بهترین کلینیک کاشت ریش تهران در کجا قرار دارد؟ + آدرس و تلفن

بهترین کلینیک کاشت ریش تهران در کجا قرار دارد؟ + آدرس و تلفن

بهترین کلینیک کاشت ریش تهران کدام است؟ اگر شما هم به دنبال جواب این سؤال هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. دلایل متعددی برای ریزش ریش و سبیل یا کم مو بودن صورت در آقایان وجود دارد. بعضی از افراد به دلایلی موروثی مو صورت کمی دارند و همیشه از داشتن ریش کوسه‌ای کم‌پشت و موهایی که فقط بخش‌های خاصی از صورت دیده می‌شوند بسیار ناراحت هستند. بعضی دیگر از افراد به دلایلی مانند شیمی‌درمانی، مصرف داروهای خاص یا حادثه موی صورت خودشان را از دست می‌دهند. در نهایت، تمام این موارد باعث می‌شود که فرد مورد نظر به دنبال راهی برای تقویت موهای صورتش و داشتن یک ریش پرپشت و زیبا باشند.

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت ریش تهران

با توجه به اینکه مراکز زیادی خدمات کاشت مو و کاشت ریش و سبیل را ارائه می‌کنند، یکی از مهم‌ترین سوالاتی که افراد مختلف با آن موجه می‌شوند، انتخاب بهترین کلینیک کاشت ریش تهران است. مرکزی که بتواند بهترین خدمات کاشت ریش را ارائه دهد و افرادی که تجربه کاشت در آن داشته‌اند از نتیجه کار راضی باشند. در ادامه ویژگی‌هایی که موقع انتخاب یک کلینیک خوب کاشت ریش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را ارائه کرده‌ایم.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    بهترین کلینیک کاشت ریش

    استفاده از تجهیزات و روش‌های مدرن برای کاشت ریش

    اغلب مراکز درمانی که در زمینه کاشت ریش، کاشت ابرو و کاشت مو فعال هستند، از روش‌های قدیمی و سنتی برای این عمل زیبایی استفاده می‌کنند. استفاده از این روش‌ها ممکن است عوارض زیادی به همراه داشته باشد و در نهایت نتیجه کار هم برای مشتریان رضایت‌بخش نباشد. به همین دلیل است که کلینیک VIP تهران از مجهزترین تجهیزات کاشت ریش و سبیل و جدیدترین روش‌ها برای این عمل زیبایی استفاده می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    حضور پزشکان متخصص و حرفه‌ای

    تمام مراکزی که خدمات کاشت ریش و سبیل را ارائه می‌کنند پزشکان متخصص ندارند! عدم حضور پزشک متخصص در فرآیند کاشت ریش عواقب زیادی در پی دارد. اگر فردی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهد تجربه و تخصص کافی در این زمینه را نداشته باشد، احتمال دارد که به بانک مو آسیب جدی وارد شود. همچنین ممکن است محل کاشت به درستی مشخص نشده باشد و نتیجه کاشت مطلوب نباشد.

    برای اینکه کاشت ریش و سبیل به درستی انجام‌ شود؛ باید به بهترین کلینیک کاشت ریش تهران یا کلینیک VIP مراجعه کنید. در این مرکز درمانی پزشکان متخصص و حرفه‌ای کاشت ریش و سبیل حضور دارند و عمل کاشت ریش به بهترین نحو انجام می‌شود.

    داشتن مجوزهای بهداشت و درمان

    یکی از نکاتی که برای انتخاب “بهترین کلینیک کاشت ریش تهران” باید به آن توجه کنید، داشتن مجوزهای وزارت بهداشت و درمان است. تنها کلینیک‌های معتبر این مجوز را دارند و آن را در مکان‌های قابل دید برای مشتریانشان قرار می‌دهند. با وجود داشتن مجوز بهداشت و درمان، خیالتان از بابت اینکه کلینیک نکات بهداشتی را رعایت می‌کند راحت است؛ بنابراین مشکلاتی مانند عفونت جای کاشت ریش و محل اهدا کننده به حداقل میزان ممکن خواهد رسید.

    طبیعی بودن نتیجه کاشت ریش

    موقع انتخاب بهترین کلینیک کاشت ریش تهران باید حتماً نمونه کارهای انجام شده توسط آن مرکز درمان را بررسی کنید و بعد برای انتخاب کلینیک تصمیم بگیرید. بعضی از مراکز درمانی کاشت ریش فولیکول‌های مناسب را برای کاشت ریش انتخاب نمی‌کنند و به زاویه مناسب فولیکول‌ها توجه ندارند. به همین دلیل است که نتیجه کاشت ریش با آنچه شما تصورش را می‌کنید تفاوت زیادی خواهد داشت. در صورت بررسی نمونه تصاویر کاشت ریش کلینیک vip به خوبی می‌توانید نتیجه طبیعی بودن کاشت ریش و سبیل را متوجه شوید.

    ارائه خدمات مشاوره قبل کاشت ریش

    برای اینکه نتیجه کاشت ریش و سبیل با آنچه شما تصورش را دارید نزدیک باشد، باید حتماً قبل از انجام کاشت ریش خدمات مشاوره را دریافت کنید. در مشاوره قبل از کاشت درباره سوابق پزشکی و طرح ریش‌های شما سؤال می‌شود. پس از آن، پزشک آزمایش‌های پیش از کاشت را برای شما می‌نویسد. بنابراین کاشت ریش مطابق خواسته شما و وضعیت سلامتی‌تان انجام می‌شود و بهترین نتیجه را برایتان در پی خواهد داشت.

    توصیه میکنیم این مقاله را در مورد عمل کاشت ریش مطالعه کنید :مناسب‌ترین روش برای کاشت ریش چیست + معرفی انواع روش‌ها

     

    مراحل کاشت ریش در بهترین کلینیک کاشت ریش تهران

    مراحلی که برای کاشت ریش و سبیل باید طی کنید به صورت زیر است:

    • پیدا کردن آدرس و شماره تلفن بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل تهران یا کلینیک VIP
    • دریافت خدمات مشاوره
    • انجام آزمایش‌های لازم
    • حضور در کلینیک vip برای کاشت ریش و سبیل
    • عمل برداشتن فولیکول‌ها و کاشتن آن‌ها مطابق طرح انتخابی
    • اتمام کاشت پس از 2 تا 5 ساعت و گذراندن دوران نقاهت

    چه مراحلی برای کاشت ریش و سبیل باید طی شود؟

    مزایای کاشت ریش و سبیل طبیعی چیست؟

    • ریش و سبیل طبیعی را می‌توانید اصلاح کنید و به صورت‌های مختلف حالت دهید.
    • اعتماد به نفس بیشتری با کاشت ریش پیدا می‌کنید.
    • زیبایی شما با وجود ریش و سبیل طبیعی دوچندان می‌شوند.
    • این روش تنها گزینه درمان همیشگی کم مویی صورت و ریش کوسه‌ای است.
    • ریش و سبیل طبیعی ماندگار است، چون از موهای طبیعی شما برای کاشت استفاده می‌شود.

    بهترین کلینیک کاشت ریش تهران کجاست؟

    کلینیک VIP یکی از مجهزترین کلینیک‌های پیوند موی ریش و سبیل در تهران است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و ارائه خدمات با ضمانت‌نامه کتبی فعالیت می‌کند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلینیک VIP با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی و برخورداری از پزشکان متخصص و متعهد در این زمینه، گزینه‌ای عالی برای پیوند موی شما است. از دیگر مزایای این کلینیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • در این کلینیک عمل کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش FUT انجام می‌شود.
    • از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی در کاشت ریش استفاده می‎شود.
    • کاشت ریش توسط متخصصان این کلینیک زیبایی، بدون درد و برش جراحی صورت انجام می‎شود.
    • نتیجه کاملاً طبیعی و بر اساس زاویه خواب مناسب مو، با بالاترین تراکم کاشت خواهد بود.

    در این صفحه، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در صورتی ‏که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه بفرمایید. طبیعتاً یک نتیجه رضایت‌بخش را باید از یک تیم پزشکی قوی، انتظار داشته باشید!

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند