کاشت-مو-نی-نی-سایت

سوالات متداول کاربران نی نی سایت درباره کاشت مو+ پاسخ‌های تخصصی

کاشت مو فرآیندی است که در طول آن از فولیکول‌های خود فرد برای پوشش دهی وسعت طاسی وی استفاده می‌شود. پس از انجام کاشت و گذراندن دوران نقاهت، احساس می‌کنید هیچ‌وقت طاس نبوده‌اید و همیشه موهایی پرپشت و زیبا داشته‌اید که از شانه زدن و زیباتر شدن آن‌ها لذت می‌برید. در حقیقت کاشت مو آمده تا کسانی که به خاطر بیماری، ریزش موی ارثی، رژیم غذایی و… موهایشان را از دست داده‌اند، دوباره به رویای داشتن موهایی زیبا و خوش‌حالت برساند.موهایی که شبیه کلاه‌گیس یا موی مصنوعی نیستند که برای استفاده از آن‌ها محدودیت داشته باشید در ادامه به بررسی سوالات متداول کاشت مو درباره کاشت مو می پردازیم.

اگر می‌خواهید درباره اینکه چطور ریزش مو اتفاق میافتد و تمام مسیری که برای درمان این مشکل تا در نهایت انجام کاشت برای پوشاندن نواحی خالی شده وجود دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید، با این مطلب کلینیک VIP تهران همراه باشید. در این بخش به سوالات متداول کاشت مو که توسط کاربران نی نی سایت مطرح شده پاسخ‌های تخصصی داده‌ایم.

ریزش مو چیست؟

ریزش مو مشکلی نیست که فقط افراد خاصی آن را تجربه کنند. چون با توجه به چرخه حیاتی که برای موهای سر و بدن انسان‌ها وجود دارد، هر فرد به صورت روزانه حدود 100 تار مو را از دست می‌دهد. این تار موها به خاطر جایگزین شدن با تارهای جوان و جدید از بین می‌روند و نگرانی از بابت ریزش آن‌ها وجود ندارد؛ اما وقتی ریزش موی سر ترسناک و اضطراب‌آور می‌شود که فردی در سن پایین به طور ناگهانی موهایش را از دست می‌دهد یا اینکه پس از هر بار شانه زدن موها، برس یا شانه پر از مو می‌شود. حتی گاهی ریزش مو به اندازه‌ای است که با لمس کردن سر موها دسته‌دسته می‌ریزند و از بین می‌روند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

     علت ریزش مو چیست؟

    ریزش مو به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. در ادامه مهم‌ترین مواردی که باعث بروز این مشکل می‌شوند را آورده‌ایم.

    1) ریزش موی ارثی

    اولین نکته‌ای که در بین سوالات متداول کاشت مو نی نی سایت دیده می‌شود ارثی بودن ریزش مو است. اغلب کسانی که این مشکل را تجربه می‌کنند در اطرافیانشان هم افراد کم مو یا طاس دیده می‌شوند. برای درمان ریزش موی ژنتیکی هیچ راهکاری وجود ندارد. فقط باید صبر کنید تا ریزش موها به حد پایدار برسد تا بتوانید کاشت مو را تحت نظر بهترین متخصصین کاشت در کلینیک زیبایی vip انجام دهید.

    ریزش-مو-ارثی
    ریزش-مو-ارثی

    2) ریزش موی هورمونی

    تغییر سطح هورمون‌های بدن و از حالت تنظیم خارج شدن آن‌ها هم باعث ریزش مو می‌شود. اغلب خانم‌ها در دوران بارداری با این نوسان مواجه می‌شوند و پس از دوران بارداری و شیردهی به مرور ریزش موهایشان متوقف می‌شود. ریزش مو ناشی از تنظیم نبودن هورمون‌های مردانه هم در بین آقایان شایع است. در این حالت موهای سر کم می‌شود، اما موهای بدن پرپشت و زیاد خواهند شد. در پاسخ سوالات متداول کاشت مو برای حل این مشکل، انجام آزمایش‌های هورمونی و مصرف داروهای لازم توصیه شده است.

    3) ریزش مو ناشی از مشکلات تیروئید

    غده تیروئید درست در زیر گردن قرار دارد و یکی از بخش‌های مهم بدن برای تضمین سلامتی است. هورمونی که توسط این غده ترشح می‌شود روی کاهش یا افزایش وزن، متابولیسم، تنظیم سوخت و ساز بدن و ریزش مو و… موثر است. اگر کم‌کاری یا پرکاری تیروئید داشته باشید، باید تحت درمان قرار بگیرد تا عوارض ناشی از این مشکل مانند افسردگی، ریختن دسته‌ای موهای سر، خشکی پوست و… برطرف شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    4) کمبود کلسیم یا آهن

    ریزش مو به خاطر کمبود آهن هم رخ می‌دهد. اگرچه افراد مختلفی با جنسیت‌های متنوع می‌توانند با این مشکل مواجه شوند، اما ریزش مو ناشی از کمبود آهن اغلب بین خانم‌های جوان شایع است. با کم شدن آهن، بدن توانایی ساختن هموگلوبین‌های جدید را نخواهد داشت و به مرور اکسیژن سازی به اعضای مختلف بدن مانند فولیکول‌های مو کاهش پیدا می‌کند.

    به همین خاطر است که هر چقدر کمبود آهن و کم‌خونی خانم‌ها شدت بیشتری پیدا می‌کند، میزان ریزش موهای آن‌ها بیشتر خواهد شد. علاوه بر کمبود آهن، پایین بودن میزان کلسیم بدن هم می‌تواند باعث ریزش موها شود. برای جبران این مشکلات باید مواد غذایی سرشار از آهن و کلسیم مانند گوشت قرمز، لبنیات، سبزیجات و میوه‌های قرمزرنگ و… مصرف کنید.

    5) کمبود ویتامین D و ویتامین B

    کمبود ویتامین‌های بدن مانند ویتامین D و ویتامین B از دیگر موارد تاثیرگذار در ریزش مو است. در پاسخ سوالات متداول کاشت مو”، کاربران به این موضوع اشاره شده که با مصرف مواد غذایی سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها و مکمل‌های حاوی ویتامین این مشکل تا حد زیادی قابل کنترل است. البته مصرف ویتامین نباید خودسرانه انجام شود و حتماً قبل از آن باید تحت نظر پزشک باشید و آزمایش‌های لازم را انجام دهید.

    6) استرس و اضطراب

    استرس و اضطراب روند طبیعی زندگی انسان را مختل می‌کند. وقتی استرس دارید،کم غذا می‌خورید و هیچ توجهی به نوع غذایی که مصرف می‌کنید ندارید. حتی گاهی این استرس منجر به کندن موهای جلوی سر می‌شود و می‌تواند تبدیل به یک بیماری عصبی شود. برای درمان این مشکل باید تحت درمان قرار بگیرید. همچنین برای مدیریت استرس می‌توانید شنا، سفر و طبیعت‌گردی و… را انجام دهید.

    7) چربی سر و خارش کف سر

    اگر موهایتان چرب است و هر بار پس از شانه زدن سرتان رد آن روی موها باقی می‌ماند، بی‌شک ریزش مو دیر یا زود به سراغتان می‌آید. چربی سر اجازه هوا رسانی به ریشه موها را نمی‌دهد و باعث بسته شدن منافذ پوست و تجمع آلودگی در این بخش می‌شود. به همین خاطر ریشه موها به مرور سست می‌شود و موهایتان شروع به ریختن می‌کنند.

    8) کاهش وزن شدید

    اضافه‌وزن و چاقی یک مشکل بزرگ است و زمینه‌ساز بیماری‌های زیادی مانند دیابت، فشارخون و… می‌شود؛ اما، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که وزنتان یک شبه بالا نرفته که در عرض چند ماه پایین بیاید. کسانی که با رژیم‌های سخت سعی می‌کنند وزنشان را سریع پایین بیاورند، دچار کاهش مواد مغذی و ویتامین می‌شوند و ریزش موی شدید را تجربه می‌کنند.

    9) ریزش مو در دوران کرونا

    کرونا یکی دیگر از مشکلاتی است که ریزش موی شدید را به همراه دارد. گاهی این ریزش مو فقط در دورانی که بیماری شدید است دیده می‌شود و بعد از آن به مرور از بین می‌رود. بعضی مواقع مبتلایان به کرونا تا ماه‌ها با این عارضه درگیر هستند و تا تحت درمان‌های شدید قرار نگیرند ریزش موهایشان متوقف نخواهد شد.

    روش‌های درمان ریزش مو

    برای درمان ریزش مو باید پاسخ سوالات متداول کاشت مو مطرح شده توسط کاربران نی نی سایت را بررسی کنید. بعضی از توصیه‌ها برای درمان این مشکل در خانه و بدون نیاز به مراجعه به پزشک تجویز می‌شوند. در نقطه مقابل بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که با درمان داروی این عارضه را به صورت ریشه‌ای برطرف کنند. چون ممکن است درمان‌های خانگی برای ریزش موهای شدید تاثیر نداشته باشد.

    در ادامه روش‌های خانگی و دارویی که برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد را ارائه کرده‌ایم.

    نمونه-کاشت-مو-در-تهران
    نمونه-کاشت-مو-در-تهران

    درمان‌های خانگی ریزش مو

    اگر می‌خواهید از طریق درمان‌های خانگی جلوی ریزش موهایتان را بگیرید، با ادامه این بخش همراه باشید. قبل از شروع درمان خانگی این مشکل باید به این موضوع توجه کنید که روش‌های خانگی برای درمان معمولاً موقتی هستند و نمی‌توان به عنوان یک راهکار همیشگی و قطعی ریزش موها روی آن‌ها حساب کرد.

    استفاده از سرکه

    سرکه برای درمان چربی سر و خارش سر مفید است. این ماده باعث متعادل شدن چربی پوست سر شده و باکتری‌ها و آلودگی‌های حبس شده در بین موها به خاطر چرب بودن سر را از بین می‌برد. اگر موهایتان به خاطر چربی زیاد می‌ریزند، با کمک سرکه می‌توانید این مشکل را کنترل کنید. برای این کار کمی سرکه را روی موهایتان بمالید و پس از چند دقیقه آب‌کشی کرده و موهایتان را با شامپو بشویید.

    استفاده از روغن‌های گیاهی

    روغن‌های گیاهی خاصیت قابل توجهی در کاهش خشکی موها، کم شدن موخوره موها و از همه مهم‌تر رشد موها و درمان ریزش آن‌ها دارند. اگر ریشه موهایتان‌ سست شده و می‌خواهید این مشکل را با کمک روغن‌های گیاهی درمان کنید، چند ساعت قبل از حمام روغن زیتون یا روغن نارگیل به موهایتان بزنید. سپس به حمام رفته و موهایتان را بشویید.

     درمان ریزش مو با حنا

    اگر موهایتان چرب است و به خاطر چربی پوست سرتان است که موهایتان می‌ریزد، حنا می‌تواند برای برطرف کردن این مشکل گزینه مناسبی باشد. کمی حنا و سدر را با آب ولرم مخلوط کنید و به مدت نیم ساعت روی موهایتان بگذارید. سپس حنا را شسته و موهایتان را خشک کنید.

    شستن موها با آب ولرم مايل به سرد

    آبی که برای شستشو موها استفاده می‌کنید هم در ریزش آن‌ها موثر است. اگر دمای آب خیلی بالا باشد و از آب داغ برای شستن موهایتان استفاده کنید، ریشه موها سست می‌شود و به مرور ریزش آن‌ها بیشتر خواهد شد؛ اما برای کسانی که دمای متعادل را برای شستشوی موهایشان انتخاب می‌کنند این مشکل کمتر دیده می‌شود.

    درمان دارویی ریزش مو

    برای اینکه جواب بهتری از درمان ریزش مو بگیرید، باید تحت درمان دارویی باشید. داروهایی که برای درمان ریزش مو ساخته شده‌اند برای همه افراد نتیجه یکسانی ندارند. همچنین برای بعضی از افراد به دلیل حساسیت، تداخل دارویی و … مصرف داروهای درمان ریزش مو درست نیست. به همین دلیل است که پزشکان در پاسخ سوالات متداول کاربران برای کاشت مو یا درمان داروی توصیه می‌کنند که این موضوع را تحت نظر پزشک دنبال کنند. با توجه به شرایط متقاضی ممکن است درمان دارویی برای ریزش موها جواب دهد یا نه!

    داروهای-ریزش-مو
    داروهای-ریزش-مو

    قرص زینک پلاس

    کمبود روی در بدن موجب صدمه دیدن ساختار فولیکول‌های مو و عدم ادامه حیات آن‌ها می‌شود. به همین خاطر است که پزشکان برای کسانی که در اثر کمبود روی دچار مشکل ریزش مو شده‌اند قرص زینک پلاس را تجویز می‌کنند. مصرف این قرص ریزش موها را متوقف کرده و دوباره آن‌ها را زیبا و پرپشت می‌کند.

    شامپو ضد ریزش مو

    شامپوها PH و قدرت پاک‌کنندگی متنوعی دارند و هرکدام از آن‌ها برای جنس خاصی از مو تولید و به بازار عرضه شده است. در ترکیبات تمام شامپوها مواد نرم‌کننده و شوینده وجود دارد. در ترکیبات شامپوهای ضد ریزش ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و … هم گنجانده‌شده تا ریشه موها تقویت شود. پزشکان در مراحل اول ریزش مو این نوع شامپوها را برای متقاضیان تجویز می‌کنند تا بتوانند این فرایند را کنترل کنند.

    قرص اکوفان

    یکی دیگر از روش‌های درمان ریزش مو که کاربران در سوالات متداول کاشت مو به آن اشاره کرده‌اند مصرف قرص اکوفان است. این قرص برای تقویت مو و ناخن‌ها استفاده می‌شود و حاوی ویتامین‌های خانواده B، ویتامین D و بیوتین است. برای درمان ریزش موها باید روزانه یک تا دو عدد از این قرص را طبق نسخه تجویز شده توسط پزشک مصرف کنید.

    بیوتین

    بیوتین یک ویتامین محلول در آب و اعضای خانواده ویتامین‌های B است. این ترکیب برای افزایش استقامت ناخن‌ها و پیشگیری از شکستن آن‌ها موثر است. همچنین بیوتین برای تقویت موها و پیشگیری از ریزش آن‌ها استفاده می‌شود. برای درمان ریزش مو با کمک بیوتین می‌توانید از مکمل‌های دارویی حاوی این ماده استفاده کنید.

    کاشت مو چیست و چرا کاشت مو؟

    با وجود اینکه درمان‌هایی که برای جبران ریزش مو وجود دارند تا حد قابل توجهی می‌توانند جلوی این مشکل را بگیرند، اما در نهایت موهایی که دیگر فولیکول آن‌ها سست شده و توان ادامه حیات ندارند را از دست خواهید داد. مخصوصاً وقتی پای بیماری و درمان دارویی و ژنتیک به میان بیاید، برای درمان ریزش مو و پر کردن وسعت طاسی سر راهی به جز کاشت وجود ندارد. در کاشت مو از بانک موی خود فرد برای اهدای فولیکول استفاده می‌شود.

    پزشک متخصص با توجه به شرایط متقاضی و میزان طاسی سر وی، یک یا چند روش کاشت مو را برای برداشتن فولیکول‌های بانک مو و پیوند آن‌ها به سر استفاده می‌کند. برای برداشت فولیکول‌ها هم از پانچ دستی استفاده می‌شود و هم پانچ اتوماتیک. میزان تراکم کاشت مو به تجهیزاتی که برای این عمل زیبایی استفاده می‌شود و تخصصی که پزشک دارد بستگی دارد.

    اگر می‌خواهید کاشت مو را با بهترین تجهیزات روز دنیا نزد بهترین پزشکان انجام دهید، همین حالا می‌توانید با شماره واتساپ کلینیک VIP برای مشاوره ارتباط بگیرید. متخصصین ما آماده پاسخ‌گویی به سوالات متداول کاربران درباره کاشت مو هستند.

    جدیدترین روش کاشت مو در ایران کدام است؟

    در گذشته روش‌های مختلفی برای کاشت مو استفاده می‌شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به FUT  و FIT اشاره کرد. این روزها به جای روش‌های سنتی از متد میکروگرافت برای کاشت مو استفاده می‌شود. با توجه به اینکه در کاشت میکروگرافت از دستگاه‌های پیشرفته و جدید استفاده می‌شود، تراکم موهای متقاضیان زیادتر از روش‌های زیاد است و دقت و ظرافت کاشت مو به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. سرعت کاشت هم در این روش بالا است و نتیجه نهایی کاشت مو بسیار طبیعی خواهد بود. در نهایت، با توجه به آسیب کمتری که ناحیه کاشت و برداشت فولیکول‌ها وارد می‌شود، کاشت مو به روش میکروگرافت دوره نقاهت کوتاه‌تری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

    چرا کاشت مو در زنان رایج شده است؟

    ریزش مو قبلاً فقط در مردان شایع بود ولی این روزها در بین خانم‌ها هم طاسی سر و الگوهای ریزش مو مردانه دیده می‌شود. کاهش وزن ناگهانی، به هم ریختگی نظم هورمون‌ها در دوران بارداری، نزدیک شدن به دوران یائسگی، کم‌خونی، پلی کیستیک تخمدان و… از جمله عوامل تاثیرگذار در این موضوع هستند. با توجه به اینکه کاشت مو برای خانم‌ها هم انجام می‌شود، در صورتی که موهایتان ریخته یا کم‌پشت شده می‌توانید تحت نظر بهترین پزشکان کلینیک VIP تهران این عمل زیبایی را انجام دهید.

    در  پاسخ سوالات متداول کاشت مو” که توسط کاربران مطرح شده، امکان کاشت موی جلوی سر برای خانم‌ها هم دیده می‌شود. بنابراین با توجه به تنوع روش‌های کاشت و وجود دستگاه‌های پیشرفته برای این کار، حتی در صورتی که موهای جلوی سرتان را از دست داده باشید می‌توانید با کاشت موی جلوی سر این مشکل را برطرف کنید.

    جدیدترین-روش-کاشت-مو
    جدیدترین-روش-کاشت-مو

    مراقبت‌های کاشت مو چیست؟

    برای اینکه کاشت مو نتیجه خوبی داشته باشد و بتوانید از موهای پرپشت و زیبایتان که به تازگی رشد کرده‌اند لذت ببرید، باید مصرف دخانیاتی مانند سیگار و قلیان را حداقل دو هفته و بعد از کاشت متوقف کنید. همچنین مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، مواد غذایی چرب و شیرین و حمام کردن با آب گرم و زیر دوش مستقیم توصیه نمی‌شود.

    پس از کاشت به هیچ عنوان نباید فعالیت‌های بدنی سنگین انجام دهید، خودسرانه دارو مصرف کنید یا در استخر و سونا حاضر شوید. توصیه‌هایی که به گذراندن موفقیت‌آمیز دوران نقاهت پس از کاشت مو کمک می‌کند را پزشک متخصص در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از آن فقط باید طبق دستورالعمل پیش بروید.

    سختی‌ها و عوارض کاشت مو چیست؟

    کاشت مو یک عمل زیبایی غیرتهاجمی و کم‌خطر است. البته به شرطی که پزشک حرفه‌ای این کار را در کلینیک خوب برایتان انجام دهد. در غیر این صورت با مشکلاتی مانند عفونت ناحیه کاشت، کاشت موها با زاویه و تراکم نامناسب، آسیب رسیدن به بانک مو و… مواجه می‌شوید. برای پیشگیری از این مشکلات حتماً کاشت مو را در مراکزی که تحت نظر وزارت بهداشت هستند و نمونه‌های موفق زیادی مانند کلینیک VIP تهران دارند انجام دهید.

    کاشت مو در بارداری امکان‌پذیر است؟

    برای کاشت مو از مواد بی‌حسی کم‌خطر استفاده می‌شود و در صورتی که نسبت به این داروها حساسیت نداشته باشید، با مشکلی مواجه نخواهید شد؛ اما با توجه به استرس‌زا بودن این عمل برای خانم‌های باردار، توصیه می‌شود که کاشت را به بعد از این دوران و زمان شیردهی منتقل کنید. چون در این دوران مشکلات هورمونی که دارید هم برطرف می‌شود و کاشت نتیجه بهتری خواهد داشت.

    هزینه کاشت مو چقدر است؟

    هیچ‌کدام از کلینیک‌های زیبایی برای کاشت مو عدد ثابتی را اعلام نمی‌کنند. چون با توجه به شرایط متقاضی متد کاشت مشخص می‌شود و دستمزدی که هر پزشک دریافت می‌کند با دیگری متفاوت است. میزان تراکم مورد نیاز برای کاشت، زمانی که صرف انجام این عمل زیبایی می‌شود، هزینه داروهای بعد از کاشت و آزمایش‌های قبل از کاشت و عددی که کلینیک زیبایی به خاطر امکاناتی که دارد برای کاشت مو در نظر می‌گیرد، همه از جمله مواردی هستند که می‌توانند قیمت تمام شده برای این عمل زیبایی را تغییر دهند.

    طول درمان کاشت مو چقدر است؟

    برای کاشت مو معمولاً دو تا ده ساعت زمان نیاز است. در روش‌های ترکیبی پزشک کاشت را در طی دو جلسه انجام می‌دهد؛ اما در کاشت مو با پانچ اتوماتیک و دستگاه‌های پیشرفته این زمان کمتر خواهد شد؛ بنابراین طول درمان کاشت مو به متدی که برای انجام این عمل زیبایی انجام می‌شود و تعداد فولیکول‌های مورد نیاز متقاضیان بستگی دارد.

    بهترین دکتر متخصص کاشت مو کیست؟

    بهترین پزشک کاشت مو فردی است که با روش‌های نوین و امروزی کاشت مو آشنا است و طبق تجربه و تخصصی که دارد، بهترین روش کاشت مو را برای متقاضیان این عمل زیبایی انتخاب می‌کند. هر چقدر پزشکی که انتخاب می‌کنید حرفه‌ای‌تر باشد؛ عمل کاشت مو با دقت و ظرفت بیشتری انجام می‌شود و بانک مو موقع برداشت فولیکول‌ها کمتر صدمه خواهد دید.

    با توجه به اینکه در بین سوالات متداول کاشت مو کاربران به دنبال انتخاب یکی از بهترین پزشکان برای انجام این عمل زیبایی هستند، کلینیک VIP تهران بهترین پزشکان فعال در این زمینه را برای کاشت انتخاب کرده است. با دریافت مشاوره از این مرکز می‌توانید تحت بهترین متخصصان زیبایی ایران این عمل زیبایی مهم را انجام دهید و موهایی زیبا و پرپشت داشته باشید.

    بهترین کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو در ایران کجاست؟

    برای انتخاب کلینیک زیبایی هم باید دقت کنید. این روزها مراکز متفرقه زیادی به دلیل پرطرفدار بودن این عمل زیبایی در زمینه کاشت مو مشغول فعالیت هستند؛ اما خدماتی که توسط آن‌ها ارائه می‌شود کیفیت مطلوبی ندارد و حتی ممکن است باعث ریزش موهای بانک موی متقاضیان هم شود.

    در کلینیک‌های حرفه‌ای کاشت مو مانند کلینیک زیبایی VIP تهران پزشکان حرفه‌ای و باتجربه مشغول فعالیت هستند. همچنین تجهیزاتی که در این مرکز استفاده می‌شود به روز و مدرن است تا متقاضیان بتوانند خدمات کاشت مو را با تراکم لیزری و ظرافت حرفه‌ای دریافت کنند؛ بنابراین برای پیوند مو حتماً مراکزی را انتخاب کنید که سال‌ها در این زمینه فعالیت می‌کنند، پروانه وزارت بهداشت دارند و از کادر مجرب و پزشکان حرفه‌ای برای انجام این عمل زیبایی حرفه‌ای استفاده کنید.

    مشاوره آنلاین کاشت مو رایگان

    کلینیک VIP تهران برای شناخت بهتر شرایط متقاضیان و پاسخ‌دهی به سوالات آن‌ها درباره کاشت مو، خدمات مشاوره رایگان را به آن‌ها ارائه می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره رایگان کاشت مو این کلینیک زیبایی با واتساپ ما در ارتباط باشید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند