روش‌های از بین بردن پف زیر پلک+ بهترین روش

روش‌های از بین بردن پف زیر پلک+ بهترین روش

از بین بردن پف زیر پلک به صورت طبیعی آیا امکان پذیر است؟ با بالا رفتن سن یکی از مشکلاتی که افراد مختلف با آن مواجه می‌شوند وجود پف، کبودی و چین‌های پاکلاغی پای چشم‌ها است. وجود این چین‌ها باعث می‌شود که مسن‌تر به نظر برسید.دلایل مختلفی برای بروز پف در زیر چشم‌ها وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حرکت چربی‌های زیر چشم و ضعیف شدن عضلات این ناحیه اشاره کرد. گاهی مواقع هم ممکن است در اثر تجمع مایعات در زیر چشم در این ناحیه حالتی شبیه پف ایجاد شود.

برای درمان پف زیر چشم روش‌های متعددی وجود دارد. در این مقاله از کلینیک VIP به دلایل ایجاد پف زیر چشم، روش‌های درمان آن و بهترین گزینه‌ای که می‌توانید انتخاب کنید پرداخته‌ایم.

دلایل ایجاد پف زیر چشم چیست؟

مهم‌ترین دلیل ایجاد افتادگی در پلک بالا و پایین و ایجاد پف زیر چشم افزایش سن است، اما دلایل دیگری نیز در بروز این مشکل تأثیرگذار هستند که عبارتند از:

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    • جمع شدن مایع در زیر چشم‌ها
    • تغییرات هورمونی در بدن
    • اختلالات خواب
    • وجود آلرژی
    • نداشتن سبک زندگی سالم و مصرف دخانیات و غذاهای چرب و شور
    • کمبود آهن بدن
    • کم‌آبی بدن
    از بین بردن پف زیر پلک یا درمان پف چشم هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین
    از بین بردن پف زیر پلک یا درمان پف چشم هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین

    روش‌های درمان پف زیر چشم

    برای از بین بردن پف زیر پلک می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:

    1) استفاده از روغن نارگیل

    اگر به دنبال از بین بردن پف زیر پلک به روش طبیعی هستید، به احتمال زیاد استفاده از روغن‌های گیاهی اولین انتخاب شما است. برای درمان پف و افتادگی پلک با روغن گیاهی باید مقداری روغن نارگیل در یک کاسه بریزید، سپس دو تکه پنبه را به روغن آغشته کنید و به مدت 15 دقیقه روی پلک‌هایتان قرار دهید. با توجه به اینکه روغن‌های گیاهی میزان قابل توجهی ویتامین E دارند، میزان پف و چروک‌های دور چشم را بهبود می‌دهند.

    این روش هم برای کسانی که تیرگی و پف دور پلک‌هایشان کم است و در اثر کم‌خوابی موقتی یا گریه رخ داده بسیار مؤثر است. اگر پف زیر چشم‌هایتان زیاد است، درمان با روغن‌های دارویی انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود!

    خواندن این مطلب توصیه میشود :رفع افتادگی پلک چطور انجام می‌شود+ مراحل و نکات

    2) استفاده از سفیده تخم‌مرغ

    برای درمان پف و چروک‌های پاکلاغی زیر چشم‌ها از سفیده تخم‌مرغ هم استفاده می‌شود. برای این کار باید سفیده تخم‌مرغ را در یک ظرف بریزید و سپس آن را با کمک پنبه به اطراف چشم‌هایتان بمالید. پس از 10 دقیقه صورتتان را بشویید.

    با توجه به خاصیتی که سفیده تخم‌مرغ برای سفت کنندگی پوست دارد، میزان پف و افتادگی زیر چشم‌هایتان پس از چند دوره درمان کم می‌شود. البته این روش هم برای پف و چروک‌های کم تأثیرگذار است و کسانی که افتادگی پلک و پف زیر پلک قابل توجهی دارند نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “درمان افتادگی پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    3) استفاده از کرم و ژل‌های مخصوص

    یکی از روش‌های متداول درمان پفت زیر چشم استفاده از کرم‌ها و ژل‌هایی است که به این منظور ساخته شده‌اند. این محصولات برای تقویت بافت پوست طراحی شده‌اند و از افتادگی و شل بودن پوست پیشگیری می‌کنند. اگر قصد استفاده از این روش را دارید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که تأثیر کرم‌ها و ژل‌ها موقت است و ماندگاری ندارد؛ بنابراین نمی‌توانید از این محصولات برای درمان دائمی پفت زیر چشم‌هایتان استفاده کنید. همچنین، کرم‌ها و ژل‌ها فقط برای کسانی که پفت زیر چشم‌هایشان اندک است تأثیرگذار هستند و برای پف و افتادگی شدید پلک نمی‌توانند به طرز قابل توجهی مؤثر مواقع شوند.

    از بین بردن پف زیر پلک نمونه عمل بلفاروپلاستی پلک پایین
    از بین بردن پف زیر پلک نمونه عمل بلفاروپلاستی پلک پایین

    4) درمان پف زیر چشم با لیزر

    یکی دیگر از روش‌های درمان افتادگی پلک لیزر درمانی است. با این روش پوست تحریک می‌شود که کلاژن بیشتری تولید کند و به همین دلیل، پس از لیزر درمانی پوست سفت‌تر می‌شود. این روش تهاجمی محسوب می‌شود و برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست و پف زیر چشم کاربرد دارد. با توجه به میزان افتادگی و آسیب‌دیدگی پوست، لیزر درمانی ممکن است یک تا جلسه انجام شود.

    5) تزریق ژل

    برای از بین بردن “پف زیر پلک” می‌توان از تزریق ژل هم کمک گرفت. در صورتی که پف و چروک زیر چشم به دلیل کاهش میزان چربی‌های موجود در این ناحیه رخ داده باشد، تزریق ژل می‌تواند وضعیت پلک را اصلاح کند. البته نتیجه تزریق را 18 تا 24 هفته بعد مشخص می‌شود.

    از جمله مشکلاتی که تزریق ژل برای درمان افتادگی و پف زیر چشم دارد می‌توان به ماندگاری کم آن اشاره کرد. برای اینکه بتوانید تا حد قابل توجهی پف زیر چشم را با این روش برطرف کنید، نیاز است که تزریق ژل را در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید.

    6) بلفاروپلاستی یا بهترین روش درمان افتادگی و چروک‌های زیر پلک

    برای از بین بردن پف زیر پلک باید به دنبال روش درمان قطعی و همیشگی باشید؛ زیرا هیچ‌کدام از روش‌هایی که تابه‌حال به آن‌ها اشاره کردیم امکان برطرف کردن افتادگی و پف زیر چشم را به طور کامل ندارند. بلفارپلاستی یا جراحی پلک ، بهترین روش برای درمان قطعی این مشکل است.

    در این روش پزشک متخصص با کمک جراحی بافت چربی و عضلانی زیر چشم را بر می‌دارد. همچنین پوست‌های اضافی زیر چشم برداشته می‌شوند و سپس پوست بخیه می‌خورد. بخیه‌های استفاده شده بری درمان پف زیر چشم جذب می‌شوند و نیاز به کشیدن ندارد؛ بنابراین پس از گذراندن دوران نقاهت و کامل شدن درمان هیچ اثری از جراحی پلک مشاهده خواهد شد.

    با کمک بلفارپلاستی می‌توانید جوانی و شادابی خودتان را دوباره به دست بیاورید. البته باید نسبت به نتیجه این عمل زیبایی واقع بین باشید تا بتوانید از چهره جدیدتان لذت ببرید.

    راهکارهای پیشگیری از پف زیر پلک

    برای کاهش پف زیر چشم‌ها این نکات را مد نظر داشته باشید:

    • داشتن ساعت خواب منظم
    • نوشیدن آب کافی در طول روز
    • کاهش میزان استرس و اضطراب
    • عدم مصرف دخانیات
    • استفاده از کرم‌های دور چشم
    • آزمایش‌های منظم برای درمان اختلالات هورمونی
    • کنترل آلرژی و مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک
    از بین بردن پف زیر پلک یا جراحی پلک پائین
    از بین بردن پف زیر پلک یا جراحی پلک پائین

    چرا بلفاروپلاستی پلک را در کلینیک VIP تهران انجام دهیم؟

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید که از وزارت بهداشت مجوز دارند. کلینیک تخصصی vip مجهزترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه است. این کلینیک با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

      • زیر نظر یکی از بهترین متخصصین چشم و جراحان پلک کشور فعالیت می‌کند.
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip ماندگاری دائمی داشته و هرگز بازنمی‌گردد.
      • بلفاروپلاستی پف پلک بالا با لیف ابرو را هم‌زمان و در یک روز انجام می‌دهد.
      • بلفاروپلاستی در کلینیک vip درد و خون‌ریزی نداشته و هیچ نیازی به بیهوشی هم ندارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، هیچ جای زخم یا بخیه‌ای روی صورت نمی‌گذارد.
      • با تکنیک‌های به‌روز جراحی پلاستیک، افتادگی پلک و پف پلک را در یک جلسه درمان می‌کند.

    آیا شما کاندید مناسب “درمان افتادگی پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند