بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران را در این مطلب معرفی کرده ایم. بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های جراحی رایج در ایران برای درمان افتادگی پلک و پف پلک است. پزشک‌های زیادی هم این عمل جراحی پلک را انجام می‌دهند؛

اما بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران کیست؟

بعضی افراد با بالارفتن سن دچار افتادگی پلک می‌شوند و بعضی وقت‌ها هم شرایط ژنتیکی یا جسمی مانند بعضی بیماری‌ها باعث به‌وجودآمدن این عارضه می‌شوند؛ اما افتادگی یا پف پلک، راه درمان اصولی و آسانی به‌نام “بلفاروپلاستی” دارد. در این مقاله کوتاه، کمی درباره عمل بلفاروپلاستی توضیح خواهیم داد و بعد هم بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

 

جهت مشاوره رایگان و تماس کارشناسان ما با شما لطفا فرم زیر را پر کنید

 

افزایش افتادگی پلک با بالا رفتن سن

افزایش افتادگی پلک با بالا رفتن سن

 

بلفاروپلاستی یا عمل جراحی افتادگی پلک چیست؟

پلک با گذر عمر، خاصیت کشسانی خود را از دست داده و به‌اصطلاح می‌افتد. اما این افتادگی به‌خودی‌خود از بین نمی‌رود؛ و با بالارفتن سن، بیشتر هم می‌شود. خیلی‌ها به‌محض دیدن نشانه‌های افتادگی پلک به پزشک مراجعه می‌کنند، چون این عارضه نه‌تنها جلوی دید را می‌گیرد. بلکه تأثیر زیادی هم روی زیبایی ظاهری می‌گذارد.

درمان افتادگی پلک یا پف پلک آسان است و می‌توانید با مراجعه به بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران طی چند ساعت، آن را برطرف کنید. بلفاروپلاستی (Blepharoplasty) یا جراحی پلک افتاده ، بهترین روش درمان افتادگی پلک هست.

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در ایران

 

به‌گفته بهترین متخصص جراحی زیبایی ایران دکتر مهدی قلیچ خانی:

بلفاروپلاستی بعد از جراحی بینی، رایج‏ ترین عمل زیبایی محسوب می‌شود. این جراحی علاوه‌بر زیباکردن چهره افراد، میدان دیدشان را هم افزایش می‌دهد و از همه مهم‌تر اینکه، اعتمادبه‌نفس را به ایشان هدیه می‌کند.

بلفاروپلاستی هیچ تغییری در ساختار صورت نمی‌دهد، و اگر توسط متخصص جراحی پلک انجام شود، درد و خون‌ریزی هم نخواهد داشت. به همین خاطر برای انجام این عمل بهتر است به کلینیک‌های معتبر و خوش‌نامی مانند کلینیک VIP تهران مراجعه کنید.

در جراحی پلک فوقانی ، پوست اضافه روی پلک بالا و کیسه‌های چربی یا پف‌ها برداشته می‌شوند. اگر بیمار افتادگی پلک هم داشته باشد، می‌توان حین عمل بلفاروپلاستی ، لیفت پلک هم انجام داد. البته در این عمل می‌توان دو پلک بالایی را باهم و پلک‌های پایینی را باهم جراحی كرد، اما در بیشتر موارد، پف پلک‌های بالایی و پایینی به‌طور هم‌زمان برداشته خواهد شد.

جراحی‌های ديگری مانند فیکس‌کردن غده اشکی، پیوند چربی، تزریق چربی، لیفت ابرو یا فیکس‌کردن ابرو هم می‌توانند هم‌زمان با بلفاروپلاستی یا عمل جراحی افتادگی پلک انجام شوند.

 

نتیجه بلفاروپلاستی پلک بالا

نتیجه بلفاروپلاستی پلک بالا

 

دکتر مهدی قلیچ خانی کیست؟

همه عمل‌هایی که نام بردیم، از جمله بلفاروپلاستی، در کلینیک زیبایی VIP تهران، توسط دکتر مهدی قلیچ خانی، بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران انجام می‌شوند. دکتر قلیچ خانی با سال‌ها تجربه در این زمینه، تاکنون هزاران عمل موفق را پشت سر گذاشته‌اند.

 

دکتر مهدی قلیچ خانی، بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک و متخصص جراحی چشم (افتالمولوژی) و جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) هستند. ایشان تا امروز بیماران زیادی را از سرتاسر کشور عمل کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • لازک
  • لیزیک
  • جراحی کاتاراکت
  • درمان تنبلی چشم
  • درمان خشکی چشم
  • درمان آلرژی چشمی
  • اصلاح عیوب انکساری
  • جراحی ناخنک چشم
  • جراحی مجرای اشکی
  • تجویز لنزهای طبی و رنگی و چندین عمل جراحی مرتبط دیگر

 

دکتر مهدی قلیچ خانی به‌عنوان بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران برای ترمیم افتادگی و پف پلک، شما را بیهوش نمی‌کنند. ایشان با استفاده از بی‌حسی موضعی و طی یک جلسه ۲ساعته، بلفاروپلاستی را به بهترین شکل ممکن انجام داده و شما را برای همیشه از عارضه افتادگی پلک راحت می‌کنند.

انجام چنین عملی در کلینیک‌های غیرمعتبر، ممکن است عوارض زیادی داشته باشد، اما اگر بلفاروپلاستی توسط متخصص جراحی زیبایی پلک و در کلینیک VIP انجام شود، بیمار هیچ دردی حس نمی‌کند، جای زخم و بقیه هم باقی نمی‌ماند، و نتیجه هم شگفت‌انگیز خواهد بود.

سال‌هاست که بیماران دکتر قلیچ خانی، تخصص ایشان به‌عنوان بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک را به دوستان خود یا سایر کسانی که به‌دنبال متخصص بلفاروپلاستی هستند، توصیه می‌کنند. شما هم اگر می‌خواهید افتادگی پلک خود را در یک جلسه، بدون بیهوشی و با نتیجه عالی ترمیم کنید، نام « دکتر مهدی قلیچ خانی» را به خاطر بسپارید.

 

بهترین کلینیک جراحی زیبایی پلک کجاست؟

کلینیک تخصصی vip تهران از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی دارد. این کلینیک مجهزترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران است و زیر نظر دکتر مهدی قلیچ خانی، بهترین متخصص جراحی زیبایی پلک در ایران فعالیت می‌کند. کلینیک تخصصی vip بیش از 15 سال سابقه درخشان دارد و با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما این اطمینان را می‌دهد که:

    • محیط این کلینیک کاملا استریل شده است و تمامی موارد بهداشتی رعایت میشود
    • بلفاروپلاستی در کلینیک VIP ماندگاری دائمی داشته و هرگز بازنمی‌گردد
    • عمل بلفاروپلاستی بدون درد و خون‌ریزی انجام میشود و نیازی به بیهوشی هم ندارد
    • بلفاروپلاستی پف پلک بالا با لیفت ابرو هم‌زمان و در یک روز انجام میشود
    • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، هیچ جای زخم یا بخیه‌ای روی صورت نمی‌گذارد
    • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، افتادگی پلک و پف پلک را در یک جلسه درمان می‌کند

آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.