بروز عفونت هم می‌توانید آنتی‌بیوتیک مصرف کنید. اما برای مصرف هرگونه دارویی بعد از کاشت، حتما با پزشک متخصص کلینیک مشورت کنید.

    کلینیک معتبر کاشت ریش و سبیل
    کلینیک معتبر کاشت ریش و سبیل

    چگونه از عوارض کاشت سبیل و ریش جلوگیری کنیم؟

    برای کاشت ریش و سبیل حتما به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که معتبر هستند و زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند. در چنین کلینیک‌های عوارض و خطرات کاشت ریش و سبیل به حداقل ممکن می‌رسند.

    کلینیک vip تهران از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوز رسمی دارد و از حضور پزشک متخصص و کادر مجرب بهره می‌برد. به‌طور کلی مراجعه به کلینیک معتبر و خوش‌نام، بهترین و مؤثرترین راه پیش‌گیری از عوارض کاشت سبیل و ریش است.

    البته کاشت ریش و سبیل عوارض طبیعی و موقتی هم دارد که به‌سرعت بهبود یافته و و طی چند روز از بین بروند. مهم‌ترین عارضه های کاشت ریش و سبیل به‌صورت طبیعی عبارت‌اند از:

    • ورم قسمت‌های گیرنده
    • خارش در قسمت‌های گیرنده
    • بی‌حسی یا قرمزی صورت و بانک مو
    • تشکیل و ریختن لخته‌های مختصر خون
    • و حساسیت صورت و بانک مو نسبت به لمس
    بهبود عوارض ریش و سبیل
    بهبود عوارض ریش و سبیل

    بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل کجاست؟

    توصیه اکید می‌کنیم که برای کاهش عوارض پیوند ریش و سبیل و دست‌یابی به بهترین نتیجه ممکن، کاشت ریش و سبیل را حتما در مراکز معتبر انجام بدهید. کلینیک تخصصی کاشت ریش و سبیل vip در تهران بیش از 15 سال سابقه، از وزارت بهداشت مجوز دارد. تا امروز بیش از ۷هزار عمل موفق کاشت ابرو، مو و ریش و سبیل در این مرکز انجام شده‌اند. این کلینیک با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

      • بالاترین تراکم کاشت ریش و سیبیل را خواهد داشت
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است
      • بهترین کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش‌های جدید انجام می‌شود
      • نتیجه کاشت ریش و سبیل کاملا طبیعی و براساس زاویه خواب مناسب موی شماست
      • کاشت ریش زیر نظر پزشک متخصص، و توسط متخصصان کاربلد این کلینیک انجام می‌شود
      • در این مرکز از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی کاشت ریش و سبیل استفاده می‌شود

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    3 Comments

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند