لیپو بازو

جراحی لیپو بازو را بهتر بشناسید – از هزینه تا عوارض آن را بخوانید

برای اینکه بازوهایتان را لاغر کنید ورزش کارساز نیست، بلکه باید از لیپو بازو برای کاهش سایز و حجم بازوها تا میزان دلخواهتان کمک بگیرد و بازوهای ظریف و زیبایی برای خودتان بسازید.برای رسیدن به تناسب‌اندام و زیباتر شدن چه کارهایی را انجام می‌دهید؟ آیا مرتب ورزش می‌کنید و در تلاش هستید تا کمرتان را باریک کرده و شکمتان را تخت کنید؟ این کار را با ورزش‌های سنگین می‌توانید تا حد قابل قبولی انجام دهید و به اندام دلخواهتان برسید؛ اما وقتی حرف از درشت بودن بازوها به میان می‌آید قصه فرق می‌کند.

کسانی که بازوهای پری دارند نمی‌توانند لباس‌های دلخواهشان را بپوشند و ظرافت زنانه خودشان را به نمایش بگذارند. چون درشت بودن بازوهایتان باعث می‌شود که بالاتنه شما بزرگ‌تر از آنچه واقعاً هست به نظر برسد و هیکلتان شبیه قهرمان‌های پرورش اندام خواهد شد. مخصوصاً برای خانم‌هایی که علاقه‌مند هستند لباس‌های باز و مجلسی بپوشند، داشتن بازوهای درشت یک دغدغه بزرگ محسوب می‌شود.

برای برداشتن چربی بازوها تخصص پزشک بسیار مهم هست؛ زیرا بازوها از بخش‌های مهم و حساس بدن هستند و بیشتر از نواحی مانند ران و شکم در معرض دید قرار دارند؛ بنابراین کوچک‌ترین اشتباه پزشک در برداشت چربی‌ها می‌تواند ظاهر بازوهایتان را حتی از روز اولش هم بدتر کند. برای اینکه با اطلاعات کامل نسبت به انجام این عمل زیبایی اقدام کنید، در این بخش کلینیک زیبایی VIP تهران اطلاعات مهمی که باید در این باره بدانید را برایتان ارائه کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    عمل زیبایی لیپو بازو چیست؟

    بازوها نقطه اتصال دست هم به بدن را شکل می‌دهد و نقش مهی در زیباتر به نظر رسیدن بالاتنه شما دارند. با وجود اینکه اغلب افراد بازوهایی متناسب با اندامشان دارند، اما بعضی مواقع چربی‌ها در ناحیه بازو تجمع می‌کنند و باعث درشت شدن این ناحیه از بدن می‌شوند.

    چربی‌هایی که در بازوها انباشته می‌شوند به راحتی با ورزش و… از بین نمی‌روند. حتی اگر سخت‌ترین رژیم‌هایی غذایی را رعایت کنید و سایر نواحی بدنتان لاغر شود، امکان دارد که چربی بازوهایتان همچنان سر جایش باقی‌مانده باشد یا کاهش حجم این قسمت محسوس نباشد. به همین خاطر برای کاهش چربی‌های جمع شده در بازو باید آن‌ها را تخلیه کنید. جهت تخلیه این چربی‌ها در زیر بغل سوراخ‌های ریزی ایجاد می‌شود و با کمک لوله کانولا و فرکانس‌های ارسالی، چربی‌ها به صورت مایع درآمده و از بدن بیرون کشیده می‌شوند.

    لیپوماتیک بازو یک عمل زیبایی کم تهاجمی محسوب می‌شود و افرادی که قصد انجام آن را دارند می‌توانند با انجام جراحی لیپوماتیک به تخلیه چربی‌های انباشته شده در ناحیه بازوهایشان اقدام کنند.

    کلینیک-لیپوماتیک-بازو
    کلینیک-لیپوماتیک-بازو

    مراحل انجام لیپو بازو

    برای انجام جراحی زیبایی بازو صرفاً اعلام نیاز متقاضی کافی نیست و امکان اینکه بلافاصله پس از درخواست به سمت اتاق عمل فرستاده شوید وجود ندارد! اگر می‌خواهید این عمل زیبایی را به بهترین نحو و بدون مشکل انجام دهید، باید مراحل آن را پشت سر بگذارید و در صورت تایید پزشک چربی‌های بازهایتان تخلیه خواهد شد. مراحلی که برای لیپو بازو در کلینیک VIP تهران در نظر گرفته شده به صورت زیر هست.

    جلسه مشاوره پیش از عمل

    قبل از اینکه عمل جراحی زیبایی بازو را شروع کنید، باید وقت مشاوره رزرو کنید. در جلسه مشاوره شرایط بدنی شما، حجم بازوهایتان، وضعیت جسمانی و سلامتی‌تان و انتظاری که از این عمل زیبایی دارید مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هر سوالی که درباره لیپو بازو دارید را می‌توانید از پزشک متخصصتان بپرسید و حالتی که می‌خواهید بازوهایتان داشته باشد با وی در میان بگذارید.

    انجام آزمایش‌های لازم

    کسانی که به بیماری دیابت یا فشارخون مبتلا هستند نمی‌توانند عمل‌های زیبایی را انجام دهند. چون احتمال جوش نخوردن جای زخم یا خونریزی حین عمل و بعد از آن برایشان وجود دارد. به همین خاطر هست که پزشک متخصص قبل از عمل لاغری بازوها آزمایش‌هایی را برایتان تجویز کند تا از سلامتی شما اطمینان حاصل کند.

     

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    لیپوماتیک بازو تحت بیهوشی انجام میشود که لوله‌های نازک کانولا به درون بدن هدایت می‌شوند. در مرحله بعد با ارتعاشانی که توسط این لوله‌ها منتشر می‌شود چربی‌ها دچار لرزش شده و آب می‌شوند. در نهایت چربی‌ها با کمک لوله‌های فرستاده شده داخل بدن به بیرون کشیده شده و لیپوماتیک به پایان می‌رسد.

    سپری کردن دوران نقاهت

    لیپوماتیک بازو یک عمل زیبایی سرپایی و غیرتهاجمی محسوب می‌شود؛ بنابراین پس از اتمام عمل می‌توانید به منزل برگردید و کارهای روزمره خودتان را انجام دهید. البته نکاتی که برای دوران نقاهت توسط پزشک ارائه شده را حتماً باید رعایت کنید. در غیر این صورت نتیجه لیپوماتیک با آنچه مد نظرتان بوده متفاوت خواهد بود و ممکن هست با مشکلاتی مانند عفونت قسمت سوراخ شده، خونریزی شدید و … مواجه شوید.

    کاندیداهای لیپو بازو چه کسانی هستند؟

    اگر بازوهایتان مادرزادی درشت هست و همیشه آرزو داشته‌اید که لباس‌هایی باز بپوشید و از داشتن تناسب‌اندام لذت ببرید، یکی از کاندیداهای این عمل زیبایی محسوب می‌شوید. علاوه بر کسانی که مادرزادی بازوهایی درشت دارند، کسانی که در اثر افزایش وزن، بارداری و… به چاقی بازو دچار شده‌اند هم می‌توانند با کمک این عمل زیبایی تناسب‌اندامشان را به دست بیاورند و بازوهایی نرمال داشته باشند.

    نمونه-لیپو-بازو
    نمونه-لیپو-بازو

    برای اینکه جراحی زیبایی بازو را انجام دهید، باید در وضعیت جسمانی مناسبی باشید. اگر به بیماری دیابت مبتلا هستید و زخم‌هایتان دیرجوش می‌خورد، یا در اثر هپاتیت و… مشکل انعقاد خون دارید، کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی محسوب نمی‌شوید. همچنین در صورتی که نسبت  به داروهای خاصی حساسیت دارید یا اینکه  داروهای خاصی مانند وافارین مصرف می‌کنید، تنها با صلاحدید پزشک می‌توانید جراحی زیبایی بازو را انجام دهید.

    برای اینکه درباره نحوه انجام این عمل زیبایی و امکان‌پذیر بودن آن برای خودتان اطلاعات کسب کنید، با کلینیک VIP تهران از طریق واتساپ در تماس باشید. مشاورین این مرکز زیبایی اطلاعات ضروری در این باره را در اختیارتان قرار می‌دهند.

    مزایای لیپو بازو چیست؟

    اگرچه مهم‌ترین مزیت لیپوماتیک بازو لاغری این بخش از بدن و رسیدن به تناسب‌ اندام هست، اما جراحی زیبایی بازو مزیت‌های دیگری هم برای متقاضیان این عمل زیبایی دارد که آن‌ها را راغب می‌کند سریع‌تر نسبت به انجام آن اقدام کنند. از جمله مزیت‌های “لیپو بازو” می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • درمان شل شدگی و افتادگی پوست بازو
    • خوش‌تراش و زیباتر شدن بازوها
    • ایجاد برش‌های ظریف برای برداشتن چربی‌ها و باقی نماندن جای زخم
    • کم تهاجمی بودن عمل زیبایی جراحی بازو
    • امکان استفاده از چربی‌های تخلیه شده برای برجسته‌سازی نواحی مختلف بدن

     

    عوارض جراحی لاغری بازو چیست؟

    با وجود اینکه جراحی زیبایی بازو با مزیت‌های زیادی همراه است، اما انجام این عمل زیبایی مشکلاتی هم دارد که می‌تواند زندگی طبیعی متقاضیان را پس از انجام لیپوماتیک دچار مشکل کند. بعضی از این عوارض موقتی هستند و بخشی از دوره درمان محسوب می‌شوند؛ در نقطه مقابل عوارض که به خاطر اشتباهات پزشکی رخ داده‌اند به راحتی برطرف نمی‌شوند و باید برای درمان آن‌ها مدت‌ها تحت درمان باشید. در ادامه معایب لیپو بازو و عوارضی که این عمل زیبایی دارد را آورده‌ایم.

    • عفونت ناحیه عمل در اثر عدم رعایت نکات بهداشتی حین عمل و بعد از آن
    • خونریزی ناحیه عمل در اثر استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون یا الکل
    • درد، کبودی و تورم ناحیه عمل در کوتاه‌مدت
    • باقی ماندن جای زخم یا اسکار در اثر ناوارد بودن پزشک
    • آسیب رسیدن به عضلات، رگ‌ها و سایر نواحی بازو در اثر عدم تخصص پزشک

    با انتخاب پزشک حرفه‌ای و کلینیک زیبایی معتبر مانند کلینیک VIP تهران می‌توانید صدمات و عوارض ناشی از جراحی زیبایی بازو را به حداقل میزان ممکن برسانید و این عمل زیبایی را به بهترین نحو انجام دهید.

    نکات آمادگی قبل از انجام عمل زیبایی لاغری بازو

    اگر تصمیم دارید حتماً بازوهایتان را با کمک لیپوماتیک لاغر کنید، به نکاتی که در ادامه ذکر شده توجه داشته باشید.

    • حتماً درباره داروهایی که مصرف می‌کنید به پزشک متخصص اطلاع دهید.
    • به هیچ عنوان دو هفته قبل از عمل دخانیات و الکل مصرف نکنید.
    • قبل از عمل درباره آن تحقیق کنید و با دید واقع‌بینانه نسبت به انجام آن اقدام کنید.
    • آزمایش‌های تجویز شده قبل از عمل را به موقع انجام داده و نتیجه آن را به پزشک متخصص ارائه دهید.
    • از مصرف غذاهای سنگین و چرب بپرهیزید و چند روز قبل از عمل مواد غذایی سالم و پرانرژی مصرف کنید.
    • داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین یا وافارین مصرف نکنید.
    • در صورتی که نسبت به داروهای خاصی حساسیت دارید حتماً این موضوع را با پزشک متخصص در میان بگذارید.
    نتیجه-لیپوماتیک-بازو
    نتیجه-لیپوماتیک-بازو

    نکات دوران نقاهت لیپو بازو یا تخلیه چربی بازو

    بعد از انجام تخلیه چربی بازوها می‌توانید بلافاصله نتیجه آن را مشاهده کنید. با این وجود ماندگاری این نتیجه و تثبیت آن، نیاز به رعایت نکات دوران نقاهت این عمل زیبایی خواهد داشت. اگر این نکات را رعایت کنید، تورم، درد و کبودی که عوارض کوتاه‌مدت این عمل زیبایی هستند سریع‌تر برطرف می‌شوند و دچار عفونت و پیامدهای بعد از لیپوماتیک یا جراحی لاغری بازوهایتان نخواهید شد. در ادامه مهم‌ترین توصیه‌هایی که برای دوران نقاهت بعد از این عمل زیبایی وجود دارد را برایتان آورده‌ایم.

     

    • برای کاهش درد و تورم ناشی از لیپوماتیک از کمپرس یخ استفاده کنید و به هیچ عنوان نواحی عمل را نخارانید یا ماساژ ندهید.
    • حداقل تا دو هفته بعد از عمل به سراغ دخانیات و الکل نروید تا زخم‌هایتان سریع‌تر جوش بخورند و خطر خونریزی وجود نداشته باشد.
    • از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون تا دو هفته بعد از عمل اجتناب کنید.
    • حتماً داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید تا ناحیه عمل دچار عفونت نشود و دوران نقاهت لیپو بازو را بدون دردسر پشت سر بگذارید.
    • اگر عوارضی مانند کبودی یا درد در مدت طولانی‌تر از دو هفته وجود داشتند، حتماً این موضوع را با پزشک معالجتان در میان بگذارید.
    • برای حمام کردن طبق دستور پزشک عمل کنید و تا زمانی که پزشک اجازه نداده به استخر، سونا و… نروید.
    • تا زمانی که پزشک اجازه نداده از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین اجتناب کنید.

    حتما بخوانید:عمل زیبایی لیپوماتیک بازو چیست؟مزایا و هزینه این عمل چقدر است؟

    بهترین کلینیک لیپو بازو کجاست؟

    همه کلینیک‌های زیبایی امکانات یکسانی ندارند. بعضی از این مراکز یک بار تجهیزات زیبایی را تهیه کرده‌اند و سال‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. در نقطه مقابل مراکزی قرار دارند که همیشه تجهیزات به روز و امروزی را برای انجام جراحی زیبایی بازو و… تهیه می‌کنند.

    علاوه بر تجهیزات، پزشکان و کادر مرکز زیبایی هم برای انتخاب آن مهم هستند. اگر کلینیک برای کم‌هزینه شدن عمل لیپو بازو به سراغ پزشکان ناوارد برود یا اینکه کادر درمانی مرکز زیبایی خدمات خوبی به متقاضیان ارائه نکنند، احتمال دارد که عمل لیپو بازو با مشکلات ریز و درشتی همراه باشد و عوارض جانبی آن تا مدت‌ها و حتی تا همیشه شما را رها نکند.

    برای جراحی زیبایی بازو تحت نظر بهترین پزشکان زیبایی می‌توانید روی کلینیک VIP تهران حساب کنید. این مرکز زیبایی با بیش از 15 سال سابقه فعالیت و دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، خدمات زیبایی مانند لیپو بازو را تحت نظر بهترین پزشکان متخصص و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌کند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    بهترین پزشک متخصص جراحی لاغری بازو کیست؟

    پزشکی که برای انجام لیپو یا جراحی بازو انتخاب می‌کنید باید در قدم اول باتجربه باشد. اگر پزشک تخصص و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد، بهترین روش را برای جراحی انتخاب می‌کند و این عمل زیبایی را با کمترین عوارض و بهترین نتیجه انجام می‌دهد. هم‌چنین پزشک متخصص باید حوصله و صبر کافی برای شنیدن نیازهای متقاضیان را داشته باشد و به سوالات آن‌ها درباره نتیجه عمل لیپو بازو” و نتیجه آن پاسخ دهد.

    پزشکانی که در کلینیک زیبایی VIP تهران حضور دارند علاوه بر تجربه و تخصص دارای اخلاق حرفه‌ای هستند. به همین خاطر است که متقاضیانی که جراحی زیبایی را در این مرکز انجام می‌دهند آن را به دیگران هم معرفی می‌کنند.

    هزینه جراحی لاغری زیبایی بازو چقدر است؟

    برای تخلیه چربی بازوها روش‌های متنوعی وجود دارد و پزشک متخصص با توجه به تجربه‌ای که دارد و شرایط متقاضی، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب می‌کند. سبکی که برای انجام لیپو بازو انتخاب می‌شود در هزینه تمام شده برای آن موثر است.در کنار این موضوع باید به این نکته هم توجه داشته باشید که هر چقدر عمل برداشتن چربی زمان بیشتری نیاز داشته باشد و سخت‌تر باشد، هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته می‌شود بیشتر خواهد بود.

    میزان تخصص و تجربه پزشکی که لیپوماتیک را انجام می‌دهد و امکاناتی که کلینیک زیبایی برای انجام جراحی فراهم کرده است هم بخشی از هزینه “لیپو بازو” را تشکیل می‌دهد. در نهایت مبلغی که برای رفت و آمد، دارو، آزمایش و… می‌پردازید هم به این مبالغ اضافه می‌شود و هزینه نهایی این عمل زیبایی را تشیکل می‌دهد.

    با توجه به اینکه لیپو بازو یک عمل زیبایی هست و بیمه‌ها هزینه آن را بر عهده نمی‌گیرند، هزینه آن را باید خودتان بپردازید؛ بنابراین قبل از رزرو وقت برای درمان چاقی بازوهایتان حتماً درباره هزینه آن از کلینیک زیبایی vip تهران سوال کنید و با برنامه‌ریزی دقیق برای انجام این عمل زیبایی اقدام کنید.

    سوالات متداول لیپو بازو+ جواب‌های تخصصی

    1) آیا جراحی زیبایی بازو درد زیادی دارد؟
    برای انجام هر عمل زیبایی باید کمی درد را تحمل کنید. لیپوماتیک هم از این موضوع جدا نیست. بعد از جراحی می‌توانید از مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک برای کاهش درد کمک بگیرید.
    2) کدام منطقه از بازو برای برداشت چربی‌ها برش داده می‌شود؟
    برای اینکه جای زخم ناشی از برش بعد از ترمیم در معرض دید نباشد، ناحیه داخلی بازو برای لیپوماتیک برش داده می‌شود. اگرچه این برش ظریف است و پس از سپری شدن دوران نقاهت جای آن به مرور از بین می‌رود.
    3) چند وقت پس از لیپو باز می‌توانیم حمام کنیم؟
    معمولاً فردای عمل می‌توانید حمام کنید؛ اما برای اطمینان بیشتر حتماً درباره شرایط حمام کردن، ورزش کردن، حضور در استخر و… از پزشک معالجتان سوال کنید.
    4) ترشحات بعد از لیپو بازو خطرناک است؟
    تا چند روز بعد از انجام این عمل زیبایی ترشحاتی در نواحی که برش خورده‌اند دیده می‌شود. این ترشحات طبیعی هستند و نشان دهنده عفونت در محل نیست. با این وجود، در صورت طولانی شدن ترشحات باید حتماً با پزشک معالجتان این موضوع را در میان بگذارید.
    5) ورزش بعد از لیپو بازو مجاز است؟
    برای اینکه نتیجه عمل تغییر نکند به بازوها فشار وارد نشود، توصیه می‌شود که تا چند روز پس از جراحی زیبایی بازو استراحت کنید و از انجام فعالیت‌های غیرضروری بپرهیزید. بعد از آن می‌توانید ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی را شروع کنید. برای برگشتن به باشگاه و انجام ورزش‌های سنگین هم حداقل باید یک ماه صبر کنید. البته این بازه زمانی را پزشک مشخص می‌کند و بدون مشورت با وی نباید ورزش کردن را شروع کنید.

    ما کاندید مناسب “عمل پیکر تراشی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند