سن-مناسب-تزریق-چربی

سن مناسب برای تزریق چربی چقدر است؟

به محض اینکه سنتان رو به افزایش می‌رود، با مشکل چین افتادن پوست صورتتان مواجه خواهید شد. این چین‌خوردگی صورتتان می‌تواند روی ظاهر و روحیه شما تاثیر منفی داشته باشد. بعضی مواقع میزان چین‌هایی که روی پوست افراد ایجاد می‌شود کم هست. این گروه کسانی هستند که همیشه پوستی محکم و سفت دارند و چربی‌های زیرپوستشان به مرور کم نمی‌شود و از بین نمی‌رود در این پست درباره سن مناسب برای تزریق چربی صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

در نقطه مقابل کسانی قرار دارند که به محض اینکه پا به سن می‌گذارند و حتی در همان دوران میان‌سالی شاهد چین‌های ریز و درشتی در نواحی مختلف صورتشان هستند. اگر پوست صاف و شفافی دارید و چین‌های صورتتان کم هست، شاید بتوان به طور کامل آن‌ها را نادیده گرفت یا با آرایش چین‌های ایجاد شده را پوشاند.

اما برای کسانی که چین‌های عمیقی در قسمت خط لبخند، پیشانی، اطراف چشم‌هایشان و… تشکیل می‌شود، فقط می‌توان تزریق چربی را مناسب دانست! چون میزان این چین‌ها گاهی به اندازه‌ای است که هیچ کرم پودری نمی‌تواند آن‌ها را بپوشاند و می‌توانند فرد را حتی از آنچه سن واقعی‌اش است مسن‌تر نشان دهد.

تزریق چربی روش نوینی است که به لطف پیشرفت علم برای برطرف کردن چین‌های صورت ارائه شده است. در این روش نیاز به هیچ ماده مصنوعی مانند ژل یا بوتاکس ندارید، چون با کمک چربی‌های طبیعی خود بدن فرد نواحی خالی زیرپوست پر می‌شود. با وجود کم تهاجمی و کم‌خطر بودن تزریق چربی تمام افراد نمی‌توانند آن را انجام دهند. برای اینکه بدانید سن مناسب تزریق چربی چه وقت هست، با کلینیک VIP تهران همراه باشید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    آیا سن روی تزریق چربی‌ تاثیر دارد؟

    اگر سن مناسب تزریق چربی را ندانید و این عمل زیبایی را در سنینی که پایین هست انجام دهید، امکان دارد که نتیجه مطلوبی از تزریق چربی نگیرید. حتی گاهی به خاطر تزریق در سن نامناسب مشکلاتی برای متقاضیان پیش می‌آید که ممکن است ماندگار باشند و به راحتی نتوانید آن‌ها را برطرف کنید.

    برای پیدا کردن سن مناسب برای انجام تزریق چربی کافی است زمانی که دوران بلوغ تمام شده را در نظر بگیرید. چون در این دوران اغلب افراد دچار مشکلاتی مانند نوسان هورمون‌ها یا تغییرات وزنی هستند و تزریق چربی به صورت ممکن هست نتیجه خوبی به همراه نداشته باشد.

    تزریق-چربی-به-صورت
    تزریق-چربی-به-صورت

    وقتی بلوغ جسمانی فرد کامل شد و اعضای صورت و وزن وی در شرایط مناسبی قرار داشتند، زمان ترانسفر چربی به صورت و… می‌رسد. دوران بلوغ جسمانی برای تمام افراد یکسان نیست! بعضی از افراد ممکن است در سنین پایین‌تر و حدود 14 تا 15 سال به بلوغ جسمی برسند، در نقطه مقابل کسانی هستند که حتماً باید 18 سال آن‌ها تمام شود تا تزریق چربی برایشان ممکن باشد؛ بنابراین برای پیدا کردن سن مناسب تزریق چربی باید ابتدا خدمات مشاوره کلینیک vip تهران را دریافت کنید. سپس پزشک زمان مناسب برای انجام این عمل زیبایی را برایتان تعیین می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    به طور کلی کسانی که بین 20 تا 70 سالگی تزریق چربی را انجام داده‌اند نتیجه خوبی از آن گرفته‌اند. در ادامه بهترین سن برای تزریق چربی به نواحی مختلف بدن را بررسی کرده‌ایم.

    سن مناسب برای تزریق چربی صورت چه زمانی است؟

    چین و چروک‌هایی که اطراف چشم‌ها دیده می‌شود، لب‌هایی که باریک و نازک هستند و ابروهایی که خط اخم بین آن‌ها جا خوش کرده است؛ اولین موضوعی هستند که در سنین بالای 30 سال در بین خانم‌ها و آقایان دیده می‌شوند. این مشکل به خاطر کاهش چربی‌های صورت و از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست رخ می‌دهد.

    برای اینکه بتوانید این مشکلات را برطرف کرده و گونه‌هایتان و نواحی فرورفته صورتتان را برجسته کنید، بهترین راه تزریق چربی صورت هست. معمولاً کسانی که این عمل زیبایی را نیاز دارد در بازه سنی 30 تا 70 سال قرار دارند؛ اما برای افرادی که در سن کمتر(بالای 20 سال) این مشکل دیده می‌شود هم به صلاحدید پزشک تزریق چربی انجام می‌شود.

    سن مناسب تزریق چربی باسن چه زمانی است ؟

    اگر می‌خواهید بدنتان را حالت صاف و یکدستی که دارد در بیاورید و فرم هیکلتان را مانند سوپراستارهای حرفه‌ای کنید، با تزریق چربی به باسن در سن 20 تا 70 سالگی می‌توانید این کار را انجام دهید. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که تزریق چربی باید در سن مناسب انجام شود و بعد از آن نباید کاهش یا افزایش وزن داشته باشید یا حالت بدنتان به خاطر کامل نشدن رشد جسمانی تغییر کند.

    تزریق-چربی-به-باسن
    تزریق-چربی-به-باسن

    سن مناسب برای تزریق چربی ران و بازو چه زمانی است؟

    ران‌های نازک و لک لکی شکل باعث می‌شود که شما قدبلند و خیلی لاغر به نظر برسید. به همین خاطر است که اغلب کسانی که این مشکل را دارند معمولاً از پوشیدن لباس‌های کوتاه اجتناب می‌کنند. به همان اندازه هم داشتن بازوهای لاغر می‌تواند حالت بدن شما را تغییر دهد و زیبایی‌تان را کم کند. اگر می‌خواهید بازوها و ران‌هایی پر و خوش‌فرم داشته باشید و بین 30 تا 70 سال سن دارید و رشد شما کامل شده، تزریق چربی می‌تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

    سن مناسب برای تزریق چربی سینه چقدر باید باشد؟

    اگر سینه‌های کوچکی دارید و می‌خواهید با روش تزریق چربی آن‌ها را خوش‌فرم و زیبا کنید، بهترین سنی که می‌توانید برای این کار اقدام کنید بین 18 تا 65 سالگی است. اغلب کاندیداهایی که سن مناسب تزریق چربی سینه را دارند، این عمل زیبایی را به خاطر عوارض و مشکلات کم آن انتخاب می‌کنند. چون در تزریق چربی به سینه هیچ مشکلی مانند پاره شدن یا جابجایی پروتز و… رخ نمی‌دهد و خیالتان از بابت اینکه حالت تقارن سینه‌هایتان پس از تزریق به هم بخورد نخواهید داشت.

    حتما بخوانید : زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی+ ریکاوری پس از تزریق

    آیا تزریق چربی ماندگار است؟

    چربی تزریق شده به بدن معمولاً ماندگاری چندساله یا دائمی دارد. چون بدن در مقابل چربی تزریق شده واکنش و حساسیت نشان نمی‌دهد و با آن مقابله نمی‌کند؛ اما با توجه به اینکه چربی از خود بدن فرد برداشته شده و در نواحی مختلف صورت و… تزریق می‌شود، احتمال جذب آن در سری‌های اول تزریق وجود دارد. البته نمی‌توان نقش بخشی که چربی را دریافت می‌کند هم در میزان ماندگاری آن بی‌تاثیر دانست!

    به عنوان مثال اگر تزریق چربی را برای گونه‌ها انجام دهید، میزان ماندگار بالاتری نسبت به خط لبخند و لب‌ها دارد. در حقیقت هر چقدر عضوی که چربی را دریافت می‌کند بدون تحرک و ثابت‌تر باشد، چربی تزریق شده ماندگاری بیشتری خواهد داشت. به طور کلی حدود 50 درصد چربی در هر تزریق باقی می‌ماند و نیمی از آن جذب بدن می‌شود. به همین دلیل است که باید در سن مناسب تزریق چربی چند بار این کار را انجام دهید تا شاهد ماندگاری دائمی و همیشگی آن باشید.

     

    عوامل تاثیرگذار در میزان ماندگاری چربی تزریق شده

    اغلب کسانی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند به دلیل ماندگاری بالای نتیجه آن از تزریق چربی رضایت کامل دارند. همچنین با توجه به اینکه عوارض ترانسفر چربی کم است، حتی در مراحل اول که نیاز به تزریق چند باره وجود دارد هم متقاضیان با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد. با این وجود عوامل زیادی روی ماندگاری دائمی این عمل زیبایی موثر هستند. از جمله این موارد می‌توان به نکات زیر اشاره کرد.

    • کاهش یا افزایش وزن پس از تزریق چربی به صورت
    • تغذیه مناسب یا نامناسب پس از تزریق چربی
    • بیماری‌های متقاضیان و داروهایی که مصرف می‌کنند
    • نحوه خوابیدن متقاضی
    • انتخاب سن مناسب تزریق چربی برای انجام این عمل زیبایی
    • میزان حضور در برابر نور آفتاب و پرتوهای سولاریوم
    • انجام فعالیت‌های ورزشی و نوع ورزش انتخابی متقاضی
    عوارض-تزریق-چربی
    عوارض-تزریق-چربی

    تزریق نکردن چربی در سن مناسب چه مشکلاتی در پی دارد؟

    اگر سن مناسب تزریق چربی را پیدا نکنید و این عمل زیبایی را در بازه زمانی مناسب آن انجام ندهید، احتمال جذب زودهنگام چربی‌ها، گوله شدن آن‌ها به خاطر تغییر وزن و… وجود دارد. البته فقط سن نیست که باعث بروز عوارض ریز و درشت این عمل زیبایی می‌شود، بلکه انتخاب کلینیک متفرقه و پزشک ناوارد هم می‌تواند عوارض ناشی از تزریق چربی را تشدید کند. از جمله مهم‌ترین عوارضی که این عمل زیبایی در پی دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • عفونت ناحیه تزریق چربی
    • درد، ورم، کبودی ناحیه تزریق
    • حساسیت نشان دادن نسبت به داروهای بی‌حسی
    • خونریزی قسمت تزریق
    • مسدود شدن رگ‌های خونی در اثر اشتباه در تزریق
    • آسیب دیدن بافت بدن در ناحیه تزریق
    • گوله شدن چربی‌های تزریق شده
    • لخته شدن خون در رگ‌های بدن
    • جذب شدن بیشتر چربی‌های تزریق شده به خاطر عمیق بودن چروک‌ها
    • باقی ماندن آثار تزریق چربی در بدن فرد

    چطور عوارض ناشی از تزریق چربی را کاهش دهیم؟

    بهترین راه درمان کاهش عوارض ناشی از تزریق انتخاب یک کلینیک زیبایی حرفه‌ای مانند کلینیک vip تهران است. این مرکز با وجود سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی، از کادر مجرب و پزشکان حرفه‌ای برای تزریق چربی کمک گرفته است. تمام پزشکانی که در این کلینیک حضور دارند در زمینه ترانسفر چربی و برداشت آن متخصص هستند و این عمل زیبایی را با کمترین عوارض و بهترین نتیجه برایتان انجام می‌دهند. همچنین، با وجود کادر مجربی که این مرکز دارد، با آرامش خاطر می‌توانید تزریق چربی صورت، تزریق چربی بازو و… انجام دهید.

    برای کاهش عوارض تزریق چربی، حتماً قبل از انجام تزریق پروند پزشکی خودتان را در اختیار پزشک معالجتان قرار دهید و درباره داروهایی که مصرف می‌کنید با وی صحبت کنید. همچنین باید مصرف مواد مخدر و دخانیات را دو هفته قبل و بعد از تزریق متوقف کنید. در نهایت استفاده از مکمل‌های ویتامین در دوران تزریق و پس از آن توصیه نمی‌شود.

    اگر می‌خواهید عوارض کوتاه‌مدت تزریق مانند کبودی و تورم را کاهش دهید، بهترین راه استفاده از کمپرس یخ است. کمپرس را در نواحی اطراف محل تزریق قرار دهید تا درد و… کم شود. همچنین در صورتی که تزریق را برای صورتتان انجام داده‌اید، با بالاتر قرار دادن سرتان در چند روز اول پس از تزریق می‌توانید میزان تورم را کم کنید.

    سوالات متداول سن مناسب تزریق چربی+ جواب‌های تخصصی

    1) چرا بالای 70 سال برای تزریق چربی مناسب نیست؟
    در بالای 70 سال بخش عمده‌ای از چربی بدن در نواحی که چروک دارند از دست می‌رود. به همین خاطر برای برگرداندن پوست به حالت عادی باید چربی زیادی را برای تزریق برداشت کنید. علاوه بر مشکلاتی که برداشت میزان بالای چربی دارد، احتمال دارد که نواحی مورد نظر هم چربی تزریق شده را کامل جذب کند و نتیجه مناسبی از انجام این کار حاصل نشود.

     

    2) فاصله بین تزریق چربی باید چقدر باشد؟
    با توجه به سن مناسب تزریق چربی و شرایط متقاضی، میزان چربی تزریقی و فاصله بین دوزهای آن انتخاب می‌شود. هر چقدر فاصله بین دوزها کمتر باشد، میزان ماندگاری که این چربی دارد بیشتر خواهد بود.

     

    3) بهترین کاندیداهای تزریق چربی چه کسانی هستند؟
    • افرادی که در سلامتی جسمانی کامل هستند.
    • کسانی که دخانیات و الکل مصرف نمی‌کنند.
    • افرادی که بین 18 تا 65 سال سن دارند.
    • افرادی که وزنشان ثابت است و در دوران بارداری یا شیردهی نیستند.
    • کسانی که سلامت جسمی و روحی دارند.
    • افرادی که چربی مناسبی در قسمت ران، شکم و … برای برداشت دارند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

    منبع
    Appropriate age for fat injection

    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند